• Hallo Q'ers,

    Nu ik een paar mensen van Quizlet heb ontmoet, leek het me leuk om eens naar een helemaal open meeting te gaan. Er zijn op dit moment wel wat plannen voor meetings, maar die zijn helaas allemaal een heel eind bij mij in het hoge noorden van Nederland vandaan. Daarom bij deze een poging er zelf eentje te organiseren die wél in mijn buurt is. ^^

    Waar?
    In de stad Groningen. Het lijkt me dan het meest logisch om ergens bij het station of de bushalte (die daar direct naast ligt) af te spreken, want dan kunnen ook mensen die niet vaak in Groningen komen in ieder geval niet verdwalen. :p

    Wat?
    Ik heb geen concreet voorstel voor wat we kunnen doen, maar als iemand leuke ideeën heeft, mag je dat natuurlijk laten weten. We kunnen in ieder geval het centrum van Groningen in. We zouden ook naar de bioscoop kunnen gaan, maar dan moeten we wel een film kiezen en moet iedereen natuurlijk het kaartje kunnen betalen.

    Wanneer?
    Zaterdag 3 januari 2015 om 13:00 uur.

    Wie?
    Zeker
    x Square - Inge - 18 - niet de weekenden van 17/18 of 24/25 januari
    x Wiarda - Jip - dan 16 - maakt niet uit, maar liefst na de feestdagen
    x Gibbs - Yolanda - 18 - niet op een maandag
    Mylintis - Nina - 16 - maakt niet uit
    x Ungoliant - Evi - 14 - maakt niet uit
    x Imladris - Daniela - 22 - niet het weekend van 13 december, liefst een zaterdag of doordeweekse dag in de kerstvakantie
    x Scorpion - Natascha - 24 - liefst januari of februari
    x Niphredil - Margot - 20 - niet in februari
    x Krull - Emma - 20 - alleen als er een dagkaartenactie is
    x Fisher - Andrea - 21 - na Kerst, dag maakt niet uit

    Misschien
    x Bederov - Cheryl - 18 - liever zondag dan zaterdag
    x Erza - Tesla - 17 - niet in of vlak voor een tentamenperiode
    Catan - Marjanne - 18 - januari of februari, liefst doordeweeks
    x Burkhardt - Sofie - 18 - liefst vanaf de tweede week van de kerstvakantie en in een weekend
    x SonOfGondor - Marleen - 19 - liefst doordeweeks en januari of februari
    x Shuuya - Syll - 20 - niet in het weekend
    x JamesPotter - Femke - 17 - een zondag voor 25 januari
    Duskfury - Alicia - 19

    De mensen met een x'je voor hun naam hebben al aangegeven wanneer ze kunnen.

    Oké, ik denk dat dat alles was. :Y) Als je (misschien) wilt komen, vul dan alsjeblieft even het volgende lijstje in.
    Naam:
    Leeftijd:
    Al een voorkeur voor data of bepaalde periode?
    Andere opmerkingen?



    >>> Het is zaterdag 3 januari geworden. <<<
    13:00 uur op het stadsbalkon, waar ook het Peerd van Ome Loeks staat.

    Klik op de kaart voor groter.


    Er is een Whatsapp groep! Laat het even weten als je erbij wilt. Je mag mij ook een Whatsappje of pb sturen als je liever niet je nummer hier in het openbaar plaatst. ^^

    [ bericht aangepast op 1 jan 2015 - 16:55 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    OakenshieId schreef:
    Het hangt van een dagkaart af of ik kom, maar zodra ik weet dan geef ik mijn nummer wel voor in de groep. (:

    Zullen we elkaar inlichten als er een dagkaart komt??

    Kanda schreef:
    (...)

    (wbw)
    Nawwwhhh, laten we dat maar niet doen, he :P


    Vooruit dan maar. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    De Hema heeft momenteel een treinkaartjesactie.
    Iedere kaart is geldig voor 1 volwassene en 2 kinderen tussen de 4 en 11 jaar. Kinderen tussen de 12 en 18 jaar mogen wel individueel (dus zonder kinderen jonger dan 12 jaar) gebruik maken van de dagkaart.

    Verkoop is t/m 23 November. Lees voor de voorwaarden eventjes op de site van de Hema.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    De Hema heeft momenteel een treinkaartjesactie.
    Iedere kaart is geldig voor 1 volwassene en 2 kinderen tussen de 4 en 11 jaar. Kinderen tussen de 12 en 18 jaar mogen wel individueel (dus zonder kinderen jonger dan 12 jaar) gebruik maken van de dagkaart.

    Verkoop is t/m 23 November. Lees voor de voorwaarden eventjes op de site van de Hema.

    Ik neem aan dat je die kaart ook in je eentje mag gebruiken..?? Dat word me dus niet duidelijk..

    Krull schreef:
    (...)
    Ik neem aan dat je die kaart ook in je eentje mag gebruiken..?? Dat word me dus niet duidelijk..


    Jup. Ik geloof het wel. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oh, Gustin is trouwens Bederov geworden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    DiNozzo schreef:
    De Hema heeft momenteel een treinkaartjesactie.
    Iedere kaart is geldig voor 1 volwassene en 2 kinderen tussen de 4 en 11 jaar. Kinderen tussen de 12 en 18 jaar mogen wel individueel (dus zonder kinderen jonger dan 12 jaar) gebruik maken van de dagkaart.

    Verkoop is t/m 23 November. Lees voor de voorwaarden eventjes op de site van de Hema.


    Dus als je ouder dan 18 bent kun je het niet individueel gebruiken...


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Dus als je ouder dan 18 bent kun je het niet individueel gebruiken...


    Persoonlijk zou ik het even navragen. Ik zou het een beetje raar vinden als je kinderen MOET meenemen...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ampersand --> Bladgoud.

    Ik wil ook graag in de whatsappgroep. Ik stuur jou wel even een pb'tje met mijn nummer Square


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Oh ja. Zabimaru ~> Erza

    Ik zou ook graag in de whatsapp groep willen, aangezien ik met de meesten nog nooit gesproken heb en een beetje van te voren kennis maken, lijkt me eigenlijk niet zo'n slecht idee :') Ik zal even mijn nummer pb-en!


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Ik heb jullie toegevoegd! ^^
    Wat dagkaarten betreft kan ik niet helpen, want ik heb er nog nooit gebruik van gemaakt. Het lijkt me wel heel vreemd als je niet met mínder mensen zou mogen reizen, maar ik zou het voor de zekerheid inderdaad even navragen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb een dagkaart gekocht, dus je kunt mij bij zeker zetten. :Y)


    Every villain is a hero in his own mind.

    O ja, OakenshieId > Elladan


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yay! *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wie o wie moet er ook een eindje reizen en komt langs bv zwolle of zelfs utrecht??