• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde offtopic topic in het stamcafé, het enige echte dat toegestaan is!
    Offtopic betekent echter niet spammen!
    Hou het gezellig





    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin - Plompe Lori
    Yolanda - Escapism - Panda
    Merel - Nonno
    Sophie - Insert_Name - Draak
    Erieka - Hikikomori - Kat
    Lotta - Novoselic - Aardappel
    Sylvie - Sugglet - Pinguïn
    Marjanne - Ron_Weasley
    Jolanda - Sigil - Konijn
    Aline - Saisons
    Noa - Cicatrix
    Margot - Dandy - Ocelot
    Eva - Crona
    Xantha - StarSpangledGir

    [ bericht aangepast op 8 okt 2014 - 0:09 ]


    Tijd voor koffie.

    Saisons schreef:
    (...)

    :'D Sorry, haha. Het stoort me nu al een aantal topics en ik hoopte dat iemand het zelf aan zou passen, maar nee. Het is niet lullig bedoeld, maar het valt zo op en het leest niet erg lekker :')


    Ik ben het wel met je eens


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Saisons schreef:
    (...)

    :'D Sorry, haha. Het stoort me nu al een aantal topics en ik hoopte dat iemand het zelf aan zou passen, maar nee. Het is niet lullig bedoeld, maar het valt zo op en het leest niet erg lekker :')


    Ik herken het wel, hoor. Ik heb ook altijd de neiging om alle foutjes te verbeteren xD. Maar dan houd ik me in en denk ik: Nee, Marjanne, het is niet belangrijk, je bent geen betweter... :p


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Haha, wel fijn dat het jullie ook opvalt :3
    Het is inderdaad niet van levensbelang, maar ik moest het zeggen (':

    Hoe gaat het met jullie? ^^

    Dandy > Konigsberg


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Konigsberg schreef:
    Dandy > Konigsberg


    Wat betekent het/waar is het van? (:

    Saisons schreef:
    (...)

    Wat betekent het/waar is het van? (:


    Königsberg was een stad in Pruisen (Later deel van Duitsland). Het ligt nu in het huidige Rusland, in het losse stukje dat tussen Polen en de Baltische staten in ligt en heet nu Kaliningrad. Het betekent Koningsbergen en het was echt een prachtige stad voordat het werd gebombardeerd in de Tweede Wereldoorlog. Ik vind het een hele mooie naam en als geschiedenisfanaat is dit ook wel verantwoord.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Dit is m'n haar. Het was nog wel nat op deze foto, dus het is ietsjes lichter geworden na het opdrogen haha. :Y)

    Hola everyone, hoe is het met iedereen?

    @Aline, slim. Ik heb er zelf helemaal niet op gelet. Ik begrijp het wel, meestal vind ik spelfouten ook vervelend lezen, maar ik heb de beginpost zo vaak gezien dat ik hem niet meer lees :Y) Goed opgelet!

    [ bericht aangepast op 4 okt 2014 - 21:44 ]


    Tijd voor koffie.

    Nonno schreef:
    Dit is m'n haar. Het was nog wel nat op deze foto, dus het is ietsjes lichter geworden na het opdrogen haha. :Y)



    Waaaauw mooi! Niet dat ik weet hoe het hiervoor was, maar ik vind je haar sowieso heel mooi - die krullen, vielen die bij mij maar zo mooi <3.

    Ik heb ook krullen, maar die staan altijd alle kanten op.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Nonno schreef:
    Dit is m'n haar. Het was nog wel nat op deze foto, dus het is ietsjes lichter geworden na het opdrogen haha. :Y)



    Heel mooi Merel


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik ga mijn naam veranderen. Denk ik. Nu. Echt. Nu. Rond deze tijd. Ergens.

    Oh, en mooie haarkleur, Merel!

    [ bericht aangepast op 4 okt 2014 - 21:51 ]


    Tijd voor koffie.

    Deerstalker schreef:
    Ik ga mijn naam veranderen. Denk ik. Nu. Echt. Nu. Rond deze tijd. Ergens.

    Oh, en mooie haarkleur, Merel!


    aaah in wat


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ron_Weasley schreef:
    (...)

    Waaaauw mooi! Niet dat ik weet hoe het hiervoor was, maar ik vind je haar sowieso heel mooi - die krullen, vielen die bij mij maar zo mooi <3.

    Ik heb ook krullen, maar die staan altijd alle kanten op.

    Als je in het "The Nightclub" topic kijkt, zie je een foto van m'n blonde haar haha. :Y)
    Normaal zitten mijn krullen ook niet zo hoor, het pluist nogal. :')

    Nonno schreef:
    (...)
    Als je in het "The Nightclub" topic kijkt, zie je een foto van m'n blonde haar haha. :Y)
    Normaal zitten mijn krullen ook niet zo hoor, het pluist nogal. :')


    Oh wauw dat is best een verschil!

    Ja, ik heb dat ook, heel pluizerig, helaas. Maar volgens mij krult mijn haar nóg meer dan dat van jou xD


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Konigsberg schreef:
    (...)

    aaah in wat


    In een achternaam uit een van mijn favoriete boekenserie. But I'm in doubt D:


    Tijd voor koffie.