• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde offtopic topic in het stamcafé, het enige echte dat toegestaan is!
    Offtopic betekent echter niet spammen!
    Hou het gezellig





    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin - Plompe Lori
    Yolanda - Escapism - Panda
    Merel - Nonno
    Sophie - Insert_Name - Draak
    Erieka - Hikikomori - Kat
    Lotta - Novoselic - Aardappel
    Sylvie - Sugglet - Pinguïn
    Marjanne - Ron_Weasley
    Jolanda - Sigil - Konijn
    Aline - Saisons
    Noa - Cicatrix
    Margot - Dandy - Ocelot
    Eva - Crona
    Xantha - StarSpangledGir

    [ bericht aangepast op 8 okt 2014 - 0:09 ]


    Tijd voor koffie.

    Sigil schreef:
    Het was net helemaal niet awkward hihi :3 juist heel leuk.


    Heb je het over die date? Want die had je toch vandaag? Of vergis ik me? TELL ME! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Sugglet schreef:
    (...)

    Ik snap dat je dat niet fijn vindt, ik zou het persoonlijk ook niet fijn vinden. Het is ook best jammer dat ze niet kunnen als jij iets voorstelt, maar wel kunnen als een ander iets voorstelt, dan zou ik me ook zo voelen. Da's gewoon klote. Kan je er niet eens over praten?
    Ze had haar blijkbaar mistyped en omdat er zoveel in dat gesprek werd gespammed had ik de fout niet gezien tot nu. Ik zeg dan ook dat ik nu wel kan komen en nu doet iedereen alsof ik een domme trol ben omdat ik niet goed heb gelezen. Dat niemand dan ook eens reageert op het feit dat ik vrijdag gebruik ipv zaterdag en dus niet door had dat het opeens op een zaterdag was, zullen we maar buiten beschouwing houden. Het feit dat ik hier dan ook enorm pissed off om was (en eigenlijk nog steeds ben), maakt het er niet beter op. Maar goed.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Escapism schreef:
    (...)

    Heb je het over die date? Want die had je toch vandaag? Of vergis ik me? TELL ME! _O_


    Haha ja die had ik vandaag :3.

    Maar ik zou hem ophalen bij zijn werk, maar hij werkt als programmeur bij een ict bedrijf op de wallen boven een coffeeshop :') en dat idee vond ik erg awkward maar dat viel allemaal wel mee :3

    Jaa het was leuk hihi :3 maar hij was een beetje ziekjes. Hij zei vanochtend al dat hij zich al niet super voelde maar hij wilde het niet weer afzeggen so, Ik ben hem gaan ophalen maar hij was al pips en bleek en zo. Dus toen hij vroeg: Wat gaan we doen? zei ik: "Naar cs lopen en jij gaat naar huis je bed in :')" Maar het is een man dus hij is eigenwijs en wilde dat perse niet maar ik ben eigenwijzer dus we zijn naar cs gelopen. Hebben koffie gedronken bij starbucks en toen heb ik hem naar zijn perron gebracht. Daar kreeg ik een hele intense super hug die overigens heel fijn voelde aangezien hij super lekker rook. En toen issie de trein in gegaan :3
    Beetje kort was wel jammer maar ik ben er achter gekomen dat ie een héél leuke lach heb en super groene ogen die mijn buik deed kriebelen so yeah het was leuk :3 Hij vond het ook erg jammer dat het zo kort was dus stelde voor om Zondag weer af te spreken want dan hadden we de hele dag. Overigens kwamen we er ook achter dat ie slechts 7 minuten van mijn school werkt dus we gaan wss woensdag of vrijdag een kopje koffie drinken als we pauze hebben.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    (...)

    Haha ja die had ik vandaag :3.

    Maar ik zou hem ophalen bij zijn werk, maar hij werkt als programmeur bij een ict bedrijf op de wallen boven een coffeeshop :') en dat idee vond ik erg awkward maar dat viel allemaal wel mee :3

    Jaa het was leuk hihi :3 maar hij was een beetje ziekjes. Hij zei vanochtend al dat hij zich al niet super voelde maar hij wilde het niet weer afzeggen so, Ik ben hem gaan ophalen maar hij was al pips en bleek en zo. Dus toen hij vroeg: Wat gaan we doen? zei ik: "Naar cs lopen en jij gaat naar huis je bed in :')" Maar het is een man dus hij is eigenwijs en wilde dat perse niet maar ik ben eigenwijzer dus we zijn naar cs gelopen. Hebben koffie gedronken bij starbucks en toen heb ik hem naar zijn perron gebracht. Daar kreeg ik een hele intense super hug die overigens heel fijn voelde aangezien hij super lekker rook. En toen issie de trein in gegaan :3
    Beetje kort was wel jammer maar ik ben er achter gekomen dat ie een héél leuke lach heb en super groene ogen die mijn buik deed kriebelen so yeah het was leuk :3 Hij vond het ook erg jammer dat het zo kort was dus stelde voor om Zondag weer af te spreken want dan hadden we de hele dag. Overigens kwamen we er ook achter dat ie slechts 7 minuten van mijn school werkt dus we gaan wss woensdag of vrijdag een kopje koffie drinken als we pauze hebben.


    HAHAHA oke serieus, dat maakte me wel eventjes aan het lachen. :'D Als ICT'er op de wallen boven een coffeeshop. Raarder moet het niet worden. XD hahaha

    Maar ondanks dat het kort was, hebben jullie nu wel een eerste indruk van elkaar gehad. En dat die goed was, is natuurlijk helemaal fantastisch!
    Jij bent dus helemaal op je roze wolk, zo klinkt het. Super! :3

    Trouwens, met Nikki's feestje gaan wij meeten. Want ik kom hoogstwaarschijnlijk ook! c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    (...)

    HAHAHA oke serieus, dat maakte me wel eventjes aan het lachen. :'D Als ICT'er op de wallen boven een coffeeshop. Raarder moet het niet worden. XD hahaha

    Maar ondanks dat het kort was, hebben jullie nu wel een eerste indruk van elkaar gehad. En dat die goed was, is natuurlijk helemaal fantastisch!
    Jij bent dus helemaal op je roze wolk, zo klinkt het. Super! :3

    Trouwens, met Nikki's feestje gaan wij meeten. Want ik kom hoogstwaarschijnlijk ook! c:


    hahah snapje de awkwardness? :')
    Jaa, ik herinnerde me hem groter, maar hij is maar 1.80 of zo? Hij torende in ieder geval niet heel veel boven me uit, wat fijn was haha. Maar hij heeft echt hele mooie ogen, had echt moeite met hem aan te kijken, maar wilde het ook niet niet doen omdat het dan weer zo raar leek, dus keek em gewoon aan met praten etc maar dat was echt lastig haha. Helemaal als ie lachte want die lul heeft nog een leuke lach ook verdomme (cat)
    En hij heeft best veel tattoo's (ahum hele arm+hand, chestpiece, een varken op zijn andere arm, zn vingers nog en een heel recente langs zijn oor) Dus we konden gewoon over tattoo's praten waar we alletwee dus ervaring mee hadden (hij vertelde dat ie iedere dag dezelfde fout maakt door met de handdoek te hard zijn hoofd af te drogen en voelde zijn pijn ondanks dat ik geen daar heb) en tsjah gewoon over de random dingen zoals werk en school en dat we altijd verdwalen in amsterdam en dat ie alles in utrecht kent bladiebla. En dat het toevallig is dat zijn werk dichterbij school is dan we dachten.
    Anyhow toen ik in de trein zat kreeg ik een whatsappje dat we het snel weer een keer moesten doen waarop ik instemde als hij zich wat beter voelde haha. en toen of ik zondag kon en zoo.
    Yeah maybe ben ik soort van op een roze wolk haha en dat haat ik! xD ik wil dat helemaal niet zo snel en zo.

    Yaay je komt ook! Ik ben opzoek naar halloween kostuums maar dat wil nog niet lukken haha.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Freljords schreef:
    (...)Ze had haar blijkbaar mistyped en omdat er zoveel in dat gesprek werd gespammed had ik de fout niet gezien tot nu. Ik zeg dan ook dat ik nu wel kan komen en nu doet iedereen alsof ik een domme trol ben omdat ik niet goed heb gelezen. Dat niemand dan ook eens reageert op het feit dat ik vrijdag gebruik ipv zaterdag en dus niet door had dat het opeens op een zaterdag was, zullen we maar buiten beschouwing houden. Het feit dat ik hier dan ook enorm pissed off om was (en eigenlijk nog steeds ben), maakt het er niet beter op. Maar goed.


    Wauw... is het dan zo moeilijk om je even te zeggen dat het zaterdag was ipv vrijdag? Ik zou me nog meer gaan irriteren op die manier. Maar goed, beter dat het nu wel op een datum is dat je kan. Veel plezier alvast!

    @Jolanda, leuk voor je! (:


    16 - 09 - '17

    Dat klinkt als een leuk afspraakje, Jolanda. Hopelijk hebben jullie het zondag ook gezellig ^^

    Ik werd zojuist gebeld op Skype door iemand uit mijn klas. Ik vraag hem wat er is en hij zegt: niks, even praten over koetjes en kalfjes. Wil je even pesten.
    Oké, dan. Hahahaha.

    Saisons schreef:
    Dat klinkt als een leuk afspraakje, Jolanda. Hopelijk hebben jullie het zondag ook gezellig ^^

    hoop het ook ^^


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    (...)

    hahah snapje de awkwardness? :')
    Jaa, ik herinnerde me hem groter, maar hij is maar 1.80 of zo? Hij torende in ieder geval niet heel veel boven me uit, wat fijn was haha. Maar hij heeft echt hele mooie ogen, had echt moeite met hem aan te kijken, maar wilde het ook niet niet doen omdat het dan weer zo raar leek, dus keek em gewoon aan met praten etc maar dat was echt lastig haha. Helemaal als ie lachte want die lul heeft nog een leuke lach ook verdomme (cat)
    En hij heeft best veel tattoo's (ahum hele arm+hand, chestpiece, een varken op zijn andere arm, zn vingers nog en een heel recente langs zijn oor) Dus we konden gewoon over tattoo's praten waar we alletwee dus ervaring mee hadden (hij vertelde dat ie iedere dag dezelfde fout maakt door met de handdoek te hard zijn hoofd af te drogen en voelde zijn pijn ondanks dat ik geen daar heb) en tsjah gewoon over de random dingen zoals werk en school en dat we altijd verdwalen in amsterdam en dat ie alles in utrecht kent bladiebla. En dat het toevallig is dat zijn werk dichterbij school is dan we dachten.
    Anyhow toen ik in de trein zat kreeg ik een whatsappje dat we het snel weer een keer moesten doen waarop ik instemde als hij zich wat beter voelde haha. en toen of ik zondag kon en zoo.
    Yeah maybe ben ik soort van op een roze wolk haha en dat haat ik! xD ik wil dat helemaal niet zo snel en zo.

    Yaay je komt ook! Ik ben opzoek naar halloween kostuums maar dat wil nog niet lukken haha.


    Hahahah ik snap die awkwardness helemaal! :'D echt té grappig gewoon! :'D

    MAAR JO JO JO! IK WIL WEL EEN FOTO ZIEN HOOR VAN JE HUNK!
    En 1.80m is een prima lengte. Ik zelf had altijd zoiets van dat ik graag een vriend had van ongeveer mijn eigen lengte. Dus iets boven de 1.70m. Hoewel mijn crush toch wel 1.85m is hahahhaa. x)

    Dude, leg mij uit waarom hij een varken heeft als tattoo. x) hahaha sorry, maar ik kan me echt niet voorstellen waarom iemand dat zou willen eigenlijk. :x Vet nice ook dat hji in de buurt werkt! Maakt het afspreken een stuk eenvoudiger! Woont hij erg ver bij je weg?
    Ghehe waarom vind je dat zo erg dan? I mean, ik weet dat het nog niet zo lang uit is met je vriend. Maar als je over hem al wel heen bent en helemaal stapelgek bent op deze gozer, dan is dat toch niet zo heel erg? Of wel?

    Ik doe mijn dirndl aan. Ideetje van Nikki. ^^ En zij hadden schijnbaar make up om het enger te maken. Anders zie ik er schattig uit, in plaats van eng. :'D MAAR IK DOE GEEN VLECHTJES WANT DAT VIND IK VRESELIJK! x)
    Wel vertellen hoor, als je weet wat voor kostuum je gaat aantrekken! Misschien kun je bij een feestwinkel iets kopen of huren? ^^ die hebben heel vaak ook erg leuke dingen!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Sorry voor fans, maar ik MOEST dit eventjes delen! :'D HAHA


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    (...)

    Hahahah ik snap die awkwardness helemaal! :'D echt té grappig gewoon! :'D

    MAAR JO JO JO! IK WIL WEL EEN FOTO ZIEN HOOR VAN JE HUNK!
    En 1.80m is een prima lengte. Ik zelf had altijd zoiets van dat ik graag een vriend had van ongeveer mijn eigen lengte. Dus iets boven de 1.70m. Hoewel mijn crush toch wel 1.85m is hahahhaa. x)

    Dude, leg mij uit waarom hij een varken heeft als tattoo. x) hahaha sorry, maar ik kan me echt niet voorstellen waarom iemand dat zou willen eigenlijk. :x Vet nice ook dat hji in de buurt werkt! Maakt het afspreken een stuk eenvoudiger! Woont hij erg ver bij je weg?
    Ghehe waarom vind je dat zo erg dan? I mean, ik weet dat het nog niet zo lang uit is met je vriend. Maar als je over hem al wel heen bent en helemaal stapelgek bent op deze gozer, dan is dat toch niet zo heel erg? Of wel?

    Ik doe mijn dirndl aan. Ideetje van Nikki. ^^ En zij hadden schijnbaar make up om het enger te maken. Anders zie ik er schattig uit, in plaats van eng. :'D MAAR IK DOE GEEN VLECHTJES WANT DAT VIND IK VRESELIJK! x)
    Wel vertellen hoor, als je weet wat voor kostuum je gaat aantrekken! Misschien kun je bij een feestwinkel iets kopen of huren? ^^ die hebben heel vaak ook erg leuke dingen!


    Ik zal ff kijken of ik een foto voor je heb Haha :')
    Waarom? Tsjah, eigenlijk waarom niet? :'). Hij is gewoon een beetje lekker gek en gaat zo nu en dan naar de tattooshop en zegt leef je uit. Maar is een wat engere varken met een politiepet op. Ik weet niet waarom, vond ie leuk denk ik haha.
    Jaa, echt 7 minuutjes of zo. 5 minuutjes van mijn school en metro naar nieuwmarkt en dan twee minuutjes lopen. Jaa vooral omdat ik elke dag zo'n beetje een uur pauze heb. Hij heeft echter maar 25 minuten pauze so niet heel erg handig maar wel na school en zo. Hij woont in Utrecht en ik in Uitgeest. Met de trein zo'n beetje een uurtje.
    Waarom ik het erg vind? Nou well omdat het idd nog niet zo lang uit is met mijn ex, Maar ik ben al tijden over hem heen, maar het komt zo... nouja raar over omdat we ook gezamelijke vrienden hadden en zo. En ik weet niet of ik stapelgek ben op deze gozer. Hij is leuk ja, sowieso. En het geeft me kriebels inderdaad maar ik weet in godsnaam niet hoe hij over mij denkt. Vandaar.

    Ik weet echt niet wat ik aan ga trekken :') word echt een ramp


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Escapism schreef:
    Sorry voor fans, maar ik MOEST dit eventjes delen! :'D HAHA



    Vind ik leuk.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Deerstalker --> Insert_Name

    @Yolanda, hehehehe :Y)


    Tijd voor koffie.

    @Sophie Goede naam
    @Nana, super vervelend dat ze zo doen
    @Jolanda je date klinkt geslaagd (en ik ben benieuwd naar die mooie groene ogen)
    @Yolanda hilarisch haha


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.