• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

Dat was lekker. ;3

Your make-up is terrible

Als jullie willen ruzie maken met elkaar, mij niet gelaten, maar laat mij er godverdomme buiten. Ik ben jullie zoon en ik ga geen kant kiezen. Jullie zorgen er enkel en alleen maar voor dat ik nog minder thuis wil zijn.

Take me to wonderland

UDafgeay Dit soort dingen verspillen mijn tijd echt goddammit.

help

Yes! Ik heb nu alles compleet. Vijf keer door hem getweet, twee keer door hem geretweet en één van mijn tweets heeft hij toegevoegd aan zijn favorieten.
    Ik kan niet wachten tot ik hem in mei voor de tweede keer live zie in het theater met de andere mannen. Hopelijk nodigen ze me ook uit voor het podium..

[ bericht aangepast op 22 sep 2014 - 21:00 ]

"If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

Het zou toch wel handig zijn als ik enig idee had of ik om negen of om drie daar moet zijn. Mehhh. ;-;

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Nou, ik kan eindelijk eten hoor

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

Ik wil dat het ophoudt.

Quiet the mind, and the soul will speak.

Ik haat mezelf. Echt waar. Stom, waardeloos kutwijf dat je bent.

I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

Morgen lekker vrij. c:

"She was fury, she was wrath, she was vengeance."

Here is the free copy of Tropico 3 for your friend. Use this unique URL for you to give to your friend:
    Your Gift URL: https://www.humblebundle.com/?gift=AahZ32fHqaqNVEEx
    Enjoy :Y)

[ bericht aangepast op 22 sep 2014 - 21:52 ]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Leer lezen >.<

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Nervous for tomorrow.

Waarom luistert iedereen naar de akoestische versie van With Ears To See And Eyes To Hear van Sleeping With Sirens? De echte versie is veel beter, en klinkt niet zo afgezaagd.

Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

Jeetje, je kunt wel heel goed toneel spelen zeg. Ik had echt niet door dat je met school was gestopt. Je houdt de schijn goed op. Teach me. D:

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Die dingen die je nu zegt, die zijn verwarrend lul

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]