• Het huis van de nacht is een boekenreeks over het leven van de jonge halfwas Zoey Redbird. De boeken zijn geschreven door P.C Cast en haar dochter Kirsten. Het maakt niet uit als je de boeken niet kent of nooit gelezen hebt, je kan gewoon meedoen met de RPG. Al waarderen we het enorm als je eens een kijkje neemt op de hon site




    Elke halfwas of vampier begint als een mens. Soms, op een bepaalde leeftijd, worden sommige jonge tieners gemerkt met een blauwe, on ingekleurde, maansikkel op hun voorhoofd en komen ze er achter dat ze naar een merkwaardige school moeten die "Het huis van de nacht" heet om daar vier jaar te verblijven. In het huis van de nacht leren de pas gemerkte tieners(ook wel halfwassen genoemd) alles over het vampier zijn en het beheersen van hun affiniteiten en krachten. Wanneer een halfwas pas gemerkt is begint deze in zijn of haar derde jaar(eerste jaar) tot en met, zijn of haar zesde jaar(vierde jaar). In het laatste jaar moet de halfwas de verandering doorstaan hebben en is de halfwas officieel een volwassen vampier geworden en wordt de blauwe maansikkel ingekleurd. Wanneer het lichaam de verandering afstoot, sterft de halfwas. De heilige godin van elke halfwas en vampier is Nux. Sommige halfwassen of vampiers worden door zijn of haar godin begiftigt met een zeldzame kracht of affiniteit. Echter heeft niet elke vampier een affiniteit of kracht, vooral bij halfwassen is dit heel zeldzaam. In het huis van de nacht is dag, nacht en is nacht, dag. Halfwassen en vampiers kunnen zich prima in daglicht begeven, maar vinden dat echter niet zo fijn. Hun voorkeur gaat immers naar nacht.


    e House Rules f

    House Rule #1:
    If you’ve been Marked by a Tracker, night has chosen thee. You will go through the Change and turn into a vampyre. However, if your body rejects the Change, you die.

    House Rule #2:
    If you are Marked, you must leave your home and move into the House of Night school, where you will take your place as a fledgling and live for four years.

    House Rule #3:
    At the House of Night School, classes begin at 8pm and end at 3am. The gym is open until dawn.

    House Rule #4:
    You can never be far from an adult Vampire for long. And it’s not like you’ll turn into a pumpkin. It’s a much bigger deal than that.

    House Rule #5:
    Formal rituals are held at Nux’s Temple twice a week. At the ceremony’s commencement, turn to the east, south, west and north to summon (in order) air, fire, water and earth.

    House Rule #6:
    If one of the cats at the school chooses you, you will belong to him or her. Not the other way around.

    House Rule #7:
    Every High Priestess and some vampires is given an affinity, or special powers, by the Goddess.

    House Rule #8:
    If you ever leave school grounds, you cannot wear any part of your uniform (which is primarily basic black) and must conceal all tattoo markings.

    House Rule #9:
    Here at the House of Night school, there are no lockers. You will have cabinets in your homeroom. If someone steals something, the vamps will know it. As will Nux

    e Rollen f

    Priesteres
    Melantha Philomena || MissSwan

    Jongens
    - Thomas Gabriël Mc.Down || CopyCat || Raccoon
    -Noah Valentino Isaac Candres || Raccoon
    -Matthew Tyler Jones || Vuur || LoveHemmings
    -Jaylion Yoran Dion Nazang || Thaluke
    -Aiden Ryland Brown || Gwyn
    -Aiden Josh McCloud || Water ||Silvanaa
    -Dean Singer || Deamon
    -


    Meisjes Vol!
    -Arlynn Moree Odair || Water || MissSwan
    -Demetris Adele Destiny Algaia|| Vuur || Thaluke
    -Aylin Moore || Geest || Gwyn
    -Avery Victoria Edrice Vanity Harper Briar || Onzichtbaarheid
    -Dana Marie Hamby || Communiceren met Katten || Banshees
    -Rosabella Evans || Aarde || Silvanaa
    -Evernette Daria Cartner || Mashtonx
    - Desiré Saphire Moon || Roww



    Leraren
    -Sven Avalard || Leraar Paardrijden || Lazulis
    -Heather Griffin || Lerares Boogschieten & Dichtkunst|| Zieneres || Gwyn
    -Blake Owen Daughetry || Leraar Drama & Geschiedenis || Raccoon

    e Invullijstje f

    Rol: Halfwas
    Naam:
    Leeftijd(16 t/m 20):
    Jaar(3de,4de,5de,6de):
    Uiterlijk(beschrijving + foto):
    Karakter(zowel slechte als goeie punten):
    Huisdier(hond of kat):
    Affiniteit/kracht:
    Keuzevakken: (min2,max4)
    Extra:

    Rol: Leraar
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd(vanaf 21 jaar):
    Lessen(Minimaal 2):
    Uiterlijk(beschrijving en/of foto):
    Karakter:
    Huisdier(hond of kat):
    Affiniteit/kracht:
    Extra:



    e Regels f



    #Er geldt een minimum van 200 woorden
    #Mary Sue’s/Gary Stu’s zijn ten strengste verboden
    #Naamveranderingen doorgeven
    #Houd het realistisch
    #Het is verboden personages van anderen te besturen
    #Je mag nooit iemand zonder toestemming vermoorden
    #Gebruik ABN
    #Vermeld boven je post altijd minimaal de naam van je personage
    #Je reservering vervallen na 48 uur
    #Probeer minimaal 1 keer in de week te reageren
    #16+ is toegestaan, maar houd het netjes
    #Alleen Asmodom en Raccoon maken nieuwe topics aan
    #OOC tussen haakjes () {} []
    #Geen OOC ruzies, IC mag wel, dus vat dat niet persoonlijk op
    #Laat je zonder reden twee weken of langer niks van jezelf horen, dan zal je personage de verandering afstoten.


    e Belangrijke info f


    De bedoeling van de RPG:
    Iedereen vult een eigen personage in(je kan kiezen uit; halfwas, leraar ) en kiest in welk jaar je begint. Je kiest of je een hond of kat wilt(natuurlijk is dit niet verplicht), en of je een affiniteit of kracht hebt(beschrijf welke en wat die doet. Ook dit is niet verplicht). Asmodom en ik zullen de hoge priesteres besturen. Ook zal elk jaar een eigen rooster krijgen. De rpg word door jullie gevormd maar af en toe zullen we ook richtlijnen geven . En heb natuurlijk plezier in het Rpg'en !

    Wat is een Affiniteit/kracht?
    Als je voor een affiniteit kiest dan betekent dat, dat je tussen water, aarde, vuur, lucht en geest kiest of iets dat in verband is met één van deze vijf. Deze kunnen echter niet vaker gebruikt worden in het zelfde geslacht. Dus 1 jongen en 1 meisje kunnen bv. allebei vuur hebben maar niet 2 meisjes met vuur.
    Wanneer je voor een kracht kiest heb je vaak met fysieke dingen te maken, bv. goed zijn in boogschieten, heel sterk zijn, onzichtbaar zijn, etc. Dit mag je zelf verzinnen. Ik zal wel de kracht controleren om te kijken of ik ze niet te overdreven vind zoals: De kracht hebben om van elke andere kracht een uur gebruik van te kunnen maken. Bij een kracht kan niemand de zelfde kracht als jou hebben. Zou je toch de zelfde kracht als iemand willen dan moet je dit met die persoon zelf bespreken en ervoor zorgen dat jou personage dan van een andere geslacht is. 1 kracht kan dus maar 2 keer gebruikt worden in overleg met de persoon die hem als eerste had.

    Lessen:
    Voor elk onderdeel mogen er maximaal maar 2 leraren zijn.

    Zoals iedere school moeten ook deze studenten leren al zijn sommige vakken specialer dan andere.

    Verplichte vakken:
    - Vampier sociologie
    - Geschiedenis
    - Spaans
    - Dichtkunst
    - Economie
    - Kunst & Cultuur


    Keuze vakken:
    - Boogschieten
    - Schermen/zwaardvechten
    - Paardrijden
    - Tae Kwan Do/Judo
    - Drama
    - Muziek



    °Praattopic



    Deze rpg is oorspronkelijk van Silvanaa

    Vragen mogen ook altijd gesteld worden ^^

    [ bericht aangepast op 20 sep 2014 - 16:49 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Caeden schreef:
    Oh, excuses. Had ik niet gelezen.
    Is telekinese een optie? (:


    Aan de hand van de boeken zou ik nee zeggen, maar ik overleg even met Raccoon, goed?


    Happy Birthday my Potter!

    Sure ;3


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Sha

    Okay. Ik ga Jaylion eventjes afmaken.
    En ik kom er nu pas achter dat ik echt rare namen heb. Whahah.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Dana is nog niet helemaal af maar zou iemand even naar der kracht willen kijken of het toch niet te overpowerd is?
    Anders doe ik mind control weg. Omdat het anders dus niet meer echt mind control is. Maar ik Dana natuurlijk ook niet overpowerd wil laten zijn.
    Maar aan de andere kant nu ik er beter over na denk, denk ik dat die power hoe dan ook overpowerd gaat zijn maar ook lastig zou kunnen zijn in de rpg zelf om niet te godmoden (godmoden was toch het bepalen van andere of was dat powerplayen ik ben de termen even vergeten)


    Happiness can be found, even in the darkest of time. if one only remembers to turn on the light

    Maenaden schreef:
    Even een vraagje als je gemerkt bent betekend dit dan ook dat je van je ziektes af bent. Zoals Astma diabetes etc?
    Dana is nog niet helemaal af maar zou iemand even naar der kracht willen kijken of het toch niet te overpowerd is?
    Anders doe ik mind control weg. Omdat het anders dus niet meer echt mind control is. Maar ik Dana natuurlijk ook niet overpowerd wil laten zijn.
    Maar aan de andere kant nu ik er beter over na denk, denk ik dat die power hoe dan ook overpowerd gaat zijn maar ook lastig zou kunnen zijn in de rpg zelf om niet te godmoden (godmoden was toch het bepalen van andere of was dat powerplayen ik ben de termen even vergeten)



    Dat weet ik niet zeker, maar ik denk van niet. Als ze zich ziekjes beginnen te voelen of constant hoesten dan kan dit zijn dat de verandering word afgestoten en deze sterft.
    +
    Dana is inderdaad ietsje overpowerd, het liefst heb ik dat ze maar 1 ding kan max 2 en met de 'vertakkingen' van haar gave kan ze er veel meer. Ik kan dat moeilijk goedkeuren gezien dat niet eerlijk is voor de anderen. En Godmodden van ander hun personages is inderdaad niet toegestaan. Wel als je toestemming vraagt van die persoon en dat in de post ook meld. Weet ook dat ze haar krachten best niet misbruikt, Nux heeft haar daarom niet begift.

    Asmodom schreef:
    (...)

    Aan de hand van de boeken zou ik nee zeggen, maar ik overleg even met Raccoon, goed?


    Gezien ik niet helemaal van het boek wil afwijken deel ik Anna haar mening. Misschien kun je hier inspiratie vinden voor een andere affiniteit?

    An affinity is a gift given to a lucky fledgling or vampyre, red or blue, by the goddess, Nyx. Males usually are gifted affinities or gifts that have to do with the physical realm, like fighting, sword skills, or strength. Females are usually gifted with affinities that are related to the mental and emotional realms such as elements and intuition.


    Hierbij zie je ook dat er degelijk een affiniteit is voor schermen etc, en je met gemak een affiniteit kunt hebben van een vak/talent en dat deze krachten meestal een vertakking zijn van de elementen, zo zijn mindcontrol,Copy voor geest, helen, ijs voor water, elektriciteit voor vuur etc. Je kunt ook de gave hebben om te communiceren met wezens. telekenesie zou er eventueel ook bijkunnen, maar gezien dit ook geest (daar hebben we er al enkele van) is en best sterk is om zowel mensen als voorwepen te kunnen besturen/vernietigen heb ik liever van niet. Hopelijk vind je een ander leuke affiniteit ^^


    Hierbij zet ik ook een stop of halfwassen met affiniteit. En kunnen wel nog gewone halfwassen gereserveerd worden


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    Hierbij zie je ook dat er degelijk een affiniteit is voor schermen etc, en je met gemak een affiniteit kunt hebben van een vak/talent en dat deze krachten meestal een vertakking zijn van de elementen, zo zijn mindcontrol,Copy voor geest, helen, ijs voor water, elektriciteit voor vuur etc. Je kunt ook de gave hebben om te communiceren met wezens. telekenesie zou er eventueel ook bijkunnen, maar gezien dit ook geest (daar hebben we er al enkele van) is en best sterk is om zowel mensen als voorwepen te kunnen besturen/vernietigen heb ik liever van niet. Hopelijk vind je een ander leuke affiniteit ^^


    Hierbij zet ik ook een stop of halfwassen met affiniteit. En kunnen wel nog gewone halfwassen gereserveerd worden


    Dit is begrijpelijk. Is het toegestaan dat ik der mind control verander naar het kunnen praten met katten?
    Ik zag hem toevallig in de lijst staan.


    Happiness can be found, even in the darkest of time. if one only remembers to turn on the light

    Thaluke schreef:



    Naam: Jaylion Yoran Dion Nazang. Al wordt hij vaak Jay of Lion genoemd.

    Leeftijd: Jaylion is achttien jaar oud.

    Jaar: Het vijfde.

    Uiterlijk: [FC: Jake Abel] Jaylion is redelijk lang. Namelijk 1 meter en 83 centimeter. Hier is hij wel tevreden mee. Hij vindt zich zelf niet te lang en ook weer niet te klein als man. Zijn huid is licht met hier en daar een moedervlek. Zijn ogen hebben een blauwe kleur met hier en daar wat grijs. Met deze kijkers kan hij je vriendelijk aankijken of dodelijk en geërgerd, zoals je hem lastig valt bij lezen. Ook hebben zijn ogen nog wel eens meiden hun harten veroverd. Jaylion heeft kort blond haar. Wat warrig zit of netjes. Of gewoon zoals standaard jongens het hebben; in een kuif. In zijn vrije tijd draagt hij meestal een spijkerbroek, wit shirt en een zwart leren jack met eronder gympen. Of in plaats van het jack een geblokt overhemd. Een simpel shirt is ook altijd goed bij hem.

    Karakter: Hij is een jongen waarmee je erge lol kunt trappen. Toch kan hij ook serieus zijn als het moet. Ondanks dat er dan wel eens een grapje voorbij komt op zijn tijd. Het is een vriendelijke jongen, en die helpt je ook als er iets is. Des ondanks is hij redelijk ongeduldig, maar hij wordt niet snel boos. Jaylion is een erg bezorgd iemand, soms iets té. Je kunt hem zo vaak zeggen dat er niets is gebeurt, maar hij is alsnog bezorgd. Hij is redelijk nonchalant en het boeit hem ook geen moer wat je van hem denkt. Jaylion verspilt liever zijn energie in mensen die hem wel mogen dan in mensen die hem niet mogen. Je kunt hem erg goed vertrouwen en hij probeert je ook te helpen. Val hem nooit lastig als hij leest, dan kijkt hij je dodelijk en geërgerd tegelijk aan en heb je hem niet meer zo vrolijk als normaal. Hij vertrouwt mensen niet zo super snel. Als je het vertrouwen in je breekt bij hem, kun je jaren wachten tot dit terug is. Hij zal enkel gemeen doen tegen je als je zo doet tegen iemand om wie hij geeft. Anders zal hij aardig tegen je doen.

    Huisdier: Hij heeft een kat genaamd Seeker.

    Affiniteit/kracht: Dit heeft hij niet. En dit vindt hij ook helemaal niet erg. Hij hoeft niet perse zoiets te hebben om 'sterk' te kunnen zijn. Wel is hij erg goed in zwaardvechten, maar dit heeft hij zichzelf aangeleerd en nu ook lessen erin.

    Keuzevakken: Schermen-Zwaardvechten, - Tae Kwan Do/Judo en Boogschieten.

    Extra: x


    Jaylion is ook af. Hij heef trouwens geen affiniteit of kracht. Dus ik weet niet of dat uitmaakte, maar oké.
    Als er iets niet klopt hoor ik het nog wel.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Kan ik nog een jongen reserveren?

    Mag ik een meisje?


    be gay do crimes

    MarkOfCain schreef:
    Kan ik nog een jongen reserveren?


    Dat kan ^^


    CharmedPaige schreef:
    Mag ik een meisje?


    Het spijt me, maar ik heb even een korte stop op de meisjes gezet, gezien 8 denk ik wel genoeg is. Je kan ook nog altijd een jongen spelen of een leraar?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik zal de rol dan vanavond maken (:

    MarkOfCain schreef:
    Ik zal de rol dan vanavond maken (:


    Is prima ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Alleen nog dana der karakter en dan is ze af.


    Happiness can be found, even in the darkest of time. if one only remembers to turn on the light

    Raccoon schreef:


    Thomas Gabriël Mc.Down
    Halfwas


    Leeftijd: 18 Jaartjes jong, hij verjaard op 23 oktober wat hem het sterrenbeeld Weegschaal bied d
    Jaar Hij zit in het 5de jaar wat betekend dat Thomas het vijfdejaars embleem draagt.
    Uiterlijk

    Thomas ziet er uit als een gewone jongeman in eind zijn puberteit, behalve de blauwe on ingekleurde maansikkel op zijn voorhoofd dan. Thom heeft bruine warrige haren die hij vaak in model probeert te zetten of het gewoon zo laat, zijn chocolade bruine ogen staan altijd vriendelijk en lijken vol met goudenspikkeltjes te zitten. Zodra het maanlicht in zijn ogen schijnt zie je vaak de schattige pretlichtjes in zijn ogen verschijnen. Verder heeft Thomas een strakke wat hoekige kaaklijn waar een klein stoppelbaartje te vinden. Hij heeft wat smalle lippen en een reeks hagelwitte tanden die recht staan door de jarenlange beugel die hij heeft gehad. Hij glimlacht vaak wat schuintjes wat hem een wat ondeugende maar evenals charmante indruk heeft. Thomas is niet de smalste of grootste jongen van de hon. Hij is sportief gebouwd en meet 1m76 wat hij fijn vind al is hij soms wel jaloers van mensen die groter zijn dan hem.

    Qua kledingstijl is Thomas erg losjes en houd er niet van dat het te strak zit. Ook is hij niet meteen de persoon die je zwart ziet dragen, daarom heeft hij een zwartgekleurde blazer met het embleem op van zijn jaar en daaronder vaak iets grijs, ook zijn schoenen zijn zwart, maar als hij eens uit mag gaan dan zou hij zeker wat anders aantrekken.
    Fc: Josh Hutcherson
    Karakter Thomas is een aardige jongen, hij is sociaal en komt met de meeste mensen wel overeen. Hij heeft zo zijn charmes door zijn oprechtheid. Iedereen die hem wel een beetje kent weet dat hij erg meegaand is en er alles aan doet om de vrede te behouden. Hij kan er absoluut niet tegen als mensen ruzie maken om stomme dingen en is dan zelf zeker niet graag in een ruzie of discussie verwikkelt te zitten. Je ziet dat hij erg behulpzaam is en hij is zeker en goede bemiddelaar als er conflicten zijn.
    Thomas is meestal vrolijk en opgewekt, een enthousiaste ziel en een super vriend. Hij kan praten over koetjes en kalfjes dat het op een moment zelf vervelend kan worden, maar ook is hij een luisterend oor en zou zijn verlangens aan de kant schuiven en alles voor zijn vrienden doen zodat hij zichzelf wat laat verwateren. Hij is dol op acteren en heeft dan niet voor niets Drama gekozen. Hij kan de karaktertrekken van anderen zo bestuderen en manipuleren dat hij precies hetzelfde kan. Dit deels door zijn Kopie gave. Later zou hij zeker een bekende acteur of toneelspeler willen worden al ligt sport hem ook wel. Thomas is gespierd maar vooral behendig en kan zo met gemak een boom in klauteren. Dit is dan ook één van de dingen wat hij graag doet om rust te vinden. Onder het maanlicht in een boom liggen met een ronkende kat naast hem, perfect gewoon. Thomas lijkt misschien wel erg zelfzeker, met zijn toch knappe uiterlijk en acteertalent. Toch is hij dit absoluut niet. Hij is onzeker en kan daarom nogal stil uitvallen bij onbekende personen. Hij heeft erg veel twijfels en weet niet zeker

    wie hij echt is vanbinnen. Zijn kopieër gave is dan ook zeker geen hulpmiddel. Hij is erg twijfelachtig en weet nooit echt een besluit te nemen iets wat ook niet handig is in de vakken die hij minder goed kan. Thomas zou nooit iemand iets durven aandoen, maar als hij iets echt wilt kunnen zijn charmes in een erg manipulatieve manier gebruikt worden en in het extreme geval kan hij je bedriegen. Dit is éénmaal voorgekomen toen hij een plotse bloeddrang kreeg en dan zo een mensenmeisje eens ‘gebruikt’ heeft. Daarna heeft hij plechtig beloofd dit niet meer te doen maar je weet nooit.

    Huisdier: Een Chimera cat genaamd Na'el
    Deze kat heeft hij sinds het einde van zijn eerste jaar op de Hon. Ze was een soort troost voor hem en is al snel zijn beste vriendin geworden.
    Affiniteit/kracht: Thomas heeft de affiniteit om andermans gave voor enkele minuten te kopiëren,de meesten noemen hem dan ook een CopyCat
    Keuzevakken: Schermen & DramaExtra Thomas komt uit een grote familie waar hij de op 1 na jongste is van de familie die maarliefst 5 kinderen telt. Waaronder 2 Halfwas zijn geworden en de ene is al een volwassen vampier. Deze familie bestaat uit Vader Duncan Mc.Down & Moeder Patricia Ellenway
    Hun eerste kind genaamd Robin (26), daarna hadden ze een tweeling Mary & Sophie (23) en twee jaar later kregen ze er nog een zoontje bij ]Jacob (21) Hij bleek op zijn zestiende ook gemerkt te zijn door Nux en had vaak nog contact met zijn broertje Thomas. Zijn ouders hadden het niet zo op het vampieren ding, maar gingen vaak nog op bezoek bij hem. Echter leken ze het niet zo fijn meer te vinden toen Thomas op zijn zestiende ook gemerkt werd. Zijn moeder had het er erg zwaar mee gezien zij erg gelovig was. En als laatste heeft thomas nog een jonger broertje van 14 genaamd Bran. Thomas ziet hen echter maar enkele malen waarbij niet eens iedereen kan komen. Thomas probeert vooral contact te houden met Jacob, Bran en Sophie de rest lijkt echter bang van hem te zijn.


    .


    aah my b-day (: en cool karakter! (:

    Ik FC Brock Kelly (: