• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Harry Potter - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX
    James Potter || Reservatie || Leora


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    Update 2:
    De volgende dag! De leerlingen die terug of verder in de tijd zijn gerezen worden opgeroepen om naar het kantoortje van Perkamentus te komen.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2014 - 23:12 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ohw, maar ik weet niet wat ik met Angelina moet doen (: jij bent beter in het bedreigen met Angelina als we naar @goblet kijken. Toen je haar speelde leek ze bezeten of zo :')

    We moeten nog naar les x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Albus Severus Potter

    Ik hoorde de bel iets wat later door de terrein galmen die ik totaal negeerde en naar het meertje toe liep waar ik voor plaats nam. Ik veegde mijn tranen weg en keek zielloos de verte in voordat ik een paar steentjes pakte en die een voor een over het water liet stuiteren. Hoe kon ik ook zo zwak zijn om te denken en geloven dat mijn eigen broer, mijn bloedeigen broer op me viel? En ik op hem? Ik schudde mijn hoofd en voelde de tranen weer achter minn ogen prikken. Ongelofelijk dst ik nog van hem hou terwijl dat niet mag; hetkon niet. Dat maakte James het net duidelijk. Hoe kon hij ook; hoe kon hij eerst beslissen om wat met mij te nemen en me dan zo te breken? Na alles wat hij heeft gezegd; na alles wat hij heeft gedaan? Ik kneep minn ogen dicht waar de tranen weer uit begonnen te stromen en gooide de steentjes in het water waarna ik mijn gezicht in mijn armen verborg en zachtjes begon te snikken.


    Einde van Albie. Zodra het de volgende dag word ga ik wel weer met hem posten aangezien hij nu niet naar les gaat. Of wie wilt heb gezelschap geven :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Ohw, maar ik weet niet wat ik met Angelina moet doen (: jij bent beter in het bedreigen met Angelina als we naar @goblet kijken. Toen je haar speelde leek ze bezeten of zo :')

    We moeten nog naar les x')


    Ow laat George dan maar Camp meenemen naar de les x'D en trek hem maar naast je neer :p ik kan niet wachten tot @ schoolbal :'3

    --

    Ik weet alleen dat Camp enorm boos op Angelina was geworden en had hij haar niet vastgebonden en opgesloten? :) maar Angelina wilde zijn haar jatten en zo george van hem afpakken en liefdesdrankje geven :< uch ik haat die bitch. misschien vermoord camp haar toch wel.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘George.. ik moet je wat vertellen..’
    Ik keek Campbell iets wat verbaasd aan en knikte met mijn hoofd. Hij zag er nerveus uit ook; was er iets ergs aan de hand? Campbell is geloof ik niet echt een persoon die de zin "ik moet je wat vertellen" dagelijks staat te zeggen.
    ‘Ik hou van schoolfeesten.’ ik fronste mijn voorhoofd en murmelde "oh" voordat hij met een glimlach zijn armen om me heen gooide waarna ik zijn bekende lippen tegen die van mij aan voelde. Mijn handen plaatste ik achter zijn Nek en na een aantal secondes onderbrak ik de kus om "dat is fijn" te zeggen en glimlachte.
    'Ik wist bijna zeker dat dat niet zo was.' Zei ik met een glimlach. Ik weet dat het ook zo is; dat hij wat anders wilde vertellen maar beter ga ik er niet te veel op in.
    'Maar echt waar; we moeten naar les.' Met dat plaatste en een snelle kus op zijn lippen voordat ik wederop naar zijn hand greep en door de gangen sleurde. Lessen boeien me eigenlijk niet echt, maar nu wil ik even de kans krijgen om adem te kunnen halen. Ik weet niet van waar deze gevoelens allemaal komen maar ik heb een afschuwelijke voorgevoel, wazig ook, maar ik moet er niet teveel op letten denk ik. Ik heb Campbell bij me en.. en we hebben nog een hele schooljaar voor ons..
    Ik dacht niet na en trok de deur van de transfiguratie lokaal open. Met een vriendelijke glimlach trok ik zobder schaamte Campbell mee naar binnen, nog steeds hield ik zijn hand vast waardoor ik ogen op mij voelde prikken.
    'Heei Professor Anderling. Sorry dat ik te laat ben; ik was Filders vrijwillig aan het helpen in de bezemkast met een aantal posters.' Loog ik en liet Campbell los omdat de aantal ogen me nerveus lieten voelen. Ik liep maar naar de enige lege tafeltje toe en knikte naar de lege tafel naast die van mij zodat Camp naast me zou zitten, aangezien ik ook zag dat er een plek naast Scorpius leeg was.. Natuurlijk kan hij daat ook zitten; ze zijn vrienden. En dat Scorp ook van Campbell houd, daar voel ik me wel wat ongenakkelijk bij ja, maar Iik heb geen zin om Scorpius een vijand van mij te maken. Dan maar nam ik zelf plaats op de stoeltje en liet Campbell maar kiezen waar hij kon zitten.


    Zie je; Scorp. Hij is zo afschuwelijk tegenover George en George zelf probeerd vriendelijk te blijven ondanks alles want hij weet dat Scorp een afschuwelijke tijd heeft ondergaan

    [ bericht aangepast op 11 okt 2014 - 13:49 ]


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Ah haat jullie.! Now I have to choose :x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Dat is fijn. Ik wist bijna zeker dat dat niet zo was.’ ik glimlachte lichtjes terwijl ik het niet kon laten om van zijn ogen naar zijn brede glimlach te staren. ‘Maar echt waar; we moeten naar de les.’ Met dat voelde ik nog voor slechts een seconde op die van mij voordat hij me meetrok de transfiguratie lokaal in waar hij nog steeds mijn hand vasthield wat mijn blos alleen maar deed versterken en ik ietwat verlegen naar de grond staarde.
    ‘Heei Professor Anderling, Sorry dat ik te laat ben ik was Vilders vrijwillig aan het helpen in de bezemkast met een aantal posters.’ Ik beet op mijn lip en keek de klaslokaal even vlug rond waar mijn blik op Scorpius’ viel en automatisch liep ik naar hem toe waar ik plaats nam en pakte netjes mijn boeken tevoorschijn en keek naar Scorpius die ik even een glimlach toonde. ‘Hoi.’ Fluisterde ik zachtjes voor ik weer naar Anderling keek.

    Oké slecht stukje Iknoop x”D maar Scorpje; je hebt nu Campje naast je :’) les kan beginnen


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Campbell liep langs me heen en nam naast Scirpius plaats. Ik keek gauw weer terug naar voren en negeerde de vervelende gevoel die als een vuist in mijn maag aanvoelde. Ik zuchtte zachtjes en begon onrustig met mijn vingers te spelen. Kom op George; ze zijn vrienden.. ik moet me niet te veel zorgen maken. En toch; als ik toch zie dat Campbell ook iets begint te voelen voor Scorp en hem, weet ik veel, kust of zo iets.. dan weet ik dat Camp niet echt van mij hield. Dus hie groot is de kans dat er ook echt zo iets gaat gebeuren tussen hun? Oh Merlin George; ik word te paranoïde, allewn omdat de jongwn van wie ik hou naast een andere jongen komt zitten..
    Op dat moment kwamen Fred en Angelina de klaslokaal inlopen. Ze waren aan het praten zo te zien en meteen vingen ze mijn blik op. Ik zag Angelina haar kleine grijns tegoorschijn komen voordat ze een aantal grote stappen naar mijn richting toe zette.
    'Fred!' Siste ik om zijn aandacht te krijgen en hij schudde zijn hoofd. Overdreven klopte ik aan de lege tafel naast die van mij zodat hij naast me zou komen zitten, wat faalde toen Angelina hem lichtjes wegduwde toen hij eenmaal naast me stond en Angelina naast mij kwam zitten. Shit.
    'Zit jij maar deze keer ergens anders; Fred..' siste Angelina en ik schudde mijn hoofd.
    'Angelina; we hebben het er al over gehad en-'
    'Waarover?' Vroeg Fred en nam aan de tafel achter ons plaats waar een onbekende jongen zat. Ik schudde mijn hoofd en deed alsof ik Fred aanstaarde wat feitelijk Campbell en Scorpius was.
    'Alsjeblieft Fred, ik..'
    'George,'
    Ik draaide me weer om en siste "wat" voordat ze dichter naar me toe schuifelde.
    'Ken jij Fred en Roxanne?'
    'Ja, Fred zit achter me, hij is mijn tweelingbroer; wist je dat? En Roxanne is geloof ik een meid uit de derde leerjaar; ze is-'
    'Nee nee; onze kinderen George! Kom op; gaan we ze niet echt geen leven meer gunnen, puur omdat je plotseling die Saunders joch leuk vind?'
    'Dat Saunders Joch heeft een naam "Johnson" '
    Ze schudde haar hoofd en van onder de tafel greep ze naar mijn hand wat me maar nog geiriteerder maakte.
    'Wat?' Ik negeerde Fred zijn verbaasde stem en richtte me tot Angelina.
    'Verdomme Amgelina; ik hou van hem. En je kunt echt niet tussen een liefde komen; geloof me..'
    'En Saunders wel dan?'
    Ik rukte mijn hand los uit die van haar en schoof wat van haar weg.
    'Angelina; kap er mee of je scheurt ook deze vriendschap nog uit een.'
    Al meteen daarna kwam ze weer naar me toe geschoven en drukte ze haar lippen op mijn wang.
    'Het spijt me. Maar Campbell gaat ooit terug en ik wil dat je weet dat ik dan achter je sta.'
    'Oké Angelina. Maar nu ben ik bij Campbell..' en met dat trok ik me nogmaals weg van hem en draaide me om, en hoopte vurig dat Campbell dit niet had gezien.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Uch D'; je doet dit alleen maar om me terug te pakken met Victoire :< ik haat dat mens. Het is dat Camp haar nu niks kan aandoen maar... (cat) ik vermoord fred JR en laat het haar op eten onder het mom dat het George is en daarna... is ze dik en gaat ze dood :<


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Uch D'; je doet dit alleen maar om me terug te pakken met Victoire :< ik haat dat mens. Het is dat Camp haar nu niks kan aandoen maar... (cat) ik vermoord fred JR en laat het haar op eten onder het mom dat het George is en daarna... is ze dik en gaat ze dood :<


    Dit daxht ik dus ook precies over Victoire :Y)


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Scorpius Malfoy

    Ik zie na een tijdje Weasley door de deur lopen. Als hij gaat zitten en Cam langs hem loopt, naar mij toe, kan ik het niet laten om even te glimlachen. Campbell komt naast mij zitten en ik verschuif mijn spullen die ik op zijn tafel had gelegd.
    ‘Hoi,' fluistert hij. Anderling begint met haar les, maar ik let niet echt op. Mijn blik gaat naar George, die naast Angelina zit. Serieus? Dat had ik niet van hem verwacht.
    'Wat is er?' vraag ik fluisterend terwijl ik aantekeningen maak over Anderlings uitleg. Ze praat best snel en ik heb echt het geheugen van een goudvis dus kan ik maar beter aantekeningen maken.
    Sirius Zwarts en Harry Potter komen het lokaal binnen gestormd. ' Sorry, de wekker was niet gegaan. James en Albus komen er zo waarschijnlijk ook aan.' Ze gaan aan een tafel zitten maar houden hun mond niet, waardoor ze allebei aan een ander tafeltje moeten zitten. Sirius zit achter me.
    'Malfoy, waar zijn we mee bezig?' vraagt hij fluisterend aan mij. Ik zucht en wijst naar het bord, waar precies staat waar we mee bezig zijn. 'Oh, oké. Toch bedankt.' Ik knik en kijk weer naar Campbell, mezelf afvragend wat er tussen hem en Weasley is gebeurt.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    ‘Wat is er?’ ik glimlachte even en haalde mijn schouders op. ‘Niks.’ Fluisterde ik zachtjes tot mijn blik gevangen werd door Angelina die met George evenbeeld- Fred naar binnen kwam lopen. ‘Alsjeblieft.’ Murmelde ik toen ik Fred bij George de stoel naar achter trok maar Angelina duwde Fred echter weg en nam naast hem plaats waardoor er meteen een steek door me heen ging. Snel keek ik naar mijn handen en negeerde ook de rest die binnenkwam en hoezeer ik ook het gesprek tussen Fred, George en Angelina probeerde te negeren lukte het niet.
    ‘Ken je Fred en Roxanne?’
    ‘Ja, Fred zit achter me, hij is mijn tweelingbroer; wist je dat? En Roxanne is geloof ik een meid uit de derde leerjaar; ze is-‘
    ‘Nee nee; onze kinderen George! Kom op; gaan we ze niet echt geen leven meer gunnen, puur omdat je plotseling die Saunders joch leuk vind?’ ik beet bruut op de binnenkant van mijn wang. Voornamelijk omdat een deel van mij haar gelijk gaf.
    ‘Dat Saunders joch heeft een naam ‘’johnson’’ derest leek ik niet meer te horen. Alleen eventueel het kleine smak van angelina’s lippen op George wang waardoor mijn handen in twee vuisten vormde. Ik wist diep van binnen dat ik geen partij was voor Angelina. Hun konden altijd bij elkaar blijven. Hun waren later ook bij elkaar terwijl ik alleen bleef. Zoals altijd.
    Ik voelde Scorpius ogen op mij branden waardoor ik snel weer naar mijn handen keek. Ik wist zeker dat hij het ook gezien had wat ik zojuist zag en waarschijnlijk wilde hij er over praten. Terwijl ik haar alleen maar wilde wurgen tot het licht uit haar ogen verdween.
    ‘Het betekend vast niks. Waarschijnlijk was het alleen maar testen of ze wel wat voor elkaar voelde omdat.. omdat..’ murmelde ik twijfelend voordat ik verward een hand door mijn haar haalde voor ik weer omhoog keek naar Angelina en mijn ogen samenkneep.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scorpius Malfoy

    ‘Ken je Fred en Roxanne?’ Ik frons mijn wenkbrauwen. Ze hebben het over hun kinderen. Dat is vast heel erg fijn voor Campbell. Ik heb nu echt zin om Weasleys gezicht te verbouwen, want hoewel dit betekent dat Cam en Weasley niet meer gaat gebeuren, doet het Campbell pijn en dat wens ik hem niet toe.
    ‘Ja, Fred zit achter me, hij is mijn tweelingbroer; wist je dat? En Roxanne is geloof ik een meid uit de derde leerjaar; ze is-‘ ik glimlach een beetje en kijk naar Anderling.
    ‘Nee nee; onze kinderen George! Kom op; gaan we ze niet echt geen leven meer gunnen, puur omdat je plotseling die Saunders joch leuk vind?’ Ik zie dat Campbell op zijn wang bijt en kijk hem met medelijden aan. Hij is en blijft mijn beste vriend en eigenlijk wil ik nu ook Angelina in elkaar slaan.
    ‘Dat Saunders joch heeft een naam ‘’johnson’’ Campbell balt zijn handen tot vuisten en ik wil hem troosten, maar dat kan ik niet. Waarschijnlijk is dat nu het laatste waar hij zin in heeft.
    ‘Het betekend vast niks. Waarschijnlijk was het alleen maar testen of ze wel wat voor elkaar voelde omdat.. omdat..’ Hij maakt zijn zin niet af. Ik twijfel even en leg mijn hand op de zijne.
    'Cam, het komt goed. Des noods vergeet je dit allemaal en is het nooit gebeurt, in niemands geheugen...' Behalve in de mijne, denk ik erachteraan. Ik wil dit niet vergeten. Herinneringen bepalen wie je zijn en hoewel ik nog maar een paar dagen hier ben geweest, is er zoveel gebeurt en ik wil het niet vergeten. Ik heb gezien dat mijn vader een menselijke kant heeft, dat er misschien een mogelijkheid is dat Cam en ik ooit een relatie krijgen. 'Mij maakt het helemaal niks uit. Ik ben er voor je, in welke tijd we ook zijn.'

    Stiekem vergeten ze gewoon alles en dan gebeurt alles wat @19 years gebeurde.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    ‘Cam, het komt goed. Des noods vergeet je dit allemaal en is het nooit gebeurt, in niemands geheugen..’ ik voelde zijn hand op die van mij plaatsen en ik kon het niet laten om zachtjes te slikken en mijn hoofd te buigen om ernaar te kijken.
    ‘Mij maakt het helemaal niks uit. Ik ben er voor je, in elke tijd we ook zijn.’
    Ik beet op mijn lip terwijl ik maar naar zijn hand keek die mijn hand had omvat terwijl ik een mondhoek op probeerde te trekken wat benadeeld werd door de te veel gedachtes die door mijn hoofd spookte. Ergens voelde ook slechts deze hand op die van mij aan als verraad naar George. Alsof ik vreemd ging voor zijn neus terwijl ik feitelijk niks verkeerds deed. Ik liet mensen niet mijn wang zoenen naast George. Ik beet weer aarzelend mijn op mijn lip terwijl ik mijn hoofd nog omlaag hield. Naar onze handen.
    ‘Waarom doe je zo naar me; Scorpius. Waarom doe je zo als de werkelijkheid is dat je hier niet wilt zijn.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scorpius Malfoy

    Campbell kijkt naar onze handen die op elkaar liggen en ik probeer van zijn gezicht af te lezen wat hij denkt. Snel kijk ik weer naar Anderling zodat het ten minste nog lijkt dat ik oplet.
    ‘Waarom doe je zo naar me; Scorpius. Waarom doe je zo als de werkelijkheid is dat je hier niet wilt zijn.’ Ik frons even en denk na over wat zijn woorden betekenen. Waarschijnlijk bedoelde hij het niet zo, maar voor mij voelt het alsof hier betekent dat ik niet op deze wereld wil zijn, waar hij totaal gelijk in heeft.
    'Waarom ik zo naar je doe? Ik heb geen idee. Dat is wat ik mezelf al jaren afvraag, maar-' 'Malfoy en Saunders, als jullie graag willen praten kunnen jullie dat ook op de gang doen. Na de les even langskomen, dan kunnen we het hebben over jullie gedrag.' Met een rood hoofd en zonder iets te zeggen pak ik mijn spullen en loop ik de klas uit. Als ik eenmaal de klas uit ben kijk ik naar Campbell. 'Sorry, het spijt me. Maar wat ik wou zeggen is dat jij de enige ben die ik heb - oké, sinds we hier zijn probeert mijn vader bevriend met me te raken, maar de herinneringen...' Ik kijk naar Campbell. Hij is de enige die weet wat mijn vader me aandoet. 'Jij bent de enige die ik heb en ik hou van je, ook gewoon als een vriend. Dus denk niet dat ik jou ooit ga verlaten.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ach Scorpius ;'x


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••