• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Nooit gedacht maar mijn ouders begrijpen mijn keuze dat ik mijn sport voor laat gaan op mijn studie En als het zover komt mijn ouders me gewoon van opleiding laat veranderen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Woooooaaaah mijn Free! vest is er! *^*
    Ik ben zoooooo blij ahsjsmakakaka! *^*


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Kageyama schreef:
    Woooooaaaah mijn Free! vest is er! *^*
    Ik ben zoooooo blij ahsjsmakakaka! *^*


    Jaloers! Foto?


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Sytry schreef:
    (...)

    Jaloers! Foto?


    Idk hoe want mobiel. x]
    Zal er morgen een plaatsen! *^*


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Echt, de politiek is iets waar ik nooit in zou willen werken.


    Tijd voor koffie.

    Alhoewel ik dan wel mensen mag afzeiken - zolang ik het maar doe op onschuldige toon, in een net pak, en zodanig verholen dat je het pas doorhebt de tweede keer dat je het hoort.

    :Y) Dat klinkt goed.

    Meh. Alsnog; te veel gezeik.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2014 - 0:42 ]


    Tijd voor koffie.

    I love You, idiot (cat)

    Waarom zijn wij toch allebei zo verlegen.... was gewoon naar mij toe gekomen, nu draaien we om elkaar heen.
    Ik weet per toeval dat jij mij 6 maanden geleden leuk vond. Maar nu weet ik niet of je mij nog leuk vind... en jij weet het niet van mij.

    Had me gewoon spontaan gezoend op de monserat, ik had dat andere meisje gewoon van de berg moeten kieperen... dan waren we helemaal alleen (krul)

    [ bericht aangepast op 24 sep 2014 - 6:58 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Waarom. nu al?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mijn hemel, noemt u dat communiceren? En dan ben je notabene docent Nederlands; bevoegd om leerlingen te leren correct te communiceren. En wat doet u? Niet normaal communiceren. Wat een giller!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik moet wel heel erg gemotiveerd zijn om deze opleiding te halen, dat ik nu al op school zit op mijn vrije dag om huiswerk te maken...


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik zei toch snipperen? Laat maar. Ik ga nu wel een tussenuur, een les, drie tussenuren en twee pauzes wachten voor geschiedenis, weer een tussenuur en dan maatschappijwetenschappen. Ik had verdomme het 3e al uit kunnen zijn als ik het 7e had mogen snipperen, want dan had ik niet naar het 9e gehoeven. Thanks, m'am. (cat)

    +

    YESHHH. Na het 3e vrij! (hoera)

    [ bericht aangepast op 24 sep 2014 - 9:49 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Wat hou ik toch van de Veronica Top 1000 Allertijden.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Puzzlette schreef:
    Ik zei toch snipperen? Laat maar. Ik ga nu wel een tussenuur, een les, drie tussenuren en twee pauzes wachten voor geschiedenis, weer een tussenuur en dan maatschappijwetenschappen. Ik had verdomme het 3e al uit kunnen zijn als ik het 7e had mogen snipperen, want dan had ik niet naar het 9e gehoeven. Thanks, m'am. (cat)


    Maatschappijwetenschappen is toch hartstikke leuk?! ;D (*doet opleiding docent maatschappijleer* ;x)

    OT: Hoofd en hart! Nu gaan jullie naar me luisteren Okay?! Ik wil dit niet oke? Ik wil gewoon niet meer aan relaties, verliefdheden, leukheden en al die bullshit beginnen, begin er dan ook niet aan... Ik wil het niet. Het is verwarrend en ik wil me focussen op me studie. Please stop.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    (...)

    Maatschappijwetenschappen is toch hartstikke leuk?! ;D (*doet opleiding docent maatschappijleer* ;x)

    OT: Hoofd en hart! Nu gaan jullie naar me luisteren Okay?! Ik wil dit niet oke? Ik wil gewoon niet meer aan relaties, verliefdheden, leukheden en al die bullshit beginnen, begin er dan ook niet aan... Ik wil het niet. Het is verwarrend en ik wil me focussen op me studie. Please stop.


    Het is naast geschiedenis mijn favoriete vak, haha. Ik vond vorig jaar maatschappijleer ook leuk. Alleen als er presentaties zijn waar je dan vet lang voor moet wachten, dan heb je er geen zin aan. :x


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Puzzlette schreef:
    (...)

    Het is naast geschiedenis mijn favoriete vak, haha. Ik vond vorig jaar maatschappijleer ook leuk. Alleen als er presentaties zijn waar je dan vet lang voor moet wachten, dan heb je er geen zin aan. :x


    Kan ik begrijpen, maar je kan t ook als een goed iets zien. Je kan in je tussenuren huiswerk maken. Want de meeste, waaronder ik kunnen zich op school stukke beter concentreren dan thuis.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]