• The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Soe • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Galeanthropy • Erieka • Smirnoff ice & WKD • 18 •
    Escapism • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Brownstone • Lotta • Ice Tea • 12 •
    Avus • Saartje • Jillz • 16 •
    Barlliams • Kim • Appelsap • 17 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Saisons • Aline • Appelsap • 14 •
    Handles • Nikki • Captain Morgan • 22 •
    Pura • Merel • Ouzo • 15 •
    Stradlin • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Labonair • Miriam • Ice Thea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Tahereh • Eva • Amaretto • 14 •



    Song of the night: P!nk > You + Me

    [ bericht aangepast op 10 sep 2014 - 19:33 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Sorry, alleen de fontjes komen niet overeen. Maar dat krijg je als je beginpost namaakt.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Mijn topics!


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Oh, dit is echt geweldig.



    Nog eens, haha.

    Ze wilden dat mijn zusje op haar 17de ook begon met chronische pijnmedicatie omdat ze een vreemde bult/bulten op haar ene been heeft en geen dokter erachter kan komen wat het is, terwijl het soms erg opzwelt en ze dan niet kan lopen of met krukken moet lopen. Maar mijn ouders accepteren dat gewoon niet en elke keer als het terug komt, zoeken ze andere doktoren op om er naar te laten kijken.


    Your make-up is terrible

    Kennen jullie dat programma "Surprise Surprise"? Ik kijk het nu met mama. Maar die cadeaus eh, betalen die mensen van dat programma dat ofseu? Of hoe zou zoiets gaan? Ik zou mijn ouders namelijk enorn graag wel in het zonnetje willen zetten. Dat hebben ze na alle ellende wel verdient, maar als het uit eigen zak moet dat gaat het niet lukken..


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb zin om een story te schrijven, maar dan heb ik wel een aantal co-writers nodig en die zijn best moeilijk te vinden op Q.


    26 - 02 - '16

    Escapism schreef:
    Kennen jullie dat programma "Surprise Surprise"? Ik kijk het nu met mama. Maar die cadeaus eh, betalen die mensen van dat programma dat ofseu? Of hoe zou zoiets gaan? Ik zou mijn ouders namelijk enorn graag wel in het zonnetje willen zetten. Dat hebben ze na alle ellende wel verdient, maar als het uit eigen zak moet dat gaat het niet lukken..

    Ik heb werkelijk geen idee. Je kan het misschien wel op hun site vinden of anders moet je contact zoeken met de redactie ofzo.

    @Nikki Ik ga het zo kijken.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Minnaloushe schreef:
    Ik heb zin om een story te schrijven, maar dan heb ik wel een aantal co-writers nodig en die zijn best moeilijk te vinden op Q.


    Yap.
    Waarover wil je schrijven?


    Your make-up is terrible

    Barlliams schreef:
    (...)
    Ik heb werkelijk geen idee. Je kan het misschien wel op hun site vinden of anders moet je contact zoeken met de redactie ofzo.

    @Nikki Ik ga het zo kijken.


    Joah dat kan ik morgen wel even doen inderdaad. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Handles schreef:
    (...)

    Yap.
    Waarover wil je schrijven?


    Ik zat te denken aan een aantal collega's die een teambuilding oefening gaan doen in een ander land. Daarvoor moeten ze reizen met een vliegtuig, maar het vliegtuig stort neer. Ze moeten zien te overleven in de jungle voor een x-tijd. (Dat ligt er aan of het een lange of korte story zal worden). Ook kunnen alle collega's niet even goed met elkaar opschieten en sommigen juist wel. Per co-writer wou ik dan een collega doen en ik wilde de story in totaal met z'n drieën schrijven of zo.


    26 - 02 - '16

    Handles schreef:
    Oh, dit is echt geweldig.



    Nog eens, haha.

    Ze wilden dat mijn zusje op haar 17de ook begon met chronische pijnmedicatie omdat ze een vreemde bult/bulten op haar ene been heeft en geen dokter erachter kan komen wat het is, terwijl het soms erg opzwelt en ze dan niet kan lopen of met krukken moet lopen. Maar mijn ouders accepteren dat gewoon niet en elke keer als het terug komt, zoeken ze andere doktoren op om er naar te laten kijken.

    Ik kijk zo graag naar van die filmpjes! Zo leuk om allemaal weer opnieuw te luisteren.

    Dat vind ik best wel erg voor haar, hm. ;/


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Minnaloushe schreef:
    (...)

    Ik zat te denken aan een aantal collega's die een teambuilding oefening gaan doen in een ander land. Daarvoor moeten ze reizen met een vliegtuig, maar het vliegtuig stort neer. Ze moeten zien te overleven in de jungle voor een x-tijd. (Dat ligt er aan of het een lange of korte story zal worden). Ook kunnen alle collega's niet even goed met elkaar opschieten en sommigen juist wel. Per co-writer wou ik dan een collega doen en ik wilde de story in totaal met z'n drieën schrijven of zo.


    Oh, dat klinkt wel leuk. ;3 Ik heb nog nooit me co-writers een verhaal geschreven, dus ik heb eigenlijk geen idee hoe dat werkt. ; x


    Your make-up is terrible

    Het idee is trouwens nog wat weinig, ik weet, en het zou ook nog wel eens cliché kunnen zijn. Juist daarom zou ik het willen schrijven ;3


    26 - 02 - '16

    Handles schreef:
    (...)

    Oh, dat klinkt wel leuk. ;3 Ik heb nog nooit me co-writers een verhaal geschreven, dus ik heb eigenlijk geen idee hoe dat werkt. ; x


    Ik meerdere keren, maar die verhalen zijn nooit goed geëindigd in de zin dat er een einde aan kwam. Hahaha :W


    26 - 02 - '16

    Brownstone schreef:
    (...)
    Ik kijk zo graag naar van die filmpjes! Zo leuk om allemaal weer opnieuw te luisteren.

    Dat vind ik best wel erg voor haar, hm. ;/


    Ik ook, ghehe. Net ook een mix geluisterd van de top 100 van 1950 tot 2014.

    Yeah, maar gelukkig heeft ze er de laatste tijd geen last meer van. Het was vooral erg toen ze nog actief sportte.


    Your make-up is terrible

    En ik had weer een facepalm moment: "De nieuwe duo".
    Sommige klasgenoten leren het ook nooit...


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."