• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Harry Potter - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX
    James Potter || Reservatie || Leora


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    Update 2:
    De volgende dag! De leerlingen die terug of verder in de tijd zijn gerezen worden opgeroepen om naar het kantoortje van Perkamentus te komen.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2014 - 23:12 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    (...)

    ohww die picture vind ik onwijs cute :'3 best creepy eigenlijk als hij zo naar je staart x'D maar ik mis deze Scorpius;


    Ondanks dat hij zijn honds kont gekust heeft x'D dat was creepy :P

    Iedereen denkt dat Scorp en draakje samen gay zijn geworden door hun enorme ego x'D

    obby= Obvious

    en missschien laat ik dan ginny wel nee zeggen omdat ze al met Marcel gaat ^^


    Haha tja hij was gewoon een beetje creepy bij Teen Wolf.


    ^Hij was een soort eng reptielmensdingwezen. Colton Haynes/Jackson Whitemore heeft gewoon veel meer leuke foto's op internet en Jackson's karakter is gewoon awesome en echt typisch Malfoy want hij doet alsof hij zichzelf geweldig vind maar stiekem voelt hij zich gewoon alleen.




    Als Ginny dat doet dan gaat Marcel er sowieso aan. En Scorpius zal nooit verliefd worden op zijn vader want hij haat zijn vader in de toekomst en ik daarom ook in het heden bang van Draco.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Derek_Hale schreef:
    (...)

    Haha tja hij was gewoon een beetje creepy bij Teen Wolf.


    ^Hij was een soort eng reptielmensdingwezen. Colton Haynes/Jackson Whitemore heeft gewoon veel meer leuke foto's op internet en Jackson's karakter is gewoon awesome en echt typisch Malfoy want hij doet alsof hij zichzelf geweldig vind maar stiekem voelt hij zich gewoon alleen.




    Als Ginny dat doet dan gaat Marcel er sowieso aan. En Scorpius zal nooit verliefd worden op zijn vader want hij haat zijn vader in de toekomst en ik daarom ook in het heden bang van Draco.


    Ahw :'3 ik ben benieuwd hoe ver Scorpius' liefde voor Camp gaat gezien je me waarschijnlijk gaat haten binnenkort x'D

    En oke dat klinkt awesome :'D misschien laat ik GInny wel met Albus gaan omdat James niet met Albus gaat zodat Harry Albus in elkaar kan slaan x'D ofzo :p muhahaha >:'D althans moet ik eerst aan Sphinx vragen dan; Obby.

    Ahw' ik heb medelijden met draco omdat hij zo'n toffe pap probeert te zijn nu omdat hij niet leuk vind hoe hij Scorp behandeld in toekosmt D;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    nu we toch met Gif's bezig zijn x')



    Scorpius hoopt op dit ^ x')



    en deze omdat hij ook zo onwijs cute is :'3



    Nog steeds zelfs <3'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    nu we toch met Gif's bezig zijn x')



    Scorpius hoopt op dit ^ x')



    en deze omdat hij ook zo onwijs cute is :'3



    Nog steeds zelfs <3'


    Wtf Scorpius is geen meisje :'(
    Ik mag Maya niet. Heb je al de season 14 promo gezien?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Derek_Hale schreef:
    (...)

    Wtf Scorpius is geen meisje :'(
    Ik mag Maya niet. Heb je al de season 14 promo gezien?


    Ja allang en ook die andere die pas net on Air is.

    Ik mag Maya echt niet. Sinds Camp dood is eigenlijk niet meer. Ik vond haar zo'n gigantisch grote bitch sinds Rays of Light. Eerst na Camps dood begreep ik haar nog wel maar nu ze met iedereen maar 'overprotective' loopt te doen terwijl ik haar gewoon zo'n aandachtshoer vind :'3

    Ten tweede Ship ik Triles en ik heb het gevoel dat ze ze uit elkaar gaat halen terwijl ik Miles echt boring vond en Ziles ook. Wel lijkt het me wel grappig om Zaya te zien... ook gezien ik beide personages niet mag. Hoewel het niet erger kan dan Franky.

    Dan hebben we nog Eclarey. Ik bedoel ik vind het helemaal niet leuk wat ze gedaan hadden. Eclare moest gewoon Eclare blijven zonder Joey. Ergens hoop ik dat het Eli's baby is of dat Claire het adopteerd voordat het uit de hand loopt maar het zou wel weer drama worden zoals altijd. Ik mag Joey echt niet. Eerst was hij 'all over' claire en nu opeens is het becky terwijl ik Beckdam onwijs shipte :< Ik vond het ook zo lullig hoe Adam dood ging.. >.< Hoewel ik daarbij neit moest huilen en wel bij cam x') och ik mis hem nog steeds. Ik ben niet meer zo enthousiast geweest voor een degressi episode sinds hij dood ging. Cam maakte Degrassi gewoon.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Wat is er gebeurd, wat zijn jullie van plan :'o ik ben bang :'(


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    Wat is er gebeurd, wat zijn jullie van plan :'o ik ben bang :'(


    Niks maar Linde wilde @ Goblet een week doorspoelen en mij maakte het niet uit en de bal kunnen we overmorgen @ generations houden als je wilt x') Voor derest is het allemaal geneuzel en Post van Camp :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Oh, ik dacht dat ik irts las over Albus die weer wat met Ginny zou nemen en nog iets over Scorpius en iets over dst iemand wat an me zou vragen of zo iets ;'3


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    Oh, ik dacht dat ik irts las over Albus die weer wat met Ginny zou nemen en nog iets over Scorpius en iets over dst iemand wat an me zou vragen of zo iets ;'3


    Ja albus kan met Ginny naar het bal omdat hij anders niemand heeft zodat Harry jaloers op ginny kan wordne ofzo x'D

    Scorpius wilt Campbell vragen maar Campbell gaat met George althans als George hem mee vraagt dan want schoolballen zijn niet echt zíjn ding.

    Daar ging het over en om de schoolbal de dag erna te houden als jij er mee eens was.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Wauww wat een stilte xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Wauww wat een stilte xd


    Inderdaad :O


    Spoiler alert: you will save yourself

    Oh god; het spijt me heel erg, de laatste paar dagen was ik in een te afschuwelijke stemming om wat te posten maar ik ga nu even heel snel wat voor George verzinnen zodat we door kunnen gaan..

    Kom op mensjes, we moeten verder; en ja, schoolbal de dag daarna is wel goed. @Goblet kunnen we ook een tijdaprong van een week maken dus Campie magdaar wel wat verzinnen aaangezien George en Draco al wat hebben gepost :Y)

    Oh, en vergeen James niet; die moet eerder weg dan Albie aangezien ze nog steeds op het terrein staan enAlbie had als laatst gepost

    [ bericht aangepast op 8 okt 2014 - 10:16 ]


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Ik ben nu al een paar dagen ziek en schrijven gaat niet erg goed :(


    Spoiler alert: you will save yourself

    Derek_Hale schreef:
    Ik ben nu al een paar dagen ziek en schrijven gaat niet erg goed :(


    Ik ben nu ook ziek :') tenminste hoef ik niet naar school ^^


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ik ben nu ook ziek :') tenminste hoef ik niet naar school ^^


    Ik ook niet ^^
    Maar ik moet wel huiswerk maken van mijn ouders :(


    Spoiler alert: you will save yourself