• Welkom.:Y)



    Hier kun je praten over van alles en nog wat.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2014 - 18:19 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Van wie is Hayden, het personage?

    Edit: Ah Magnus - nevermind.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2014 - 17:22 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Roosterteeth schreef:
    (...)

    Marley is gewoon een X-Man, maar het idee om hem docent te laten zijn was al eens in me op gekomen. Ik wist alleen niet of jij dat goed zou vinden. (; Ik vind het best, maar wat voor docent zou hij dan kunnen zijn? ^^


    Ik vind het goed. Mag je zelf weten. Welk vak vind je het leukst?:')
    Dan zal ik ook twee mensen bij hem in de klas plaatsen.

    En dan wisselen ze van les, bij alle drie de docenten ja. ^^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Magnus schreef:

    Klasindeling:

    Lana:

    X Christopher
    X Nashton
    X Neriah
    X Hayden

    Nemesio:

    X Briar
    X Tatum
    X Ashton


    Als ik iemand mis hoor ik het wel (:

    Maar is Marley nou wel een docent? Niet toch?


    Dit is de goede.

    Klasindeling:

    Lana:

    X Christopher
    X Nashton
    X Neriah

    Nemesio:

    X Briar
    X Ashton

    Marley:

    X Tatum
    X Hayden


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Magnus schreef:
    (...)

    Ik vind het goed. Mag je zelf weten. Welk vak vind je het leukst?:')
    Dan zal ik ook twee mensen bij hem in de klas plaatsen.

    En dan wisselen ze van les, bij alle drie de docenten ja. ^^

    Ik weet niet wat de andere leraren geven. maar misschien is het leuk als Marley lichamelijke training geeft, omdat hij heel sportief is. Ik kan me voorstellen dat het voor veel leerlingen belangrijk is om een goede conditie te hebben, voor het geval dat ze zich bij de X-Men aan willen sluiten of zo. (;


    Caution first, always.

    Fenoglio --> Factionless

    Is het al tijd voor Diablo om op tv te verschijnen? Dan zal ik daar even een post voor maken, namelijk.


    Your make-up is terrible

    Het eerste uur is nog niet eens begonnen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    We blijven idd een beetje hangen. Zeker omdat de meeste mensen nu alweer school hebben...

    Ik haal de regel van twee posts na jouw laatste post weg. Dit is omdat het al niet snel gaat. En het waarschijnlijk ook niet veel sneller zal gaan zonder die regel. Maar dit betekent niet dat alles door twee mensen alleen bv volgespamd kan worden. Wacht ook even dan op anderen om het bij te houden of als mensen erom vragen een samenvatting. Ik heb geen zin om deze RPG dood te laten gaan.
    We blijven inderdaad een beetje hangen. Dus ik stel voor dat we naar het eerste lesuur gaan en die beginnen. Ook voor degene die er misschien nog niet waren.


    @Dumbledore, zou je terug kunnen reageren? Dan kan ik mijn personage ook weer naar klas toe sturen.:Y)


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Guys, reageer alsjeblieft. Ik wil niet dat deze rpg al zo snel dood gaat. Ik zal iedereen wel een berichtje sturen of ze nog mee willen doen.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2014 - 8:45 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Sorry, ik dacht dat ik al gereageerd had en dat blijkt dus niet te zijn. I'm sorry, als ik op de laptop zit, zal ik reageren!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik stond ook net op het punt om te gaan vragen of mensen willen gaan reageren, ik zou het jammer vinden als iedere RPG waar ik aan mee doe doodbloed...

    Ik had in elk geval al gereageerd, goddank.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Damn, wat is het hier dood.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nikolaevna schreef:
    Damn, wat is het hier dood.