• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde offtopic topic in het stamcafé, het enige echte dat toegestaan is!
    Offtopic betekent echter niet spammen!
    Hou het gezellig





    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin - Plompe Lori
    Yolanda - Escapism - Panda
    Merel - Nonno
    Sophie - Insert_Name - Draak
    Erieka - Hikikomori - Kat
    Lotta - Novoselic - Aardappel
    Sylvie - Sugglet - Pinguïn
    Marjanne - Ron_Weasley
    Jolanda - Sigil - Konijn
    Aline - Saisons
    Noa - Cicatrix
    Margot - Dandy - Ocelot
    Eva - Crona
    Xantha - StarSpangledGir

    [ bericht aangepast op 8 okt 2014 - 0:09 ]


    Tijd voor koffie.

    Ik studeer Chemie.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nana is slim, haha.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Nana is slim, haha.


    Haha ja, zo'n studie lijkt me echt verschrikkelijk lastig


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Meh, niet slim genoeg jammer genoeg. :p
    Ik ben niet dom of super slim, maar ontzettend lui eigenlijk. In het middelbaar hoefde ik niet zo veel te leren om te kunnen slagen en daar heb ik mij wel al serieus aan mispakt tijdens mijn hogere studies. Ik leer graag dingen bij, maar vind examens ontzettend nutteloos. Je leert snel iets en na je examen filter je onmiddellijk alles uit je hoofd om aan het nieuwe vak te beginnen. Het instuderen van een vak verveeld me dan ook ontzettend snel en dat vind ik ergens wel jammer eigenlijk. Hierdoor slaag ik eigenlijk niet echt uitmuntend op theorie. Ik doe veel liever iets in de praktijk. Chemie is niet meteen de studie die je kan doen als je het nog nooit eerder hebt gedaan, maar je hoeft er geen Curie voor te zijn ofzo.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Freljords schreef:
    Meh, niet slim genoeg jammer genoeg. :p
    Ik ben niet dom of super slim, maar ontzettend lui eigenlijk. In het middelbaar hoefde ik niet zo veel te leren om te kunnen slagen en daar heb ik mij wel al serieus aan mispakt tijdens mijn hogere studies. Ik leer graag dingen bij, maar vind examens ontzettend nutteloos. Je leert snel iets en na je examen filter je onmiddellijk alles uit je hoofd om aan het nieuwe vak te beginnen. Het instuderen van een vak verveeld me dan ook ontzettend snel en dat vind ik ergens wel jammer eigenlijk. Hierdoor slaag ik eigenlijk niet echt uitmuntend op theorie. Ik doe veel liever iets in de praktijk. Chemie is niet meteen de studie die je kan doen als je het nog nooit eerder hebt gedaan, maar je hoeft er geen Curie voor te zijn ofzo.


    Ik herken dit heel erg in de zin dat ik op de middelbare ook geen flikker deed en dat ik dat gedrag heb meegenomen naar de universiteit. Daardoor haal ik het wel, maar ik haal geen hoge cijfers.
    Misschien geen Curie, maar je moet er wel skills voor hebben die ik in ieder geval helemaal niet bezit.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ah ik ben niet zo goed met talen, dus het wordt wel gecompenseerd.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Chemie is gewoon scheikunde toch? (: ik ken twee jongens die dat studeren en die zijn echt heel erg slim :').

    Bij procestechnologie dacht ik aan mijn eigen studie, haha. Volgens mij is dat een vak die ik ook ga krijgen als ik PPT ga kiezen (je hebt ppt en ptl. De één is scheikundiger en de ander meer natuurkunde). Ik studeer nu namelijk Technische Bedrijfskunde - of Industrial Engineering Management, als je het in het Engels wilt :').

    Ik kan me trouwens perfect vinden in je verhaal, want ik studeer nog maar net en ben nu al laks.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Oh, ik kan me er ook goed in vinden, eigenlijk, wat best wel slecht is. Tenminste, voor mij, aangezien ik niks gedaan heb op de middelbare school.
    Maar hoe is het vandaag everyone?


    Tijd voor koffie.

    Feest. Ik heb zojuist uitgerekend dat ik voor mijn eerste tentamen waarschijnlijk een 3.5 heb.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ron_Weasley schreef:
    Feest. Ik heb zojuist uitgerekend dat ik voor mijn eerste tentamen waarschijnlijk een 3.5 heb.


    O :/ Dat is niet zo fijn ...

    Saisons > Ansolo ^^

    Ansolo schreef:
    (...)

    O :/ Dat is niet zo fijn ...


    Nee haha. Gelukkig telt-ie niet zo vaak mee :')

    [ bericht aangepast op 9 okt 2014 - 16:57 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ik maak scones en eet ze op met mascarpone en een dunne zelfgemaakte bramenjam.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Jup Chemie is scheikunde. Voor proces zaken wij allemaal apparaten, sensoren, regelaars en andere brol voor in chemische bedrijven. We moesten dan ook al van die processen vanbuiten kennen. Ik vind zoiets echt ontzettend dom, want als ik naar een fabriek ga, gaan ze mij wel dat proces volledig uitleggen voor ik er mee moet werken. Echt zinloos dat vak. Nu hebben we daar dus labo van. Van die sensoren enzo worden nu omgevormd naar een klein paneeltje zodat we daar leren mee werken en de docent kan er zelf niks van. Echt belachelijk.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ieeee, mensen, geef mij alsjeblieft jongensadvies? D: Een maat van me zei dat ik Lars gewoon mee uit moet vragen. Maar ik heb nog nooit een normaal gesprek met 'm gehad, is dat dan niet raar? Sowieso weet ik niet of ik dat wel durf hoor. D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •