• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Ron Weasley - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2014 - 18:46 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    LeoValdez schreef:
    Scorpius Malfoy
    'Mijn ouders geven al geen barst om me, ik heb maar een vriendin en die heb ik nauwelijks gezien tot nu toe, en Draco moet het erger maken terwijl hij dit alles goed weet. Maar ik ben niet de enige, Draco maakt mijn leven zuur maar ook die van de andere studenten. Ik ben het zat van hem. Hoe hij zo stoer zit te lopen doen alsof hij alles weet en alles kan. Elke keer vernederd hij weer een nieuwe student of kwets hij hun. Ik hoopte dat je anders zou zijn. Heb jij ooit iemand pijn gedaan? Gekwetst of vernederd?' Ik zucht en kijk hem expres niet aan, dat kan ik niet. Als ik alleen al denk aan de dingen die ik gedaan heb... Ik voel me zo ontzettend schuldig. Het schuldgevoel stopt nooit, altijd leef ik er mee.
    'Te veel mensen.' Tranen vullen mijn ogen. Ik probeer ze te stoppen maar het lukt niet. 'Te veel mensen heb ik pijn gedaan en ik heb de levens van te veel mensen kapot gemaakt. Ik wou altijd maar op mijn vader lijken, mijn vader trots maken.' Ik veeg boos een ontsnapte traan weg. 'Maar het schuldgevoel... Dat stopt nooit. Ik ben geen goed mens Ralf. Ik verpest levens, ik...' Ik ben even stil en kijk naar mijn handen. 'Ik heb iemand vermoord.'


    Whut


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Whut


    :Y)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ralf Auron

    'Te veel mensen.' Ik zag tranen zijn ogen vullen wat me erg verbaasde. Ik wist niet wat ik moest doen dan wat rechterop zitten en hem maar aanstaren.
    'Te veel mensen heb ik pijn gedaan en ik heb de levens van te veel mensen kapot gemaakt. Ik wou altijd maar op mijn vader lijken, mijn vader trots maken.' Ik veeg boos een ontsnapte traan weg. 'Maar het schuldgevoel... Dat stopt nooit. Ik ben geen goed mens Ralf. Ik verpest levens, ik... Ik heb iemand vermoord.' Mijn kaak viel open en hoofdschuddend keek ik hem aan. Heeft hij serieus iemand gedood? Ik keek weg en peobeerde normaal na te denken. Zelfs Drao had niemand echt gedood.. ik keek Scorpius aan en schudde zachtjes met mijn hoofd.
    'Scorpius, ik raad je aan om je vader even te vergeten; het is toch jouw leven en niet die van hem?' Ik verschoof me een beetje waardoor ik vlak naast hem zat.
    'Waarom heb je iemand gedood? Je- je hoeft het niet te zeggen als je het niet wilt, maar dit is wel iets engs..' murmelde ik en keek even weg.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Scorpius Malfoy
    'Scorpius, ik raad je aan om je vader even te vergeten; het is toch jouw leven en niet die van hem?' Hij komt vlak naast me zitten. In een reflex duw ik hem van me weg. Ik laat mensen niet zomaar bij me komen. Nadat ik hem heb geduwd besef ik dat het waarschijnlijk heel lomp is. Ik ga weer naast hem zitten. 'Waarom heb je iemand gedood? Je- je hoeft het niet te zeggen als je het niet wilt, maar dit is wel iets engs..' Ik kijk naar de muur voor me. Hij is helemaal wit, maar sommige plekken zijn zwart.
    'Z-zijn naam was Damien. Hij was een modd- kind van dreuzel ouders.' Ik doe mijn ogen dicht, maar de beelden gaan niet weg. Zijn verminkte lichaam nadat hij zichzelf van de toren wierp... De blik in zijn ogen toen hij me voor het laatst aan keek. 'Ik.. Ik pestte hem. Hij was een makkelijk doelwit; klein, mager, niet al te snel en hij liet zichzelf makkelijk slaan.' Ik open mijn ogen weer omdat het niet uit maakt. Het plezier dat ik er in had om hem te slaan.. Ik had totale macht over hem, hij had geen kans. 'Toen ik een keer voor straf de telescopen op de astronomietoren moest poetsen, kwam hij ook naar boven. Ik had al de hele avond telescopen gepoetst en ik verveelde me.' Even ben ik stil omdat ik niet verder kan praten. Het doet teveel pijn. 'Voordat ik iets kon doen klom hij over de reling. Hij- hij zei wat dingen.' In mijn hoofd hoor ik het hem zeggen. Zijn stem brak bij ieder woord opnieuw, op dat moment vond ik niks grappig meer. 'Voordat ik me realiseerde wat hij ging doen was het te laat.' De tranen kunnen niet langer binnen blijven. Mijn handen zijn nog steeds vuisten en als ik ze open zie ik dat ik met mijn nagels kleine wondjes heb gemaakt in mijn hand. 'Sorry, dat wou je vast niet horen.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ralf Auron

    'Z-zijn naam was Damien. Hij was een modd- kind van dreuzel ouders. Ik.. Ik pestte hem. Hij was een makkelijk doelwit; klein, mager, niet al te snel en hij liet zichzelf makkelijk slaan.' Ik keek weg en sloot even mijn ogen. Hij was zo te zien net als mij.
    'Toen ik een keer voor straf de telescopen op de astronomietoren moest poetsen, kwam hij ook naar boven. Ik had al de hele avond telescopen gepoetst en ik verveelde me. Voordat ik iets kon doen klom hij over de reling. Hij- hij zei wat dingen. Voordat ik me realiseerde wat hij ging doen was het te laat.' Geschrokken keek ik naar mijn handen alsof er iets bijzonders er op mijn hand getekend was, maar jammer genoeg niet. ik schudde even mijn hoofd. Altijd had ik ook zelfmoordneigingen door Draco, maar toen was er Ginny die voor me was. en deze keer niet.
    'Sorry, dat wou je vast niet horen.'
    Kort schudde ik met mijn hoofd en keek Scorpius zijdelings aan.
    ‘het is de schuld van je vader; hij heeft je dit aangeleerd. Wilde je die jongen gewoon zelf dan pesten? Gewoon voor je eigen plezier?’ vroeg ik dan en ontweek zijn blik dan. Plotseling begon ik stompzinnig te lachen en bedekte mijn gezicht.
    ‘als je nooit van mijn naam hebt gehoord in jouw tijd, dan denk ik dat Draco mijn dood gaat worden.’ murmelde ik dan en keek Scorpius weer aan. Wat doe ik..?
    ‘sorry.’ Murmelde ik dan en nam weer bij mijn huidige plek plaats, samen met mijn huidige houding.

    Echt waar; sorry.. ik weet niet echt wat ik Ralf moet laten zeggen xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Scorpius Malfoy

    ‘Het is de schuld van je vader; hij heeft je dit aangeleerd. Wilde je die jongen gewoon zelf dan pesten? Gewoon voor je eigen plezier?’ Ik kijk hem niet aan en probeer de woorden te vergeten. Opeens begint Ralf te lachen, wat raar is aangezien ik nu echt nergens om kan lachen.
    ‘Als je nooit van mijn naam hebt gehoord in jouw tijd, dan denk ik dat Draco mijn dood gaat worden.’ Hij zegt nog iets maar ik sta op en loop weg. Ik wil dat niet horen. Ralf doet me teveel aan Damien denken en hoe hij praat... Ik wil dit gewoon niet horen. Hoe kan ik zo leven? Tranen lopen geruisloos langs mijn wangen terwijl ik mezelf op de grond laat zakken aan de andere kant van het lokaal. Ik sluit mijn ogen weer, maar het help niet. Net zoals mijn oren sluiten niet helpt van de woorden die zich blijven herhalen. 'Dit bloed zit aan jou handen, Malfoy. Herinner mij, voor altijd. Ik zal je niet verlaten. Misschien wordt ik wel een geest zodat ik je altijd achterna kan blijen zitten...' Dat laatste is nooit echt zo geweest, hoewel het vaak wel zo voelt. Hij had zo gelijk... Ik ben niets meer dan een ordinaire pestkop. Het is niet de schuld van mijn vader, ik kan anderen niet de schuld geven. Het zijn mijn acties die hem zijn leven hebben gekost. Maar het heeft niks veranderd. Niet aan het oppervlak ten minste. Nog steeds pest ik kinderen zoals Ralf. Maar het schuldgevoel wordt soms gewoon ondraaglijk. En ik haat mezelf omdat ik dat weg wil hebben, en niet wil stoppen omdat de anderen zich misschien even rot voelen als Damien.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ralf Auron

    Hij stond op en liep weg. zuchtend volgde ik hem met mijn blik tot hij aan de andere kant van de kamer plaats nam. Ik bleef zitten en staarde naar de streepjes op de muur waaraan mijn hoofd tegen aan lag. Ik zucht opnieuw en stond maar op en liep richting het deur toe waar aan ik een paar keer aan trok.
    ‘misschien kunnen we beter een uitweg vinden dan de hele tijd blijven zitten.’ Zei ik tegen Scorpius maar keek hem niet aan. Ik keek de kamer rond en zag nog een raam, maar die stond heel dicht bij het plafond en niemand was zo lang. Er waren geen andere deuren ook. Misschien als we te tafels op elkaar zouden stapelen zodat iemand bij de raam kon komen en het kapot zou maken om.. nee, dat ‘m dus niet worden. zuchtend gleed ik van de deur terug op de grond en knalde met mijn achterhoofd tegen de deur achter me aan.
    ‘wat zouden we een geluk hebben als er iemand toevallig hier in de gang liep.’ Murmelde ik dan tegen mezelf.

    Dit is dus de einde van Ralf xq


    wat leuk; ik heb mijn telefoon net in het water laten vallen en nu heeft hij zijn diploma A gehaald. maar hij laad niet meer op. en het is bij 5% .. en aangezien ik 9 op te 10 keer altijd via telefoon op Quizlet ga kan dit mijn dood op Quizlet betekenen tot ik het weer tot leven heb kunnen wekken. hoera :') ik haat mezelf xq maar ik geef mijn telefoon nu een reanimatie..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Wat heb ik gemist..? x.o'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf en Scorpius zaten gewoon wat te praten, nieys bijzonders. Maar bij goblet zijn Ralf en Fred nu in het verboden vos omdat het volle maan is en Ralf heeft net buiten school getoverd


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Ralf en Scorpius zaten gewoon wat te praten, nieys bijzonders. Maar bij goblet zijn Ralf en Fred nu in het verboden vos omdat het volle maan is en Ralf heeft net buiten school getoverd


    Ahw Campbell moet nu de grote afwas in zin eentje doen ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Ahw Campbell moet nu de grote afwas in zin eentje doen ('x


    Ja haha, sorry xq

    Overigens, praat niet over afwas in mijn bijzijn x'o mijn telefoon viel net in de water terwijl ik een foto probeerde te maken voor de IOTM en hij, ja het is een hij, ging bijna dood ;-; en ook mijn grote bureau lamp viel erin.. net als een aantal batterijen en de hele badkamer zat onder het water, gelukkig is er niemand thuis xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ja haha, sorry xq

    Overigens, praat niet over afwas in mijn bijzijn x'o mijn telefoon viel net in de water terwijl ik een foto probeerde te maken voor de IOTM en hij, ja het is een hij, ging bijna dood ;-; en ook mijn grote bureau lamp viel erin.. net als een aantal batterijen en de hele badkamer zat onder het water, gelukkig is er niemand thuis xq


    Wth hoe krijg je dat voor elkaar... x.o' Omg ik heb nog nooit nagedacht of mijn mobiel een Hij of Zij is :p.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Wth hoe krijg je dat voor elkaar... x.o' Omg ik heb nog nooit nagedacht of mijn mobiel een Hij of Zij is :p.


    Het was glad x')

    Ik heb het een HIJ genoemd omdat ik eenzaam en alleen ben.. xq net als George van @ geberation als Campbell hem gaat verlaten.. (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Het was glad x')

    Ik heb het een HIJ genoemd omdat ik eenzaam en alleen ben.. xq net als George van @ geberation als Campbell hem gaat verlaten.. (:


    pas op; Campbell ontploft in mijn post naar George maar hij is in de war door de misbruik wat op hem gepleegd is ='3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Campbell, ik ben niet net als hun. Scorpius en Ralf ook niet. Ik beloofde eerder dat ik je niet zou verlaten. Ik ga je ook niets aan doen, niemand hier denk ik. Dat een aantal personen je iets aan hebben gedaan betekend het niet dat iedereen dat gaat doen.’ Mijn hart kneep samen toen ik een hand op mijn schouder voelde. Vliegensvlug toverde ik mijn toverstok weer tevoorschijn waardoor zijn hand van mijn schouder afgleed. ‘Blijf van mij af.’ Siste ik. Iedere aanraking voelde fout. Iedere aanraking deed me aan hém denken. In geen tijden had ik het zo hevig gehad als nu en ik vond het vreselijk.
    ‘Er is niks; er is nooit wat gebeurd. Het enige wat gebeurd is; is dat míjn leven verpest is. Door jou. Ik haat jou; ik haat alles aan jou.’ Ik haalde zenuwachtig een hand door mijn haar terwijl mijn voorhoofd klam aanvoelde van het zweet terwijl mijn adem jachtig op en neer ging. Een hevige koppijn stak op en plotseling leek alles stil te staan op het fragment dat George een pil in mijn mond stopte. ‘De pil.’ Mompelde ik voordat ik hem woest aankeek. ‘De pil.’ Herhaalde ik. ‘Jij hebt er wat in gedaan zodat ik bij iedereen voor paal sta dat er dingen naar boven komen..’ murmelde ik het laatste. ‘Zodra ik uit deze kamer ben wil ik jou nooit meer zien of horen. Je bent dood voor mij.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya