• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "The Battle of the Five Armies nog niet in de bioscoop is en sommige het boek niet hebben gelezen, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Feanor zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.









    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9Topic 10Topic 11Topic 12Topic 13Topic 14Topic 15Topic 16Topic 17Topic 18Topic 19Topic 20Topic 21Topic 22Topic 23Topic 24
    Topic 25Topic 26Topic 27Topic 28Topic 29Topic 30Topic 31Topic 32Topic 33Topic 34 Topic 35Topic 36Topic 37Topic 38Topic 39Topic 40Topic 41Topic 42Topic 43Topic 44Topic 45

    [ bericht aangepast op 5 sep 2014 - 17:16 ]


    You can't touch music but music touch you

    PrinceLegolas schreef:
    (...)
    ik ook... waar haal jij die kleurtjes?


    Tadaaaaa :Y)

    [ bericht aangepast op 4 sep 2014 - 23:12 ]


    Stenenlikker

    Arqueiro schreef:
    (...)

    Tadaaaaa :Y)

    hmm *kijkt eens achterdochtig naar die link*
    word ik hier beetgenomen?
    *klikt erop*
    ow toch niet
    sorry:X


    Alles heeft betekenis, ook niets

    PrinceLegolas schreef:
    (...)
    hmm *kijkt eens achterdochtig naar die link*
    word ik hier beetgenomen?
    *klikt erop*
    ow toch niet
    sorry:X


    Zucht, hahahahaha.


    Stenenlikker

    Kauwgomjunky schreef:




    Hm. Als de zeven dwergen er zo uitzien, wil ik best Sneeuwwitje zijn ^^.

    En ik vind Radagast best leuk als vriend... maar dan moetie zich wel eerst een x wassen. De vogels in zn haar magie houden :Y).


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Feanor schreef:
    (...)
    Waar gaat hget over, misschien kunne wij helpen


    O, excuses moi, zag je aanbod nu pas. Maar het word geen Middenaarde verhaal, dus hij hoort niet in dit topic thuis x]. Als ik op mn laptop ben, typ ik wel..

    Trouwens, hoever zijn jullie met ons RPG ? Die wat ik had bedacht, Oakenshield had geopend en waar ik meewas gestopt omdat ik afwezig wasop Q. x]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Stapper schreef:
    (...)

    O, excuses moi, zag je aanbod nu pas. Maar het word geen Middenaarde verhaal, dus hij hoort niet in dit topic thuis x]. Als ik op mn laptop ben, typ ik wel..

    Trouwens, hoever zijn jullie met ons RPG ? Die wat ik had bedacht, Oakenshield had geopend en waar ik meewas gestopt omdat ik afwezig wasop Q. x]


    Het RPG heeft een lange tijd stil gelegen, maar een week geleden ofzo zijn we weer begonnen. :'p
    Op dit moment hebben ze ongeveer een dag gereisd. Ze hebben net overnacht in de buurt van een verbrande stad en zijn toen orks tegengekomen, waarmee ze nu in gevecht zijn - hoewel ze de meesten verslagen hebben. Dus je kunt vrij makkelijk weer inspringen. Dat geldt voor iedereen, want er zijn nog maar iets van vijf actieve schrijvers. :p

    [ bericht aangepast op 5 sep 2014 - 11:45 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Peredhel schreef:
    (...)

    Het RPG heeft een lange tijd stil gelegen, maar een week geleden ofzo zijn we weer begonnen. :'p
    Op dit moment hebben ze ongeveer een dag gereisd. Ze hebben net overnacht in de buurt van een verbrande stad en zijn toen orks tegengekomen, waarmee ze nu in gevecht zijn - hoewel ze de meesten verslagen hebben. Dus je kunt vrij makkelijk weer inspringen. Dat geldt voor iedereen, want er zijn nog maar iets van vijf actieve schrijvers. :p

    hmm ik ben geïnteresseerd maar ik heb nog nooit een RPG gedaan


    Alles heeft betekenis, ook niets

    vinden jullie ook dat die reclame in de rechterbovenhoek het zicht verpest?


    Alles heeft betekenis, ook niets

    PrinceLegolas schreef:
    (...)
    hmm ik ben geïnteresseerd maar ik heb nog nooit een RPG gedaan


    Dat maakt niet uit hoor. Het is niet zo ingewikkeld: iemand schrijft met een personage en jij reageert daarop met jouw personage. Of je verzint iets afzonderlijks hehe.
    Als je wilt kun je Legolas nog spelen. Iemand heeft hem ooit aangemaakt, maar er nooit mee geschreven.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Peredhel schreef:
    (...)

    Het RPG heeft een lange tijd stil gelegen, maar een week geleden ofzo zijn we weer begonnen. :'p
    Op dit moment hebben ze ongeveer een dag gereisd. Ze hebben net overnacht in de buurt van een verbrande stad en zijn toen orks tegengekomen, waarmee ze nu in gevecht zijn - hoewel ze de meesten verslagen hebben. Dus je kunt vrij makkelijk weer inspringen. Dat geldt voor iedereen, want er zijn nog maar iets van vijf actieve schrijvers. :p


    Oehh. Ik doe weer mee. Ik zal het laatste stuk even herlezen en dan leeft mijn knappe Gawain (toch?) weer. O. En een of andere Hobbit.. Haha x].
    Ik blijf je Oakenshield noemen, sorry. Moet nog even wennen aan het feit dat je nu Peredhel bent. x]

    En over mn verhaal, ik zal hem even spoilen. :] [Als je 'm dus leest, heb je al 'n spoiler voor m'n nog niet begonnen verhaal x]].
    Rosalie, mijn hoofdrolspeler, is alles kwijt: haar ouders, broer en beste vriend zijn overleden en daarna is ze samen met haar paard "gevlucht" van dat leven en zwerft ze al jaren rond. Máár dan vind ze een man, die haar dus gaat helpen enz. Alléén, Rosalie is dus wantrouwend tegenover mensen. Dus ik weet niet echt goed hoe ik haar dan kan laten overtuigen om met die man mee te gaan. En hoe ze hem vind. Ik had dus twee opties:
    1. Ze ziet dat die man in een hinderlaag is gelopen en word overvallen door Vogelvrijen (ze heeft een hekel aan Vogelvrijen), ze doet niets, maar zodra ze de man vastbinden aan een boom en achterlaten, gaat ze naar hem toe om hem te helpen.
    Of 2. Ze vindt de man al vastgebonden aan een boom en helpt hem, bevrijd hem en dan wilt hij haar helpen.
    Maar, nog een maar, die man is niet zo van het "mensen helpen" en hij kent liefde niet echt en is niet gevoelig. Muahaha. Lástig he! Vind ik ook. Dus kom ik er niet echt uit. - Bovendien, weet ik niet zeker of ik het verhaal hiermee wil openen.. Of dat ik dus eerst een hoofdstuk schrijf over dat zij eenzaam en zielig is en ladiedadiedaaa.. Dat soort onzin x].
    Enfin, iemand een idee? ;á


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    PrinceLegolas schreef:
    vinden jullie ook dat die reclame in de rechterbovenhoek het zicht verpest?


    Ik heb GM, dus geen reclames. *O*


    Every villain is a hero in his own mind.

    PrinceLegolas schreef:
    vinden jullie ook dat die reclame in de rechterbovenhoek het zicht verpest?


    En hoe wel.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Stapper schreef:
    (...)

    Oehh. Ik doe weer mee. Ik zal het laatste stuk even herlezen en dan leeft mijn knappe Gawain (toch?) weer. O. En een of andere Hobbit.. Haha x].
    Ik blijf je Oakenshield noemen, sorry. Moet nog even wennen aan het feit dat je nu Peredhel bent. x]

    En over mn verhaal, ik zal hem even spoilen. :] [Als je 'm dus leest, heb je al 'n spoiler voor m'n nog niet begonnen verhaal x]].
    Rosalie, mijn hoofdrolspeler, is alles kwijt: haar ouders, broer en beste vriend zijn overleden en daarna is ze samen met haar paard "gevlucht" van dat leven en zwerft ze al jaren rond. Máár dan vind ze een man, die haar dus gaat helpen enz. Alléén, Rosalie is dus wantrouwend tegenover mensen. Dus ik weet niet echt goed hoe ik haar dan kan laten overtuigen om met die man mee te gaan. En hoe ze hem vind. Ik had dus twee opties:
    1. Ze ziet dat die man in een hinderlaag is gelopen en word overvallen door Vogelvrijen (ze heeft een hekel aan Vogelvrijen), ze doet niets, maar zodra ze de man vastbinden aan een boom en achterlaten, gaat ze naar hem toe om hem te helpen.
    Of 2. Ze vindt de man al vastgebonden aan een boom en helpt hem, bevrijd hem en dan wilt hij haar helpen.
    Maar, nog een maar, die man is niet zo van het "mensen helpen" en hij kent liefde niet echt en is niet gevoelig. Muahaha. Lástig he! Vind ik ook. Dus kom ik er niet echt uit. - Bovendien, weet ik niet zeker of ik het verhaal hiermee wil openen.. Of dat ik dus eerst een hoofdstuk schrijf over dat zij eenzaam en zielig is en ladiedadiedaaa.. Dat soort onzin x].
    Enfin, iemand een idee? ;á


    Haha. Voor je het weet ben ik weer Oakenshield. Ik wilde even deze naam claimen en daarna nog een andere. :']
    En dan ga ik weer lekker terug.
    Maar ja, kom maar gauw terug. Er is nog één actieve hobbit en die is erg lonely.

    Wat betreft je verhaal... hij zou ook dusdanig gewond kunnen zijn dat hij haar hulp wel nodig heeft en dat ze dan gedwongen met elkaar moeten optrekken? (:
    Ik zou beginnen met wat actie, zoals dit. Ze kan immers vaak genoeg terugdenken aan haar eenzame tijden toch? En een zwijgzame, norse vent verdrijft de eenzaamheid niet écht.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Peredhel schreef:
    (...)

    Haha. Voor je het weet ben ik weer Oakenshield. Ik wilde even deze naam claimen en daarna nog een andere. :']
    En dan ga ik weer lekker terug.
    Maar ja, kom maar gauw terug. Er is nog één actieve hobbit en die is erg lonely.

    Wat betreft je verhaal... hij zou ook dusdanig gewond kunnen zijn dat hij haar hulp wel nodig heeft en dat ze dan gedwongen met elkaar moeten optrekken? (:
    Ik zou beginnen met wat actie, zoals dit. Ze kan immers vaak genoeg terugdenken aan haar eenzame tijden toch? En een zwijgzame, norse vent verdrijft de eenzaamheid niet écht.


    Ja. Zoiets dacht ik dus ook. Dank voor uw hulp! :]

    Ennemm.. Ik heb even in het RPG forum gelezen, maar.. Ik weet niet goed hoe ik hiero mijn personages erin moet laten springen. Haha. Ik heb maar één pagina teruggelezen, anders word het weer te veel informatie. x] Maar ik ga mn best doen x].


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Laat ze gewoon in gevecht zijn met een ork, of om zich heen kijken om te zien of ze iemand kunnen helpen. En je hobbit kan zich achter iemand verschuilen of in paniek zijn omdat zijn mede hobbit zojuist is overleden. Misschien goed om te weten, Bombur en Prisca zijn zojuist overleden.


    Every villain is a hero in his own mind.