• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Harry Potter - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX
    James Potter || Reservatie || Leora


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    Update 2:
    De volgende dag! De leerlingen die terug of verder in de tijd zijn gerezen worden opgeroepen om naar het kantoortje van Perkamentus te komen.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2014 - 23:12 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Oh merlin. Dit word nog wat met jullie twee terwijl misschien george en scorp hem laten gaan vallen als een baksteen straks :'x

    Wanneer zullen we de bal houden?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Oh merlin. Dit word nog wat met jullie twee terwijl misschien george en scorp hem laten gaan vallen als een baksteen straks :'x

    Wanneer zullen we de bal houden?


    Scorpius will never do that!

    Misschien over twee weken ofzo (of eerder want ons kennende gaan we heel lang doen over die weken)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Derek_Hale schreef:
    (...)

    Scorpius will never do that!

    Misschien over twee weken ofzo (of eerder want ons kennende gaan we heel lang doen over die weken)


    Maar Scorpius weet nog niet wat er gaat gebeuren

    uhm maakt mij vrij weinig uit maar gezien ik nogal inspiratieloos ben met al mijn personages leek de bal mij een uitgelegen oplossing (x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Maar Scorpius weet nog niet wat er gaat gebeuren

    uhm maakt mij vrij weinig uit maar gezien ik nogal inspiratieloos ben met al mijn personages leek de bal mij een uitgelegen oplossing (x


    Haha gewoon een random bal plannen xD
    "Hallo, morgen is er een bal. Veel plezier."


    Spoiler alert: you will save yourself

    Derek_Hale schreef:
    (...)

    Haha gewoon een random bal plannen xD
    "Hallo, morgen is er een bal. Veel plezier."


    Dat had ik eens op mijn oude school x') toen was het woensdag en zouden we die vrijdag de schoolfeest hebben. x') desalniettemin was het nog onwijs druk toen dus :p

    Maar mij maakt niet uit- maar ik weet niet echt iets meer voor Camp; James noch Draco :'3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Dat had ik eens op mijn oude school x') toen was het woensdag en zouden we die vrijdag de schoolfeest hebben. x') desalniettemin was het nog onwijs druk toen dus :p

    Maar mij maakt niet uit- maar ik weet niet echt iets meer voor Camp; James noch Draco :'3


    Haha ik merk het. Sowieso loopt het een beetje dood hier.
    Ik ga nooit naar schoolfeesten; geen goede muziek en veel te druk. Ik hou niet van drukte.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Derek_Hale schreef:
    (...)

    Haha ik merk het. Sowieso loopt het een beetje dood hier.
    Ik ga nooit naar schoolfeesten; geen goede muziek en veel te druk. Ik hou niet van drukte.


    @Goblet ook terwijl jullie een hele week moeten gaan vullen want Ginny is ergens naast de weg aan het liggen en Campbell is buiten bewustzijn x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    @Goblet ook terwijl jullie een hele week moeten gaan vullen want Ginny is ergens naast de weg aan het liggen en Campbell is buiten bewustzijn x'D


    Ja maar Cam is daar de bron van Drama en verder is er geen drama dus kunnen we beter de week doorspoelen ofzo.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Derek_Hale schreef:
    (...)

    Ja maar Cam is daar de bron van Drama en verder is er geen drama dus kunnen we beter de week doorspoelen ofzo.


    Moet ik dat als een compliment opvatten- dat mijn personage de bron van drama is x') Oh Merlin. Ik zit wel in liefdestriangles he D'; Arme ik x.o'
    --

    Tja Sphinx moet dan maar beslissen wat ze wilt. Mij maakt het vrij weinig uit.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Moet ik dat als een compliment opvatten- dat mijn personage de bron van drama is x') Oh Merlin. Ik zit wel in liefdestriangles he D'; Arme ik x.o'
    --

    Tja Sphinx moet dan maar beslissen wat ze wilt. Mij maakt het vrij weinig uit.


    Moest van jou (cat)
    Ik hoop dat dit niet doodloopt.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Derek_Hale schreef:
    (...)

    Moest van jou (cat)
    Ik hoop dat dit niet doodloopt.


    Haha ohoh wat is dit nou weer :<

    Ik ben benieuwd wat Scorpius en George gaan doen gezien ze beide van Campbell houden (denk ik) @ schoolfeest wanneer het Obby is dat Camp met George gaat of niet.Want dan moet ofcourse George hem vragen voor de bal want Camp zou daar nooit uit zich zelf (of vrijwillig) heen gaan.
    Daarnaast vraag ik me af wat Albus doet als James met een ander op komt dagen en of Harry het heelhuids overleeft met zijn 2 zoons :P en ook vraag ik me ergens af wat Sirius met James van plan is x.o'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Haha ohoh wat is dit nou weer :<

    Ik ben benieuwd wat Scorpius en George gaan doen gezien ze beide van Campbell houden (denk ik) @ schoolfeest wanneer het Obby is dat Camp met George gaat of niet.Want dan moet ofcourse George hem vragen voor de bal want Camp zou daar nooit uit zich zelf (of vrijwillig) heen gaan.
    Daarnaast vraag ik me af wat Albus doet als James met een ander op komt dagen en of Harry het heelhuids overleeft met zijn 2 zoons :P en ook vraag ik me ergens af wat Sirius met James van plan is x.o'


    Jij zei tegen mij dat ik Draco verliefd op Cam moest laten worden.

    Scorpius gaat denk ik heel lief aan Campbell vragen of hij met hem naar het schoolbal wil en anders gaat hij ergens in een hoekje de hele avond van het schoolbal zitten huilen. Harry gaat natuurlijk Ginny vragen en doet dat tijdens een zwerkbalwedstrijd of weetikveel. Harry bedenkt altijd wel weer iets spectaculair maar stoms. En Sirius... Tja. Ik ga niks verklappen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Derek_Hale schreef:
    (...)

    Jij zei tegen mij dat ik Draco verliefd op Cam moest laten worden.

    Scorpius gaat denk ik heel lief aan Campbell vragen of hij met hem naar het schoolbal wil en anders gaat hij ergens in een hoekje de hele avond van het schoolbal zitten huilen. Harry gaat natuurlijk Ginny vragen en doet dat tijdens een zwerkbalwedstrijd of weetikveel. Harry bedenkt altijd wel weer iets spectaculair maar stoms. En Sirius... Tja. Ik ga niks verklappen.


    Ik verklap niks; maar het gaat de ergste avond van Cams' leven worden
    James die gaat iets onwijs doms doen obby; daar is het James voor x')
    Ohja mijn joker; Ginny. Die is natuurlijk hardstikke verliefd op Harry dus die vind alles goed en hangt wel als een puppy aan zijn hand xd
    Draco die vraagt zijn zoon wel mee x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Ik verklap niks; maar het gaat de ergste avond van Cams' leven worden
    James die gaat iets onwijs doms doen obby; daar is het James voor x')
    Ohja mijn joker; Ginny. Die is natuurlijk hardstikke verliefd op Harry dus die vind alles goed en hangt wel als een puppy aan zijn hand xd
    Draco die vraagt zijn zoon wel mee x'D


    Awh, dat is zielig
    Wat betekent obby?
    Toch gaat Harry zich echt heel veel zorgen maken dat ze niet met hem wil etc etc etc.
    Haha ik ziet het al helemaal voor me. Draco en Scorpius daar heel serieus samen naar het bal terwijl iedereen echt zo kijkt van WTF.


    How Scorpius feels about Cam.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Derek_Hale schreef:
    (...)

    Awh, dat is zielig
    Wat betekent obby?
    Toch gaat Harry zich echt heel veel zorgen maken dat ze niet met hem wil etc etc etc.
    Haha ik ziet het al helemaal voor me. Draco en Scorpius daar heel serieus samen naar het bal terwijl iedereen echt zo kijkt van WTF.


    How Scorpius feels about Cam.


    ohww die picture vind ik onwijs cute :'3 best creepy eigenlijk als hij zo naar je staart x'D maar ik mis deze Scorpius;



    Ondanks dat hij zijn honds kont gekust heeft x'D dat was creepy :P

    Iedereen denkt dat Scorp en draakje samen gay zijn geworden door hun enorme ego x'D

    obby= Obvious

    en missschien laat ik dan ginny wel nee zeggen omdat ze al met Marcel gaat ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya