• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Ron Weasley - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2014 - 18:46 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    (...)

    pas op; Campbell ontploft in mijn post naar George maar hij is in de war door de misbruik wat op hem gepleegd is ='3


    =(


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    =(


    Gepost hoor ^^ dus je kan lezen :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Campbell Saunders

    ‘Campbell, ik ben niet net als hun. Scorpius en Ralf ook niet. Ik beloofde eerder dat ik je niet zou verlaten. Ik ga je ook niets aan doen, niemand hier denk ik. Dat een aantal personen je iets aan hebben gedaan betekend het niet dat iedereen dat gaat doen.’ Mijn hart kneep samen toen ik een hand op mijn schouder voelde. Vliegensvlug toverde ik mijn toverstok weer tevoorschijn waardoor zijn hand van mijn schouder afgleed. ‘Blijf van mij af.’ Siste ik. Iedere aanraking voelde fout. Iedere aanraking deed me aan hém denken. In geen tijden had ik het zo hevig gehad als nu en ik vond het vreselijk.
    ‘Er is niks; er is nooit wat gebeurd. Het enige wat gebeurd is; is dat míjn leven verpest is. Door jou. Ik haat jou; ik haat alles aan jou.’ Ik haalde zenuwachtig een hand door mijn haar terwijl mijn voorhoofd klam aanvoelde van het zweet terwijl mijn adem jachtig op en neer ging. Een hevige koppijn stak op en plotseling leek alles stil te staan op het fragment dat George een pil in mijn mond stopte. ‘De pil.’ Mompelde ik voordat ik hem woest aankeek. ‘De pil.’ Herhaalde ik. ‘Jij hebt er wat in gedaan zodat ik bij iedereen voor paal sta dat er dingen naar boven komen..’ murmelde ik het laatste. ‘Zodra ik uit deze kamer ben wil ik jou nooit meer zien of horen. Je bent dood voor mij.’



    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    Plotseling draaide hij zich geweldadig op en hees zijn stok weer naar me toe. Geschrokken zette ik een stap achteruit en hees mijn handen wat op.
    'Campbell,'
    ‘Blijf van mij af.’ Siste hij. mijn kaak viel wat open en Iik schudde zachtjes met mijn hoofd.
    'Er is niks; er is nooit wat gebeurd. Het enige wat gebeurd is; is dat míjn leven verpest is. Door jou. Ik haat jou; ik haat alles aan jou.’ mijn kaak viel nog verder open maar er kkwamen geen worden uit. Ik probeerde logisch na te denken maar ook dat lukte niet. Alles wat ik kon doen is zijn woorden weer in mijn hoofd herhalen; "het enige wat er gebeurd is js dat mijn leven verpest is. Door jou. Ik haat jou, ik haat alles aan jou." Ik schudde mijn hoofd en liet mijn handen weer dalen.
    'Campbell, hou je mond alsjeblieft, je praat onzin..' murmelde ik en ergens hoopte ik dat hij nu wakker zou worden en zou merken wst hij had gezegd. 'De pil.' mompelde hij plotseling.
    ‘De pil. Jij hebt er wat in gedaan zodat ik bij iedereen voor paal sta dat er dingen naar boven komen.. Zodra ik uit deze kamer ben wil ik jou nooit meer zien of horen. Je bent dood voor mij.’ ik schudde haastig mijn hoofd en bleef stokstijf stil staan. Was dit alles? Had hij gewoon met me gespeeld, haatte hij me terwijl ik letterlijk echt van hem hield? Mijn hart was bond en blauw geworden en mijn handen vormden zich een vuist.
    'De pil was voor je hoofdpijn, verdomme Campbell, heb je nou met me gespeeld? Heb je echt niets gemeend van wat je zei? Want ik meende letterlijk alles wat ik tot nu tegen je zei. En dan doe je me dit aan?' Ik begon stompzinnig te lachen terwijl en woedde en verdriet door me heen raasden.
    'Weet je wat; fuck it. De hele tijd probeerde ik je te helpen, was ik er voor je en ik hield van je, is dit mijn prijs? Een verklaring dat dit gewoon een hele spel was?' Ik liep wat meer achteruit rn ging met mijn handen door mijn haren terwijl mijn hart maar sneller en sneller door bleef razen.
    'Zeg me alsjeblieft dat je dit niet meent, Campbell..' murmelde ik dan en verborg mijn gezicht even in mijn handen die big steeds in een vuist waren. Hoe kan hij dit alles zo makkelijk zeggen na alles.. ik hield echt van hem, en dan doet hij dit?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘De pil was voor je hoofdpijn, verdomme Campbell, heb je nou met me gespeeld? Heb je echt niets gemeend van wat je zei? Want ik meende letterlijk alles wat ik tot nu tegen je zei. En dan doe je me dit aan?’ Hij lachte wat mijn frons dieper werd. ‘Weet je wat; fuck it. De hele tijd probeerde ik je te helpen, was ik er voor je en ik hield van je, is dit mijn prijs? Een verklaring dat dit gewoon een hele spel was? Zeg me alsjeblieft dat je dit niet meent, Campbell..’ Ik wilde sarcastisch lachen maar in plaats daarvan bleef ik hem woest aankijken. ‘Je wilde mij helpen? Vandaar sloeg je me in míjn gezicht. Je wilt mij gewoon kapot maken. Denk maar niet dat ik jouw soort niet begrijp. Er is altijd een baas boven baas maar een echte baas hoeft zijn zin niet door te drijven door te slaan of door..’ mijn stem stierf weg. Ik voelde me ongelukkig. Verdrietig en woedend en toch kwamen er geen tranen. Waarschijnlijk omdat het hoofd emotie leegte was. Ik was leeg en moe van alles. Ik streek met mijn hand door mijn haar. ‘Ik haat je.’ Zei ik afwezig terwijl ik de zweetdruppels op mijn voorhoofd voelde parelen. ‘Ik haat je.’ Herhaalde ik weer waardoor ik mijzelf net een antwoord apparaat voelde.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Waarooom D'''=


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Waarooom D'''=


    Tja wanneer leert George nou eens dat bij Campbell ik haat je ik hou van je betekend :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Tja wanneer leert George nou eens dat bij Campbell ik haat je ik hou van je betekend :p


    Maar wat hij allemaal tot nu toe zei heeft George wel helemaal kapot gemaakt, wist Campbell dat )'=


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    ‘Je wilde mij helpen? Vandaar sloeg je me in míjn gezicht. Je wilt mij gewoon kapot maken. Denk maar niet dat ik jouw soort niet begrijp. Er is altijd een baas boven baas maar een echte baas hoeft zijn zin niet door te drijven door te slaan of door..’ ik druktr mijn hand tegen mijn lippen aan rn kneep mijn ogen dicht. Waarom doet hij me dit aan.. mijn hart brak net letterlijk in duizenden stukken en ik wist niet eens dat het mogelijk was tot nu.
    'Ik haat je.' Hoorde ik hem zeggen.
    'Ik haat je.' Mijn nagels boorde zich in mijn hand handen die nog steeds in een vuist stondrn en woest kwam ik voor hem staan. Ik wist niet dat het mogelijk was om zo veel verdriet en woedde in een te voelen; ik wist niet eens hoe verdriet aanvoelde tot Campbell een bom liet ontoloffen in mijn lichaam.
    'FIJN, ik haat je ook, Campbell Saunderd.' Ik spreidde mijn armen voor hem en begin weer stompzinnig te lachen.
    'Ik haat je; ik haatte je bij het begin, ik haatte je hiervoor en ik haat je nu nog steeds. Ben je nu blij?' Ik liet mijn armen weer dalen en keek hem strak aan.
    'Als je me zo graag dood wilt hebben; dood me dan nu. Sla me, stomp me, maak me kapot Campell.' Zei ik. Ik stopte even en keek keek ham hoofdschuddend aan.
    ' Want ik ben het zat; maar ik ga mijn belofte hoe dan ook niet breken. Want ik breek geen beloftes.' Siste ik zachtjes. De laatste meen ik; ik kan en ga hem nooit verlaten, want ik breek geen beloftes.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2014 - 1:30 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    :O Dramaaa


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    ‘FIJN, ik haat je ook, Campbell Saunders.’ Hij lachte maar niet op een vrolijke manier. Meer op een radeloze wijze.
    ‘IK haat je; ik haatte je bij het begin, ik haatte je hiervoor en ik haat je nog steeds. Ben je nu blij? Als je me zo graag dood wilt hebben; dood me dan nu. Sla me, stomp me, maak me kapot Campbell.’ Ik boog mijn hoofd. Ik snap het niet meer. Niemand kon bij mij de les lezen en nu doet George het en niks in mij verzet me.
    ‘Want ik ben het zat; maar ik ga mijn belofte hoe dan ook niet breken. Want ik breek geen beloftes.’ Ik keek op in zijn ogen waar verdriet in getekend stond. Op een of andere rare reden deed zijn pijn mij pijn. Iets wat onverklaarbaar was. Lichtelijk aarzelend pakte ik zijn armen en sloeg ze om me heen en hield ze op die plek door ze nog zachtjes vast te houden waarbij ik mijn lippen tegen de zijne drukte maar voordat hij ze van de mijne af kon halen haalde ik die van mij weer eraf om me dichter tegen hem aan te drukken terwijl mijn voorhoofd tegen zijn borst leunden.


    Je hebt hem laten zwichten dat is on- mogelijk


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Zullen we verder met gibus want ik ben even verdoofd met George na Campbell zijn post x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Zullen we verder met gibus want ik ben even verdoofd met George na Campbell zijn post x')


    Ahw D'; ik was juist benieuwd naar George reactie x') en fin ik schrijf zo post met Ginny ik ben iets voor Camp aan het verzinnen @ goblet xD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Omdat jij benieuwd was verzin ik snel wat Gerge kan doen xq in mijn geval zou ik even verdoofd blijven staan waarna ik op de grond zou zitten met mijn hoofd tegen de muur aan terwijl ik dacht aan het zin van leven ende nut van dit alles. Maar GEORGE is een heel ander verhaal.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ginny Weasley

    Ik keek met grote ogen naar Albus die van zijn plaats opsprong en aan de rand stond. ‘Oh nee.’ Met die woorden bewoog de koets zo hard dat Albus met zijn hoofd tegen het dak van de koets aankwam en weer op de bank viel.
    ‘Ginny, ik denk dat we inderdaad de verboden bos in zijn gereden. En we zijn niet de enige.’ Ik volgde zijn vinger die naar een andere koets wees waar we tegen op waren geknald.
    ‘Denk je dat we de sporen terug kunnen volgen en gewoon lopend de weg naar Zweinstein kunnen afleggen? Of we wachten en hopen dat de volgende paar studenten ook komen botsen en dat we het aan hun vragen.’ Ik wilde knikken maar een luid wolvengehuil werd teweeg gebracht wat mijn hart angstig in mijn keel deed kloppen. Van angst greep ik naar Albus hand. ‘We moeten hier zo snel mogelijk weg.’ Murmelde ik. Ik trok Albus mee hoewel ik geen flauw idee of ik noord, oost, zuid of west op ging. Misschien gingen we wel juist dieper maar mijn hersenen weigerde hun dienst. Ik keek automatisch naar boven maar je kon de hemel niet zien door de dichtbegroeide bos.
    ‘ik ben nog nooit in de Verboden Bos geweest.’ Bekende ik zachtjes tegen Albus alsof ik dacht dat hij bekend was in deze bossen. Natuurlijk niet; daarom was het verboden.

    Zo ik heb je weer aan het werk gezet ! ^^
    Je kan 3x posten
    Voor Campbell @ Goblet en voor Campbell & Ginny @ Generations. :’) ik ben zo’n vrijgevig en gul persoon. See what I did there? (‘x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya