• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Harry Potter - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX
    James Potter || Reservatie || Leora


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    Update 2:
    De volgende dag! De leerlingen die terug of verder in de tijd zijn gerezen worden opgeroepen om naar het kantoortje van Perkamentus te komen.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2014 - 16:22 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Linde als je wilt kunnen we even James/Siriussen x'D gezien James met je praatte (xen naast je ging zitten :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Sirius Black

    Ik zucht en kijk naar de drie jongens om me heen die blijkbaar alledrie alleen maar oog voor Ginny hebben. Ik geef toe; ze is best knap, maar ik snap het niet. Harry begin helemaal te stamelen en ik lach omdat ik moet denken aan de keer dat Lily James uitschold en hij ook begon te stamelen. Ik stoot James aan.
    'Ik vraag me toch echt af hoe jou vader haar zo ooit heeft weten te versieren,' grijns ik. Oké, niemand verwachtte dat Lily en Prongs ooit iets zouden krijgen, maar dat is blijkbaar ook gebeurt. 'Ik hoop maar voor jou dat jij de betere genen hebt gekregen qua versieren.' Ik drink wat pompoensap en leun achterover. Ik vind dit zo grappig. Zelf heb ik nog nooit echt een relatie gehad. Ik vond het altijd overbodig. Wat is het nut ervan? Blijkbaar sterf ik alleen dus blijf ik deze theorie altijd houden. Soms vind ik het jammer als ik anderen samen zie. Ze lijken altijd zo gelukkig.
    'Misschien moeten we ze een handje helpen,' grijns ik naar James. Ik zag hoe hij net naar Ginny keek. Zelf snap ik echt niet hoe je zo naar je moeder zou kunnen kijken. Nu is mijn moeder natuurlijk echt niet knap, maar nog steeds.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Sory voor get wachten, ik ga xo reageren


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Scorpius Malfoy

    Ik ren zo hard als ik kan naar buiten. Eenmaal buiten ga ik op het gras zitten. Omdat er mensen buiten zijn, verstop ik me achter een paar stenen. In stilte rollen de tranen over mijn wangen. Ik kan Campbell niet vinden. Het voelt vreselijk, zoals altijd. Ik pak het zakmes uit mijn zak. Mijn vader gaf het aan me, ik weet niet waarom, maar het komt goed van pas. Mijn hart klopt sneller terwijl ik het mes open klap. Ik trek de mauw van mijn gewaad ver naar boven. Het mes zet ik op de binnenkant van mijn bovenarm. Ik sluit mijn ogen en wil duwen, maar het lukt niet. Uiteindelijk laat ik het mes naast me vallen. Ik ben een mislukking. Wat ben ik nou eigenlijk? Het enige wat ik ooit ben geweest is zoon van of vriend van. Niemand vindt mij belangrijk genoeg. Hoeveel ik ook van Campbell hou, ik zal het nooit zijn. Nooit zal hij verliefd op me zijn. Ik sta op en loop over het terrein terug naar het kasteel. Iemand botst hard tegen me op en ik val om. Ik schreeuw van de pijn, mijn zakmes was nog opengeklapt en ik ben er met mijn zij op gevallen. Als de jongen ziet wat er is worden zijn ogen groot.
    'Sorry! Het spijt me zo! Ik breng je meteen naar de ziekenzaal,' zegt hij en hij roept wat vrienden. Samen nemen ze mij mee naar de ziekenzaal. We komen binnen en ik schrik me rot. Mijn vader staat bij die jongen van net - Ralf volgens mij. Ik word op een bed gelegd en madame Plijster begint me meteen te verzorgen. Ik kijk naar mijn vader.
    'Volgens mij heb jij me wat uit te leggen.'

    We maken madame Plijster echt overspannen zo :'D


    Spoiler alert: you will save yourself

    Duhh dat doen we in iedere RPG xD we kunnen geen vrije welkom terug op school vrije ziekenhuis dag er van maken xD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Albus Severus Potter

    Plotseling schoot James overeind en boog zih naar me toe.
    ‘Is dat mam?’ ik richtte me tot naar waar hij keek en zag Ginny de grote zaal inlopen. Mijn mond viel even open maar er kwamen geen woorden uit.
    ‘Sorry maar ik denk dat ik snap waar jíj last van had.’ zei hij en verliet me om naar onze moeder toe te lopen. Even voelde ik me ongemakkelijk worden toen James haar in een omhelzing trok en draaide me vloekend om. Ik weet niet of dit jaloezie is wat ik nu voel maar weet ik zelf nou zeker dat ik mijn gevoelens voor Ginny had verbroken dankzij James? Of is het..
    ‘Sorry; Albus. Ik begrijp nu pas wat je bedoelde. Geen enkel moeder hoort haar zoon in de Verboden Bos achter te laten. Ik ben echt vreselijk.’ hoordr ik plotseling en keem opzij waar ik Ginny zag. Ik was vrij kalm en kbikte met mijj hoofd.
    'Maakt niets uit; je wist het niet..' murmelde ik zachtjes en keek haar even aan voordat ik me naar James richtte die met Sirius aan het praten was. Onbewust kraakte ik met mijn knokkels en keek weg van iedereen om terug naar mijn verslaving te staren die voor mijn neus op tafel stond.
    'Eh, hoi Ginny, Kan ik je.. Eh kan ik je even spreken? Eh, onder vier ogen.' Hoorde ik pap vragen. Ik zette mijn armen op tafel en steunde mijn kin op mijn handen waarna ik een vlaag irritatie door me heen voelde gaan die ik spijtig niet kon verklaren en zuchtte even.
    'Dat wilt xe graag..' murmelde ik zacgtjes.

    Geen inspiratie voor Alb sorry :p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ginny Weasley

    ‘Maakt niets uit; je wist het niet..’ voordat ik hem tegen kon spreken wekte Harry’s stem me al op.
    ‘Eh, hoi Ginny, kan ik je.. h kan ik je even spreken? Eh, onder vier ogen.’ Ik keek verbaasd op en knikte. Harry had mij nooit zonder Ron en Hermelien gesproken; of überhaupt met mij willen praten. Hoewel dat wel aanzienlijk veranderd was deze zomervakantie nu ze achter mijn geheim zijn gekomen; ik kan zwerkballen. Iets wat Hermelien totaal niet kan ‘Dat wilt ze graag.’ Ik slikte en wist meteen wat Albus ermee bedoelde;; ik had hem gekust in het Verboden bos maar hij lijkt dan zo erg op Harry. Het had hem zo kunnen zijn als hij zich niet had voorgesteld als ‘Albus.’ Gauw drukte ik een kus op zijn wang voordat ik naar Harry toe liep die middels opgestaan was.


    James Sirius Potter

    'Ik vraag me toch echt af hoe jou vader haar zo ooit heeft weten te versieren. Ik hoop maar voor jou dat jij de betere genen hebt gekregen qua versieren. Misschien moeten we ze een handje helpen.’ Ik haalde onverschillig mijn schouders op terwijl ik nog naar Ginny staarde. Ik vond het makkelijker te accepteren dat ik Ginny leuk vond dan mam. Hoewel leuk? Ze mocht er wel wezen. ‘Ik denk lukt het hen samen zelf ook wel. Mam heeft altijd een grote crush op dé Harry Potter gehad.’ Ze liepen weg waardoor ik uit een soort trance leek te ontwaken en nu pas alles tot mij door drong waardoor ik Sirius een harde duw g af. ‘Hey; ik de genen van pap. Zag je hoe zenuwachtig hij was? Ik ben niet zenuwachtig; bij geen enkel meisje en zeker niet als ik weet dat ik later met haar trouw.’ Ik lachte schalks terwijl ik met een hand door mijn haar ging voordat ik vervolgde; ‘Hoewel ik wel begrijp dat pap zich meer geïntimideerd voelt nu ik in de buurt ben. Je komt niet iedere dag zo’n knappe en zeer charmante jongenman tegen.’

    Je mag eten in zijn gezicht duwen:Y)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Oh god ik weet iets ergs coor Albus...


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Oh god ik weet iets ergs coor Albus...


    omg ben benieuwd :'D

    Wat er ook gebeurd; je broer steund je <3

    [ bericht aangepast op 7 sep 2014 - 23:49 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Wait..

    [ bericht aangepast op 8 sep 2014 - 0:04 ]


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Albus Severus Potter

    Voordat ik wust wat er gebeurde voelde ik Ginny haar lippen tegen mijn wang aan drukken waardoor ik verdtijfd op de zelfde positie bleef zitten tot ze Harry achterna ging. Een paar keer knipperde ik met mijn ogen voordat ik afwisselend naar James en Sirius keek die het zo te zien niet hadden gezien.
    'Ik vraag me toch echt af hoe jou vader haar zo ooit heeft weten te versieren. Ik hoop maar voor jou dat jij de betere genen hebt gekregen qua versieren. Misschien moeten we ze een handje helpen.’ ik negeerde alles vam wat ze zeiden en voelde even aan de plek waar ze me had gekust. Oh god; dit is fout. Dit is zo- zo fout..
    ‘Ik denk lukt het hen samen zelf ook wel. Mam heeft altijd een grote crush op dé Harry Potter gehad.’
    ‘Hey; ik de genen van pap. Zag je hoe zenuwachtig hij was? Ik ben niet zenuwachtig; bij geen enkel meisje en zeker niet als ik weet dat ik later met haar trouw. Hoewel ik wel begrijp dat pap zich meer geïntimideerd voelt nu ik in de buurt ben. Je komt niet iedere dag zo’n knappe en zeer charmante jongenman tegen.’
    Haastig sprong ik op en pakte mijn grote beker met pompoenensap die ik geheel met de beker en al richting James toe gooide en weg liep.
    'Ja; erg charmant James!' Riep ik nog voordat ik de grote zaal uit beende. Oh merlin, ben ik nou serieus jaloers op James? Ik achtervolgde Ginny en Harry tot ik spontaan "stop" riep en Ginny haar pols vastgreep zodat ze stopte.
    'Sorry; dit moet ik even kwijt.' Met dat drukte ik mijn lippen voor ren lange tijd op die van haar en ik wist dat ik de stomste jongen in de hele wereld was nu. Het duurde even tot ik er achter kwam dat ik niets voelde dan een stel lippen op die van mij waardoor ik Ginny weer gauw los liet en zag dat ik haar had gekust.voor pap zijn gezicht. Auch.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2014 - 0:06 ]


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    -

    [ bericht aangepast op 8 sep 2014 - 13:35 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Oh god ik was even uit school gegaan om ietd te doen wst maat een uurtje zou duren maar ze hebben per ongeluk gezet dat ik voor de hele dag afwezig zou zijn voor dat dus als ik wil kan ik nu gewoon naar huis gaan terwijl ik nog les heb :D maarjq, zo ben ik niet. Ik ga alleen naar huis om mijn boeken te halrn die ik had vergeten mee te nemen voor de volgende lessen.

    Enuh.. verkeerde topic leora ;')


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    Oh god ik was even uit school gegaan om ietd te doen wst maat een uurtje zou duren maar ze hebben per ongeluk gezet dat ik voor de hele dag afwezig zou zijn voor dat dus als ik wil kan ik nu gewoon naar huis gaan terwijl ik nog les heb :D maarjq, zo ben ik niet. Ik ga alleen naar huis om mijn boeken te halrn die ik had vergeten mee te nemen voor de volgende lessen.

    Enuh.. verkeerde topic leora ;')


    Wist je dat het nog best moeilijk is om wnnr je gepost heb het over te posten naar de juiste topicop je mobiel wanneer de zon je verblind D'; maar afijn; het is geluktxD

    Oke ik zou dan zelf nooit meer naar school gegaan zijn maarja ik hoefde ook nooit mijn boeken van thuis op te halen want ik woon in the middle of nowhere dus dan zou ik wel iets van twee lesuren missen naja waarschijnlijk wel 3 ofzo xD Maar je hebt nog geluk dat je je boeken mocht halen D"; ik werd altijd dan de les uitgestuurd en kreeg ik vierkant rooster bij de 3de keer :< dat betekend van 8:00-17:00 op school zitten en de geen-les uren moest je congierge helpen wat ik overigens nooit deed x')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    Oh god ik was even uit school gegaan om ietd te doen wst maat een uurtje zou duren maar ze hebben per ongeluk gezet dat ik voor de hele dag afwezig zou zijn voor dat dus als ik wil kan ik nu gewoon naar huis gaan terwijl ik nog les heb :D maarjq, zo ben ik niet. Ik ga alleen naar huis om mijn boeken te halrn die ik had vergeten mee te nemen voor de volgende lessen.

    Enuh.. verkeerde topic leora ;')


    Haha ik ken het. Mijn moeder is heel goed in het plannen van dingen op de verkeerde momenten. Zo heeft ze voor woensdag iets gepland om halftien waardoor het geen zin meer heeft om ervoor naar school te gaan en als ik daarna naar school ga dan kan ik nog maar een uur op school zijn. Dus dan hoef ik niet naar school(yeah). Daarom is leven in de middle of no where fijn :)


    Spoiler alert: you will save yourself