• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Harry Potter - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX
    James Potter || Reservatie || Leora


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    Update 2:
    De volgende dag! De leerlingen die terug of verder in de tijd zijn gerezen worden opgeroepen om naar het kantoortje van Perkamentus te komen.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2014 - 22:44 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Is goed :p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Zit.Cam al in de klas? Dan stuur ik Scorp daarnaartoe.

    Waarom gaat mijn mobiel.altijd falen in de avond :(


    Spoiler alert: you will save yourself

    Derek_Hale schreef:
    Zit.Cam al in de klas? Dan stuur ik Scorp daarnaartoe.

    Waarom gaat mijn mobiel.altijd falen in de avond :(


    Nop ik schrijf nu de post dat hij in de klas gaat zittne dus als je een momentje heb... ik bespeel slakhoorn trouwens ('x en Sphinxx Severus en welke leraar wil jij bespelen? :P


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Albus Severus Potter

    Alweer werd ik later gewekt door de bel in plaats van mijn tiverstok of de huiselfen.. dus sprong ik gehaast weer op en trok snel mijn zweinstein gewaad aan. James sliep nog; ik wilde hem ook wekken; maar voor hem is te laat komen net zo erg als een wimper in je oog hebben. Hem boeit het dus niet. In llaats van hem te wekken glimlachte ik naa hem en staarde ik hem even aan voordat ik de trappenhuis af rende en rechtstreeks naar potions toe rende waar ik professor Slakhoorn zag staan. Oh, dat is leuk.. in onze tijd geeft.hij ook nog steeds les. Ik glimlachte even en liep de lokaal in.
    'Hallo professor; ik ben een nieuwe sudent uit de toekomst. Albus Severus Potter is de naam.' Stelde ik mezelf voor en nam achteraan plaats.

    Even snel getypt


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Wat als ik de bel niet hoorde?’ een grijns speelde om zijn lippen terwijl hij naar mij toe boog waardoor onze lippen voor een millimeter uit elkaar stonden wat mij zenuwachtig liet worden en een stap naar achter wilde doen maar daar de muur al stond terwijl zijn neus langs die van mij wreef terwijl ik zijn vingertoppen langs mijn nek streelde en af en toe aan mijn nekharen trok terwijl ik me in moest houden om hem niet weer te bespringen.
    ‘Dan heb ik het niet gehoord en kan ik hier blijven lekker knus.’ Nog steeds ging mijn adem jachtig heen en weer en staarde ik van zijn ogen naar zijn lippen die ik meteen sloot toen ik eindelijk zijn lippen op die van mij voelde voor minder dan een seconde en zachtjes; ‘Georgeee.’ Murmelde toen hij zich weg trok.
    ‘Maar jij gaf me al het idee dat de bel ging dus moeten we nu wel naar onze lokaal gaan.’ Hij trok de deur open en alsof ik het niet begreep keek ik van de deur naar George terwijl ik nerveus slikte.
    ‘Ga jij maar voor; Campbell Saunders.’ Ik slikte. ‘Georgee.’ Murmelde ik zachtjes en drukte mijn nagels diep in mijn handpalm en slikte weer moeizaam voordat ik toch door de deur liep hoewel ik veel liever de deur dicht gedaan had en George dicht tegen me aangedrukt had terwijl ik mijn lippen op die van hem begroef pakte ik alleen zijn hand en trok hem mee de gangen door naar de toverdranken lokaal waar ik hem los liet en de deur door liep en achter in het hoekje van de klas plaatsnam en mijn hoofd naar de muur richtte en mijn brandende verlangens en gevoelens probeerde te temperen.

    Ik schrijf zo professor Slakhoorn wanneer iedereen in het lokaal is. Dus Harry, Sirius, Draco, Ralf, Scorpius en James moeten nog komen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Nop ik schrijf nu de post dat hij in de klas gaat zittne dus als je een momentje heb... ik bespeel slakhoorn trouwens ('x en Sphinxx Severus en welke leraar wil jij bespelen? :P


    Filders is een optie :3 of madama plijster.. ookal zijn ze geen leraren.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Filders is een optie :3 of madama plijster.. ookal zijn ze geen leraren.


    Ze kan ook Anderling, Banning, Stronk ofzo nemen of Albus Perkamentus zelf of een zelf verzonnen leraar die per ongeluk ook naar het heden gekomen is. Net wat ze wilt x')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf is op Draco in slaap gevallen in ziekenhuis bed en sluipt snel weg voordat Draco wakker word? ^^ of zijn ze allebei naar leerlingenkamer gegaan?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Hmm, maak Draco eerder wakker ^^ en dan als hij datkater aan Ralf verteld raakt Ralf bnerveus en ontkend hij het dan ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Hmm, maak Draco eerder wakker ^^ en dan als hij datkater aan Ralf verteld raakt Ralf bnerveus en ontkend hij het dan ^^


    Als Draco wakker zou worden met Ralf op hem dan zou hij hem vastbinden en nooit meer losmaken :'D of hij is een sapje voor hem gaan halen en dan komt hij terug en is Ralf verdwenen en gaat hij naast Ralf zitten in het klaslokaal ofzo X'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Als Draco wakker zou worden met Ralf op hem dan zou hij hem vastbinden en nooit meer losmaken :'D of hij is een sapje voor hem gaan halen en dan komt hij terug en is Ralf verdwenen en gaat hij naast Ralf zitten in het klaslokaal ofzo X'D


    Haha ja kan :') Draco Iis een van de leukste (en enge) stalker ooit en ik haat het dat Ralf een liefdesverbod heeft gekregen van jou (flower)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Wat is Ralfs' favoriete broodbeleg? x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    ..kaas xD hu, dat zeg ik ouur omdat ik een broodjr met kaas zelf lekker vind :Y) of rauw flees ;') maar nee ik heb echt geen idee, doe maar simpel kaas of zo x'')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    ..kaas xD hu, dat zeg ik ouur omdat ik een broodjr met kaas zelf lekker vind :Y) of rauw flees ;') maar nee ik heb echt geen idee, doe maar simpel kaas of zo x'')


    Bleh broodje kaas :'D daar maak je me echt niet blij mee :P ik hou echt totaal zelf niet van kaas... wat dacht je van Pompoen Pasta? :'D alle dingen in de toverwereld zijn lekker :'p maar oke ik doe wel kaas maar dat is niet echt iets bijzonders want dan zegt draco' ik weet dat je van kaas houd en je was er niet ofzo xD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Draco Malfoy

    Ik knipperde met mijn ogen terwijl ik een gedaante strak tegen mij aan voelde liggen waar ik een arm om heen had geslagen. Een glimlach vormde op mijn gezicht en ik draaide mijn hoofd om waar ik Ralf zag liggen. Hij sliep en ik had hem nog nooit slapend aan kunnen treffen gezien ik niet op de Gryffindor slaapzaal kon komen en nu pas besefte ik wat ik al die jaren gemist had. Ik had werkelijk nog nooit zoiets rustgevend en lief gezien. Alsof het een pasgeboren kitten die nog zijn oogjes niet kon openen maar dan veel schattiger. Ik drukte zachtjes een kus op zijn voorhoofd terwijl alle pijn die ik gisteren nog had gevoeld wat Campbell Saunders had aangericht verdwenen leek te zijn. Het leek alsof Ralf mijn pijn kon wegnemen en alleen nog maar een warm gevoel in mijn buik achterliet. Een warm gevoel dat naar hem riep. Ik snoof zachtjes zijn geur in voordat ik zachtjes weg van hem schoof en ging staan terwijl ik het dekentje meer over hem heen schoof en even door zijn haar streelde voordat ik op de klok keek. De eerste les zou zomenteen beginnen en dan zou Ralf niks gegeten noch gedronken hebben en ik was ook niet meer zozeer gewond om niet te kunnen lopen of les te volgen. Ik liep naar mijn bed en trok het ziekenhuis jasje uit en trok mijn schoolkleding aan die al schoongemaakt waren en genaaid door de huiselfen zodat het bloedvrij en heel was. Ik liep de ziekenzaal uit richting de grote zaal en negeerde iedereen van Zwadderich zoals Patty Park die naar me zwaaide en schonk twee glazen sinaasappel sap in en smeerde een paar broodjes.


    Nu rent ralf naar de les? :P dan volgt Draco ook en dan moeten nog alleen Sirius- Harry- George (wier meegetrokken is naar de klaslokaal door Camp) - Scorpius nog komen x')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya