• Welkom.:Y)



    Hier kun je praten over van alles en nog wat.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2014 - 18:19 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Wacht je op iemand om terug te schrijven?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jeetje, daar moest ik zelfs over nadenken, zo lang is het alweer geleden (en zo druk ben ik) :3 Maar ja, ik wacht op iemand. Jij?

    Ik wacht op meerderen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Irritant dat iedereen zo druk is. Heel jammer dat de meeste RPG's meteen al na een aantal pagina's dood bloeden...

    Ik wacht op Fairytalest


    Happy Birthday my Potter!

    Merrill...! (:

    Ik ben momenteel druk in de weer met mijn pws, dus zal voorlopig ook niet kunnen schrijven :$

    Schrijf anders maar dat Nem naar de wc moet of iets. Als we dan nog aan de lessen toekomen zal ik zorgen dat dat wel lukt!


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Ik had deels nog niet gereageerd omdat ik het druk had/heb, en deels omdat ik dacht dat Nikolaevna gestopt was en zonder leraar kon die klas ook niet echt bepaald verder.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ourania schreef:
    Ik had deels nog niet gereageerd omdat ik het druk had/heb, en deels omdat ik dacht dat Nikolaevna gestopt was en zonder leraar kon die klas ook niet echt bepaald verder.

    Heb ik letterlijk gezegd dat ik zou stoppen? Nee. Bovendien kon je dat wel navragen. Ik had al een post geschreven, dus daar kon je gewoon op reageren.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Je hoeft niet gelijk boos te worden.
    Ik had bij meerdere RPG's gezien dat je personage op inactief ging/helemaal stopte en had ook meerdere keren gelezen/gehoord dat je (tijdelijk) met Q zou stoppen. Besides, ik kon het niet bepaald vragen, want je was een paar dagen niet online, dus dan heeft het ook geen zin om te vragen.
    Je hebt letterlijk dit gezegd in een andere RPG "in mijn onbepaalde tijd dat ik van Q. weg ben ", dus dan kan ik ook niet ruiken wanneer je terug komt en of het dus zin zou hebben om te reageren. Als je weg bent kun je tenslotte geen posts schrijven.
    Besides, ik zei ook dat ik er tot nu toe niet veel tijd voor had gehad, niet enkel omdat ik niet zeker wist of jij gestopt was.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2014 - 23:53 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maar je noemde mij er wel bij, dus dan mag ik daarop heus wel reageren. Dat jij direct denkt dat ik boos ben, is dan weer jouw zaak. :'D
    Mijn andere personages hebben met deze niets te maken hoor, en daarbij had ik allang gereageerd. Wanneer je - je personage niet bij die van mij in de buurt wilde hebben door bepaalde redenen, dan kon je simpelweg wat verzinnen waardoor je weg kon. Dat is dus sowieso al een stomme reden om niet te schrijven omdat ik "een bepaalde tijd wegging". Deze RPG is van mijn zusje en Hawkins zorgde er eveneens deels voor, dat weet je. Dus als je daadwerkelijk een antwoord zou willen, konden ze dat aan mij doorgeven. Dan zou ik voor mijn zusje een post schrijven om de anderen niet op te houden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ja je had gereageerd, maar voordat je bij andere dingen aangaf dat je tijdelijk weg zou gaan/zou stoppen. Ik weet heus wel dat je andere Personages niks met deze rpg te maken, maar feit blijft Dat je niet kan reageren in een rpg als je niet op Q komt.
    Overigens heb ik nergens genoemd dat ik mijn personage niet bij die van jou in de buurt wilde hebben, dat maak je er zelf van.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik schrijf me uit.


    Fairytalest schreef:
    Ik ben momenteel druk in de weer met mijn pws, dus zal voorlopig ook niet kunnen schrijven :$

    Schrijf anders maar dat Nem naar de wc moet of iets. Als we dan nog aan de lessen toekomen zal ik zorgen dat dat wel lukt!


    Zal ik doen. Dan kijk ik wel of ik meteen vandaag kan reageren en hopelijk ontstaat er dan weer een beetje leven ^^
    Veel succes met je pws btw. Wat is je onderwerp?


    Happy Birthday my Potter!

    Factionless schreef:
    Merrill...! (:

    Sorry! D; Ik zal echt snel even proberen te schrijven, maar ik heb het zo belachelijk druk. :/


    Caution first, always.