• Hallo allemaal,
    De uitslag van de verkiezingen is bekend! Helaas heeft slechts 25% van de vorige stemmers nogmaals hun stem uitgebracht, wat erg jammer is. Er is helaas niets aan te doen.

    Ik wil iedereen bedanken die wel enthousiast heeft meegedaan. Ik zal de top drie per categorie vermelden. Mochten de deelnemende finalisten weten hoeveel procent van de stemmen ze hadden, dan kunnen ze me altijd een berichtje sturen!

    Bekende personen:
    Op de eerste plaats… Dear Diary, door HarrysWife met 35% van de stemmen!

    Het gaat over een meisje Allison die keeks maakt met haar beste vriendin Chantal.Die keeks worden vaak bekeken en ook door Harry Styles en Luke Hemmings.Maar wat gebeurd er al Luke een reactie plaats onder een keek?


    Op de tweede plaats… The Bet, door Biebshemmo met 25% van de stemmen!
    Elizabeth verhuist naar Australië voor het werk van haar moeder, op hier nieuwe school krijgt ze te maken met player Luke die haar voor een weddenschap in bed wil krijgen.


    En op de derde plaats… Between beauty and books, door Stylinson met 11.5% van de stemmen!
    "Why won't you stand up for yourself?" She whispered softly as she gave him a small white tissue.
    "Because I- I can't.." His voice is soft, like a whisper and has this certain melody in it, just like it always has.
    He takes the tissue out of her hand and tries to stop his nose from bleeding, as his hands are shaking.
    "Ofcourse you can." She reaches for his hands and helps to get him of the cold ground while he is still shaking and his face is pale, as if he had just seen a ghost, scared.
    " I will help you, Harry.."


    Fictieve personen:
    Op de eerste plaats… Courage en het vervolg Eclipse of Hearts, door Peredhel met 44% van de stemmen!
    Alyssae is een jonge elf die gevangen zit in de kerkers van de aardmannen. Omdat zij van Koninklijke komaf is, wordt ze voor losgeld gevangen gehouden.
    Wanneer ze op een dag door een groep dwergen wordt bevrijd, besluit ze hen te helpen bij hun queeste. Ze hebben hun inbreker verloren en ze wil hen graag bedanken voor het redden van haar leven.

    Toch wordt ze met een schuin oog aan gekeken door de leider van de groep: de norse Thorin. Hij lijkt bijzonder weinig met elven op te hebben en al helemaal niet met vrouwen. Zijn minachting is zelfs zo groot dat Alyssae niet durft te vertellen wie ze werkelijk is, bang dat hij zijn wrok jegens de tekortkomingen van haar volk tegenover haar zal uiten. Alyssae weigert echter te vertrekken: ze is mijlenver van haar verwanten vandaan en daarnaast heeft ze redenen om niet direct met haar familie herenigd te willen worden.

    Na verloop van tijd ontwikkelt ze gevoelens voor de starre Thorin – een liefde die naar alle schijn onbeantwoord zal blijven. Wat misschien maar goed is ook, want Alyssae weet dat een wederzijdse liefde verstrekkende gevolgen zal hebben...
    Niet alleen voor hen, maar voor hun hele ras...


    Op de tweede plaats… The Daily Prophet, door Maovesa met 24% van de stemmen!
    Een digitale variant van de Daily Prophet krant, die voorkomt in de Harry Potter reeks. Hij verschijnt elke dag en er staan leuke weetjes, Harry Potter story's en quizzen, fanarts en quotes in.


    En op de derde plaats… The Arrow of the Silver Dragon, door Laleah met 12% van de stemmen!
    See the Silver dragon
    Soaring above the sky
    Silver arrows shooting
    Just as she flies by

    Majestic silver dragon high up in the skies
    How she shows her beauty as she flies
    Oh so very high in the midnight black
    Majestic beast oh please fly back

    Breathing out the heavy fire
    Eyes as blue as the bluest sapphire
    Flapping her gracious wings before depart
    The silver dragons with a golden heart


    Onbekende personen

    Op de eerste plaats… The Doll maker, door Macabre met 25.9% van de stemmen!
    'I've always liked dolls. There's just something special about them - I can't figure out what it is. Maybe it are the eyes, big, beautiful, yet frightening and... empty. Perhaps it is their skin, pale - like snow, or as if they'd been dead for a long time.

    I've always liked dolls. Since I was a little girl. They have no feelings, like I never had them either. Maybe it's because my dad ended up in jail when I was only five years old, or because my mom never really cared about me. No, she only paid attention to her boyfriends. She had another one every two weeks. I suspect that she stole their money to buy drugs, but I still don't know for sure.

    I've always liked dolls. I like them so much that I want to be a doll maker myself, but in a different way. A new way. And I'm going to tell you all about it.'


    Op de tweede plaats… Observaties van een muurbloem, door niniwa1 met 22.2% van de stemmen!
    De zestienjarige Jessica is geen opvallend persoon. Nooit geweest, eigenlijk. Wanneer ze de zomer doorbrengt bij een vriendin van haar moeder thuis, wordt sociaal contact onvermijdelijk. Meestal verdwijnt ze haast tussen de lichtvoetige Apple, vrijzinnige Tamara, hartenbreker Gabriel en de mysterieuze Charlie. Voor haar jeugdvriend Ryan is ze wel zichtbaar. Maar hem kan ze ook niet alles wat ze ziet, vertellen.
    Want in het strandhuis bereikt het drama een kookpunt en Jess wordt een kluis vol geheimen..


    En op de derde plaats… The Lost Mermaid, door Ron_Weasley met 16,7% van de stemmen!
    Emily is een jonge zeemeermin die moeite heeft om zich aan de strenge regels van haar ouders te houden. Soms lijkt het alsof ze haar geen enkele vrijheid gunnen en de vrolijke, nieuwsgierige en enthousiaste zeemeermin heeft die ruimte juist zo erg nodig.
    Pas als ze erachter komt waarom al die regeltjes er eigenlijk zijn, begint ze begrip voor haar ouders te krijgen. Maar dan slaat het noodlot toe…


    De winnaars zullen hun prijs van Square ontvangen! Gefeliciteerd allemaal. (:

    [ bericht aangepast op 22 sep 2014 - 9:54 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Het is ook zo'n leuk idee dit! ^^ kreeg PB van een van mijn lezers dat de mijne er ook tussen staat! onverwacht maar zeker leuk! Curious who's gonna get that title eh.


    The Definition of Insanity

    Er is eigenlijk nog wel een verhaal dat een vermelding waard is:

    x. Titel: http://www.quizlet.nl/stories/121931/limbo/, Limbo
    x. Auteur: Overkill
    x. Categorie: OP
    x. Subcategorie: Fantasy
    x. Samenvatting:

    Welkom in Limbo, de enige staat in Ergens die niet naar de pijpen van de landheer danst. Terwijl ten noorden van het Vermetelgebergte een tijd van mechanisatie aanbreekt, verandert het zuidelijke Limbo in de afvalput van het voorspoedige rijk Ergens. De rivaliserende straatbendes maken Limbo er niet veiliger op voor jonge 'zwerfhond' Yalou Duizendster. Eenzaam trekt ze heel Limbo rond op zoek naar haar vriend en leermeester, die tijdens de grote rel een jaar geleden spoorloos verdwenen is. Al reizend ontdekt ze informatie over de geheimzinnige jongen die in conflict zijn met wat ze dacht te weten. Aan de vooravond van de ondergang van Limbo staande, is er nog maar één ding wat ze kan doen: onverschrokken zijn.

    Hoe kom je thuis als je geen huis hebt? Die vraag drijft de zestienjarige Yalou van de ene vervallen stad naar de ander, niet rustend tot ze de belofte haar vriend te vinden na zal komen. De mensen die ze op haar pad tegenkomt, hebben ieder hun eigen doel in dit geïsoleerde oord. Uiteindelijk komen ze echter allemaal op hetzelfde neer: ontsnappen uit de gevangenis die ze Limbo noemen.

    Een verhaal over vrijheid, trouw en bovenal lef.


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    Er is eigenlijk nog wel een verhaal dat een vermelding waard is:

    x. Titel: http://www.quizlet.nl/stories/121931/limbo/, Limbo
    x. Auteur: Overkill
    x. Categorie: OP
    x. Subcategorie: Fantasy
    x. Samenvatting:
    Welkom in Limbo, de enige staat in Ergens die niet naar de pijpen van de landheer danst. Terwijl ten noorden van het Vermetelgebergte een tijd van mechanisatie aanbreekt, verandert het zuidelijke Limbo in de afvalput van het voorspoedige rijk Ergens. De rivaliserende straatbendes maken Limbo er niet veiliger op voor jonge 'zwerfhond' Yalou Duizendster. Eenzaam trekt ze heel Limbo rond op zoek naar haar vriend en leermeester, die tijdens de grote rel een jaar geleden spoorloos verdwenen is. Al reizend ontdekt ze informatie over de geheimzinnige jongen die in conflict zijn met wat ze dacht te weten. Aan de vooravond van de ondergang van Limbo staande, is er nog maar één ding wat ze kan doen: onverschrokken zijn.

    Hoe kom je thuis als je geen huis hebt? Die vraag drijft de zestienjarige Yalou van de ene vervallen stad naar de ander, niet rustend tot ze de belofte haar vriend te vinden na zal komen. De mensen die ze op haar pad tegenkomt, hebben ieder hun eigen doel in dit geïsoleerde oord. Uiteindelijk komen ze echter allemaal op hetzelfde neer: ontsnappen uit de gevangenis die ze Limbo noemen.

    Een verhaal over vrijheid, trouw en bovenal lef.


    ^^
    I feel very honoured.


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    (...)

    ^^
    I feel very honoured.

    Om er nog een schepje bovenop te doen: mijn stem heb je ook alvast. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Moth schreef:
    (...)
    Om er nog een schepje bovenop te doen: mijn stem heb je ook alvast. :Y)


    O wauw :3


    i put the fun in funeral

    x. Titel + link: Under Oath • Lashton.
    x. Auteur: Rojinski
    x. Categorie: (Fanfictie of OP) Fanfiction
    x. Subcategorie (welke artiest of boek? Welk hoofdgenre bij een OP?): 5 Seconds Of Summer
    x. Samenvatting (als deze op de voorpagina staat, de auteur mag deze zelf ook indienen):

    ''Volgende week word ik 17! Blijf, alsjeblieft.'' Het kon niet onopgemerkt blijven dat er tranen in zijn ogen waren verschenen.
    ''En ik 24, dit kan niet, echt niet. Ik zal je moeder vragen of ze een andere advocaat wilt zoeken.'' Met ook tranen in zijn ogen drukte hij voor de laatste keer zijn lippen tegen zijn voorhoofd en draaide zich om, weg. Weg van zijn grote liefde. Het ging zo niet. Dit was verboden.


    “Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter, and those who matter don't mind.”- M. Baru

    niniwa1 schreef:
    En In Dromen door Sleepsong
    x. Titel + Link: In Dromen ~ http://www.quizlet.nl/stories/138696/in-dromen--ft-tom-odell/
    x. Auteur: Sleepsong
    x. Categorie: Fanfiction
    x. Subcategorie: Tom Odell
    x. Samenvatting: voor de auteur.


    x. Samenvatting:
    Wat als een droom niet zo maar een droom is? Wat als onze definitie van dromen incorrect is?


    Een droom is een gedaante die in onze schaduw schuilgaat, vergezelt door eenzaamheid. Iedere mens is dan ook van zijn eigen droom voorzien. S' nachts transformeren zij in diverse scenario's en overdag kiezen zij zelf welke gedaante zij aannemen.
    Tom Odells droom besluit om een verhaal te vertellen een verhaal over dromen, Tom Odell, eenzaamheid, liefde, grenzen, menselijkheid en herinneringen. En het verhaal begint met een gedicht...

    Er schuilt een grens tussen mij en de realiteit.
    Ik ben een onopgelost raadsel.
    Onverklaarbaar.
    Ik ben angstaanjagend mooi.
    Een illusie.
    U houdt van mij, u verwenst mij,
    maar u zal mij steeds opnieuw ontmoeten.
    In wolken.
    Ik ben een droom.
    Ik ben een wereld in een wereld.
    Ik ben gedachte in een gedachte.
    Imposant.

    - De droom

    [ bericht aangepast op 22 aug 2014 - 21:19 ]

    LukeAtMe schreef:
    x. Titel + link: Under Oath • Lashton.
    x. Auteur: Rojinski
    x. Categorie: (Fanfictie of OP) Fanfiction
    x. Subcategorie (welke artiest of boek? Welk hoofdgenre bij een OP?): 5 Seconds Of Summer
    x. Samenvatting (als deze op de voorpagina staat, de auteur mag deze zelf ook indienen):
    ''Volgende week word ik 17! Blijf, alsjeblieft.'' Het kon niet onopgemerkt blijven dat er tranen in zijn ogen waren verschenen.
    ''En ik 24, dit kan niet, echt niet. Ik zal je moeder vragen of ze een andere advocaat wilt zoeken.'' Met ook tranen in zijn ogen drukte hij voor de laatste keer zijn lippen tegen zijn voorhoofd en draaide zich om, weg. Weg van zijn grote liefde. Het ging zo niet. Dit was verboden.


    Asdlfkslkdf, ohmygosh, dankjewel. :3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Taiteilijan schreef:
    (...)

    Wow, dat die nog eens aan het licht zou komen. Bedankt! Ik weet niet of het helemaal gepast is bij een oneshot, maar is hier een samenvatting nodig?


    Hehe, ja, nu komt dat favorietenlijstje toch nog van pas! Best lang geleden dat ik het gelezen heb, maar ik moest er wel meteen aan denken toen ik deze verkiezing zag.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Wat een awesome initiatief.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2014 - 12:53 ]

    x. Titel + link: Losing Grip - Louis W. Tomlinson
    x. Auteur: Aristocats
    x. Categorie: Fanfictie van bestaande mensen
    x. Subcategorie: Louis Tomlinson; drama, fanfic, romantiek.
    x. Samenvatting:

    Louis en Lucy haten elkaar het hardst over de hele wereld. Beiden staan ze bekend om partij te zijn van de meest gevreesde vechtclans. Bijna dagelijks tot wekelijks staan ze oog in oog om gebieden te veroveren of te heroveren dat de anderen hebben gewonnen. Het gaat allemaal heel erg goed tot één van de twee gevoelens krijgt en ze voor hun relatie proberen te vechten.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2014 - 12:56 ]


    not to spoil the ending, but everything is going to be okay —

    Smoker schreef:
    Wat een awesome initiatief.


    Bedankt. [:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Erg leuk bedacht, zeg! Daarbij krijg je ook mijn complimenten voor de goede organisatie.
    Ik ga eens kijken of ik nog stories ken die ik wil nomineren. (:

    [ bericht aangepast op 23 aug 2014 - 12:58 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Jij ook bedankt! (:
    Post je stories maar, het is een beetje stil vandaag. ;p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Op dit moment zjn er al 20 fanficties over bekende personen, 21 fanficties over fictieve karakters en 29 verhalen met onbekende personen in gestuurd! (:

    [ bericht aangepast op 23 aug 2014 - 13:09 ]


    Every villain is a hero in his own mind.