• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Harry Potter - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX
    James Potter || Reservatie || Leora


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    Update 2:
    De volgende dag! De leerlingen die terug of verder in de tijd zijn gerezen worden opgeroepen om naar het kantoortje van Perkamentus te komen.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2014 - 22:44 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    ‘Ik- Je wilde bij mij blijven en ik was zo gul om daar mee in te stemmen.’
    Ik trok mijn wenkbrauwen op en glimlachte zachtjes voordat hij zijn armen om me heen sloeg om me dichter tegen hem aan te trekken en ik ook mijn armen voorzichtig om hem heen sloeg.
    ‘Maakt het werkelijk uit- ik moet je nu de hele dag mi-mis.. Ik bedoel- ik kan je de hele dag niet zien.. of wel niet zien maar, ik kan niet bij je zijn in de lessen- ook al volgen we dezelfde.’ even dcht ik na en mijn kleine glimlachje werd steeds breder en breder tot ik op mijn eigen lip zoog om te voorkomen dat het nog breder zou worden en streelde even over zijn rug heen.
    'Oh' begon ik dromerig.
    'Dan vind ik het ook ontzettend jammer dat ik je de hele dag wel niet kan zien..' herhaalde ik zijn zin en grijnsde breed die ik onsuccesvol kon tegenhouden.
    'En ik snap het wel dat je niet in mijn les kunt zijn ondanks dat we in dezelfde lessen zijn.. En natuurlijk kunnen we elkaar niet zien als we naast elkaar, voor, achter, links, recht, boven of onder zitten. Ook al zijn de laatste twee zowat onmogelijk; niet als we zouden zwerkballen tenminste.' Zei ik dan nonchalant en glimlachte zachtjes waarna ik even een kleine kus in zijn haren plaatste.
    'En wat serieuzer: jammer dat we niet echt tijd met elkaar kunnen doorbrengen tijdens de lessen. Ik zal je erg missen: Campbell Saunders.' Verklaarde ik dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    En eerst vond je hem maar niks (cat)


    Dat zwi ik nooit :o ik zei alleen dat hij erg uitdagend was, op een positieve manier :o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Boven en onder elkaar; Kan geregeld worden, George. >";) Zeker als Camp jaloers word :p naja dan gaat de persoon eerst dood die hij als gevaar beschouwd xd pas maar op george


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Boven en onder elkaar; Kan geregeld worden, George. >";) Zeker als Camp jaloers word :p naja dan gaat de persoon eerst dood die hij als gevaar beschouwd xd pas maar op george


    Oh, ja fantastisch, daar zat ik dus echt op te wachten x')

    Ergens vind ik dat je eng ;']

    [ bericht aangepast op 16 sep 2014 - 22:49 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Oh, ja fantastisch, daar zat ik dus echt op te wachten x')

    Ergens vind ik dat je eng ;']


    Vind je me eng x'( waaromm


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Vind je me eng x'( waaromm


    Op een goede manier :'3 ik bedoel het ook niet letterlijk :p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Op een goede manier :'3 ik bedoel het ook niet letterlijk :p


    jajaa dat zeg je alleen maar omdat je bang ben dat ik je wat aan doe ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    jajaa dat zeg je alleen maar omdat je bang ben dat ik je wat aan doe ('x


    Jaaa.. dan ga je uit mijn telefoon springen om me te wurgen en huur je Nathaniel in die mijn lijk in brand kan gaan zetten om vervolgens mijn overblijfselen stiekem aan Campbell te kunnen voeren.

    Ik meende het :p ik bedoelde het niet letterlijk xq je zegt ook vaak dat ik eng ben :]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Ik sloot mijn ogen terwijl ik zijn hand ritmisch over mijn rug voelde strelen waardoor mijn handen hem steviger omklemde.
    ‘Oh.. Dan vind ik het ook ontzettend jammer dat ik je de hele dag wel niet kan zien. En ik snap het wel dat je niet in mijn les kunt zijn ondanks dat we in dezelfde lessen zijn.. En natuurlijk kunnen we elkaar niet zien als we naast elkaar, voor, achter, links, rechts, boven of onder elkaar zitten. Ook al zijn de laatste twee zowat onmogelijk; niet als we zouden zwerkballen tenminste.’ Ik slikte zeker vooral omdat ik zeker wist dat hij grijnsde terwijl ik een kus op mijn haren gedrukt voelde worden.
    ‘En wat serieuzer; jammer dat we niet echt tijd met elkaar kunnen doorbrengen tijdens de lessen. Ik zal je erg missen; Campbell Saunders.’ Voorzichtig gleed er een glimlach op mijn gezicht die tegen Georges borstkas aangedrukt was. Het voelde raar om te glimlachen. Vooral omdat het deze keer niet geacteerd was zoals normaal. Eigenlijk kon ik mijzelf niet heugen dat ik ooit geglimlacht had zonder daar mijn slaatje uit te halen. Ik tilde mijn hoofd op en streek daar even mee langs zijn gezicht voordat ik mijn lippen in zijn nek plantte en zachtjes daar kusjes op drukte voordat ik zachtjes zuchtte gezien de bel ging en veel liever hier nog uren met George gestaan had. ‘Je mag wel als eerst gaan. Ik volg later wel.’ Mompelde ik zachtjes waarbij ik teleurgesteld mijn armen van George afhaalde en omlaag naar de vloer staarde tot George weg zou gaan, naar de les.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    (...)

    Jaaa.. dan ga je uit mijn telefoon springen om me te wurgen en huur je Nathaniel in die mijn lijk in brand kan gaan zetten om vervolgens mijn overblijfselen stiekem aan Campbell te kunnen voeren.

    Ik meende het :p ik bedoelde het niet letterlijk xq je zegt ook vaak dat ik eng ben :]


    Ik zeg zo veel x') ik onthou dat allemaal niet meer ='3 eerlijk waar :P ik kan echt stil zijn als een muurbloem maar ik kan ook een praatwaterval zijn als een bom die uit elkaar barst en die geen stoppen meer heeft x.o' ik ben raar :p Ik ben zeg maar James en Campbell in een x"D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Urg, waarom moet de bel gaan :[


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Urg, waarom moet de bel gaan :[


    Dat had ik zojuist ook (naja 3 uur geleden en stonden er jehova's voor de deur x.o')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Ondanks dat ik zijn gezicht niet zag wist ik dat hij glimlachte en die gedachtes werden ook bevestigd toen hij zijn hoofd van mijn borstkast haalde en naar mijn nek streek waar hij kusjes op plantte. Mijn hand bleef stil staan en trok ik ritmisch aan zijn shirt en zuchtte toen hij zich weer wegtrok en toen pas hoorde ik de bel.
    ‘Je mag wel als eerst gaan. Ik volg later wel.’ 
    Ik zuchr nogmaals en keem even naar de gesloten deur waarna ik mijn lippen even op elkaar perste voordat ik begon met praten.
    'Wat als ik de bel niet hoorde?' Zei ik met een kleine grijns. Plagerig leunde ik weer naar hem toe en bleef stil staan toen onze lippen slechts voor een milimeter van elkaar gescheiden waren en onze neuzen even aan elkaar wreven. Met mijn vingertoppen streelde ik maar langs zijn nek waar ik zachtjes af en toe aan zijn nekharen trok en glimlachte.
    'Dan heb ik het niet gehoord en kan ik hier blijven; lekker knus.'
    Voor misschien slechts een halve seconde drukte ik maar mijn lippen zachtjes op die van hem, misschien alleen te punt zelfs en nam ik weer afstand om naar de deurknop te grijpen.
    'Maar jij gaf me al het idee dat de bel ging dus moeten we nu wel naar onze lokaal gaan.' Zei ik plagerig en duwde de deur open waardoor een plotselinge felle licht op mij viel waardoor ik gauw weg keek voordat ik verblind zou raken.
    'Ga jij maar voor; Campbell Saunders.' Zei ik met een schuin glimlachje en hield de deur voor hem open.


    Lalala, George is in een plagerige humeur :] ik laat Camp nu omdat jij hem naar les kan brengen en meteen met de professor daarzo kan schrijven en hoef ik hem/haar niet te bespelen ^^ I'm evil. Hehe, sorry maar ik bespeel Snape al :D jij moet ook iemand ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    haha ohoh ik word hildebrand slakhoorn ja xD

    Collectible list voor dit jaar is :

    Sirius Black
    Harry Potter
    Campbell Saunders
    Albus Potter


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    kan je post maken dat ALbus de klaslokaal in gaat want James moet Na de bel komen xD dus eerst moet iedereen naar binnen :P


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya