• Hallo allemaal,
    De uitslag van de verkiezingen is bekend! Helaas heeft slechts 25% van de vorige stemmers nogmaals hun stem uitgebracht, wat erg jammer is. Er is helaas niets aan te doen.

    Ik wil iedereen bedanken die wel enthousiast heeft meegedaan. Ik zal de top drie per categorie vermelden. Mochten de deelnemende finalisten weten hoeveel procent van de stemmen ze hadden, dan kunnen ze me altijd een berichtje sturen!

    Bekende personen:
    Op de eerste plaats… Dear Diary, door HarrysWife met 35% van de stemmen!

    Het gaat over een meisje Allison die keeks maakt met haar beste vriendin Chantal.Die keeks worden vaak bekeken en ook door Harry Styles en Luke Hemmings.Maar wat gebeurd er al Luke een reactie plaats onder een keek?


    Op de tweede plaats… The Bet, door Biebshemmo met 25% van de stemmen!
    Elizabeth verhuist naar Australië voor het werk van haar moeder, op hier nieuwe school krijgt ze te maken met player Luke die haar voor een weddenschap in bed wil krijgen.


    En op de derde plaats… Between beauty and books, door Stylinson met 11.5% van de stemmen!
    "Why won't you stand up for yourself?" She whispered softly as she gave him a small white tissue.
    "Because I- I can't.." His voice is soft, like a whisper and has this certain melody in it, just like it always has.
    He takes the tissue out of her hand and tries to stop his nose from bleeding, as his hands are shaking.
    "Ofcourse you can." She reaches for his hands and helps to get him of the cold ground while he is still shaking and his face is pale, as if he had just seen a ghost, scared.
    " I will help you, Harry.."


    Fictieve personen:
    Op de eerste plaats… Courage en het vervolg Eclipse of Hearts, door Peredhel met 44% van de stemmen!
    Alyssae is een jonge elf die gevangen zit in de kerkers van de aardmannen. Omdat zij van Koninklijke komaf is, wordt ze voor losgeld gevangen gehouden.
    Wanneer ze op een dag door een groep dwergen wordt bevrijd, besluit ze hen te helpen bij hun queeste. Ze hebben hun inbreker verloren en ze wil hen graag bedanken voor het redden van haar leven.

    Toch wordt ze met een schuin oog aan gekeken door de leider van de groep: de norse Thorin. Hij lijkt bijzonder weinig met elven op te hebben en al helemaal niet met vrouwen. Zijn minachting is zelfs zo groot dat Alyssae niet durft te vertellen wie ze werkelijk is, bang dat hij zijn wrok jegens de tekortkomingen van haar volk tegenover haar zal uiten. Alyssae weigert echter te vertrekken: ze is mijlenver van haar verwanten vandaan en daarnaast heeft ze redenen om niet direct met haar familie herenigd te willen worden.

    Na verloop van tijd ontwikkelt ze gevoelens voor de starre Thorin – een liefde die naar alle schijn onbeantwoord zal blijven. Wat misschien maar goed is ook, want Alyssae weet dat een wederzijdse liefde verstrekkende gevolgen zal hebben...
    Niet alleen voor hen, maar voor hun hele ras...


    Op de tweede plaats… The Daily Prophet, door Maovesa met 24% van de stemmen!
    Een digitale variant van de Daily Prophet krant, die voorkomt in de Harry Potter reeks. Hij verschijnt elke dag en er staan leuke weetjes, Harry Potter story's en quizzen, fanarts en quotes in.


    En op de derde plaats… The Arrow of the Silver Dragon, door Laleah met 12% van de stemmen!
    See the Silver dragon
    Soaring above the sky
    Silver arrows shooting
    Just as she flies by

    Majestic silver dragon high up in the skies
    How she shows her beauty as she flies
    Oh so very high in the midnight black
    Majestic beast oh please fly back

    Breathing out the heavy fire
    Eyes as blue as the bluest sapphire
    Flapping her gracious wings before depart
    The silver dragons with a golden heart


    Onbekende personen

    Op de eerste plaats… The Doll maker, door Macabre met 25.9% van de stemmen!
    'I've always liked dolls. There's just something special about them - I can't figure out what it is. Maybe it are the eyes, big, beautiful, yet frightening and... empty. Perhaps it is their skin, pale - like snow, or as if they'd been dead for a long time.

    I've always liked dolls. Since I was a little girl. They have no feelings, like I never had them either. Maybe it's because my dad ended up in jail when I was only five years old, or because my mom never really cared about me. No, she only paid attention to her boyfriends. She had another one every two weeks. I suspect that she stole their money to buy drugs, but I still don't know for sure.

    I've always liked dolls. I like them so much that I want to be a doll maker myself, but in a different way. A new way. And I'm going to tell you all about it.'


    Op de tweede plaats… Observaties van een muurbloem, door niniwa1 met 22.2% van de stemmen!
    De zestienjarige Jessica is geen opvallend persoon. Nooit geweest, eigenlijk. Wanneer ze de zomer doorbrengt bij een vriendin van haar moeder thuis, wordt sociaal contact onvermijdelijk. Meestal verdwijnt ze haast tussen de lichtvoetige Apple, vrijzinnige Tamara, hartenbreker Gabriel en de mysterieuze Charlie. Voor haar jeugdvriend Ryan is ze wel zichtbaar. Maar hem kan ze ook niet alles wat ze ziet, vertellen.
    Want in het strandhuis bereikt het drama een kookpunt en Jess wordt een kluis vol geheimen..


    En op de derde plaats… The Lost Mermaid, door Ron_Weasley met 16,7% van de stemmen!
    Emily is een jonge zeemeermin die moeite heeft om zich aan de strenge regels van haar ouders te houden. Soms lijkt het alsof ze haar geen enkele vrijheid gunnen en de vrolijke, nieuwsgierige en enthousiaste zeemeermin heeft die ruimte juist zo erg nodig.
    Pas als ze erachter komt waarom al die regeltjes er eigenlijk zijn, begint ze begrip voor haar ouders te krijgen. Maar dan slaat het noodlot toe…


    De winnaars zullen hun prijs van Square ontvangen! Gefeliciteerd allemaal. (:

    [ bericht aangepast op 22 sep 2014 - 9:54 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    x. Titel: Are you kidney me?
    x. Auteur: Taiteilijan
    x. Categorie: OP
    x. Subcategorie: Drama, oneshot
    x. Samenvatting: Voor de auteur.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Escapism schreef:
    x. Titel + link: De Jongen met de Beitel
    x. Auteur: Skrivbar
    x. Categorie: OP
    x. Subcategorie (welke artiest of boek? Welk hoofdgenre bij een OP?): Drama, onbekende personen, romantiek
    x. Samenvatting (als deze op de voorpagina staat, de auteur mag deze zelf ook indienen):
    In haar haren draagt ze witte bloemen,
    In haar hart een grote droom,
    Haar ogen stralen lichtjes,
    Slecht gade slaan is wat hij doet,

    Waar ze gaat en waar ze staat,
    Haar lach vierend op de wind,
    Ze is zo mooi en o zo fijn,
    Om bij in de buurt te zijn.

    Kon hij haar maar voelen,
    Kon hij haar maar zien,
    Kon hij haar maar zeggen,
    Wat ze met hem doet.



    Ze is tweeëntwintig, heeft lichte groene ogen en een paar handen die de mooiste gerechten voort brengen. Pippa is een gewone twenty-something die nog niet precies weet wat ze met haar leven wil, zoals weinig van haar leeftijdsgenoten. Samen met beste vriend Stan maakt ze er het beste van in haar geboortedorp dat langzaam uit lijkt te sterven, maar eigenlijk zit er een diepgekoesterd verlangen opgesloten in haar hart. De duik in het diepe is echter te bedreigend en pas als ze haar moeder op een haar na niet kwijt raakt, besluit ze om stappen te nemen. En nog liever gisteren dan morgen.

    Als zijn vader besluit dat zijn zoon en nietsnut van een Simeon eindelijk eens op eigen voeten moet gaan staan, breekt de hel los in huize Topal. Vastbesloten als de viertwintigjarige Griek is, zal hij zijn familie eens laten zien wat hij wel niet voor elkaar kan krijgen. Hij beland per ongeluk in Italië en gaat aan de slag als illegale timmerman bij een Italiaanse aannemer die het allemaal niet zo nauw neemt met de regeltjes.

    En dan is daar nog Stan, die wiskunde studeert alsof zijn leven er van af hangt. In het holst van de nacht beoefent hij echter nog een andere hobby, namelijk het uithangen van Sherlock om alle sporen die Pippa achterlaat te kunnen volgen. Tot hij iets ontdekt dat hem het eerstvolgende vliegtuig naar Italië doet boeken.

    Een verhaal over liefde en onzekerheid, groeien en ontmoeten en de band tussen drie mensen die veel meer met elkaar gemeen blijken te hebben dan je in eerste instantie zou denken.


    Oh, Yolanda :3 I am so flattered. Het is trouwens ook een thriller, maar dat kon er niet meer bij in de beschrijving van de story, haha.

    x. Titel + link: Een hemel zonder sterren
    x. Auteur: Foyer
    x. Categorie: (Fanfictie of OP) OP
    x. Subcategorie (welke artiest of boek? Welk hoofdgenre bij een OP?): Onbekende personen, fantasy, romantiek, drama, avontuur in een dystopisch verhaal
    x. Samenvatting (als deze op de voorpagina staat, de auteur mag deze zelf ook indienen):

    ‘Wij zijn de laatsten.’ En ik geloof het.

    ____________________________________________________________________


    ‘Wat doen we nu?’ de zachte kriebeling van vers gras tegen mijn blote huid laat een brede glimlach op mijn lippen achter, als mijn ogen de glazig blauwe hemel afspeuren op zoek naar de eerste tekenen van een nieuwe maan.
    ‘Overleven. Een veilige haven zoeken. Als we echt de laatsten zijn, zal het niet lang duren voor we te horen krijgen wat we moeten doen.’
    ‘Maar–’
    ‘Maak je geen zorgen. Als we dit overleven, kunnen we zelfs de wereld onder een hemel zonder sterren aan.’ De groene vlekjes rond zijn pupillen kijken stralend op me neer als hij met voorzichtig geweld een wilde braam tussen mijn lippen duwt.
    ‘Dan kies ik voor de wereld onder een hemel mét sterren,’ antwoord ik hoofdschuddend, als het zoete sap over mijn tong naar binnen druipt.


    Wellicht dat Foyer de missende informatie kan aanvullen. Het heeft momenteel nog geen vijf hoofdstukken, but hopefully that'll be soon.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2014 - 22:18 ]

    Aangezien ik dit een erg leuk idee vond en ik al een tijdje op zoek was naar iets zinnigs om wat van mijn verstoffende credits aan te doneren, heb ik Oakenshield gevraagd of ik dat hierbij mocht doen. Ik stel in totaal zestig credits ter beschikking, wat betekent dat de winnaar van iedere categorie er twintig krijgt. Hopelijk werkt dat als wat extra motivatie om een hoop goede verhalen te nomineren. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    x. Titel + link: Lover or Dealer? (16+)
    x. Auteur: Aldea
    x. Categorie: OP
    x. Subcategorie: Drama, romantiek
    x. Samenvatting:

    Bianca is vijftien als ze Benjamin tegen het lijf loopt. Ze is op slag verliefd, maar één ding zit haar in de weg om haar liefde te verklaren. Benjamin is een drugdealer en alles aan hem is allesbehalve betrouwbaar. Misschien opwindend, maar aan het eind van de dag is zijn wereld vooral onveilig. Als Benjamin op een dag zichzelf in de nesten heeft gewerkt en zijn schulden maar blijven opstapelen, vraagt hij iets van Bianca dat geen man van een vrouw hoort te eisen. Hij wil dat ze haar maagdelijkheid verliest aan Carlos, de leider van Benjamins gang, zodat hij van zijn schulden is verlost. Bianca bevindt zich nu in een strijd met zichzelf. Aan de ene kant wil ze haar maagdelijkheid niet kwijt, maar aan de andere kant zal het Benjamins eeuwige liefde en dankbaarheid kunnen betekenen.


    x. Titel + link: Paranormal Secrets ~ Liam Payne
    x. Auteur: iHeartLJP
    x. Categorie: Fanfic
    x. Subcategorie: Liam Payne van One Direction
    x. Samenvatting:
    Beau Anderson denkt dat ze de enige op aarde is met speciale gaven, paranormale gaven welteverstaan. Emoties lezen van anderen, is haar sterkste gave. En hoe ouder ze wordt, hoe meer ze er leert mee omgaan. Ze leert stilletjes aan te accepteren dat ze nu anders is, alhoewel ze zich niet altijd goed in haar vel voelt. Ze denkt telkens dat niemand haar moet hebben omdat ze anders is in haar hoofd. Volgens Beau zou iedereen haar gek verklaren.
    Als ze een jongen ontmoet uit een vriendengroep die wat komt drinken in het oude koffiehuisje van haar oma, merkt ze dat ze bij hem niets kan zien, haar gaven niet kan toepassen. En dat brengt haar in verwarring. Waarom juist bij hem? Hij is nochtans een gewone jongen, net als zijn andere vrienden.
    En bovendien ziet hij er ook nog eens interessant uit. Licht het aan haar of aan hem dat haar gaven worden afgesloten op één of andere manier? Beau is vastberaden om dat uit te gaan zoeken. Maar er was iets dat totaal uit de lucht kwam vallen, waardoor ze hem nodig had, meer dan ze zelf besefte..


    x. Titel + link: Renaey Chesterfield ft One Direction
    x. Auteur: Paebies
    x. Categorie: Fanfic
    x. Subcategorie: One Direction
    x. Samenvatting:
    De ware liefde.... Al sinds het begin van tijden verliest hij haar telkens weer, krijgt hij nooit de kans die ene kus te stelen, krijgt hij nooit de kans haar de zijne te maken. Toch weet hij dat zij de ware is. Dat zij de reden is dat hij bestaat, maar gelijktijdig de reden is dat telkens weer een stukje van zijn hart sterft.
    Vele jaren heeft hij geleefd...hopend op die ene kus.... Het lot heeft niets goed met hem voor, maar weet hij het het lot dit keer slimmer af te zijn? Kan hij dit keer krijgen wat hij wil?


    x. Titel + link: The doll maker
    x. Auteur: Macabre
    x. Categorie: OP
    x. Subcategorie: Horror, thriller
    x. Samenvatting:
    'I've always liked dolls. There's just something special about them - I can't figure out what it is. Maybe it are the eyes, big, beautiful, yet frightening and... empty. Perhaps it is their skin, pale - like snow, or as if they'd been dead for a long time.

    I've always liked dolls. Since I was a little girl. They have no feelings, like I never had them either. Maybe it's because my dad ended up in jail when I was only five years old, or because my mom never really cared about me. No, she only paid attention to her boyfriends. She had another one every two weeks. I suspect that she stole their money to buy drugs, but I still don't know for sure.

    I've always liked dolls. I like them so much that I want to be a doll maker myself, but in a different way. A new way. And I'm going to tell you all about it.'


    x. Titel + link: Enlightened
    x. Auteur: Corday
    x. Categorie: OP
    x. Subcategorie: Drama
    x. Samenvatting:
    'We kunnen niet meer vluchten of ons verstoppen. Als je het probleem wilt aanpakken, moet je je in de hol van de leeuw wagen.'
    Maar wat als je geen familie of vrienden hebt om te helpen? Of nog erger: wat als jij en jouw vijand niet zoveel verschillen als je dacht?

    In de verre toekomst is Europa overgenomen door kannibalen en kennen de overgebleven mensen geen moralen meer. Overleven is nog hun enige doel in het leven. Het dagelijks leven bestaat uit vluchten, vechten en zoeken naar eten, maar die energie raakt ooit op. Zich verzoenen met de vijand lijkt de enige oplossing, maar dat is een levensgevaarlijke en onpopulaire maatregel. Wat moet je doen als je per ongeluk bij die vijand terechtkomt en ze niets doorhebben? Infiltreren, zonder dat ze weten wie je echt bent en hen echt leren kennen. Het probleem is alleen als je ze ook nog echt gaat mogen en je diezelfde avond nog op het menu zal staan.


    16 - 09 - '17

    hey, over dat tijdsbestek,

    België begint pas op 1 september met de middelbare school, en midden en eind september voor de hogere studies :) (jep ik heb nog een maand vakantie ^^)
    Ik wil niet moeilijk doen ofzo, en waarschijnlijk lukt het inderdaad wel, maar vergeet ons Vlaminkjes niet asjeblieft :D


    Mhm?

    Square schreef:
    Aangezien ik dit een erg leuk idee vond en ik al een tijdje op zoek was naar iets zinnigs om wat van mijn verstoffende credits aan te doneren, heb ik Oakenshield gevraagd of ik dat hierbij mocht doen. Ik stel in totaal zestig credits ter beschikking, wat betekent dat de winnaar van iedere categorie er twintig krijgt. Hopelijk werkt dat als wat extra motivatie om een hoop goede verhalen te nomineren. ^^


    Aah, wat lief!! (flower)


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    xLucca schreef:
    hey, over dat tijdsbestek,

    België begint pas op 1 september met de middelbare school, en midden en eind september voor de hogere studies :) (jep ik heb nog een maand vakantie ^^)
    Ik wil niet moeilijk doen ofzo, en waarschijnlijk lukt het inderdaad wel, maar vergeet ons Vlaminkjes niet asjeblieft :D


    Ja, maar dan krijg je intro-kampen en is iedereen weer een week weg... Dan zijn mensen te druk met schol en vergeten ze het als nog te doen... Zo blijf je aan de gang.
    Dan doen we het volgend jaar weer.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    xLucca schreef:
    hey, over dat tijdsbestek,

    België begint pas op 1 september met de middelbare school, en midden en eind september voor de hogere studies :) (jep ik heb nog een maand vakantie ^^)
    Ik wil niet moeilijk doen ofzo, en waarschijnlijk lukt het inderdaad wel, maar vergeet ons Vlaminkjes niet asjeblieft :D


    Dat wist ik niet. Afijn, we zullen zien hoe het loopt. ;)


    Every villain is a hero in his own mind.

    x. Titel + link: De jongen met de beitel
    x. Auteur: Skrivbar
    x. Categorie: OP
    x. Subcategorie (welke artiest of boek?Drama, Romantiek
    x. Samenvatting:

    Ze is tweeëntwintig, heeft lichte groene ogen en een paar handen die de mooiste gerechten voort brengen. Pippa is een gewone twenty-something die nog niet precies weet wat ze met haar leven wil, zoals weinig van haar leeftijdsgenoten. Samen met beste vriend Stan maakt ze er het beste van in haar geboortedorp dat langzaam uit lijkt te sterven, maar eigenlijk zit er een diepgekoesterd verlangen opgesloten in haar hart. De duik in het diepe is echter te bedreigend en pas als ze haar moeder op een haar na niet kwijt raakt, besluit ze om stappen te nemen. En nog liever gisteren dan morgen.

    Als zijn vader besluit dat zijn zoon en nietsnut van een Simeon eindelijk eens op eigen voeten moet gaan staan, breekt de hel los in huize Topal. Vastbesloten als de viertwintigjarige Griek is, zal hij zijn familie eens laten zien wat hij wel niet voor elkaar kan krijgen. Hij beland per ongeluk in Italië en gaat aan de slag als illegale timmerman bij een Italiaanse aannemer die het allemaal niet zo nauw neemt met de regeltjes.

    En dan is daar nog Stan, die wiskunde studeert alsof zijn leven er van af hangt. In het holst van de nacht beoefent hij echter nog een andere hobby, namelijk het uithangen van Sherlock om alle sporen die Pippa achterlaat te kunnen volgen. Tot hij iets ontdekt dat hem het eerstvolgende vliegtuig naar Italië doet boeken.

    Een verhaal over liefde en onzekerheid, groeien en ontmoeten en de band tussen drie mensen die veel meer met elkaar gemeen blijken te hebben dan je in eerste instantie zou denken.


    x. Titel + link: Little Lion Man || Harry Styles
    x. Auteur: kaleidoscoop
    x. Categorie: Fanfictie
    x. Subcategorie: - Even navragen (bloos):
    x. Samenvatting:
    Toen ik haar voor het eerst ontmoette, zat ze met haar benen over elkaar geslagen op een van de blauwe leren banken die langs de muren van de discotheek stonden. Het eerste wat me aan haar opviel, waren de rode Doc Martens die ze droeg.
    ‘Moet je niet dansen?’ schreeuwde ik in haar rechteroor. Ik kende haar niet. Nog nooit gezien zelfs, maar iets aan haar intrigeerde me, iets in mij wilde haar kennen.
    Ze schudde haar hoofd. ‘Mij te druk.’ Ze stopte het zwarte rietje tussen haar lippen en nam rustig een paar slokken van het donkere goedje wat in haar glas zat.
    Wat ze zei verstond ik pas nadat ze het twee keer herhaald had. Ze glimlachte gemaakt toen ik eindelijk en luid ‘Oh!’ in haar oor riep. ‘Wil je ook niet dansen met mij?’
    Ze schoot in de lach, iets wat ik niet hoorde, maar duidelijk kon zien. Ze krabde ongemakkelijk aan haar linkerbeen, wat op haar rechterknie leunde. Ze boog naar mijn oor en verklaarde: ‘Ik kan niet zo goed dansen. Ik zit liever hier. Maar jij ziet eruit alsof je een aardig beetje kan dansen. Waarom zit jij hier?’
    Ik haal bescheiden mijn schouders op. Verstaan deed ik haar amper, maar daardoor werd ik alleen maar nieuwsgieriger naar dit meisje, dat, in plaats van met hoge hakken dansend op de dansvloer, verveeld op de banken langs de zijkant zat. ‘Even uitrusten,’ zei ik uiteindelijk maar.
    Ze knikte begrijpelijk en boog wat voorover om iets van haar schoenen te poetsen. Zonder dat ik ernaar vroeg, boog ze daarna naar mijn oor en wees naar een groepje meisjes in korte, zwarte jurkjes. ‘Dat daar is mijn zus, met die bruine krullen.’ Ze bekeek me even en knikte toen. ‘Zij vindt het wel leuk als jij haar lastig gaat vallen.’
    Ik keek haar quasi-beledigd aan. ‘Sorry?’
    ‘Ze vindt jou nogal leuk. Zal ze nooit toegeven. One Direction is voor kleine kinderen.’
    Ik schudde grinnikend mijn hoofd. ‘Jij lijkt hier niet echt op je gemak.’
    ‘Goed gezien,’ schreeuwde ze in mijn oor.
    ‘Wanneer ben je wel op je gemak?’
    ‘Wil je dat echt zien?’
    Ik knikte. ‘Geef me je telefoonnummer. Laat mij jou op je gemak zien.’
    Ze schoot in de lach. ‘Je bent goed, Harry Styles, maar niet zo goed.’ Ze drukte haar bijna lege glas in mijn handen en schreeuwde: ‘Geef mij jouw nummer maar. Of ben je bang dat ik hem verspreid onder je vele aanbidders?’

    Dat was ik niet. Ik gaf haar mijn nummer. We spraken af, meerdere keren zelfs. Ik vertelde haar alles. Zij mij misschien niet, maar luisteren deed ze altijd. Ze werd mijn beste vriendin.

    Maar aan alles komt een eind.


    x. Titel + link: Masks
    x. Auteur: Soe
    x. Categorie: OP
    x. Subcategorie: Thriller, Drama
    x. Samenvatting:
    What you fear doesn't live inside the closet, it lives inside you.
    You know, we've always struggled to understand the darkness within us.
    Fears and anxieties buried so deeply that they're just too painfuI to face.
    Well, it's a common scapegoat.
    Our society will always find a way to externalize.
    Every culture around the world has a name for him.
    The words sound different, but they all describe the same being.
    We're all afraid of the same thing.
    The Boogeyman, germaphobia, they're all masks.
    Masks that we create to hide what we're truly afraid of.


    x. Titel + link: Observaties van een muurbloem ~ [OP]
    x. Auteur: niniwa1
    x. Categorie: OP
    x. Subcategorie: Drama, Romantiek:
    x. Samenvatting:
    De zestienjarige Jessica is geen opvallend persoon. Nooit geweest, eigenlijk. Wanneer ze de zomer doorbrengt bij een vriendin van haar moeder thuis, wordt sociaal contact onvermijdelijk. Meestal verdwijnt ze haast tussen de lichtvoetige Apple, vrijzinnige Tamara, hartenbreker Gabriel en de mysterieuze Charlie. Voor haar jeugdvriend Ryan is ze wel zichtbaar. Maar hem kan ze ook niet alles wat ze ziet, vertellen.
    Want in het strandhuis bereikt het drama een kookpunt en Jess wordt een kluis vol geheimen...

    [ bericht aangepast op 20 aug 2014 - 23:15 ]


    -

    x. Titel + link: The Avengers 2 ~ Matrix of leadership ~
    link :[url] http://www.quizlet.nl/stories/98596/the-avengers-2--matrix-of-leadership-/[/url]
    x. Auteur: WhiteTiger
    x. Categorie: (Fanfictie of OP) Fanfiction
    x. Subcategorie (welke artiest of boek? Welk hoofdgenre bij een OP?): The Avengers ( Marvel )
    x. Samenvatting (als deze op de voorpagina staat, de auteur mag deze zelf ook indienen):

    Loki wordt terrecht gesteld op Asgard en ontsnapt net aan de doodstraf, in plaats daarvan stuurt Odin hem naar Amissa de verlaten sector en hoogst beveiligde gevangenis van het universum.
    maar er is nog een deal af te handelen...

    de Chitauri neemt Loki mee en samen gaan ze met de matrix of leadership hun horizonen vergroten...

    Thor reist naar de aarde om Nick Fury te waarschuwen en de Avengers komen opnieuw bij elkaar om voor eens en altijd met Loki af te rekenen, het team is niet opgewassen tegen de Matrix en Nick schakkelt de hulp in van een lang bewaard geheim...


    Strenght And Honor ~ Kaliophe Dismure

    Graag deel ik jullie even mee dat er nog een user is die voor elke categorie 10 credits heeft gedoneerd, maar hij of zij wenst anoniem te blijven. Maar we zijn er natuurlijk ontzettend blij mee.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    Graag deel ik jullie even mee dat er nog een user is die voor elke categorie 10 credits heeft gedoneerd, maar hij of zij wenst anoniem te blijven. Maar we zijn er natuurlijk ontzettend blij mee.^^


    :o Ik moet zeggen dat dit wel ontzettend motiveert om aan mijn verhaal te werken en te herschrijven, haha. Supertof!

    Oh, ik ga hier later als ik op mn laptop ben en wat makkelijker net linkjes kan werken even een paar favorieten van me posten. ^^
    Maakt het niet uit hoe oud het verhaal is?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Oh, ik ga hier later als ik op mn laptop ben en wat makkelijker net linkjes kan werken even een paar favorieten van me posten. ^^
    Maakt het niet uit hoe oud het verhaal is?


    Nee hoor. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    x. Titel + link: The Winter Soldier [url]http://www.quizlet.nl/stories/101746/the-winter-soldier/
    [/url] x. Auteur: WhiteTiger
    x. Categorie: (Fanfictie of OP) : Fanfiction
    x. Subcategorie (welke artiest of boek? Welk hoofdgenre bij een OP?): The Avengers
    x. Samenvatting (als deze op de voorpagina staat, de auteur mag deze zelf ook indienen):
    Don't be afraid to do some mistakes, cuz sometimes you must roll the dice - Jade Slatherine

    titel : A Kenway in modern days.- Assassin's Creed
    link :[url] http://www.quizlet.nl/stories/133431/a-kenway-in-modern-days-assassins-creed/[/url]
    auteur : Maxxlover
    categorie : fanfiction
    subcategorie : Assassins Creed
    samenvatting : Mijn grootvaderen? De Kenways, hun bloed, hun kracht, hun fouten en hun strijd stromen door mijn bloed heen.
    Ik ben de nieuwe versie van de Kenways, ik ben Avery Kenway en dit is mijn verhaal.
    "Killing you lies a far greater goal.''
    Edward Kenway
    "You oppose tyranny. Injustice. These are just symptoms. Their true cause is human weakness. Why do you think I keep on trying to show you the error of your way?"
    Haytham Kenway
    "For at my side walks hope in the face of all that insists I turn back, I carry on."
    Conner Kenway


    I'm a pineapple