• Hoi!

    Kan iemand me vertellen of Nederland betrokken raakt bij WO|||? En overleven wij dit? En hoe loopt dit af en wat gebeurt er? Ik ben een beetje bang...
    Zal Nederland dit ook nog kunnen na vertellen? Hoe denken jullie dat het word? Zijn jullie bang? :$


    (doeg)

    [ bericht aangepast op 23 aug 2014 - 9:38 ]

    Novoselic schreef:
    (...)
    Noooo! Was toch bij mij in de schuilkelder ingetrokken, daar hebben ze geweldige WiFi! :c


    Bij mij in België is het ook losgebroken! Of is het slechts onweer?...


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Nagusamu schreef:
    Ik heb het net aan mijn ouders vertelt!
    Ze zijn zo bang geworden dat we nu in onze UFO naar een andere planeet vliegen!
    Als ik jullie niet meer spreek..
    Weet dat ik aan jullie denk!

    Sorry, dit moest even


    Oh shit.
    Neem je spacefood voor me mee?


    wat was dit ookalweer

    Grizzly schreef:
    (...)

    Bij mij in België is het ook losgebroken! Of is het slechts onweer?...

    Dat maakt de overheid ons maar wijs, darlin'. Het zijn bombardementen, vlucht nu je nog kan!


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Zullen we weer ontopic gaan?


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Handles schreef:
    Als er ooit een derde wereldoorlog komt, heeft Nederland weinig kans om te overleven. Het wordt namelijk een flinke oorlog waarbij soldaten achterwege gelaten gaan worden en er vooral bommen heen en weer gegooid gaan worden. Nederland volgt Amerika, want daar zijn ze goed in en voor je het weet, loopt Nederland onder water door al die bommetjes.


    Ben ik bij dat ik in Drenthe woon op de Hondsrug. Geen water overlast. :3


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik dacht dat de derde wereld oorlog het gevecht tussen beliebers en directioners waren.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Oh, de slechte grappen in dit topic.


    Take me to wonderland

    Idd, even ON-Topic. Maar als er een komt, ben ik f*cking bang... O-o

    Je hoeft niet bang te zijn. Waarschijnlijk gaan er nog wel heel wat jaren overheen voordat zo'n oorlog überhaupt komt.


    26 - 02 - '16

    Minnaloushe schreef:
    Je hoeft niet bang te zijn. Waarschijnlijk gaan er nog wel heel wat jaren overheen voordat zo'n oorlog überhaupt komt.


    Serieus!? Heel internet staat er mee ondergespamd. O_o
    Er staat dat het in 2015 gaat gebeuren.

    Adrastea schreef:
    (...)

    Serieus!? Heel internet staat er mee ondergespamd. O_o
    Er staat dat het in 2015 gaat gebeuren.


    Je laat je misschien ook wel gewoon bang maken door al die berichten. Gewoon niet doen.


    26 - 02 - '16

    Adrastea schreef:
    (...)

    Serieus!? Heel internet staat er mee ondergespamd. O_o
    Er staat dat het in 2015 gaat gebeuren.

    Niet alles geloven wat op het internet staat, want als je dat moet geloven zijn we al honderden keren doodgegaan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    lol, nog niks van gehoord op de radio/nieuws ofzo. En als dat allemaal zo is, waarom zijn die mensen in Friesland dan gewoon nog hier? Kom op zeg , ik denk dat je broer je probeert bang te maken. ;3


    “Love is like the wind, you can't see it but you can feel it.”

    Hahahahaha. Nee er is geen derde wereldoorlog en ik betwijfel dat het binnenkort zal gebeuren.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2014 - 10:59 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Er komt vast wel ooit een oorlog tussen Rusland en de VS, maar dat mogen ze lekker over die oceaan doen en niet via Europa. Plus die Russische bommenwerper vliegtuig die laatst over Groningen vloog zagen ze in Noorwegen al op de radar. Alles wordt in de gaten gehouden, dus niet zo druk maken.


    Alleen maar tranen van geluk