• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Omg ik kan niet wachten tot nathaniel zijn reavtie als george hem aanvalt :'o ik ga meteen schrijven, George is a bad boy :Y)


    OMFG George Xd Dit gaat fout x.o'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Arthur staat ook op de gang; hij gaat hrt zien x') en George maakt niets uit als hij gestraft word of gedood word of Nathaniel ontkend alles of wat dan ook,; geirge wilt hem doden..letterlijk doden


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    ‘Nathaniel; straks horen mensen je..'
    ‘Wie zou ons in vredesnaam moeten horen, Campbell? De muren zijn hier geluidsdicht omdat sommige patiënten nogal schreeuwen. Ik ben hier al zo vaak geweest- Campbell en geloof me- jij bent een van de zieligste personen die hier ligt. Je kon niet eens een pilletje aan. Natuurlijk heb ik alles gezien. Weliswaar niet dichtbij helaas. Ik stond buiten en niemand zag mij.. Ik zag hoe je het raam open probeerde te doen maar je miste nogal; is het niet Campbell. Hoe een klein pilletje jou kapot kan maken. Doet me denken aan toen je nog drank dronk. Misschien verdien je voordat ik het met je afhandel nog een paar maandjes in die donkere koude kille kerker. Het heeft je gemist.’
    ‘N-nathaniel- nee. Je z-zei- je b-beloofde d-dat d-dat..’
    'J-je b-beloofde. Jij beloofde me ook wat Campbell; Je zou gehoorzamen en ziet het eruit alsof je me gehoorzaamt heb? Maar als je wenst. Het is niet alsof ik nog meer tijd in jouw miezerige leventje wil steken. Jammer genoeg kan ik het risico niet nemen om de cruciatus vloek op je te oefenen maar dat betekend niet..’ hij frommelde in zijn zak en haalde een soort injectienaald eruit wat me naar adem liet happen en iets slechts voelde aankomen .
    ‘…Als ik dit nou in jouw infuus doe en dan net te weinig zodat je nog lekker kan leiden en kan schreeuwen dan heb ik voldoende tijd om weg te komen en kan ik de helers hier aanklagen gezien ze mijn lieve kleine broertje een pijnlijke dood hebben laten sterven. Dat geeft me ook meteen weer promotie in het ministerie en dan heeft iedereen wat hij wilt.’
    ‘N-nathaniel.’
    ‘wat willen we opeens niet meer dood? Ik kan me nog herinneren dat je zelfmoord had geprobeerd te plegen waar je zelfs te dom voor was om het succesvol te doen.’
    ‘N-niet doen.’
    ‘Je gaat het menen. Je gaat het menen dat je gelooft dat iemand van je houd. Ben je werkelijk zo naïef? Het is te merken dat je weinig zelfrespect heb. Ik vraag me zo en zo af waar je al die roem vandaan hebt gekregen als zwerkballer. Ik bedoel je kan nog niet eens normaal iemand in zijn ogen kijken of een vraag beantwoorden. Niet eens bij je bloedeigen broer. Je bent een schande, Campbell. Het verbaasd me dat je niet tot snul bent benoemd. Ik kan wel toveren, Nathaniel. En als ik om een simpele cruciatus vloek vraag dan kan je het opeens niet? Alsof meneer Haeringen nog wat gevoeld had nadat ik klaar met hem was. Maar je moest weer zo nodig tegenwerken.’ een geluid die in de kamer klonk zorgdr er voor dat io niet naar buiten zou stormen en de doodsvloek op dezr flubberwurm af te voeren, hij heeft geluk gehad. Want ik zou serieus de doodvloek op hem afvuren..
    ‘Je hebt geluk dat ik nu opgepiept word.’
    Hij graaide weer onder de shirt van Campbell waardoor ik mijn stok in mijn broekzak propte en mijn hand naar de deurknop ging.
    ‘Je mag ook wel eens wat gaan afvallen. Zoekers horen weinig te wegen en jij voelt moddervet aan. O en campbell? Onthou dat jij van míj bent en dat we nog lang niet klaar met jou zijn.’ hij verdween de deur uit en ik zag tranen in Campbell zijn ogen glinsteren. Ik begin geweldadig te grommen en stormde uit de kast. Zonder Campbell aan te kijken stormde ik ook deze kamer uit en zag als eerst mijn vader die verderop stond, maar die negeerde ik en rende achter Nathaniel aan. Ik heb geluk dat geen een zuster in deze gang liep op dit moment.
    'Jij bitch, jij verdomde puurbloedige gestoord wezen!' Riep ik het uit en greep de jongen bij zijn schouder en drukte hem geweldadig tegen de dichtstbijzijnde muur aan.
    'Als je hem nog een keer zo benaderd, ik vuur de doodsvloek zonder te denken op je af, gestoord mens,'
    Met dat kon ik mezelf biet meer inhouden. Alsof de duivel me bestuurde balmde ik mijn handen in een fuist en stompte ik hem zo hard mogelijk in zijn maag.
    'Dood mij, ik ben niet bang, dood me maar, mij boeit het niet, maar. Blijf. Van. Hem. Af.' Met elke woord stopte ik hem weer in zijn maag en duwde ik hem de grond neer en mijn stok tevoorschijn haalde en die naar de dooddoener op de grond richtte.

    Ooooh neeee, George is dom bezig eigenlijk x'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ihm, er is niemand in de gang op Arthur na dan, maak het lekker spannend xq

    [ bericht aangepast op 28 aug 2014 - 1:00 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ralf Auron

    Hij drukte een kus in mijn slaap waardoor ik even lachtte en holde de trap op.
    'We gaan zwerkballen. Jij en Ginny tegen mij en Ralf,' hoorde ik hem roepen en gelijk erachter aan; 'Gin! We gaan zwerkballen. Mag je een team vormen met je vriendje!'
    Ik lachtte even en schudde met mijn hoofd; Fred was zo een leuk, enthousiast persoon. Zijn ethousjasme maakt de sfeer gelijk weer wat beter. Hij rende terug naar binnen en ik zag hem al met zijn zwerkbal spullen klaar staan wat me ergens heel bkij maakte.
    'Heb je je eigen bezem mee of moet je er eentje van ons lenen? Je kan dan op Charlie's oude bezem. Niet heel geweldig maar wel goed genoeg.'
    Ik schudde met mijn hoofd en keek even weg.
    'Hm, een zwadderaar "leende" het voor zijn eigen zwerkbal wedstrijden en ik heb het nooit terug gekregen.' Murmelde ik en voelde me rood worden. Waarom vertrouw ik mensen zo snel? Ik keek gauw weer op en probeerde normaal te glimlachen.
    'Maar dat maakt niets uit; tuurlijk kan ik een oude bezem gebruiken, mij maakt niet echt uit welke.' Zei ik met een klein glinlachje en keek weer weg.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George :o!


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Nathaniel-Jean Saunders

    ‘Jij bitch, jij verdomde puurbloedige gestoorde wezen!’ ik draaide me met en frons om en zag nog in een flits een oranjeharige jongen die me tegen de muur drukte.
    ‘Als je hem nog een keer zo benaderd, ik vuur de doodsvloek zonder te denken op je af, gestoord mens.’ Ik voelde een vuist in mijn buik geplant worden. ‘Dood mij, ik ben niet bang, dood me maar, ij boeit het niet, maar. Blijf. Van. Hem. Af.’ Hij duwde me met een smak op de grond en haalde een zijn toverstok tevoorschijn.
    ‘Doe het dan.’ Siste ik zachtjes terwijl er een grijns op mijn gezicht vormde.
    ‘Je verpest alleen je kans bij míjn lieftallige broertje. Ik weet niet of je het weet maar hij houd van míj of maak ik je nu jaloers?’ ik stond op en stond pal voor hem waarna ik me tot Arthur Weasley richtte.
    ‘Ik denk dat een anger-managment-program wel goed voor jouw zoon zou zijn; Arthur. Hij is werkelijk onhandelbaar.’ ik keek weer naar George waar mijn gezicht nu zo dichtbij stond en siste zachtjes. ‘Pas maar op met wat je doet; Weasley. Alles wat jij doet komt op de straflijst van Campbell en geloof me- die is werkelijk lang zodat hij aan het eind smeekt om de dood.’ Een glimlach vormde op mijn gezicht. ‘Fijne avond meneer Weasley.’ Voordat ik mijzelf omdraaide en wegverdwijnselde.

    Laat ze nog maar niet een huge bitchfight krijgen anders loopt het zeker uit op drama en Nathaniel moet nog naar Zweinstein komen (‘x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Arthur Weasley

    Na een tijdje loopt een jongen die me vaag bekend voorkomt de kamer in. Ik zeg niets. Misschien is hij familie van Campbell? Ze lijken wel op elkaar. Nog een tijdje later loopt hij weer naar buiten. George komt achter hem aangerend.
    ‘Jij bitch, jij verdomde puurbloedige gestoorde wezen!’ Ik kijk toe hoe George hem tegen de muur aan duwt. Opeens weet ik weer wie de jongen is. Nathaniel Saunders, de broer van Campbell. Hij heeft me een paar jaar geleden redelijk wat problemen geleverd doordat hij Dreuzels vervloekt had. Hij zorgt sowieso voor problemen. ‘Als je hem nog een keer zo benaderd, ik vuur de doodsvloek zonder te denken op je af, gestoord mens.’ Ik voelde een vuist in mijn buik geplant worden. ‘Dood mij, ik ben niet bang, dood me maar, mij boeit het niet, maar. Blijf. Van. Hem. Af.’ George duwt Nathaniel op de grond en richt zijn toverstok op hem. George zou toch niet... Nee, zo is hij niet.
    ‘Doe het dan. Je verpest alleen je kans bij míjn lieftallige broertje. Ik weet niet of je het weet maar hij houd van míj of maak ik je nu jaloers?’ Hij staat weer op en richt zich tot mij. ‘Ik denk dat een anger-managment-program wel goed voor jouw zoon zou zijn; Arthur. Hij is werkelijk onhandelbaar.’ Ik wil iets zeggen maar Nathaniel richt zich weer tot George. ‘Pas maar op met wat je doet; Weasley. Alles wat jij doet komt op de straflijst van Campbell en geloof me- die is werkelijk lang zodat hij aan het eind smeekt om de dood. Fijne avond meneer Weasley.’ Hij verdwijnselt voor ik iets kan doen. Ik kijk naar George.
    'Wat is er allemaal aan de hand?' vraag ik in paniek. 'Kan Campbell hier weg? Want dan gaan we naar Het Nest.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Draco Malfoy

    Ik heb mijn zwerkbalgewaad aan - dat groen is, dus helemaal niet bij de rest past. Dan loop ik naar Ginny's kamer en klop ik aan. Geen reactie.
    'Ginny? Mag ik binnenkomen?' Als ik weer geen reactie krijg open ik de deur een beetje. Ik zie niks dus open ik de deur verder. Er is niemand. Maar waar is ze dan? Ik denk terug aan gisteravond. Toen ben ik zonder haar naar binnen gegaan... Dat zou betekenen dat ze nog buiten is. In paniek ren ik naar beneden.
    'Ginny is weg. Gisteravond waren we buiten en deed ik stom en nu is ze weg. Vertel me alsjeblieft dat jullie haar niet opgegeten hebben ofzo,' zeg ik in paniek tegen Fred en Ralf. Fred schudt zijn hoofd en ik ren naar buiten.
    'Ginny! GINNY!' Ik blijf schreeuwen. Ik kan haar niet kwijtraken. Tranen stromen bijna over mijn wangen, maar nog net niet. 'Verdomme, Ginny, waar ben je?' zeg ik op normale toon. Ik doe mijn best om niet te huilen, dat ziet er stom uit. Maar als ik haar nog langer kwijt ben dan weet ik niet of ik mijn tranen in kan houden.




    Fred Weasley

    'Hm, een zwadderaar "leende" het voor zijn eigen zwerkbal wedstrijden en ik heb het nooit terug gekregen.' Hij wordt rood. Ik kijk hem triest aan. Mensen zijn zo gemeen tegen hem terwijl hij alleen maar wilt helpen. 'Maar dat maakt niets uit; tuurlijk kan ik een oude bezem gebruiken, mij maakt niet echt uit welke.' Ik sla een arm om hem heen.
    'Charlies bezem is het beste. Dus neem die maar,' zeg ik met een glimlach. Draco komt in paniek naar beneden gerend. Hij kijkt bang, alsof er iets helemaal mis is gegaan.
    'Ginny is weg. Gisteravond waren we buiten en deed ik stom en nu is ze weg. Vertel me alsjeblieft dat jullie haar niet opgegeten hebben ofzo,' zegt hij. Ik schud mijn hoofd en kijk even naar Ralf. Hij heeft haar toch niet opgegeten? Nee, dan had hij bloed op zich moeten hebben. Draco rent naar buiten en begint Ginny's naam te schreeuwen. Ik kijk snel naar de klok. Ginny's wijzer staat op verloren, dus ze leeft ten minste nog. Ik kijk naar Ralf.
    'Wat doen we? Gaan we Draco helpen?' vraag ik. Oké, dat is een domme vraag. Mijn zusje is kwijt en mijn tweelingbroer heeft een vriendje die nu zowat dood is. Ik mag van geluk spreken dat mij niet zoiets overkomt.


    Spoiler alert: you will save yourself

    waarom is er niets aan de hand met Fred en Ralf, ze zijn echt een wonder koppel x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    waarom is er niets aan de hand met Fred en Ralf, ze zijn echt een wonder koppel x')


    Ja x)


    Spoiler alert: you will save yourself

    LeoValdez schreef:
    (...)

    Ja x)


    Hm, ik heb zin om ralf depressief te maken.. bijvoorbeeld een familielid doden zodat hij depressief gaat worden en zelf.oord gaat plegen zodat fred depressief gaat worden (flower)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Hm, ik heb zin om ralf depressief te maken.. bijvoorbeeld een familielid doden zodat hij depressief gaat worden en zelf.oord gaat plegen zodat fred depressief gaat worden (flower)


    Dat bloemetje er ook nog bij XD
    Waarom willen jullie iedereen dood laten gaan? Dan heb ik bij alle rpgs geen mensen meer met een relatie(huil)


    Spoiler alert: you will save yourself

    LeoValdez schreef:
    (...)

    Dat bloemetje er ook nog bij XD
    Waarom willen jullie iedereen dood laten gaan? Dan heb ik bij alle rpgs geen mensen meer met een relatie(huil)


    Ahw ): wees maar niet bang, ik ga Ralf niet doden :').maar mag ik hem wel depressief maken door die reden (A)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ahw ): wees maar niet bang, ik ga Ralf niet doden :').maar mag ik hem wel depressief maken door die reden (A)


    Laat hem maar Percy of Ron opeten.


    Spoiler alert: you will save yourself