• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Argh, ouders...


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Mijn vader is zo grappig; gaat 'ie me op Facebook een berichtje sturen met de vraag of ik hem een leven wil sturen op Bubble Witch 2 Saga :W


    26 - 02 - '16

    Doge schreef:
    Mijn vader is zo grappig; gaat 'ie me op Facebook een berichtje sturen met de vraag of ik hem een leven wil sturen op Bubble Witch 2 Saga :W


    Herkenbaar, moeders en Candy Crush :')


    wat was dit ookalweer

    Doge schreef:
    Mijn vader is zo grappig; gaat 'ie me op Facebook een berichtje sturen met de vraag of ik hem een leven wil sturen op Bubble Witch 2 Saga :W


    Dus ik ben niet de enige met zo'n vader? :'D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Satana schreef:
    You're not real fans. Stop met me na te doen en creeër je eigen leven.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Geez, waarom is alles zo moeilijk? Is dit een Basic T-Shirt, een Basic Girls T-Shirt, een American Apparel T-Shirt of een American Apparel Girls Shirt? En moet ik dan een small of een medium nemen?


    kindness is never a burden.

    Right, ik merk het.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Heel leuk jongens. Dan hebben jullie een plattegrond van het station, maar waar is perron 10? DIE STAAT NIET OP JE PLATTEGROND, STOMME NS, MAAR IK MOET ER WEL EEN TREIN VANDAAN HEBBEN *grrrrrrrrrrrrr*


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ruskow schreef:
    Heel leuk jongens. Dan hebben jullie een plattegrond van het station, maar waar is perron 10? DIE STAAT NIET OP JE PLATTEGROND, STOMME NS, MAAR IK MOET ER WEL EEN TREIN VANDAAN HEBBEN *grrrrrrrrrrrrr*


    Welk station?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ourania schreef:
    (...)

    Welk station?


    Station Zwolle


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ruskow schreef:
    (...)

    Station Zwolle


    Wat ik op internet vind, is dat het het het achterste perron vanaf het stationsgebouw gezien is en dat spoor 9 en 10 aan weerszijden van hetzelfde perron zitten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ben gewoon anti sociaal.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ourania schreef:
    (...)

    Wat ik op internet vind, is dat het het het achterste perron vanaf het stationsgebouw gezien is en dat spoor 9 en 10 aan weerszijden van hetzelfde perron zitten.


    Ik had al zo een vermoeden. Is alleen zo niet aangegeven. Stomme NS. Ik zie het morgen wel. Heb toch een kwartier overstaptijd.
    Thanks.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Godtyfuskaasbal.. Een deurklink doet zeer aan je hoofd D:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rustig... Hij komt vast zo nog wel online, hem kennende, en anders heb ik gewoon pech.


    Stenenlikker