• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "The Battle of the Five Armies nog niet in de bioscoop is en sommige het boek niet hebben gelezen, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Feanor zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.









    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9Topic 10Topic 11Topic 12Topic 13Topic 14Topic 15Topic 16Topic 17Topic 18Topic 19Topic 20Topic 21Topic 22Topic 23Topic 24
    Topic 25Topic 26Topic 27Topic 28Topic 29Topic 30Topic 31Topic 32Topic 33Topic 34 Topic 35Topic 36Topic 37Topic 38Topic 39Topic 40Topic 41Topic 42Topic 43Topic 44Topic 45

    [ bericht aangepast op 5 sep 2014 - 17:16 ]


    You can't touch music but music touch you

    Lizor schreef:
    (...)
    Jup I know, maar die is pas nadat de film uit komt en het lijkt me ook leuk om lotr weer eens te kijken (:


    Stimmt. En mij ook! x] Ik hoop dat ik een van mn vriendinnen zo ver krijg om het te kijken. En anders kijk ik ze binnenkort alleen x].


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Feanor schreef:
    (...)
    Voelt gewoon als Familie :D

    Dus dat ^_^
    zo zie je maar weer ook al was het ff weg het zal nooit helemaal vergaan ;)


    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)
    Dus dat ^_^
    zo zie je maar weer ook al was het ff weg het zal nooit helemaal vergaan ;)

    Ja, wat jij zei :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Nee! En het zou nóóit vergaan! Want kijk maar 'ns hoe oud Lord of the Rings eigenlijk wel niet is.. 13 Jaar later hebben we het er nog altijd over. En de boeken zijn nog ouder. En het is gewoon een geweldig bedacht iets!
    Ik vind het awesome hoe iemand zijn hele eigen wereld en wezens en talen en dingen kan bedenken en het zo bijzonder kan maken. En dat dan een ander persoon er zo'n prachtige film over kan maken. Echt twee helden! (flower)


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Feanor schreef:
    (...)
    Ja, wat jij zei :D

    Hihi ^_^


    You can't touch music but music touch you

    Stapper schreef:
    Nee! En het zou nóóit vergaan! Want kijk maar 'ns hoe oud Lord of the Rings eigenlijk wel niet is.. 13 Jaar later hebben we het er nog altijd over. En de boeken zijn nog ouder. En het is gewoon een geweldig bedacht iets!
    Ik vind het awesome hoe iemand zijn hele eigen wereld en wezens en talen en dingen kan bedenken en het zo bijzonder kan maken. En dat dan een ander persoon er zo'n prachtige film over kan maken. Echt twee helden! (flower)

    En goed kan je wel zeggen
    en met de silmarillen dat boek enzo. met nog meer geschiedenissen en de kinderen van Húrin, het is zo prachtig


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Stapper schreef:
    Nee! En het zou nóóit vergaan! Want kijk maar 'ns hoe oud Lord of the Rings eigenlijk wel niet is.. 13 Jaar later hebben we het er nog altijd over. En de boeken zijn nog ouder. En het is gewoon een geweldig bedacht iets!
    Ik vind het awesome hoe iemand zijn hele eigen wereld en wezens en talen en dingen kan bedenken en het zo bijzonder kan maken. En dat dan een ander persoon er zo'n prachtige film over kan maken. Echt twee helden! (flower)

    Jaaahhhhh!! ^_^ ;)


    You can't touch music but music touch you

    Feanor schreef:
    (...)
    En goed kan je wel zeggen
    en met de silmarillen dat boek enzo. met nog meer geschiedenissen en de kinderen van Húrin, het is zo prachtig


    Ja, precies. Gewoon alles.

    Ik heb nu ook wel mijn eigen wereld bedacht voor mijn fantasieverhaal, maar tot nu toe heb ik de stadnamen van Tolkien gepikt. Of zelf bedacht met Tolkiens elventaal. Dit kán ik ooit wel veranderen, maar ik wist voor nu niets x]. En helemaal een eigen taal verzinnen lukt me never. x'DD
    Of net als "vroeger", dat je dan opschrijft: A = K, B = F, C = G enz.. En dan AHDWDD was een woord. Of weet ik veel. Haha. - Ok. Bullshittalk.

    Er zijn wel meerdere helden, maar Tolkien is toch wel een van de grootsten! _O_


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Stapper schreef:
    (...)

    Ja, precies. Gewoon alles.

    Ik heb nu ook wel mijn eigen wereld bedacht voor mijn fantasieverhaal, maar tot nu toe heb ik de stadnamen van Tolkien gepikt. Of zelf bedacht met Tolkiens elventaal. Dit kán ik ooit wel veranderen, maar ik wist voor nu niets x]. En helemaal een eigen taal verzinnen lukt me never. x'DD
    Of net als "vroeger", dat je dan opschrijft: A = K, B = F, C = G enz.. En dan AHDWDD was een woord. Of weet ik veel. Haha. - Ok. Bullshittalk.

    Er zijn wel meerdere helden, maar Tolkien is toch wel een van de grootsten! _O_

    lol, ik heb ook een eigen fatasieverhala bedacht die ik wil uit geven, maar loop een beetje vast.
    dus oefen ik op mijn fanficties, heb nu een paar verhalen van harry potter: Sneep en een lotr/ silmarillen: met Feanor en zijn zonen en Túrin en Nienor


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Tolkien en Jackson zijn de goden der verhalen *aanbid aanbid*


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    hahaha dat hoofd van Thorin hier lijkt net of ie 1 wenkbrauw heeft xD


    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:
    hahaha dat hoofd van Thorin hier lijkt net of ie 1 wenkbrauw heeft xD


    Lol, of een heel laag breed voorhoofd


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    Lol, of een heel laag breed voorhoofd

    hahahaha jah xD


    You can't touch music but music touch you

    Feanor schreef:
    (...)
    Lol, of een heel laag breed voorhoofd

    Hahahahha x'3
    OT: Ik heb zojuist een overload aan inspiratie gekregen voor een verhaal over Radagasts zoon/dochter x'D


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Curuxa schreef:
    (...)
    Hahahahha x'3
    OT: Ik heb zojuist een overload aan inspiratie gekregen voor een verhaal over Radagasts zoon/dochter x'D

    cool


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf