• Welkom.:Y)



    Hier kun je praten over van alles en nog wat.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2014 - 18:19 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ourania schreef:
    Ja je had gereageerd, maar voordat je bij andere dingen aangaf dat je tijdelijk weg zou gaan/zou stoppen. Ik weet heus wel dat je andere Personages niks met deze rpg te maken, maar feit blijft Dat je niet kan reageren in een rpg als je niet op Q komt.
    Overigens heb ik nergens genoemd dat ik mijn personage niet bij die van jou in de buurt wilde hebben, dat maak je er zelf van.

    Omg, denk alsjeblieft een beetje na wil je. Ik zei "door bepaalde redenen", dus als je niet kon schrijven doordat ik weg was, dan wilde je dus niet bij mijn personage in de buurt zijn aangezien ik mensen ophield. Je kunt simpelweg daar wat op verzinnen. En nogmaals: als mijn zusje me had gewaarschuwd hiervoor, had ik best willen reageren.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mijn personage is niet.iemand die zomaar wegloopt uit de les en ik ga ook niet.iemand.anders personage besturen.
    En ik kan niet ruiken dat je wel had willen reageren als je (tijdelijk) stopt met.Q, dan moet.je niet.verwachten dat mensen weten dat je.nog eeb post kunt.schrijven.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dan had je kunnen schrijven dat de directeur of iemand anders je nodig had, omg.
    Nou, jij weet dondersgoed dat het topicmaakster mijn zusje is, dus kon je het gewoon vragen. In zulke opzichten heeft een user überhaupt al contact met het topicmaakster, gezien degene dan kan checken van hoe en wat. Je maakt het alleen maar voor jezelf lastig hoor. En sowieso, ik had al een post geschreven, dus het is een beetje bs dat je niet schrijft dan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Uhm, ik wil mij er niet mee bemoeien hoor, maar zullen we het gezellig houden? Het is nu duidelijk dat er gewoon gereageerd kan worden, dus het "probleem" is verholpen toch?

    Btw, ik zit nu alleen met Briar in een lokaal. De enige leerling die daar namelijk gespeeld wordt is het personage van LoveHemmings en die heeft nog helemaal niet gereageerd. En na dat vriendelijke gesprek met Nemesio vind ik het ook een beetje vreemd als ik Briar nu laat spijbelen. Al met al zit ik dus een beetje vast...


    Happy Birthday my Potter!

    Dat probeer ik eveneens over te brengen, maarja.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Okay, ik heb genoeg van al die "omg" van je en dat je net doet alsof ik achterlijk ben: ik schrijf me uit.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    En toen hadden zich er al twee uitgeschreven... Misschien is het een idee om iedereen even te berichten, te kijken wie er nog mee willen doen en dan misschien in het rollentopic plaatsen dat als er nog mensen mee willen doen, dit prima kan en ze heel makkelijk in kunnen springen?


    Happy Birthday my Potter!

    Ourania schreef:
    Okay, ik heb genoeg van al die "omg" van je en dat je net doet alsof ik achterlijk ben: ik schrijf me uit.

    Oké, doei.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ourania schreef:
    Okay, ik heb genoeg van al die "omg" van je en dat je net doet alsof ik achterlijk ben: ik schrijf me uit.


    Kom op, laat je je ontmoedigen door één meningsverschil? Dat is zo zonde!

    Als ik eerlijk ben vind ik dit een beetje jammer, het probleem is toch opgelost? Ik vind het een beetje triest dat iemand zich dan moet gaan uitschrijven om dit te laten stoppen...

    [ bericht aangepast op 16 sep 2014 - 12:52 ]

    Ik heb geen zin om mee te doen aan een RPG, wanneer daar iemand in zit die net doet alsof ik achterlijk ben en vooral ook nog zo gaat reageren wanneer ik me uitschrijf.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maar er zijn nog genoeg andere mensen waar je wel mee kan praten, of je personage, als je dat zo wilt zien. Ik zou het in ieder geval heel jammer vinden, maar het is je eigen keuze!

    Ik schrijf me uit.


    Paracosm schreef:
    Ik schrijf me uit.


    Dat had ik al gezien ja. Jammer.

    @Ourania; Jammer dat je - je uitschrijft daarom. Maar als je - je bedenkt ben je nog altijd welkom. (: Jij ook, Paracosm.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Telcontar schreef:
    (...)

    Dat had ik al gezien ja. Jammer.

    @Ourania; Jammer dat je - je uitschrijft daarom. Maar als je - je bedenkt ben je nog altijd welkom. (: Jij ook, Paracosm.


    Oh lol – heb ik het gewoon twee keer gemeld hier (':
    Het spijt me.


    Het lijkt er op dat de ene helft stopt en de andere helft gewoonweg niet meer reageert. Hoe komt het dat deze RPG van de ene op de andere dag ermee stopt? Ik heb dit wel eens eerder meegemaakt, maar dat was niet zo abrupt :ó