• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Ron Weasley - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2014 - 18:46 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    en omdat Ralf van Draco houd :Y)

    Nu moet ik wachten op 2x George;; I think xd

    [ bericht aangepast op 20 aug 2014 - 21:32 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Een ginny dan? Ginny moet George laten gaan zodat hij naar Scorp en Camp kan gaan. Als jij sdat twilttenminste (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Een ginny dan? Ginny moet George laten gaan zodat hij naar Scorp en Camp kan gaan. Als jij sdat twilttenminste (:


    Verras me maar. Ginny is gewoon even knock out Xd ik ben inspiratieloos voor haar ;p

    Verwacht niet al te veel van Campbell @ generations.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2014 - 21:36 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik heb zo een afschuwelijke idee maar ik twijfel. Open deze knopje als je het eilt weten, maar open het NIET als je wilt dat het een verassing is.

    Wat zou Campbell doen als George en Scorpius ]elkaar[] als nep-vriendje gebruikten om te kijken op wie Campbel jaloers zou worden en voor wie hij zou kiezen..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Ik heb zo een afschuwelijke idee maar ik twijfel. Open deze knopje als je het eilt weten, maar open het NIET als je wilt dat het een verassing is.

    Wat zou Campbell doen als George en Scorpius ]elkaar[] als nep-vriendje gebruikten om te kijken op wie Campbel jaloers zou worden en voor wie hij zou kiezen..


    omg je breekt beide zijn hart (cat)

    en hij zou jullie beiden erg haten

    en je zou hem voor het eerst zien hhuilen.. doe je dat hem aan?

    [ bericht aangepast op 20 aug 2014 - 21:54 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    omg je breekt beide zijn hart (cat)

    en hij zou jullie beiden erg haten

    en je zou hem voor het eerst zien hhuilen.. doe je dat hem aan?


    Nope. Het was gewoon puur omdat ik benieuwd was naar he reactie die ik nu heb :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    Toen ik zag dat Scorpius weg liep, liep ik naar Campbell zijn bed toe en keek even naar hem.
    'Heei, Camp. Gaat het een beetje? Nog steeds; als je hoofdpijn hebt, ik heb die pil nog.' Glimlachte ik en knielde naast zijn bed neer.
    'Soeey dat ik je daarnet verliet toen je op de grond viel. Ik wilde je helpen, maar toen kwam een andere jongen die me weg trok van jou en me ongewild richting de verboden bos toe duwde waar ik mijn zusje moest redden..' zuchtte ik en keek even naar Ginny.
    'Tenminste ben je nu in orde..'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Nope. Het was gewoon puur omdat ik benieuwd was naar he reactie die ik nu heb :Y)


    x.o'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Eigenlijk doet Campbell gewoon te dramatisch xq

    Of George is te kalm :D

    [ bericht aangepast op 20 aug 2014 - 22:06 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Eigenlijk doet Campbell gewoon te dramatisch xq

    Of George is te kalm :D


    hoezo is Campbell té dramatisch (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    hoezo is Campbell té dramatisch (cat)


    George loopt even van je weg.. nou ja, word mee gesleurd en dan denkt hij dat hij hem voor goed heeft verlaten (cat) of George is gewoon te kalm x)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    'Het probleem is dat ik niet weet of ik je geloof. Wat heeft het voor nut om te zeggen dat ik je geloof terwijl in mij ik het gevoel hebt dat je tegen mij liegt. Aangezien George er is kan ik hier wel weggaan denk ik,' hij draaide zich direct om en ik bleef verslagen achter en spiekte even naar George die tot mijn ellende naar mij toe liep. Ik voelde mijn keel dichtknijpen en ik wendde snel mijn hoofd af en twijfelde of ik madame Plijster moet gaan roepen. Ik wilde hem niet. Ik wilde hier niet zijn. Automatisch drukte ik mijzelf dichter in het bed terwijl mijn hartslag sneller begon te slaan. 'Hou op.' murmelde ik nog zachtjes voordat ik George 'Heei, Camp. Gaat het een beetje? Nog steeds; als je hoofdpijn hebt, ik heb die pil nog.' Ik zag uit mijn ooghoeken dat hij bij mijn bed knielde en wanhopig keek ik weg en drukte me nog meer in het matras alsof ik kon verdwijnen. Ik hapte nerveus naar adem en vermeed iedere vorm van oogcontact. 'Sorry dat ik je daarnet verliet toen je op de grond viel. Ik wilde je helpen, maar toen kwam een andere jongen die me weg trok van jou en me ongewild richting de verboden bos toe duwde waar ik mijn zusje moest redden.' Ik hoorde hem zuchtte en ik kneep met mijn hand in het matras. 'Tenminste ben je nu in orde.' Ik beet hard op mijn lip en ik wilde alle onmacht die ik voelde eruit schreeuwen. Ik wilde mijzelf in zijn armen drukken en vertellen hoe ik me voel- maar ik kon het niet. Dan zou het officieel zijn. Dan zou het officieel zijn dat hij de gebroken kant van mij naar boven haalt die hij probeert te lijmen om het vervolgens in kleinere stukjes in elkaar te slaan. Ik kon het niet- Ik mocht het niet.
    'Alsof míj het interesseert waar jíj uithangt. Het is niet alsof ik iets maar dan ook iets om je geef.' Ik lachte schamper en probeerde kalm te blijven maar ik wist dat ik daar deze keer weer het onderspit ging delven.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    'Alsof míj het interesseert waar jíj uithangt. Het is niet alsof ik iets maar dan ook iets om je geef.' Ik liet een schuine grijns zien en stond op waarna ik over hem heen boog.
    'Geloof me. Dat doen we allebei.' Fluisterde ik in zijn oor voordat ik me terugtrok. Dit was misschien niet mijn beste idee, maar ik geef het ook op en ga er van uit dat wat ik denk dat de antwoord op mijn vragen zijn ook waar zijn om dit niet meer uit te gaan stellen. Ik glimlachte nog voordat ik een stap naar achteren deed.
    'Beterschap.' Zei ik op een lichte, kille toon en nog steeds met de glimlach liep ik richting Scorpius en Ralf die op de gang stonden.
    'Ralf, ik zocht je al. Ik weet dat het raar klinkt, maar je zal me er ontzettend veel mee helpen en ik zal weer iets voor jou terug doen. Ik heb iemand nodig die doet alsof hij mij vriendje is.'
    Ik rolde met mijn ogen.
    'En dat ben ik..?'
    Ik greep Scorpius bij zijn schouders en duwde hem even weg waardoor ik tegenover Ralf stond.
    'Ralf, Ik heb iemand nodig die doet alsof hij mij vriendje is.'
    Zei ik dan op een iets te gluiperige toon en gaf hem mijm schuine glimlach.
    'Sorry maar ik blijf nog liever vrijgezel.. voor een meisje.' Ik zucht en greep Ralf bij zijn schouders en schudde ik hem even door elkaar.
    'Alsjeblieft, Ralf!'
    Ik zuchtte toen Ralf niets meer zei en keerde me naar Scorpius toe.
    'Jij en ik?' Begon ik. God, dat klonk raar.
    'We weten beiden dat we beiden iets voelen voor Campbell. Maar hij doet de laatste tijd zo raar..'
    Ik kwam voor hem staan en kruiste mijn armen.
    'Wat als we samen een nep-relatie zpuden beginnen en kijken op wie Campbell jaloers gaat worden?'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Ik verwachtte een verontwaardigde gezicht te zien; of op zijn minst boos of gekwetst maar er vormde alleen maar een grijns op zijn gezicht terwijl hij steeds dichter naar mij boog tot mijn oor waar zijn hete adem langs streek en moest mijn best doen om mijn hoofd afgedraaid te houden terwijl ik hard in mijn been kneep. 'Geloof me. Dat doen we allebei.' Mijn adem ging jachtig heen en weer en ik probeerde mijn pokerface te bewaren hoewel dat met heel veel inspanning gepaard ging. 'Beterschap.' Ik keek hem nog even aan terwijl er nog steeds een glimlach op zijn gezicht speelde en de ziekenzaal uitliep. Ik liet mijn been los en sprong op. Ik wilde hier niet blijven. Ik was niet ziek. Ik wilde niks meer. Ik liep richting de deur en net toen ik de deurklink omlaag wilde drukken kwam madame Plijster voor me staan. 'Jij gaat nergens heen. Je moet aangesterkt zijn voor je volgende dag en gezien je bloedverlies is zelfs je eerste dag nog twijfelachtig.' ik keek haar woedend aan. 'Er mankeert niks met mij- laat mij gewoon gaan.' ik wilde langs haar heen lopen maar ik werd gewoon tegengehouden als een klein kind. 'Iedereen vertrekt de ziekenzaal pas wanneer ik het zeg.' siste ze en plaatste me op het bed en nors bleef ik daar liggen en als een eigenwijs kind wierp ik haar mijn rug toe.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scorpius Malfoy

    'En dat ben ik..?' Ik wil iets zeggen maar iemand pakt mijn schouders vast en trekt me weg. Ik kijk wie het is. George. Geweldig, moet hij echt óveral zijn?
    'Ralf, Ik heb iemand nodig die doet alsof hij mij vriendje is.' Ik kijk George boos aan. Serieus? Eerst de jongen waarop ik verliefd ben stelen en daarna ook de jongen die mij ging helpen? Gelukkig zegt Ralf niks meer. Als George zich naar mij omdraait kijk ik hem raar aan.
    'Jij en ik? We weten beiden dat we beiden iets voelen voor Campbell. Maar hij doet de laatste tijd zo raar... Wat als we samen een nep-relatie zpuden beginnen en kijken op wie Campbell jaloers gaat worden?' Ik wil eerst protesteren maar besef dan dat het best een goed plan is. De Campbell die ik ken zou er alles aan doen om dieven voor zichzelf te krijgen.
    'Eh oké. Maar ik ga jou niet kussen, Weasley!' De enige die ik tot nu toe gekust heb ik Campbell en ik heb eigenlijk helemaal geen zin om dat uit te bereiden met George. 'Hij is nog in de ziekenzaal, toch?' vraag ik terwijl ik om me heen kijk of er niemand is die ik ken.


    Spoiler alert: you will save yourself