• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Kl*te YouTube. Laat me gewoon inloggen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik baal van het OV.


    26 - 02 - '16

    I don't really want this particular life.


    kindness is never a burden.

    Ugh, verzin zelf iets in plaats van het na te apen


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    I am afraid of what this will lead to


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dus ik moet een synagoge opbellen om te vragen of er een klezmer/zigeunerband is in Emmen, aangezien google niets weergeeft. That's scary o.O


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Reed net een stel apen door de straat.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Escapism schreef:
    Dus ik moet een synagoge opbellen om te vragen of er een klezmer/zigeunerband is in Emmen, aangezien google niets weergeeft. That's scary o.O

    You can do it! *O*


    -

    Aldea schreef:
    (...)
    You can do it! *O*


    Er werd gelukkig niet opgenomen, dus ik ga een mailtje sturen. Daar ben ik beter in. Pfiew! :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Als ik later een dochter krijg, noem ik haar Roxanne Julie *achternaam*.
    In de toekomst maar hopen dat de persoon waar ik die dochter mee zal krijgen, het ook mooie namen vindt.

    @Kyle Bedoel je dat letterlijk?

    [ bericht aangepast op 23 sep 2014 - 14:06 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ging het goed! Ik wert het niet. Ik denk van wel, maar eerst zien, dan geloven. Mag ik Duits snipperen? Pretty please, dan kan ik mijn gemiste uur Kunst inhalen van gisteren. Nog 5 minuten voordat ik waarschijnlijk 'nee' krijg te horen. Bagger.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Zozo de personal security is ook weer aanwezig (:


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Escapism schreef:
    (...)

    Er werd gelukkig niet opgenomen, dus ik ga een mailtje sturen. Daar ben ik beter in. Pfiew! :'D

    Oh haha. Ik snap je eigenlijk wel. Met wildvreemden praten kan doodeng zijn. :s

    [ bericht aangepast op 23 sep 2014 - 15:11 ]


    -

    Oke. Ik irriteer me dood aan mezelf door mijn uitstel gedrag. Begin gewoon met je verslag!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Oke. Ik irriteer me dood aan mezelf door mijn uitstel gedrag. Begin gewoon met je verslag!


    Zet je wifi af. Helpt al een stuk. :Y) Goodluck!


    OT: Daaamn, muziekinstrumenten herkennen is toch best moeilijk. D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •