• The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Soe • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Galeanthropy • Erieka • Smirnoff ice & WKD • 18 •
    Escapism • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Brownstone • Lotta • Ice Tea • 12 •
    Avus • Saartje • Jillz • 16 •
    Barlliams • Kim • Appelsap • 17 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Saisons • Aline • Appelsap • 14 •
    Handles • Nikki • Captain Morgan • 22 •
    Pura • Merel • Ouzo • 15 •
    Stradlin • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Labonair • Miriam • Ice Thea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Tahereh • Eva • Amaretto • 14 •



    Song of the night: P!nk > You + Me

    [ bericht aangepast op 10 sep 2014 - 19:33 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik heb credits gewonnen, woehoeeee, ik heb credits gewonnen! Nu nog nadenken of ik ze op ga doen aan de Spotlight of aan GM. *-*


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Brownstone schreef:
    Ik heb credits gewonnen, woehoeeee, ik heb credits gewonnen! Nu nog nadenken of ik ze op ga doen aan de Spotlight of aan GM. *-*


    Of alles aan een goed doel doneren, Jarnecare bijvoorbeeld?(A)


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Of alles aan een goed doel doneren, Jarnecare bijvoorbeeld?(A)

    Nee. (cat)

    Ik ben zo blij nu, haha! Maar ik zit nu echt te twijfelen, want ik ga misschien ook een nieuw verhaal beginnen en dan kan ik de Spot goed gebruiken, maar ik ben ook dol op GM, alleen zit ik doordeweeks misschien niet zoveel op internet. ;/


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Brownstone schreef:
    (...)
    Nee. (cat)

    Ik ben zo blij nu, haha! Maar ik zit nu echt te twijfelen, want ik ga misschien ook een nieuw verhaal beginnen en dan kan ik de Spot goed gebruiken, maar ik ben ook dol op GM, alleen zit ik doordeweeks misschien niet zoveel op internet. ;/


    Nou. (no_chears)

    Dan is het misschien toch verstandig de spothlight te doen, want als je doordeweeks nauwelijks on komt heb je niet zoveel aan GM.

    Jarnecare blijft openstaan voor vrijwillige donaties.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2014 - 13:21 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Nou. (no_chears)

    Dan is het misschien toch verstandig de spothlight te doen, want als je doordeweeks nauwelijks on komt heb je niet zoveel aan GM.

    Jarnecare blijft openstaan voor vrijwillige donaties.

    Ik vraag me af wat voor goed doel Jarnecare is, haha. "Help deze onschuldige jongen aan een maand Golden Membership! Maak een kind een maand lang blij met extra smileys en minder reclame!"

    Ik weet niet, ik krijg iedere dag twee uur internet, maar de eerste dagen kan het misschien niet zo goed werken. Hmm. Maar dat verhaal gaat ook nog een tijdje duren. Weet je, ik doe gewoon GM, dan ben ik ook van die lelijke reclame van Hi PrePay verlost.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Debbaut schreef:
    (...)

    Nou. (no_chears)

    Dan is het misschien toch verstandig de spothlight te doen, want als je doordeweeks nauwelijks on komt heb je niet zoveel aan GM.

    Pandacare blijft openstaan voor vrijwillige donaties.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Golden Membership is in tha pocket! *O*


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Brownstone schreef:
    (...)
    Ik vraag me af wat voor goed doel Jarnecare is, haha. "Help deze onschuldige jongen aan een maand Golden Membership! Maak een kind een maand lang blij met extra smileys en minder reclame!"

    Ik weet niet, ik krijg iedere dag twee uur internet, maar de eerste dagen kan het misschien niet zo goed werken. Hmm. Maar dat verhaal gaat ook nog een tijdje duren. Weet je, ik doe gewoon GM, dan ben ik ook van die lelijke reclame van Hi PrePay verlost.


    Het baat verschillende dierenziekenhuizen over heel quizland uit!

    Jouw keuze! Welcome to the GMclub!*O*

    @Panda
    Plagiaat is verboden.(cop)


    Queer zijn is gewoon alles

    @Lotta
    Heeeee GM- erd! :Y)

    @Jarne
    Het was niet geheel plagiaat. Ik heb een woord veranderd wat het hele doel van de tekst deed veranderen. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Debbaut schreef:
    (...)

    Het baat verschillende dierenziekenhuizen over heel quizland uit!

    Jouw keuze! Welcome to the GMclub!*O*

    @Panda
    Plagiaat is verboden.(cop)

    Ik ga anders wel het Lottafonds oprichten. Tegen kinderarbeid. Alle fabrieken waar kinderen uitgebuit en gehersenspoeld worden (scholen), worden gesloten. (joehoe)

    Ik heb zin om met GM-smileys te spammen nu. *O*


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Escapism schreef:
    @Lotta
    Heeeee GM- erd! :Y)

    @Jarne
    Het was niet geheel plagiaat. Ik heb een woord veranderd wat het hele doel van de tekst deed veranderen. c:


    Het blijft plagiaat!(finger)


    Queer zijn is gewoon alles

    Brownstone schreef:
    (...)
    Ik ga anders wel het Lottafonds oprichten. Tegen kinderarbeid. Alle fabrieken waar kinderen uitgebuit en gehersenspoeld worden (scholen), worden gesloten. (joehoe)

    Ik heb zin om met GM-smileys te spammen nu. *O*


    Goed plan!

    Samen stichten we de Lotarneholding, tegen uitbuiting van kinderen en dieren!(banana)


    Queer zijn is gewoon alles

    Wauw, mijn huid ziet er voor de verandering eens gaaf uit. ;o Lang leve de juiste combinaties. En rimpelloos, desondanks ik 22 ben geworden, hehe

    [ bericht aangepast op 7 sep 2014 - 13:36 ]


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    Wauw, mijn huid ziet er voor de verandering eens gaaf uit. ;o Lang leve de juiste combinaties. En rimpelloos, desondanks ik 22 ben geworden, hehe


    Dat is echt een mooi foto!


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Debbaut schreef:
    (...)

    Goed plan!

    Samen stichten we de Lotarneholding, tegen uitbuiting van kinderen en dieren!(banana)

    Holding? Beter fonds. Het Lottarnefonds. We moeten wel nog een logo en slogan verzinnen, aha. :3


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it