• Het huis van de nacht is een boekenreeks over het leven van de jonge halfwas Zoey Redbird. De boeken zijn geschreven door P.C Cast en haar dochter Kirsten. Het maakt niet uit als je de boeken niet kent of nooit gelezen hebt, je kan gewoon meedoen met de RPG. Al waarderen we het enorm als je eens een kijkje neemt op de hon site




    Elke halfwas of vampier begint als een mens. Soms, op een bepaalde leeftijd, worden sommige jonge tieners gemerkt met een blauwe, on ingekleurde, maansikkel op hun voorhoofd en komen ze er achter dat ze naar een merkwaardige school moeten die "Het huis van de nacht" heet om daar vier jaar te verblijven. In het huis van de nacht leren de pas gemerkte tieners(ook wel halfwassen genoemd) alles over het vampier zijn en het beheersen van hun affiniteiten en krachten. Wanneer een halfwas pas gemerkt is begint deze in zijn of haar derde jaar(eerste jaar) tot en met, zijn of haar zesde jaar(vierde jaar). In het laatste jaar moet de halfwas de verandering doorstaan hebben en is de halfwas officieel een volwassen vampier geworden en wordt de blauwe maansikkel ingekleurd. Wanneer het lichaam de verandering afstoot, sterft de halfwas. De heilige godin van elke halfwas en vampier is Nux. Sommige halfwassen of vampiers worden door zijn of haar godin begiftigt met een zeldzame kracht of affiniteit. Echter heeft niet elke vampier een affiniteit of kracht, vooral bij halfwassen is dit heel zeldzaam. In het huis van de nacht is dag, nacht en is nacht, dag. Halfwassen en vampiers kunnen zich prima in daglicht begeven, maar vinden dat echter niet zo fijn. Hun voorkeur gaat immers naar nacht.


    e House Rules f

    House Rule #1:
    If you’ve been Marked by a Tracker, night has chosen thee. You will go through the Change and turn into a vampyre. However, if your body rejects the Change, you die.

    House Rule #2:
    If you are Marked, you must leave your home and move into the House of Night school, where you will take your place as a fledgling and live for four years.

    House Rule #3:
    At the House of Night School, classes begin at 8pm and end at 3am. The gym is open until dawn.

    House Rule #4:
    You can never be far from an adult Vampire for long. And it’s not like you’ll turn into a pumpkin. It’s a much bigger deal than that.

    House Rule #5:
    Formal rituals are held at Nux’s Temple twice a week. At the ceremony’s commencement, turn to the east, south, west and north to summon (in order) air, fire, water and earth.

    House Rule #6:
    If one of the cats at the school chooses you, you will belong to him or her. Not the other way around.

    House Rule #7:
    Every High Priestess and some vampires is given an affinity, or special powers, by the Goddess.

    House Rule #8:
    If you ever leave school grounds, you cannot wear any part of your uniform (which is primarily basic black) and must conceal all tattoo markings.

    House Rule #9:
    Here at the House of Night school, there are no lockers. You will have cabinets in your homeroom. If someone steals something, the vamps will know it. As will Nux

    e Rollen f

    Priesteres
    Melantha Philomena || MissSwan

    Jongens
    - Thomas Gabriël Mc.Down || CopyCat || Raccoon
    -Noah Valentino Isaac Candres || Raccoon
    -Matthew Tyler Jones || Vuur || LoveHemmings
    -Jaylion Yoran Dion Nazang || Thaluke
    -Aiden Ryland Brown || Gwyn
    -Aiden Josh McCloud || Water ||Silvanaa
    -Dean Singer || Deamon
    -


    Meisjes Vol!
    -Arlynn Moree Odair || Water || MissSwan
    -Demetris Adele Destiny Algaia|| Vuur || Thaluke
    -Aylin Moore || Geest || Gwyn
    -Avery Victoria Edrice Vanity Harper Briar || Onzichtbaarheid
    -Dana Marie Hamby || Communiceren met Katten || Banshees
    -Rosabella Evans || Aarde || Silvanaa
    -Evernette Daria Cartner || Mashtonx
    - Desiré Saphire Moon || Roww



    Leraren
    -Sven Avalard || Leraar Paardrijden || Lazulis
    -Heather Griffin || Lerares Boogschieten & Dichtkunst|| Zieneres || Gwyn
    -Blake Owen Daughetry || Leraar Drama & Geschiedenis || Raccoon

    e Invullijstje f

    Rol: Halfwas
    Naam:
    Leeftijd(16 t/m 20):
    Jaar(3de,4de,5de,6de):
    Uiterlijk(beschrijving + foto):
    Karakter(zowel slechte als goeie punten):
    Huisdier(hond of kat):
    Affiniteit/kracht:
    Keuzevakken: (min2,max4)
    Extra:

    Rol: Leraar
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd(vanaf 21 jaar):
    Lessen(Minimaal 2):
    Uiterlijk(beschrijving en/of foto):
    Karakter:
    Huisdier(hond of kat):
    Affiniteit/kracht:
    Extra:



    e Regels f



    #Er geldt een minimum van 200 woorden
    #Mary Sue’s/Gary Stu’s zijn ten strengste verboden
    #Naamveranderingen doorgeven
    #Houd het realistisch
    #Het is verboden personages van anderen te besturen
    #Je mag nooit iemand zonder toestemming vermoorden
    #Gebruik ABN
    #Vermeld boven je post altijd minimaal de naam van je personage
    #Je reservering vervallen na 48 uur
    #Probeer minimaal 1 keer in de week te reageren
    #16+ is toegestaan, maar houd het netjes
    #Alleen Asmodom en Raccoon maken nieuwe topics aan
    #OOC tussen haakjes () {} []
    #Geen OOC ruzies, IC mag wel, dus vat dat niet persoonlijk op
    #Laat je zonder reden twee weken of langer niks van jezelf horen, dan zal je personage de verandering afstoten.


    e Belangrijke info f


    De bedoeling van de RPG:
    Iedereen vult een eigen personage in(je kan kiezen uit; halfwas, leraar ) en kiest in welk jaar je begint. Je kiest of je een hond of kat wilt(natuurlijk is dit niet verplicht), en of je een affiniteit of kracht hebt(beschrijf welke en wat die doet. Ook dit is niet verplicht). Asmodom en ik zullen de hoge priesteres besturen. Ook zal elk jaar een eigen rooster krijgen. De rpg word door jullie gevormd maar af en toe zullen we ook richtlijnen geven . En heb natuurlijk plezier in het Rpg'en !

    Wat is een Affiniteit/kracht?
    Als je voor een affiniteit kiest dan betekent dat, dat je tussen water, aarde, vuur, lucht en geest kiest of iets dat in verband is met één van deze vijf. Deze kunnen echter niet vaker gebruikt worden in het zelfde geslacht. Dus 1 jongen en 1 meisje kunnen bv. allebei vuur hebben maar niet 2 meisjes met vuur.
    Wanneer je voor een kracht kiest heb je vaak met fysieke dingen te maken, bv. goed zijn in boogschieten, heel sterk zijn, onzichtbaar zijn, etc. Dit mag je zelf verzinnen. Ik zal wel de kracht controleren om te kijken of ik ze niet te overdreven vind zoals: De kracht hebben om van elke andere kracht een uur gebruik van te kunnen maken. Bij een kracht kan niemand de zelfde kracht als jou hebben. Zou je toch de zelfde kracht als iemand willen dan moet je dit met die persoon zelf bespreken en ervoor zorgen dat jou personage dan van een andere geslacht is. 1 kracht kan dus maar 2 keer gebruikt worden in overleg met de persoon die hem als eerste had.

    Lessen:
    Voor elk onderdeel mogen er maximaal maar 2 leraren zijn.

    Zoals iedere school moeten ook deze studenten leren al zijn sommige vakken specialer dan andere.

    Verplichte vakken:
    - Vampier sociologie
    - Geschiedenis
    - Spaans
    - Dichtkunst
    - Economie
    - Kunst & Cultuur


    Keuze vakken:
    - Boogschieten
    - Schermen/zwaardvechten
    - Paardrijden
    - Tae Kwan Do/Judo
    - Drama
    - Muziek



    °Praattopic



    Deze rpg is oorspronkelijk van Silvanaa

    Vragen mogen ook altijd gesteld worden ^^

    [ bericht aangepast op 20 sep 2014 - 16:49 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH




    Naam:
    Heather Griffin

    Geslacht:
    Vrouw

    Leeftijd:
    134, 24 augustus

    Lessen:
    boogschieten en dichtkunst

    Uiterlijk:
    Heather heeft lange bruine haren waar normaal gezien een natuurlijke slag in zit. Die stijlt ze er echter vaak uit. Haar gezicht is best scherp, maar de zachte ronding van haar lippen zwakt dit een beetje af. Haar lippen zijn vol en best groot. Ze heeft zeer lichtgrijze ogen, die zeer angstaanjagend kunnen zijn als ze je kwaad aankijkt. Haar wenkbrauwen zijn een beetje hoekig maar verder wel vrouwelijk. Meestal draagt Heather de nodige make-up die haar vaak nog strenger kan laten lijken. Op het eerste zicht is het echt iemand waar je zeker geen problemen mee wilt maar eigenlijk is ze zeer lief. Heather is slank gebouwd en heeft mooie aanwezige rondingen. Ze is best groot, zo'n 1m80. Meestal kleed Heather zich semiformeel. Ze draagt dan wel een net hemd of zelfs een vestje, maar daaronder heeft ze dan simpel een jeans. Meestal loopt ze op hakken, tenzij ze boogschieten geeft, dan loopt ze meestal op blote voeten om beter in haar omgeving op te kunnen gaan. In haar vrije tijd zal je haar sneller in een jogging zien en op platte schoenen. Meestal heeft ze haar nagels gelakt. Ze streeft er hoe dan ook naar om er altijd verzorgd bij te lopen.
    Haar markeringen zien er een beetje zo uit, alleen eindigen ze langs haar ogen op pijlpunten.

    Karakter:
    In de lessen kan Heather best streng zijn, ze staat op discipline en wil dus ook dat er naar haar geluisterd wordt. Toch is ze zeer redelijk, straffen zal ze niet zomaar uitdelen, enkel als haar dat echt nodig lijkt. Dichten is haar passie en ze kan dus ook helemaal in haar lessen op gaan en hoopt steeds haar leerlingen mee te krijgen in het onderwerp. Zodra iemand het antwoord juist heeft, is ze daar zeer enthousiast over en ze probeert de leerlingen altijd een goed gevoel te geven. Haar manier van lesgeven is heel beeldend en energiek, waardoor ze op het einde van de dag soms best wel vermoeid kan zijn.
    Buiten de lessen om, ziet ze zichzelf graag als de moeder van de leerlingen. Ze staat altijd voor een gesprek open en iedereen kan wel bij haar terecht. Ze zal altijd haar best doen om de leerlingen te helpen en te troosten indien nodig. Al met al is Heather dus een zeer serieus iemand, toch kan ze zich wel eens helemaal laten gaan, maar dan moet ze zich al heel goed op haar gemak voelen. Het enige nadeel van haar behulpzame karakter is dat ze dat ze de problemen van anderen tezeer op zichzelf neemt, waardoor ze al snel dagenlang over bepaalde dingen kan lopen piekeren. Ook is het best zwaar om de kracht van de voorspelling te hebben, zeker als het via gedichten is, want die zijn vaak moeilijk te ontcijferen. Zo gebeurt het vaak dat ze niet kan voorkomen dat een bepaalde ramp gebeurd waarbij honderden mensen sterven. Schuldgevoel is iets waar ze bijna dagelijks mee moet leven.
    Heather heeft momenteel geen relatie, maar dat komt ook omdat ze zeer snel jaloers is en veel te veel wil weten waar haar vriend is. Het is een slechte eigenschap waar ze zeer graag vanaf wilt, maar het is nogal moeilijk. De reden waarom ze zo jaloers is, komt voort uit haar jeugd. Door enkele gebeurtenissen heeft ze een verlatingsangst opgebouwd. Enerzijds kan ze niet alleen zijn, maar toch laat ze niemand toe in haar leven, zodat ze ook niemand meer kan kwijtgeraken.

    Huisdier:
    Ze heeft een grijze kat, Grimalkin. Hij is zeer speels en actief en blijft het liefst van al de hele tijd achter haar aan lopen. Toch verdwijnt hij af en toe, alsof hij een paar dagen op avontuur is, om later te verschijnen alsof hij er de hele tijd al was. Heather heeft zo'n gevoel dat er meer achter die kat schuilt dan iemand ooit zal kunnen weten, maar natuurlijk deelt ze die vreemde gedachte met niemand.
    Naar andere mensen toe is de kat nogal negerend. Hij doet altijd zijn eigen zin en laat zich niet graag aaien door iemand anders dan Heather zelf.

    Affiniteit/kracht:
    Dichteres/zieneres

    Extra:
    Ze is een dichteres die in haar gedichten een profetie over brengt. Mits je de dichterlijke taal kan ontcijferen, ligt er dus een boodschap over de toekomst in verborgen, maar het is niet gemakkelijk om zeker te zijn waar al de beeldspraak over gaat. Je kan dus heel makkelijk per ongeluk de verkeerde toekomstvoorspelling eruit halen. Zodra ze een nieuw gedicht heeft, gaat ze meestal naar de hogepriesteres in de hoop samen met haar de wereklijke betekenis te kunnen ontcijferen.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2014 - 18:19 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik maak haar dan ook leerkracht van dichtkunst okey? En als je het leuk vind als er nog eentje bij is kies ik ook wel drama (het valt te zien hoe jij het liever hebt, maar meestal zijn er niet zoveel leerkrahten en is het dus handiger als 1 iemand meerdere lessen geeft.)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Als het kan wil ik ook nog wel een mannelijke halfwas. Mijn vrouwelijke maak ik overigens als ik thuis ben af.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Gwyn schreef:

    Superrrr, ik maak of later vandaag of morgen mijn personages aan. (Vandaag kan misschien moeilijk gaan omdat ik een reis van enkele uren voor de boeg heb van Nederland naar België)


    Geen Probleem, reserveringen blijven 48 uurtjes staan en als je een goede rede hebt is het voor mij geen probleem dat deze wat later kan komen.

    Heheh, yes come to Belgium, we have chocolat :3


    En ik vind het goed dat ze dichtkunst er ook nog bij neemt ^^ Ik ga denk ik overwegen dat je drie rollen zou mogen als daarvan één leraar is.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ^Okido dat vind ik een fijne overweging!!!
    OMG ik ben zo enthousiast over deze RPG daardoor stalk ik jou dus zoveel, meestal reageer ik niet zo overdreven veel sorry xD
    Maar kan al van gisteren niet wachten tot hij begint zelfs! ;3

    En ik woon in België hoor, ik was bij mijn vriend, die in Nederland woont en vandaag gaan we terug naar huis vandaar (;


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Daggers schreef:
    Als het kan wil ik ook nog wel een mannelijke halfwas. Mijn vrouwelijke maak ik overigens als ik thuis ben af.


    Tuurlijk mag dat ^^

    Gwyn schreef:
    ^Okido dat vind ik een fijne overweging!!!
    OMG ik ben zo enthousiast over deze RPG daardoor stalk ik jou dus zoveel, meestal reageer ik niet zo overdreven veel sorry xD
    Maar kan al van gisteren niet wachten tot hij begint zelfs! ;3

    En ik woon in België hoor, ik was bij mijn vriend, die in Nederland woont en vandaag gaan we terug naar huis vandaar (;


    Oh hahah :') veel succes terug btw ;3

    [ bericht aangepast op 30 aug 2014 - 10:23 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    LoveHemmings schreef:
    Een jongen en meisje? Een jongen met vuur en een meisje met lucht?


    Sorry dat ik nog even tussendoor kom, maar omdat er al iemand van het andere geslacht met vuur is, moet je wel de goedkeuring van die ander hebben.


    Happy Birthday my Potter!




    Naam:
    Aylin Moore

    Leeftijd:
    17, 3 februari

    Jaar:
    4de

    Uiterlijk:
    Klik
    Aylin heeft lange bruine haren waar van nature een klein beetje een slag in zit. Meestal draagt ze haar haren los, maar soms vindt ze het fijner als ze in een vlecht over haar schouder liggen zoals op de eerste foto. Dat is best veel werk natuurlijk, waardoor ze dat niet elke dag doet. Haar ogen zijn al even bruin als haar haren. Het lichte bruin van haar ogen valt mooit op tegenover haar volle wimpers een geeft haar een zeer opene en vrolijke uitstraling. Ze heeft een niet overdreven grote neus, die een klein beetje omhoog wipt op het eind. Zelf vindt ze haar neus een beetje dik en had ze hem liever wat dunner gehad, maar al met al is ze best tevreden over zichzelf. Ze heeft dunne, lichtroze lippen die een mooie witte rij tanden verbergen. Ze moest ooit een beugel, waardoor haar tanden nu mooi recht staan.Ze is niet echt de grootste van de groep, zeker niet voor een vampier. Ze is maar zo'n kleine 1m60. Verder is het niet dat ze helemaal plat is. Ze heeft zeker de rondingen van een vrouwenlichaam.
    Meestal draagt Aylin geen make-up, aangezien ze geen zin heeft om die elke dag aan te brengen en 's avonds weer helemaal eraf te moeten poetsen. Ze heeft het liever puur natuur. Ook op gebied van kleding houdt ze het simpel. Een jeans met een T-shirt dat lekker wijd valt is perfect voor haar. Hakken draagt ze nauwelijks en dat is misschien maar goed ook.

    Karakter:
    Aylin is een beetje een onhandig typetje. Dat komt voornamelijk omdat ze zo vaak loopt te dromen. Het gebeurt bij haar dan ook maar al te vaak dat ze over een losse tegel struikelt of dat het glas uit haar handen glijdt. Zelf haat Aylin haar ondhandigheid enorm en vooral de aandacht die daarbij komt. Val maar eens midden in een zaal voor leerlingen recht op je bek en je snapt wel waarom ze altijd zo verlegen is.
    Bij haar vrienden is Aylin een zeer vrolijk en open meisje. Ze loopt dan ook veel te lachen en kan het met iedereen wel vinden. Toch is vrienden maken niet zo makkelijk voor haar, aangezien ze verlegen is en dus heel moeilijk eerste contacten kan leggen. Ze wordt zeer zenuwachtig rond mensen die ze nog niet kent en dat helpt niet bepaald bij haar onhandige karakter. Bijna al haar vrienden hebben haar leren kennen via een onhandige daad.
    Door haar verlegenheid en onhandigheid is Aylin een gemakkelijk doelwit om te pesten. Ook trekt ze het zich heel erg aan als iemand iets gemeens tegen haar zegt, waardoor ze zich dagenlang slecht kan voelen. Ze snapt zelf niet zo goed waarom ze een affiniteit voor geest heeft, aangezien ze zich alles behalve sterk in karakter vindt. Wat ze nog het ergste vindt is voor een publiek moeten staan, wat af en toe wel moet aangezien ze een affiniteit heeft voor geest en dus af en toe mee moet doen aan een ritueel.
    Ook is Aylin een verschrikkelijke leugenaar, daarom probeert ze het ook niet meer en is ze zowat altijd eerlijk. In plaats van te liegen gaat ze soms liever zwijgen of van onderwerp veranderen. Ze is best een stresskip voor toetsen en andere dingen waarbij ze zichzelf moet bewijzen. Meestal wordt ze dan nog onhandiger, waardoor het voor haar vrienden heel snel duidelijk is wanneer ze stressy is.

    Huisdier:
    Ze heeft een kat, Khaleesi. Het is een zeer lui dier dat niet veel meer doet dan slapen. Ze wil nooit spelen, dus Aylin heeft tevergeefs zowat alle mogelijke kattespeeltjes uitgeprobeerd. Naar vreemde mensen is Khaleesi zeer angstig. Ze zal zich dus niet laten aanraken en blijft dan ook dicht bij Aylin lopen. Toch wordt ze wel graag geaaid en dat laat ze merken ook. Af en toe kan ze heel luid staan miauwen om duidelijk te maken dat ze aandacht wil.

    Affiniteit/kracht: Geest

    Keuzevakken:
    boogschieten, paardrijden

    Extra:
    Haar ouders willen niets meer met haar te maken hebben, omdat ze doodsbang zijn voor vampieren. Toch wil haar kleine zusje haar nog steeds zien, dus ze spreken stiekem af.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2014 - 12:05 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Mijn lerares is al klaar, is ze goed zo? (:

    Edit: mijn halfwas is ook klaar ;)

    [ bericht aangepast op 30 aug 2014 - 11:35 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”



    Naam:
    Aiden Ryland Brown

    Leeftijd:
    19

    Jaar:
    5e

    Uiterlijk:
    Aiden heeft donkere, zwarte haren die meestal een beetje warrig op zijn hoofd liggen. Hij borstelt zijn haren echter wel, maar er valt gewoon niet veeel aan te doen en ze kiezen zelf hun eigen weg. Gelukkig is hij niet zo gesteld op zijn uiterlijk en maakt het hem dus niet zoveel uit. Hij heeft donkere, bruine ogen die vanbinnenuit stralen door zijn vrolijke karakter. Hij heeft een zeer hoekige kaaklijn, maar zelf vindt hij dat totaal niet erg omdat zijn gezicht er mannelijk door lijkt. Vaak heeft hij stoppeltjes op zijn kin en kaak, aangezien hij te lui is om vaak te scheren. Zelf vindt hij zijn neus te groot, maar aangezien hij niet zo om uiterlijk geeft, kan hij daar makkelijk mee leven.
    Hij is best groot, ongeveer 1m90 en is stevig gespierd. Hij vindt sterk zijn een belangrijke eigenschap van een goede krijger/vampier en houdt zijn lichaam dus in topvorm.
    Als kledij zoekt hij meestal gewoon het makkelijskte uit. Een lekker jeans met een simpel zwart shirt, draagt hij het liefst. Zijn sneakers zijn hem onafscheidelijk. Het enige wat hij belangrijk vindt zijn de schoenen, als die niet passen, is zijn hele dag verpest.

    Karakter:
    Aiden houdt er niet van om zijn handen vuil te maken, eigenlijk is hij best lui. Thuis heeft hij nooit iets moeten doen omdat zijn ouders rijk zijn en daardoor is hij ook best verwend. Hij is het gewend om zijn zin te krijgen en is dus soms best opvliegend. Bovenal als je iets tegen zijn vrienden doet is hij zeer snel agressief. Op die manier is hij al vaak in de problemen gekomen, maar hij is te koppig om het af te leren.
    Verder is hij meestal best rustig, omdat hij dus te lui is om teveel energie te gebruiken. Toch is er één ding dat het enthousiasme altijd in hem kan opwakkeren, sneakers. Dat is een beetje zijn kleine obsessie.

    Huisdier:
    Hij heeft sinds kort een hond, Simba. Simba is nog zeer jong en dus heel speels en energiek. Gelukkig luistert hij al best goed en Aiden doet zijn best om hem heel goed op te voeden, zodat het later een brave en degelijke hond wordt die alle katten met rust kan laten, aangezien er veel zijn in het Huis van de Nacht.

    Affiniteit/kracht:
    /

    Keuzevakken:
    Boogschieten, schermen/zwaardvechten en Tae Kwan Do/Judo

    Extra:
    Hij heeft enorm veel sneakers van Adidas. Misschien heeft hij zelfs meer schoenen dan de meeste meisjes in de school.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2014 - 20:34 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”


    Thomas Gabriël Mc.Down
    Halfwas


    Leeftijd: 18 Jaartjes jong, hij verjaard op 23 oktober wat hem het sterrenbeeld Weegschaal bied d
    Jaar Hij zit in het 5de jaar wat betekend dat Thomas het vijfdejaars embleem draagt.
    Uiterlijk

    Thomas ziet er uit als een gewone jongeman in eind zijn puberteit, behalve de blauwe on ingekleurde maansikkel op zijn voorhoofd dan. Thom heeft bruine warrige haren die hij vaak in model probeert te zetten of het gewoon zo laat, zijn chocolade bruine ogen staan altijd vriendelijk en lijken vol met goudenspikkeltjes te zitten. Zodra het maanlicht in zijn ogen schijnt zie je vaak de schattige pretlichtjes in zijn ogen verschijnen. Verder heeft Thomas een strakke wat hoekige kaaklijn waar een klein stoppelbaartje te vinden. Hij heeft wat smalle lippen en een reeks hagelwitte tanden die recht staan door de jarenlange beugel die hij heeft gehad. Hij glimlacht vaak wat schuintjes wat hem een wat ondeugende maar evenals charmante indruk heeft. Thomas is niet de smalste of grootste jongen van de hon. Hij is sportief gebouwd en meet 1m76 wat hij fijn vind al is hij soms wel jaloers van mensen die groter zijn dan hem.

    Qua kledingstijl is Thomas erg losjes en houd er niet van dat het te strak zit. Ook is hij niet meteen de persoon die je zwart ziet dragen, daarom heeft hij een zwartgekleurde blazer met het embleem op van zijn jaar en daaronder vaak iets grijs, ook zijn schoenen zijn zwart, maar als hij eens uit mag gaan dan zou hij zeker wat anders aantrekken.
    Fc: Josh Hutcherson
    Karakter Thomas is een aardige jongen, hij is sociaal en komt met de meeste mensen wel overeen. Hij heeft zo zijn charmes door zijn oprechtheid. Iedereen die hem wel een beetje kent weet dat hij erg meegaand is en er alles aan doet om de vrede te behouden. Hij kan er absoluut niet tegen als mensen ruzie maken om stomme dingen en is dan zelf zeker niet graag in een ruzie of discussie verwikkelt te zitten. Je ziet dat hij erg behulpzaam is en hij is zeker en goede bemiddelaar als er conflicten zijn.
    Thomas is meestal vrolijk en opgewekt, een enthousiaste ziel en een super vriend. Hij kan praten over koetjes en kalfjes dat het op een moment zelf vervelend kan worden, maar ook is hij een luisterend oor en zou zijn verlangens aan de kant schuiven en alles voor zijn vrienden doen zodat hij zichzelf wat laat verwateren. Hij is dol op acteren en heeft dan niet voor niets Drama gekozen. Hij kan de karaktertrekken van anderen zo bestuderen en manipuleren dat hij precies hetzelfde kan. Dit deels door zijn Kopie gave. Later zou hij zeker een bekende acteur of toneelspeler willen worden al ligt sport hem ook wel. Thomas is gespierd maar vooral behendig en kan zo met gemak een boom in klauteren. Dit is dan ook één van de dingen wat hij graag doet om rust te vinden. Onder het maanlicht in een boom liggen met een ronkende kat naast hem, perfect gewoon. Thomas lijkt misschien wel erg zelfzeker, met zijn toch knappe uiterlijk en acteertalent. Toch is hij dit absoluut niet. Hij is onzeker en kan daarom nogal stil uitvallen bij onbekende personen. Hij heeft erg veel twijfels en weet niet zeker

    wie hij echt is vanbinnen. Zijn kopieër gave is dan ook zeker geen hulpmiddel. Hij is erg twijfelachtig en weet nooit echt een besluit te nemen iets wat ook niet handig is in de vakken die hij minder goed kan. Thomas zou nooit iemand iets durven aandoen, maar als hij iets echt wilt kunnen zijn charmes in een erg manipulatieve manier gebruikt worden en in het extreme geval kan hij je bedriegen. Dit is éénmaal voorgekomen toen hij een plotse bloeddrang kreeg en dan zo een mensenmeisje eens ‘gebruikt’ heeft. Daarna heeft hij plechtig beloofd dit niet meer te doen maar je weet nooit.

    Huisdier: Een Chimera cat genaamd Na'el
    Deze kat heeft hij sinds het einde van zijn eerste jaar op de Hon. Ze was een soort troost voor hem en is al snel zijn beste vriendin geworden.
    Affiniteit/kracht: Thomas heeft de affiniteit om andermans gave voor enkele minuten te kopiëren,de meesten noemen hem dan ook een CopyCat
    Keuzevakken: Schermen & DramaExtra Thomas komt uit een grote familie waar hij de op 1 na jongste is van de familie die maarliefst 5 kinderen telt. Waaronder 2 Halfwas zijn geworden en de ene is al een volwassen vampier. Deze familie bestaat uit Vader Duncan Mc.Down & Moeder Patricia Ellenway
    Hun eerste kind genaamd Robin (26), daarna hadden ze een tweeling Mary & Sophie (23) en twee jaar later kregen ze er nog een zoontje bij ]Jacob (21) Hij bleek op zijn zestiende ook gemerkt te zijn door Nux en had vaak nog contact met zijn broertje Thomas. Zijn ouders hadden het niet zo op het vampieren ding, maar gingen vaak nog op bezoek bij hem. Echter leken ze het niet zo fijn meer te vinden toen Thomas op zijn zestiende ook gemerkt werd. Zijn moeder had het er erg zwaar mee gezien zij erg gelovig was. En als laatste heeft thomas nog een jonger broertje van 14 genaamd Bran. Thomas ziet hen echter maar enkele malen waarbij niet eens iedereen kan komen. Thomas probeert vooral contact te houden met Jacob, Bran en Sophie de rest lijkt echter bang van hem te zijn.


    .

    [ bericht aangepast op 30 aug 2014 - 17:31 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Goed ik maak Demetris eventjes af.
    En voor mijn mannelijke rol FC ik Jake Abel :Y)


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Mag ik een jongen reserveren met de affiniteit voor water? ^^ En een meisje met de affiniteit lucht?


    "We accept the love we think we deserve."

    Demetris is voor mijn doen klaar. Als er wat anders moet hoor ik dit wel.
    Ik zal gaan beginnen aan mijn mannelijke rol.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Silvanaa schreef:
    Mag ik een jongen reserveren met de affiniteit voor water? ^^ En een meisje met de affiniteit lucht?



    Jongen met water mag van mij (en ik heb meisje water, dus dat is dan meteen volledig goedgekeurd). Meisje met lucht is als het goed is al gereserveerd.


    Happy Birthday my Potter!