• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Harry Potter - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX
    James Potter || Reservatie || Leora


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    Update 2:
    De volgende dag! De leerlingen die terug of verder in de tijd zijn gerezen worden opgeroepen om naar het kantoortje van Perkamentus te komen.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2014 - 16:22 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    SphinxX schreef:
    (...)

    Maar dat is juist sociaal, je praat met iedereen die je tegen komt :')


    Heh ik praat juist nooit met mensen die ik niet ken, alleen op Q. Ik word altijd bang van mensenxD


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    Ik draaide me om en staarde in Campbell zijn dobkere ogen toen hij mijn kin vast pakte.
     ‘Het maakt me allemaal niet meer uit.’ hij liet mijn kin weer los en draaide zich om om de astronomie toren uit te lopen.
    ‘Oh en George; blijf vervolgens uit míjn spullen als je niet weet of het goed voor je is.’
    Ik schudde met mijn hoofd en liep naar hem toe waarna ik zijn pols greep zodat hij stopte.
    'Je kunt me toch hier niet zo achter laten na wat je me hebt verteld? Ik bedoel.. dit lijkt te veel op..' ik stond even stil en zuchtte.
    'Voldemord.. zijn verhaal.' Perste ik er dan uit en deed een halve stap naar achteren om mijn armen te kruizen en Campbell helemaal kon bekijken.
    'Campbell, probeer je nou op hem te lijken? Want als je het mij vraagt is dat gekkenwerk; weet je wel met wat je bezig bent?'
    Ik was verward en angstig tegelijk en durfte niet te denken of ik ook boos was. Waarschijnlijk wel. Ik zette weer een stap naar zijn richting toe en keek hem recht in de ogen aan.
    '..waarom vertel je me dit?'

    [ bericht aangepast op 7 sep 2014 - 11:19 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    James Sirius Potter

    Afwezig keek ik naar de deur waar een oranjeharige meisje naar binnen gelopen komt waar mijn mond direct bij openviel. Verstrooid haalde ik een hand door mijn haar terwijl mijn ogen iedere beweging volgde die ze maakte. Dit kon niet. Was dit mam en waarom was ze zo knap? Met een ruk stond ik overeind en boog achter Albus. ‘Is dat mam?’ ik klopte op zijn schouder. ‘Sorry maar ik denk dat ik snap waar jíj last van had.’ Mompelde ik zachtjes voor dat mam of liever gezegd Ginny steeds dichter bij ons kwam waardoor ik snel naar haar toe liep. Als pap haar ons niet zag deed ik niks fout. Voor het eerst aarzelde ik wat ik tegen een meisje moest zeggen. Dit was mijnmoeder; dit was zo fout maar waarom was ze zo knap vroeger? Het was alsof de goden met mijn lot speelde en voordat ik iets zinnigs kon bedenken stond ik voor haar stil en sloeg mijn armen om haar heen terwijl haar hoofd tegen mijn borstkas voelde maar voordat ik iets kon doen voelde ik haar hand op mijn borstkast waarmee ze me wegduwde. Ze keek me aan en schudde haar hoofd voordat ze langs me heen liep. Geen woord. Niet boos of vriendelijk. Ik zag hoe ze naar Albus boog terwijl haar mooie oranje haar voor haar gezicht gleed.
    ‘Sorry; Albus. Ik begrijp nu pas wat je bedoelde. Geen enkel moeder hoort haar zoon in de Verboden Bos achter te laten. Ik ben echt vreselijk.’ Ik knipperde met mijn ogen terwijl ik verbaasd naast Sirius neerplofte. ‘Ze houd van me.’ Murmelde ik zachtjes.

    50 no's and 1 yes means yes ^^ James logic :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Wth waarom is iedereen verliefd op Ginny xo


    Spoiler alert: you will save yourself

    LeoValdez schreef:
    Wth waarom is iedereen verliefd op Ginny xo


    Ginny is gewoon super hot (: je hebt concurrentie Harry (;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Ginny is gewoon super hot (: je hebt concurrentie Harry (;


    Als Ginny niet verliefd wordt op Harry komen James en Albus er nieteens ;)


    Spoiler alert: you will save yourself

    LeoValdez schreef:
    (...)

    Als Ginny niet verliefd wordt op Harry komen James en Albus er nieteens ;)


    Maakt niet uit; hoeft Ginny ook niet 3x kinderen er uit te persen :) en haar kinderen te vernoemen naar al Harry's verloren naasten Duuseeh Harry mag of zijn best doen of ginny neemt Albie of James x'3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Maakt niet uit; hoeft Ginny ook niet 3x kinderen er uit te persen :) en haar kinderen te vernoemen naar al Harry's verloren naasten Duuseeh Harry mag of zijn best doen of ginny neemt Albie of James x'3


    Ja ja Harry gaat wel lief zijn. Ik zal mijn best doen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Maar je gaat toch je eigen twee personages niet op elkaar laten vallen :') want anders rpg je met jeself :p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Maar je gaat toch je eigen twee personages niet op elkaar laten vallen :') want anders rpg je met jeself :p


    Haha klopt. Oh shit nu hebben we twee liefdestriangels :'D


    Spoiler alert: you will save yourself

    Harry Potter

    Ik eet mijn eten rustig op en kijk naar mijn twee zoons en dochter. Dit is zo ontzettend raar. James kijkt naar de deur en hij lijkt iets te zien. Ik zie wie hij bedoelt. Ginny loopt door de deur. Mijn hart begint sneller te kloppen en ik kijk snel naar Ron, die mij boos aankijkt. Als Ginny hier is doe ik mijn best om niet te staren, maar het lukt niet echt. Nu Lily en Ginny naast elkaar staan zie ik hoeveel ze op elkaar lijken.
    'Eh, hoi Ginny,' zeg ik me een rood hoofd. Ik prik met mijn vork totaal naast mijn aardappel en vervloek mezelf in mijn hoofd omdat ik zo stom aan het doen ben. Ik kijk naar Sirius, die een poging doet om niet te lachen. Als hij ziet dat ik naar hem kijk mislukt het en begint hij echt te lachen. Ik kijk naar Ginny.
    'Kan ik je.. Eh kan ik je even spreken?' vraag ik. Ik sta op en zie iedereen naar me kijken. Sinds iedereen denkt dat ik de uitverkorene ben, denken ze dat ik een held ben of zo. Ik wil dit allemaal niet. Maar ik kan er niks aan veranderen. Ik kijk weer naar Ginny. 'Eh, onder vier ogen.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik wacht héél even op Albus en dan laat ik Ginny Followen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Dan moet je wel langer wachten want ik ga een horror film met mijn nicht kijken ;')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Dan moet je wel langer wachten want ik ga een horror film met mijn nicht kijken ;')


    maakt niet uit doe dat maar want ik heb al te veel waar ik moet op reageren en ook huiswerk ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Voordat ik weg kon lopen omsloot een hand mijn pols waardoor ik met een ruk teruggedraaid werd.
    ‘Je kunt me toch hier niet zo achter laten na wat je me hebt verteld? Ik bedoel.. dit lijkt te veel op.. Voldemord.. zijn verhaal. Campbell, probeer je nou op hem te lijken? Want als je het mij vraagt is dat gekkenwerk; weet je wel met wat je bezig bent?.. waarom vertel je me dit?’ Voor dat ik goed en wel nadacht gleden mijn armen naar zijn nek en drukte mijn lippen gulzig op die van hem alsof ik mijzelf jaren in had moeten houden en mijn neus automatisch tegen die van hem tikte terwijl een hand door zijn haar ging alsof ik geleid werd door een totaal iemand anders dan ik. Gestuurd door iemand die een spelletje met mij wilde spelen. Een spel van willen en gewild worden. Ik haalde mijn lippen van die van hem af terwijl ik op tast met mijn ogen gesloten naar zijn nek streek waar ik op beet voordat ik zachtjes op diezelfde plek zoog voordat ik mijn hoofd onder zijn kin zette en zachtjes hijgde. ‘Je weet nog lang niet alles; George.’ Fluisterde ik zachtjes voordat ik een kus op zijn ademsappel drukte en zachtjes op zijn kaak beet.

    Nou we hebben een depressieve cage en een butterfly cage ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya