• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Harry Potter - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX
    James Potter || Reservatie || Leora


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    Update 2:
    De volgende dag! De leerlingen die terug of verder in de tijd zijn gerezen worden opgeroepen om naar het kantoortje van Perkamentus te komen.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2014 - 16:22 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Harry Potter

    ‘Dat wilt ze graag,' antwoordt Albus. Ik kijk hem verbaasd aan, zijn toon klinkt heel erg bitter. Maar waarschijnlijk heb ik het me gewoon bedacht. Ginny geeft hem een kusje op zijn wang en ik vraag me af of ze al weet dat hij haar zoon is. Ginny en ik lopen weg en ik denk na over wat ik ga zeggen. Hé Ginny later gaan we trouwen en dat komt goed uit want ik vind je leuk en die mensen die daar zaten zijn onze kinderen, klinkt niet erg subtiel. Voor ik iets kan zeggen komt Albus aangelopen.
    'Sorry; dit moet ik even kwijt.' Hij kust Ginny en ik kijk toe alsof iemand me in mijn gezicht heeft geslagen. Zo voelt het ook. En niet zomaar iemand. Mijn zoon, die met mijn toekomstige vrouw en zijn moeder kust. Dit is bij verre het meest bizarre wat ik heb gezien en dat zegt veel. Als Albus Ginny loslaat weet ik niet wat ik moet zeggen.
    'Eh Albus, je weet toch dat dit je moeder is?' is het enige wat ik eruit krijg. Dit moet een misverstand zijn. Hij zou toch niet... 'Wat is hier aan de hand?' vraag ik aan ze allebei.

    Sirius Black

    ‘Ik denk lukt het hen samen zelf ook wel. Mam heeft altijd een grote crush op dé Harry Potter gehad.’ Ik glimlach. Wauw, het is net Lily en James maar dan omgekeerd. Opeens lijkt het tot James door te dringen. Hij duwt mij hard maar ik lach alleen. ‘Hey; ik de genen van pap. Zag je hoe zenuwachtig hij was? Ik ben niet zenuwachtig; bij geen enkel meisje en zeker niet als ik weet dat ik later met haar trouw.’ Ik schud lachend mijn hoofd. 'Hoewel ik wel begrijp dat pap zich meer geïntimideerd voelt nu ik in de buurt ben. Je komt niet iedere dag zo’n knappe en zeer charmante jongenman tegen.' Ik grijns.
    'Wat lief dat je dat over mij zegt, James. Ik voel me erg vereerd.' Albus lijkt het niet zo grappig te vinden en staat op. Hij gooit zijn beker vol pompoensap over James heen.
    'Ja; erg charmant James!' Hij rent achter Ginny en Harry aan en ik vraag me af wat er met hem aan de hand is. James maakte toch helemaal geen verkeerde opmerking? Ik kijk naar James.
    'Wat is er met hem aan de hand?' vraag ik. 'En eh, misschien moet je dat even schoonmaken.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jup, pompoenensap kan plakkerig worden als je het niet dnel weghaalt :Y)

    [ bericht aangepast op 8 sep 2014 - 19:56 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Jup, pompoenensap kan plakkerig worden als je het niet dnel weghaalt :Y)


    Wacht jij maar >:]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ginny Weasley

    Zwijgend volgde ik Harry terwijl hij voor zijn doen erg nerveus leek. Ik zou kunnen denken dat hij naar Ron of Hermelien zocht als ze niet ook aan de tafel hadden gezeten.
    ‘Stop.’ Voor ik het wist voelde ik een hand mijn arm omsluiten en voordat ik kon kijken wie het was voelde ik een paar lippen op die van mij gedrukt worden. Verward kuste ik hem terug en hoewel ik Albus nog net kende herkende ik hem aan zijn stem en geur. ‘Albus.’ Murmelde ik geschokt toen hij me los liet voordat ik Harry hoorde.
    ‘Eh Albus, je weet toch dat dit je moeder is? Wat is hier aan de hand?’ ik schudde mijn hoofd naar Albus terwijl mijn lippen sorry vormde.
    ‘Er is niks aan de hand; Harry. Dit is gewoon een misverstand.’ Murmelde ik zachtjes voordat ik me naar hem omdraaide. ‘Maar waarom wilde je me spreken; Harry.’

    James Sirius Potter

    ‘Wat lief dat je dat over mij zegt, James. Ik voel me erg vereerd.’ Zei Sirius lachend maar voordat ik een opmerking kon plaatsen voelde ik een nat plakkerig vloeistof over mij heen gegooid worden. ‘Ja; erg charmant James!’ ik keek hem verontwaardigd aan terwijl ik verward mijn hoofd schudden terwijl ik hem nog net de deur uit zag rennen. ‘Wat is er met hem aan de hand? En eh, misschien moet je dat even schoonmaken.’
    Ik keek even Sirius aan. ‘Denk het ook maar eerst..’ ik keek weer even naar de deur. ‘Payback time.’ Murmelde ik. ‘Ik ben zo terug; Sirius.’ Met die worden stond ik op en renden de Grote zaal uit waar ik nog net Albus achter een muur zag verdwijnen waar ik razend snel zijn stappen volgde tot ik de hoek om ging en Albus innig verstrengeld met Ginny leek te wezen terwijl pap gewoon leek te kijken. Waarom deed hij in vredesnaam niets? Binnen een paar passen stond ik al bij Albus, mam en pap terwijl ik pap nog hoorde zeggen; ‘..hier aan de hand.’ Ik schudde mijn hoofd. ‘Pap ik heb per ongeluk wat in Albs drankje gedaan van oom George.’ Ik glimlachte spijtig voordat ik Albus ruw mee trok de hoek om en mijn handen in mijn zij zetten. ‘Albus Severus Potter. Hoe durf je eerst míj nat te gooien.’ Ik probeerde een glimlach te onderdrukken voordat ik een vaas naast me pakte en de bloemen zelf er uit haalde en het water in Albus gezicht gooide en snel de vaas liet vallen om razend snel weg te rennen waar ik algauw bij een schilderij met een peertje aankwam wat ik herkende als de keukens. Snel streelde ik het peertje maar gezien het zomervakantie was geweest leek het een extra behandeling te willen gezien hij zo lang niet meer gekieteld was. ‘Ga nou opennn.’ Mompelde ik terwijl ik nerveus de gang door keek op een sein van Albus.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Moet ik nu met Harry/Sirius reageren of eerst Albus?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Gewoon Harry gezien James Albus heeft weggetrokken Xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Albus Severus Potter

    ‘Eh Albus, je weet toch dat dit je moeder is? Wat is hier aan de hand?’
    Ik beet even op mijn lip toen Ginny naar me keek en haar lippen even een "sorry" vormden voordat ze begin met praten.
    ‘Er is niks aan de hand; Harry. Dit is gewoon een misverstand. Maar waarom wilde je me spreken; Harry.’ ik keek gauw weg en staarde naar de portreten op de muren die me allemaal met een glimlach aankeken. Ik zuchtte en perste mijn lippen met een neppe glimlach op elkaar en schudde kort met mijn hoofd tot James aan kwam lopen.
    ‘Pap ik heb per ongeluk wat in Albs drankje gedaan van oom George.’
    En met dat trok hij me mee de hoek om en neutraal keek ik hem aan. Hij zag er nat uit. Hoe zou dat nou komen?
    ‘Albus Severus Potter. Hoe durf je eerst míj nat te gooien.’
    Even schudde ik met mijn hoofd en wilde wat zeggen maar James goot al de vaas met water over me heen en rende weg.
    Even bleef ik verstijfd staan door het water en beende richting James toe.
    'Tenminste is het geen pompoenen sap, James. Die gaat plakken straks. Misschien kan ik je helpen.'
    En toen ik eenmaal bij hem stond smeerde ik mijn natte hand in zijn gezicht waarna ik hem los liet en even met mijn hoofd schudde zodat de spetterd wster op hem kwam.
    'Dankjewel voor de douche; ik voel me weer wat frisser.' Grapte ik dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    James Sirius Potter

    ‘Tenminste is het geen pompoen sap, James. Die gaat plakken straks. Misschien kan ik je helpen.’ Ik voelde zijn natte hand in mijn gezicht terwijl mijn vinger het peertje bleef kietelen terwijl allerlei spetters op mij vielen. ‘Dankjewel voor de douche; ik voel me weer wat frisser. ‘ de portret gleed open waar ik al allerlei koekenpannen hoorde en ovenbellen afgaan terwijl ik Albus poeslief aan keek. ‘Dat dacht ik al; ik vond al dat je een soort opfrisbeurt nodig had en wie ben ik als je liefste broer die je ooit heb gehad je dat niet te gunnen.’ Ik kon een grijns niet onderdrukken terwijl ik hem nog even aanstaarde. ‘Sorry.’ Murmelde ik met een grijns voor ik hem de keukens in trok waar de deur meteen dicht viel en voordat allerlei huiselfen ons konden omringen greep ik naar een fles honing die ik leegspoot op Albus en ik zachtjes lachte bij de aanblik terwijl snel de fles honing liet vallen en soesjes naar hem gooide die ontplofte op zijn lichaam.


    ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    In plaats van antwoord te geven gleden zijn armen naar mijn nek en drukte hij zijn lippen op die van mij wat ook aankwam als een vergeteheidspreuk en voelde zijn handen door mijn haren glijden waarna hij me losliet en naar mijn nek streek en voordat ik hem wat weg kon duwen beet hij erin. Even beet ik geweldadig op mijn lip en wetend dat ik nu fout bezig was gooide ik mijn armen om zijn middel en trok hem dichter tegen me aan toen hij op dezelfde plek zoog perdte ik mijn lippen op elkaar en gooide mijn hoofd voorover om niets uit mijn mond te laten ontsnappen.
    ‘Je weet nog lang niet alles; George.’ fluisterde hij. Ik opende mijn ogen toen ik weer uit trance bleek te zijn en voelde mijn hart onregelmatig tegen mijn borstkadt aan kloppen toen hij een kus op mijn adamsappel plaatste.
    'Geloof me; Camp.' Murmelde ik en boog mijn hoofd helemaal voorover zodat ik even tijd had om naar adem te happen en bij zinnen te komen.
    'Ik wil het niet eens weten.' Zuchtte ik en sloot mijn ogen. Echt; ik moest mezelf van de toren naar beneden gooien voordat ik paranoïde werd of dit uit het hand zou lopen. Ik wist dit niet meer. Ik begrijp mezelf niet. Wetend dat Campbell wel eens de tweede voldemord kon zijn kus ik hem; hou ik van hem en doe alsof er niets mis mee is terwijl dat wel zo is. Mijn hart zegt dat ik van hem hou en hem nooit ga verlaten, maar mijn brein zegt dat dit een grote fout is. En natuurlijk luister ik in dit geval, eigenlijk in alle gevallen, naar mijn hart. Met die gedachtes hees ik mijn hoofd weer op en beet zachtjes op zijn onderlip voordat ik er een kus op plaatste.
    'Je hebt me al genoeg door de war gebracht.' Murmedr ik toen ik de kus weer verbrak en liet hem even los waarna mijn armen zielloos naast mijn lichaam bungelden, maar zette geen een stap naar achteren en keek hem maar aan alsof ik de officiële waarheid in zijn ogen probeerde te lezen. Oh Merlin; ik word echt paranoïde.
    'Je maakt me gek; Campbell' mompelde ik binnesmonds en staarde even de hemrl in alsof ik wachtte op een sprankje geluk of een vallende ster zodat ik een wens kon doen.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Omfg James x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Omfg James x')


    That's me (A)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Harry Potter

    ‘Er is niks aan de hand; Harry. Dit is gewoon een misverstand. Maar waarom wilde je me spreken; Harry.’ Ik weet niet of ik me opgelucht moet voelen of me juist moet afvragen wat hier eigenlijk aan de hand is. James komt ook nog aangerend. Geweldig, die kan er ook nog bij. Heb ik mijn kinderen dan echt zo slecht opgevoed dat ze niet snappen wat 'onder vier ogen' betekent?
    ‘Pap ik heb per ongeluk wat in Albs drankje gedaan van oom George.’ Hij trekt Albus mee de hoek op en ik kijk naar Ginny. Alweer voel ik me helemaal rood worden. Ik zucht en sluit mijn ogen even.
    'Die jongens, Albus en James. Ik weet niet of je het al weet, maar er zijn mensen uit het verleden en uit de toekomst gekomen. Mijn ouders en Sirius zijn er!' zeg ik met een glimlach. 'En eh, Lily, Albus en James Potter, mijn kinderen. En eh... Ook die van jou.' Ik kan de glimlach niet van mijn gezicht krijgen. 'Dus ehm wij gaan later trouwen en eh ik weet dat je Rons zusje bent en alles maar ik eh...' Ik zucht en stom even. 'Wauw ik ben hier slecht in. Waar het op neer komt: ik vind je leuk Ginny.' Ik word nog roder dan ik al was. Ik heb het helemaal verpest.


    Spoiler alert: you will save yourself

    FACT: harry verslaat liever Voldemort dan hij tegen een meisje die al 6 jaar verliefd op hem is te bekennen dat hij van haar houd XD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    FACT: harry verslaat liever Voldemort dan hij tegen een meisje die al 6 jaar verliefd op hem is te bekennen dat hij van haar houd XD


    Jup.
    Harry in deel 4: waarom moeten meisjes altijd in kuddes rondlopen?
    WAAR


    Spoiler alert: you will save yourself

    LeoValdez schreef:
    (...)

    Jup.
    Harry in deel 4: waarom moeten meisjes altijd in kuddes rondlopen?
    WAAR


    Auch )'x dat is niet waar :p. Ik loop ook wel 'ns alleen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya