• Hallo allemaal,
    De uitslag van de verkiezingen is bekend! Helaas heeft slechts 25% van de vorige stemmers nogmaals hun stem uitgebracht, wat erg jammer is. Er is helaas niets aan te doen.

    Ik wil iedereen bedanken die wel enthousiast heeft meegedaan. Ik zal de top drie per categorie vermelden. Mochten de deelnemende finalisten weten hoeveel procent van de stemmen ze hadden, dan kunnen ze me altijd een berichtje sturen!

    Bekende personen:
    Op de eerste plaats… Dear Diary, door HarrysWife met 35% van de stemmen!

    Het gaat over een meisje Allison die keeks maakt met haar beste vriendin Chantal.Die keeks worden vaak bekeken en ook door Harry Styles en Luke Hemmings.Maar wat gebeurd er al Luke een reactie plaats onder een keek?


    Op de tweede plaats… The Bet, door Biebshemmo met 25% van de stemmen!
    Elizabeth verhuist naar Australië voor het werk van haar moeder, op hier nieuwe school krijgt ze te maken met player Luke die haar voor een weddenschap in bed wil krijgen.


    En op de derde plaats… Between beauty and books, door Stylinson met 11.5% van de stemmen!
    "Why won't you stand up for yourself?" She whispered softly as she gave him a small white tissue.
    "Because I- I can't.." His voice is soft, like a whisper and has this certain melody in it, just like it always has.
    He takes the tissue out of her hand and tries to stop his nose from bleeding, as his hands are shaking.
    "Ofcourse you can." She reaches for his hands and helps to get him of the cold ground while he is still shaking and his face is pale, as if he had just seen a ghost, scared.
    " I will help you, Harry.."


    Fictieve personen:
    Op de eerste plaats… Courage en het vervolg Eclipse of Hearts, door Peredhel met 44% van de stemmen!
    Alyssae is een jonge elf die gevangen zit in de kerkers van de aardmannen. Omdat zij van Koninklijke komaf is, wordt ze voor losgeld gevangen gehouden.
    Wanneer ze op een dag door een groep dwergen wordt bevrijd, besluit ze hen te helpen bij hun queeste. Ze hebben hun inbreker verloren en ze wil hen graag bedanken voor het redden van haar leven.

    Toch wordt ze met een schuin oog aan gekeken door de leider van de groep: de norse Thorin. Hij lijkt bijzonder weinig met elven op te hebben en al helemaal niet met vrouwen. Zijn minachting is zelfs zo groot dat Alyssae niet durft te vertellen wie ze werkelijk is, bang dat hij zijn wrok jegens de tekortkomingen van haar volk tegenover haar zal uiten. Alyssae weigert echter te vertrekken: ze is mijlenver van haar verwanten vandaan en daarnaast heeft ze redenen om niet direct met haar familie herenigd te willen worden.

    Na verloop van tijd ontwikkelt ze gevoelens voor de starre Thorin – een liefde die naar alle schijn onbeantwoord zal blijven. Wat misschien maar goed is ook, want Alyssae weet dat een wederzijdse liefde verstrekkende gevolgen zal hebben...
    Niet alleen voor hen, maar voor hun hele ras...


    Op de tweede plaats… The Daily Prophet, door Maovesa met 24% van de stemmen!
    Een digitale variant van de Daily Prophet krant, die voorkomt in de Harry Potter reeks. Hij verschijnt elke dag en er staan leuke weetjes, Harry Potter story's en quizzen, fanarts en quotes in.


    En op de derde plaats… The Arrow of the Silver Dragon, door Laleah met 12% van de stemmen!
    See the Silver dragon
    Soaring above the sky
    Silver arrows shooting
    Just as she flies by

    Majestic silver dragon high up in the skies
    How she shows her beauty as she flies
    Oh so very high in the midnight black
    Majestic beast oh please fly back

    Breathing out the heavy fire
    Eyes as blue as the bluest sapphire
    Flapping her gracious wings before depart
    The silver dragons with a golden heart


    Onbekende personen

    Op de eerste plaats… The Doll maker, door Macabre met 25.9% van de stemmen!
    'I've always liked dolls. There's just something special about them - I can't figure out what it is. Maybe it are the eyes, big, beautiful, yet frightening and... empty. Perhaps it is their skin, pale - like snow, or as if they'd been dead for a long time.

    I've always liked dolls. Since I was a little girl. They have no feelings, like I never had them either. Maybe it's because my dad ended up in jail when I was only five years old, or because my mom never really cared about me. No, she only paid attention to her boyfriends. She had another one every two weeks. I suspect that she stole their money to buy drugs, but I still don't know for sure.

    I've always liked dolls. I like them so much that I want to be a doll maker myself, but in a different way. A new way. And I'm going to tell you all about it.'


    Op de tweede plaats… Observaties van een muurbloem, door niniwa1 met 22.2% van de stemmen!
    De zestienjarige Jessica is geen opvallend persoon. Nooit geweest, eigenlijk. Wanneer ze de zomer doorbrengt bij een vriendin van haar moeder thuis, wordt sociaal contact onvermijdelijk. Meestal verdwijnt ze haast tussen de lichtvoetige Apple, vrijzinnige Tamara, hartenbreker Gabriel en de mysterieuze Charlie. Voor haar jeugdvriend Ryan is ze wel zichtbaar. Maar hem kan ze ook niet alles wat ze ziet, vertellen.
    Want in het strandhuis bereikt het drama een kookpunt en Jess wordt een kluis vol geheimen..


    En op de derde plaats… The Lost Mermaid, door Ron_Weasley met 16,7% van de stemmen!
    Emily is een jonge zeemeermin die moeite heeft om zich aan de strenge regels van haar ouders te houden. Soms lijkt het alsof ze haar geen enkele vrijheid gunnen en de vrolijke, nieuwsgierige en enthousiaste zeemeermin heeft die ruimte juist zo erg nodig.
    Pas als ze erachter komt waarom al die regeltjes er eigenlijk zijn, begint ze begrip voor haar ouders te krijgen. Maar dan slaat het noodlot toe…


    De winnaars zullen hun prijs van Square ontvangen! Gefeliciteerd allemaal. (:

    [ bericht aangepast op 22 sep 2014 - 9:54 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Zo moeilijk om te kiezen.... Ik zal me eens over mijn abo-lijst buigen
    Maar wel een geweldig idee!!!!
    (en nu hoop ik hééél stiekem dat iemand één van mijn stories nomineert, al denk ik niet dat ze zullen winnen)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    x. Titel + link: The Arrow of The Silver Dragon
    http://www.quizlet.nl/stories/137900/the-arrow-of-the-silver-dragon--the-avengers/
    x. Auteur: Laleah
    x. Categorie: Fanfiction
    x. Subcategorie (welke artiest of boek? Welk hoofdgenre bij een OP?): Komedie, Fantasy, Avontuur, Marvel, Avengers.
    x. Samenvatting (als deze op de voorpagina staat, de auteur mag deze zelf ook indienen):



    See the Silver dragon
    Soaring above the sky
    Silver arrows shooting
    Just as she flies by

    Majestic silver dragon high up in the skies
    How she shows her beauty as she flies
    Oh so very high in the midnight black
    Majestic beast oh please fly back

    Breathing out the heavy fire
    Eyes as blue as the bluest sapphire
    Flapping her gracious wings before depart
    The silver dragons with a golden heart


    Started at 17 May 2014.
    o Written in Dutch,
    sometimes spoken in English.
    o It's fiction, not based on reality.
    o Meer verschillende Marvel dan alleen Avengers
    o It would be great if you take an abo!
    o Like my story? really appreciate if you would recommend to others
    o By: Laleah

    Soundtrack video


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    x. Titel + link: Letters to you ~Niall James Horan
    x. Auteur: Niallerslove
    x. Categorie: Fanfictie met bestaande mensen
    x. Subcategorie (welke artiest of boek? Welk hoofdgenre bij een OP?): One Direction
    x. Samenvatting (als deze op de voorpagina staat, de auteur mag deze zelf ook indienen):

    Een jongen (Niall) en een meisje (Faith) die elkaar, ondanks verschillende gebeurtenissen, versterken door brieven te schrijven en uiteindelijk zichzelf bij de ander terugzien


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    x. Titel + link: Show the world who you really are - Fred Wemel
    x. Auteur: Tuala
    x. Categorie: Fanfictie
    x. Subcategorie: Harry Potter
    x. Samenvatting:

    De Wemels en de Brighters wonen vlak naast elkaar, hun huizen zijn slechts gescheiden door een smal bos. Toch hebben ze nooit contact met elkaar, dit door het grote verschil tussen deze twee tovenaarsfamilies. De ouders haatten elkaar en hebben het hun kinderen verboden contact te hebben met het andere gezin. Maar hoe kun je een kind verbieden kennis te maken met een speelkameraadje dat zo dicht bij wonen? Alexandra Brighter- ook wel Alexi genoemd- en haar nichtje, June, worden in het geheim bevriend met de tweeling van de familie Wemel: Fred en George. Maar wat als ze alle vier naar Zweinstein gaan? Haar ouders verwachten dat ze in Zwaderich terecht zal komen, maar dat zou betekenen dat ze nooit contact op zou mogen nemen met haar twee beste vrienden. Is er een keuze mogelijk?


    A mind is like a parachute, it only functions when open - Frank Zappa

    Ontzettend bedankt voor alle nominaties dusverre! Ik vind het leuk dat jullie zo enthousiast zijn. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    x. Titel + link: Bulletproof
    x. Auteur: Wiarda
    x. Categorie: fanfic
    x. Subcategorie: Harry Potter
    x. Samenvatting:

    Percy Weasley is een koelbloedige huurmoordenaar. Als hij echter een ongrijpbaar doelwit voorgeschoteld krijgt, is zijn zogenaamde werkgever een stuk minder tevreden met zijn (gebrek aan) resultaten, waardoor zijn eigen leven plots ook aan een zijden draadje komt te hangen.



    Verder zal ik me inhouden, want anders zou ik toch alleen Jips hele Schrijvers ID bij langsgaan. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    x. Titel + link: Bulletproof
    x. Auteur: Wiarda
    x. Categorie: fanfic
    x. Subcategorie: Harry Potter
    x. Samenvatting:
    Percy Weasley is een koelbloedige huurmoordenaar. Als hij echter een ongrijpbaar doelwit voorgeschoteld krijgt, is zijn zogenaamde werkgever een stuk minder tevreden met zijn (gebrek aan) resultaten, waardoor zijn eigen leven plots ook aan een zijden draadje komt te hangen.



    Verder zal ik me inhouden, want anders zou ik toch alleen Jips hele Schrijvers ID bij langsgaan. (krul)


    Ik maakte net een heleboel enthousiaste geluidjes. Dankje! (flower)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Novoselic schreef:
    x. Titel + link: Tomorrow in Richmond
    x. Auteur: Ralston, Rojinski & Caesar
    x. Categorie: (Fanfictie of OP) Onbekende Personen
    x. Subcategorie (welke artiest of boek? Welk hoofdgenre bij een OP?): Romantiek/Detective
    x. Samenvatting (als deze op de voorpagina staat, de auteur mag deze zelf ook indienen):
    Jonge journalisten Tristen en Natalie wonen beiden al heel hun leven in een klein dorpje, Richmond. Een dorp waar nooit iets gebeurt. Wanneer ze van hun baas een artikel moeten schrijven over een interessante, lokale gebeurtenis hebben ze dus ook een probleem. Tot ze bij een afgelegen huisje terecht komen en de bewoner zich vreemd gedraagt. Ze willen daarom dus ook alles over hem ontdekken..


    AshtonLover schreef:
    x. Titel + link: Double Standards • Lashton
    x. Auteur: Sprayberry & Rojinski
    x. Categorie: (Fanfictie of OP) Fanfiction
    x. Subcategorie (welke artiest of boek? Welk hoofdgenre bij een OP?): 5 Seconds Of Summer
    x. Samenvatting (als deze op de voorpagina staat, de auteur mag deze zelf ook indienen):

    Chosing between two people.
    Actions you can't take back.
    How can you fix this?



    N'awh, asdfghjkl, dankjulliewel. :3

    [ bericht aangepast op 21 aug 2014 - 22:56 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    x. Titel + link: Als een druppel in de zee
    x. Auteur: Frodo
    x. Categorie: OP
    x. Subcategorie (welke artiest of boek? Welk hoofdgenre bij een OP?): Fantasy & romantiek
    x. Samenvatting (als deze op de voorpagina staat, de auteur mag deze zelf ook indienen):

    Wat doe je wanneer je je realiseert dat je gevoelens koestert voor een meisje dat door iedereen wordt gehaat? Een meisje dat de hoofdrol in je dromen speelt, maar niet in je leven hoe graag je dat ook zou willen? Een meisje met een speciale gave die ze verbergt voor elk levend wezen…

    “I’ll always be free, you know that. Let me go Daniel."

    “I can’t. Now that I’ve finally found you, I won’t let you go.”

    Dansen op het strand, de wind in mijn haren. Alle dromen die ik droomde zijn echt. Geen pijn in mijn voeten, geen last van het zand. Voor heel even ben ik blij om een druppel in het water te zijn. Er is niets in de wereld nog mooier voor mij.
    Voor heel even, maar heel even ben ik vrij.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    x. Titel + link: Als een druppel in de zee
    x. Auteur: Frodo
    x. Categorie: OP
    x. Subcategorie (welke artiest of boek? Welk hoofdgenre bij een OP?): Fantasy & romantiek
    x. Samenvatting (als deze op de voorpagina staat, de auteur mag deze zelf ook indienen):
    Wat doe je wanneer je je realiseert dat je gevoelens koestert voor een meisje dat door iedereen wordt gehaat? Een meisje dat de hoofdrol in je dromen speelt, maar niet in je leven hoe graag je dat ook zou willen? Een meisje met een speciale gave die ze verbergt voor elk levend wezen…

    “I’ll always be free, you know that. Let me go Daniel."

    “I can’t. Now that I’ve finally found you, I won’t let you go.”

    Dansen op het strand, de wind in mijn haren. Alle dromen die ik droomde zijn echt. Geen pijn in mijn voeten, geen last van het zand. Voor heel even ben ik blij om een druppel in het water te zijn. Er is niets in de wereld nog mooier voor mij.
    Voor heel even, maar heel even ben ik vrij.

    Omg, die is van Bes - dat is zo lief van je.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Omg, die is van Bes - dat is zo lief van je.


    Ik heb het gewoon altijd een prachtig verhaal gevonden, dus vind dat ze het verdient. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Wat een leuk idee (:
    Ik ga morgen deze avond alles eens rustig doorlezen en mijn lijstje inzenden.


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    x Titel: Pijlenregen
    x Auteur: Dumbledore
    x Categorie: OP
    x Subcategorie: Avontuur
    x Samenvatting:


    Pijlenregen

    † Boek één: Tussen twee vuren †

    De wereld is in twee delen opgesplitst. Zakyros en Veraines staan lijnrecht tegenover elkaar en hoewel ze jaren lang in vrede hebben samen geleefd, dreigt er altijd een oorlog uit te breken. Reagan is een jonge jongen die in een arm dorpje in het Verain rijk leeft. Op een dag vallen enkele Verain Strijders hun huis binnen en nemen zijn vader mee. De reden vertellen ze hem niet. Ook zijn zussen en broertje worden meegenomen. Reagan blijft alleen achter omdat hij niet aanwezig was in het huis.
    Reagan weet dat hij vanaf dat moment een gezocht persoon in Hiddle is. Hij besluit te vluchten en verbergt zich diep in het Donkere Bos. Steeds verder reist hij weg van zijn dorp en komt daarmee dichterbij de grens van Veraines. Op het moment dat hij betrapt wordt door wachters wordt hij gered door een onbekende boogschutter.
    Vanaf dat moment begint zijn zoektocht naar de waarheid achter de ontvoering van zijn familie. Hij ontdekt dat de oorlog dichterbij is dan iemand ooit had verwacht. Kan hij de wereld op tijd waarschuwen?





    ††

    [ bericht aangepast op 22 aug 2014 - 0:48 ]


    That is a perfect copy of reality.

    x. Titel + link: Number One. × Cillessen + Boilesen.
    x. Auteur: Sprayberry
    x. Categorie: (Fanfictie of OP) Fanfictie.
    x. Subcategorie (welke artiest of boek? Welk hoofdgenre bij een OP?): Voetbal; Jasper Cillessen en Nicolai Boilesen.
    x. Samenvatting (als deze op de voorpagina staat, de auteur mag deze zelf ook indienen):

    Een lang gekoesterde droom, die voor de twee doodgewone beste vriendinnen ineens uitkomt. Maar blijft het wel allemaal even geweldig, als ze eerst hadden gedacht?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    x. Titel + link: English Love Affair • Ashton Irwin
    x. Auteur: PaulMeMaybe
    x. Categorie: (Fanfictie of OP) Fanfiction
    x. Subcategorie (welke artiest of boek? Welk hoofdgenre bij een OP?): 5 Seconds Of Summer
    x. Samenvatting (als deze op de voorpagina staat, de auteur mag deze zelf ook indienen):

    (Songtekst op de voorpagina :-))

    The way she looked was so ridiculous
    Every single step
    Had me waiting for
    the next

    Before I knew it, it was serious
    Dragged me out the bar
    To the backseat of a car

    When the lights go out,
    she's all I ever think about
    The picture burning in my brain
    kissin' in the rain
    I can't forget my English love affair


    “Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter, and those who matter don't mind.”- M. Baru