• Hallo Q'ers,

    Nu ik een paar mensen van Quizlet heb ontmoet, leek het me leuk om eens naar een helemaal open meeting te gaan. Er zijn op dit moment wel wat plannen voor meetings, maar die zijn helaas allemaal een heel eind bij mij in het hoge noorden van Nederland vandaan. Daarom bij deze een poging er zelf eentje te organiseren die wél in mijn buurt is. ^^

    Waar?
    In de stad Groningen. Het lijkt me dan het meest logisch om ergens bij het station of de bushalte (die daar direct naast ligt) af te spreken, want dan kunnen ook mensen die niet vaak in Groningen komen in ieder geval niet verdwalen. :p

    Wat?
    Ik heb geen concreet voorstel voor wat we kunnen doen, maar als iemand leuke ideeën heeft, mag je dat natuurlijk laten weten. We kunnen in ieder geval het centrum van Groningen in. We zouden ook naar de bioscoop kunnen gaan, maar dan moeten we wel een film kiezen en moet iedereen natuurlijk het kaartje kunnen betalen.

    Wanneer?
    Zaterdag 3 januari 2015 om 13:00 uur.

    Wie?
    Zeker
    x Square - Inge - 18 - niet de weekenden van 17/18 of 24/25 januari
    x Wiarda - Jip - dan 16 - maakt niet uit, maar liefst na de feestdagen
    x Gibbs - Yolanda - 18 - niet op een maandag
    Mylintis - Nina - 16 - maakt niet uit
    x Ungoliant - Evi - 14 - maakt niet uit
    x Imladris - Daniela - 22 - niet het weekend van 13 december, liefst een zaterdag of doordeweekse dag in de kerstvakantie
    x Scorpion - Natascha - 24 - liefst januari of februari
    x Niphredil - Margot - 20 - niet in februari
    x Krull - Emma - 20 - alleen als er een dagkaartenactie is
    x Fisher - Andrea - 21 - na Kerst, dag maakt niet uit

    Misschien
    x Bederov - Cheryl - 18 - liever zondag dan zaterdag
    x Erza - Tesla - 17 - niet in of vlak voor een tentamenperiode
    Catan - Marjanne - 18 - januari of februari, liefst doordeweeks
    x Burkhardt - Sofie - 18 - liefst vanaf de tweede week van de kerstvakantie en in een weekend
    x SonOfGondor - Marleen - 19 - liefst doordeweeks en januari of februari
    x Shuuya - Syll - 20 - niet in het weekend
    x JamesPotter - Femke - 17 - een zondag voor 25 januari
    Duskfury - Alicia - 19

    De mensen met een x'je voor hun naam hebben al aangegeven wanneer ze kunnen.

    Oké, ik denk dat dat alles was. :Y) Als je (misschien) wilt komen, vul dan alsjeblieft even het volgende lijstje in.
    Naam:
    Leeftijd:
    Al een voorkeur voor data of bepaalde periode?
    Andere opmerkingen?



    >>> Het is zaterdag 3 januari geworden. <<<
    13:00 uur op het stadsbalkon, waar ook het Peerd van Ome Loeks staat.

    Klik op de kaart voor groter.


    Er is een Whatsapp groep! Laat het even weten als je erbij wilt. Je mag mij ook een Whatsappje of pb sturen als je liever niet je nummer hier in het openbaar plaatst. ^^

    [ bericht aangepast op 1 jan 2015 - 16:55 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ah drie januari. Ik zal even met mijn moeder overleggen of het echt oké is als ik op mijn broers verjaardag weg ga, maar ik denk dat dat niet zo'n probleem wordt.

    De beginpost is bijgewerkt en de datum is gekozen. Het wordt 3 januari.


    Ik stel voor dat we dan om één uur afspreken bij de bushalte bij het hoofdstation. De mensen die met de trein aankomen kunnen de bordjes volgen of achter de mensen aanlopen, want als voetganger kom je bijna altijd wel langs de bussen als je de stad in wilt. Je hoeft eigenlijk alleen om/door het gebouw van het station heen. ^^

    Lijkt het jullie trouwens handig een Whatsappgroep aan te maken? Hier in ieder geval mijn nummer, voor het geval iemand in een trein met vertraging zit of iets dergelijks, of verdwaald raakt in Groningen. Je zult me sowieso ook via Q kunnen bereiken, maar sms of Whatsapp is dan toch wat handiger. Laten we wel proberen dat soort dingen te voorkomen. (krul)
    06 2007 1543

    [ bericht aangepast op 16 nov 2014 - 12:34 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    De beginpost is bijgewerkt en de datum is gekozen. Het wordt 3 januari.


    Ik stel voor dat we dan om één uur afspreken bij de bushalte bij het hoofdstation. De mensen die met de trein aankomen kunnen de bordjes volgen of achter de mensen aanlopen, want als voetganger kom je bijna altijd wel langs de bussen als je de stad in wilt. Je hoeft eigenlijk alleen om/door het gebouw van het station heen. ^^

    Lijkt het jullie trouwens handig een Whatsappgroep aan te maken? Hier in ieder geval mijn nummer, voor het geval iemand in een trein met vertraging zit of iets dergelijks, of verdwaald raakt in Groningen. Je zult me sowieso ook via Q kunnen bereiken, maar sms of Whatsapp is dan toch wat handiger. Laten we wel proberen dat soort dingen te voorkomen. (krul)
    06 2007 1543


    Een Whatsappgroep lijkt me inderdaad heel handig! Maak jij hem aan? Dan hoef ik mijn nummer hier niet neer te zetten. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wat Jip al zegt. En daarbij heb je mijn nummer al. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Square schreef:
    De beginpost is bijgewerkt en de datum is gekozen. Het wordt 3 januari.
    [IMG]
    Ik stel voor dat we dan om één uur afspreken bij de bushalte bij het hoofdstation. De mensen die met de trein aankomen kunnen de bordjes volgen of achter de mensen aanlopen, want als voetganger kom je bijna altijd wel langs de bussen als je de stad in wilt. Je hoeft eigenlijk alleen om/door het gebouw van het station heen. ^^

    Lijkt het jullie trouwens handig een Whatsappgroep aan te maken? Hier in ieder geval mijn nummer, voor het geval iemand in een trein met vertraging zit of iets dergelijks, of verdwaald raakt in Groningen. Je zult me sowieso ook via Q kunnen bereiken, maar sms of Whatsapp is dan toch wat handiger. Laten we wel proberen dat soort dingen te voorkomen. (krul)
    06 2007 1543


    Gezien ik er niet vanuit ga dat mensen mij gaan spammen :X
    0630299266


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Kanda schreef:
    (...)

    Gezien ik er niet vanuit ga dat mensen mij gaan spammen :X
    0630299266


    We kunnen je natuurlijk wel gaan spammen als je dat graag wilt. :p hahaha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wiarda schreef:
    (...)

    Een Whatsappgroep lijkt me inderdaad heel handig! Maak jij hem aan? Dan hoef ik mijn nummer hier niet neer te zetten. :')


    DiNozzo schreef:
    Wat Jip al zegt. En daarbij heb je mijn nummer al. :p


    Kanda schreef:
    (...)

    Gezien ik er niet vanuit ga dat mensen mij gaan spammen :X
    0630299266


    De groep bestaat en jullie drie + Emma zitten erin. Nu moet ik nog even op zoek naar een goede groepsafbeelding. :'D

    Edit: Laat het even weten als je erbij wilt. Je mag mij ook een Whatsappje of pb sturen als je liever niet je nummer hier in het openbaar plaatst. ^^

    [ bericht aangepast op 16 nov 2014 - 13:07 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik kom eventueel - ik kan dat nu nog niet zeggen - dus is het dan handig dat ik ook in de Whatsapp-groep kom of niet?


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    JoeyTribbiani schreef:
    Ik kom eventueel - ik kan dat nu nog niet zeggen - dus is het dan handig dat ik ook in de Whatsapp-groep kom of niet?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    JoeyTribbiani schreef:
    Ik kom eventueel - ik kan dat nu nog niet zeggen - dus is het dan handig dat ik ook in de Whatsapp-groep kom of niet?


    Dat mag je zelf weten. Je kunt er altijd weer uit stappen later. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    DiNozzo schreef:
    (...)

    We kunnen je natuurlijk wel gaan spammen als je dat graag wilt. :p hahaha


    (wbw)
    Nawwwhhh, laten we dat maar niet doen, he :P


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Oh, mag ik ook in de groep? Inge, je hebt mijn nummer wel


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    Oh, mag ik ook in de groep? Inge, je hebt mijn nummer wel


    Jep. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ,,

    [ bericht aangepast op 30 april 2017 - 14:05 ]

    Het hangt van een dagkaart af of ik kom, maar zodra ik weet dan geef ik mijn nummer wel voor in de groep. (:


    Every villain is a hero in his own mind.