• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ruskow schreef:
    (...)

    Station Zwolle


    Daar ben ik zo vaak verdwaald. :') Gewoon vragen aan mensen?


    wat was dit ookalweer

    Overmorgen intakegesprek bij 'n psycholoog. Bah. Alsof die begrijpt hoe mijn kijk op de wereld is. :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    I need to watch American Horror Story: Murder House again, because Tate.


    kindness is never a burden.

    Feeling lonely and miserable

    [ bericht aangepast op 18 aug 2014 - 0:13 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ben zo enthousiast. ;3 Als dit niks wordt, doe ik iedereen wat hoor.


    Your make-up is terrible

    Ruskow schreef:
    Heel leuk jongens. Dan hebben jullie een plattegrond van het station, maar waar is perron 10? DIE STAAT NIET OP JE PLATTEGROND, STOMME NS, MAAR IK MOET ER WEL EEN TREIN VANDAAN HEBBEN *grrrrrrrrrrrrr*

    Ik was daar gisteren nog en er hangt gewoon een bord met perron 10. Het is niet moeilijk te vinden. ^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ila schreef:
    I need to watch American Horror Story: Murder House again, because Tate.


    Tate is awesome.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Welcome home, back to the real world.


    It's great to feel so loved.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    "Brighten up." Yeah, right. Brighten up the pattern of my foot on your ass.


    † Love? I want to sleep.

    Het is veels te vroeg. Mijn ouders zijn nog niet eens uit bed D:


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Memoria schreef:
    (...)
    Ik was daar gisteren nog en er hangt gewoon een bord met perron 10. Het is niet moeilijk te vinden. ^^


    Daar ging ik ook wel vanuit. Het is gewoon frustrerend dat die niet op de plattegrond staat.

    OT: Nou, we zitten in de trein. Op onchristelijke tijdstippen, zoals mijn beste vriendin het noemt >< om kwart over 6 mijn bed uit XD


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Vanmiddag weer naar school


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Verdorie, laat die kast gewoon aanwezig zijn bij Ikea! Hoezo haal je die witte Billy uit de collectie? Mijn hemel, of die zwarte en bruine het wél goed doen? Nou, mooit niet. Beter heb je die kast nog staan in het magazijn.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mijn buik moet echt stoppen met knorren en wensen voor eten. Het helpt helemaal niks. Zeker niet op zo'n vroeg tijdstip. Het maakt me alleen geïrriteerd.


    † Love? I want to sleep.