• Aangezien ik echt al 10000 op ebay ben geweest en met tevredenheid heb bestelt, ben ik er wel een beetje uitgekeken eerlijk gezegd.

    Dus ik vroeg me af omdat ik zoveel verschillende en tegenstrijdige dingen hoor of light in the box betrouwbaar is?

    Andere sites mogen ook aangeraden worden hoor :)

    ( ik zoek meestal naar merchandise van films,series en anime. zoiets als Harry potter enzo.)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ja, ik heb er ballet schoenen gekocht,ze sturen je een mail en houden je up to date, ze laten zien waar je pakketje zich bevind. Ze sturen je een smsje wanneer ze het pakketje kunnen brengen en als het niet kan sturen ze je een smsje dat afleveren op dat moment niet mogelijk was.

    Daar verkopen ze toch ook kleding?
    Zo ja, dan heeft een klasgenootje van me daar een jurk gekocht.
    Het duurde wel iets langer dan dat ze gedacht had, maar ze had 'm wel binnen ;D

    [ bericht aangepast op 22 aug 2014 - 17:34 ]


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Ja ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Daar had ik ooit ook een topic over, ik zoek hem even, dan kun je die reacties ook even bekijken.

    Klik hier


    16 - 09 - '17

    Soe schreef:
    Daar had ik ooit ook een topic over, ik zoek hem even, dan kun je die reacties ook even bekijken.

    Klik hier



    Thanks iedereen!

    Maar watis dat met invoerrechten?

    Dat betaal ik nooit op ebay


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    ^Dat kan serieus tegenvallen. Duurdere dingen worden soms achtergehouden, dan krijg je ze pas als je nog eens een hoop extra betaald. Dat heeft mijn zusje al twee keer gehad, maar op Q hoor ik iedereen steeds weer zeggen dat het betrouwbaar is, hoewel mijn ervaring niet zo positief is.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    TheBadWolf schreef:
    (...)


    Thanks iedereen!

    Maar watis dat met invoerrechten?

    Dat betaal ik nooit op ebay


    Dat zijn extra kosten die je moet betalen als heel duur of zwaar is of zo. Het moet langs de douane enz en dan wordt het aangerekend. Je kan het op de site normaal ook lezen of je kan het opzoeken. Ik was er verder ook niet van op de hoogte. Zelf heb ik er uiteindelijk wel niks besteld, dus ik kan mijn mening over die site nog altijd niet geven.


    16 - 09 - '17

    Cresseyde schreef:
    ^Dat kan serieus tegenvallen. Duurdere dingen worden soms achtergehouden, dan krijg je ze pas als je nog eens een hoop extra betaald. Dat heeft mijn zusje al twee keer gehad, maar op Q hoor ik iedereen steeds weer zeggen dat het betrouwbaar is, hoewel mijn ervaring niet zo positief is.


    hmmm


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    TheBadWolf schreef:
    (...)


    Thanks iedereen!

    Maar watis dat met invoerrechten?

    Dat betaal ik nooit op ebay


    Als je geen dingen die boven de twintig euro zijn koopt, zit je goed.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    TheBadWolf schreef:
    (...)
    Dat betaal ik nooit op ebay
    Doe je wel, als ze jou eruit pikken. Invoerrechten je als je pakje van buiten Europa komt, de douane net jou pakje selecteerd voor controle en ze beslissen dat het meer dan twintig euro waard is. Het maakt dus niet uit of het van eBay of LigtInTheBox vandaan komt.

    Maar om te antwoorden op je vraag: Ja, LightInTheBox is betrouwbaar.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2014 - 17:59 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Archeress schreef:
    (...)

    Als je geen dingen die boven de twintig euro zijn koopt, zit je goed.



    hahaha komt goed uit,ik ben toch meestal van de sale


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik heb er ook wel eens dingen gekocht, zonder problemen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dauth schreef:
    (...)Doe je wel, als ze jou eruit pikken. Invoerrechten je als je pakje van buiten Europa komt, de douane net jou pakje selecteerd voor controle en ze beslissen dat het meer dan twintig euro waard is. Het maakt dus niet uit of het van eBay of LigtInTheBox vandaan komt.

    Maar om te antwoorden op je vraag: Ja, LightInTheBox is betrouwbaar.


    ik koop alles onder de tien euro meestal, dus komt goed uit xD

    je maakt er wel een lang verhaal van xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    TheBadWolf schreef:
    (...)

    ik koop alles onder de tien euro meestal, dus komt goed uit xD

    je maakt er wel een lang verhaal van xD
    Tja, ik leg het liever goed uit en dan kan het best lang worden. *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.