• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde offtopic topic in het stamcafé, het enige echte dat toegestaan is!
    Offtopic betekent echter niet spammen!
    Hou het gezellig





    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin - Plompe Lori
    Yolanda - Escapism - Panda
    Merel - Nonno
    Sophie - Insert_Name - Draak
    Erieka - Hikikomori - Kat
    Lotta - Novoselic - Aardappel
    Sylvie - Sugglet - Pinguïn
    Marjanne - Ron_Weasley
    Jolanda - Sigil - Konijn
    Aline - Saisons
    Noa - Cicatrix
    Margot - Dandy - Ocelot
    Eva - Crona
    Xantha - StarSpangledGir

    [ bericht aangepast op 8 okt 2014 - 0:09 ]


    Tijd voor koffie.

    De muziek van P!nk helpt goed bij 'a bad day'.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2014 - 21:39 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Not sure if the man is hot or just the suit.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Both. :Y) Zonder suit is hij echter niet zo.


    Your make-up is terrible

    Hoe is het allemaal?


    Tijd voor koffie.

    Deerstalker schreef:
    Hoe is het allemaal?


    Aan de ene kant wel goed aan de andere kant voel ik me best wel meh. Hoe gaat het met jou?


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik ga slapen, ben erg moe :[


    26 - 02 - '16

    Aww, slaap lekker!


    Your make-up is terrible

    Thank you (:
    Ik hoop dat jullie allemaal lekker kunnen slapen straks (;


    26 - 02 - '16

    Hikikomori schreef:
    Thank you (:
    Ik hoop dat jullie allemaal lekker kunnen slapen straks (;


    Slaap lekker


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    I'm bored as fuck en ontzetten slecht gezind.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Jeez... Ik zit vast in de trein, één station verwijderd van de bus die ik moet nemen. Daardoor ben ik te laat voor een practicum dat gewoon voor cijfer is. Kut-trein.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Konigsberg schreef:
    (...)

    Aan de ene kant wel goed aan de andere kant voel ik me best wel meh. Hoe gaat het met jou?


    Vermoeid, maar voldaan :Y) Ik heb een leuke dag gehad. Vanwaar de gemixte gevoelens?

    Freljords schreef:
    I'm bored as fuck en ontzetten slecht gezind.


    Ai, balen. What happened?

    Sorry, mijn internet viel gisteren uit, dus ik kan mijn reactie nu pas posten :c


    Tijd voor koffie.

    Deerstalker schreef:
    (...)

    Ai, balen. What happened?

    Sorry, mijn internet viel gisteren uit, dus ik kan mijn reactie nu pas posten :c
    Ik ben gewoon ontzettend boos om een vriendin. Het gaat hem om die housewarming. Ze huren al een jaar dat huis en ik heb al sinds het begin een kaatje gekocht en vraag regelmatig hoe het daar gaat enzo en sinds kort woont ze er nu officieel omdat haar studies bijna afgerond zijn en ze daar dan kan intrekken. Na een jaar komt dus eindelijk hun housewarming. Ze weet hoe erg ik hier al naar uitkijk. Het ging deze zaterdag zijn, maar omdat de datum voor sommige niet uitkomt (waaronder haar bestie), heeft ze het verzet naar volgende week vrijdag. Ik kan sowieso in de meeste gevallen de vrijdag niks doen omdat ik in Gent studeer en dus meestal laat thuis ben. Dit semester heb ik dan vaak ook nog eens de vrijdag tot 18u-18u30 les, dus dat zit er dan al helemaal niet in. Dat terzijde ga ik dat weekend ook naar FACTS dus vrijdag moet ik nog alles klaarmaken van mijn cosplay voor de dag erna. Met andere woorden, de nieuwe datum schikt mij alles behalve. Nu kreeg ik als antwoord dat ze een datum zoeken die de meeste passen dus het maar jammer voor mij is. Het werd zo niet gezegd, maar daar kwam het wel op neer. Nu is dat niet zo erg dat ze kijken naar de datum waarop de meeste mensen kunnen, maar ik vind het gewoon weer niet raar dat ik maar mijn plan moet trekken. En dat het nu toeval is, daar geloof ik niet in. Want als ik iets voorstel, kan de helft soms niet en als dan iemand anders met een ander voorstel komt voor dezelfde dag, dan pas het opeens wel. Ik heb gewoon zo vaak het gevoel dat er over me gekeken wordt en ik er niet bijhoor. Ik word ook vaak niet uitgenodigd voor dingen enzo en ik til mij daar toch wel zwaar aan met momenten. Ik heb gewoon zo vaak het gevoel dat ik er niet bijhoor.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Het was net helemaal niet awkward hihi :3 juist heel leuk.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Freljords schreef:
    (...)Ik ben gewoon ontzettend boos om een vriendin. Het gaat hem om die housewarming. Ze huren al een jaar dat huis en ik heb al sinds het begin een kaatje gekocht en vraag regelmatig hoe het daar gaat enzo en sinds kort woont ze er nu officieel omdat haar studies bijna afgerond zijn en ze daar dan kan intrekken. Na een jaar komt dus eindelijk hun housewarming. Ze weet hoe erg ik hier al naar uitkijk. Het ging deze zaterdag zijn, maar omdat de datum voor sommige niet uitkomt (waaronder haar bestie), heeft ze het verzet naar volgende week vrijdag. Ik kan sowieso in de meeste gevallen de vrijdag niks doen omdat ik in Gent studeer en dus meestal laat thuis ben. Dit semester heb ik dan vaak ook nog eens de vrijdag tot 18u-18u30 les, dus dat zit er dan al helemaal niet in. Dat terzijde ga ik dat weekend ook naar FACTS dus vrijdag moet ik nog alles klaarmaken van mijn cosplay voor de dag erna. Met andere woorden, de nieuwe datum schikt mij alles behalve. Nu kreeg ik als antwoord dat ze een datum zoeken die de meeste passen dus het maar jammer voor mij is. Het werd zo niet gezegd, maar daar kwam het wel op neer. Nu is dat niet zo erg dat ze kijken naar de datum waarop de meeste mensen kunnen, maar ik vind het gewoon weer niet raar dat ik maar mijn plan moet trekken. En dat het nu toeval is, daar geloof ik niet in. Want als ik iets voorstel, kan de helft soms niet en als dan iemand anders met een ander voorstel komt voor dezelfde dag, dan pas het opeens wel. Ik heb gewoon zo vaak het gevoel dat er over me gekeken wordt en ik er niet bijhoor. Ik word ook vaak niet uitgenodigd voor dingen enzo en ik til mij daar toch wel zwaar aan met momenten. Ik heb gewoon zo vaak het gevoel dat ik er niet bijhoor.


    Ik snap dat je dat niet fijn vindt, ik zou het persoonlijk ook niet fijn vinden. Het is ook best jammer dat ze niet kunnen als jij iets voorstelt, maar wel kunnen als een ander iets voorstelt, dan zou ik me ook zo voelen. Da's gewoon klote. Kan je er niet eens over praten?

    [ bericht aangepast op 7 okt 2014 - 18:01 ]


    16 - 09 - '17