• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde offtopic topic in het stamcafé, het enige echte dat toegestaan is!
    Offtopic betekent echter niet spammen!
    Hou het gezellig





    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin - Plompe Lori
    Yolanda - Escapism - Panda
    Merel - Nonno
    Sophie - Insert_Name - Draak
    Erieka - Hikikomori - Kat
    Lotta - Novoselic - Aardappel
    Sylvie - Sugglet - Pinguïn
    Marjanne - Ron_Weasley
    Jolanda - Sigil - Konijn
    Aline - Saisons
    Noa - Cicatrix
    Margot - Dandy - Ocelot
    Eva - Crona
    Xantha - StarSpangledGir

    [ bericht aangepast op 8 okt 2014 - 0:09 ]


    Tijd voor koffie.

    Ron_Weasley schreef:
    (...)

    Oh wauw dat is best een verschil!

    Ja, ik heb dat ook, heel pluizerig, helaas. Maar volgens mij krult mijn haar nóg meer dan dat van jou xD

    Jaa! Haha. Maar in de winter word ik heel wit zeg maar, dus ik wilde een beetje terug naar m'n eigen haarkleur. De kleur die ik nu heb, één/een halve tint lichter en dat is mijn eigen kleur. :')

    Deerstalker schreef:
    (...)

    In een achternaam uit een van mijn favoriete boekenserie. But I'm in doubt D:


    Gewoon doen! Sherlock vergeeft het je


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Nonno schreef:
    (...)
    Jaa! Haha. Maar in de winter word ik heel wit zeg maar, dus ik wilde een beetje terug naar m'n eigen haarkleur. De kleur die ik nu heb, één/een halve tint lichter en dat is mijn eigen kleur. :')


    Doet me een beetje denken aan mijn eigen haar somehow (dat blonde in Nightclub).


    Kijk:



    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Konigsberg schreef:
    (...)

    Gewoon doen! Sherlock vergeeft het je


    Jij begrijpt mijn naam! Iemand die niet denkt dat ik een engerd ben die herten stalkt!
    Dank je voor deze woorden, ik ga mijn naam veranderen :Y)


    Tijd voor koffie.

    Nu heb ik twee namen, en kan ik niet kiezen .-.


    Tijd voor koffie.

    Konigsberg schreef:
    (...)

    Doet me een beetje denken aan mijn eigen haar somehow (dat blonde in Nightclub).


    Kijk:




    Aw, jij hebt echt een superleuke lach!


    Sorry voor het gespam .-.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2014 - 22:42 ]


    Tijd voor koffie.

    Ik had vandaag een geweldige dag. Ik ben alleen erg moe nu. Welterusten allemaal!


    26 - 02 - '16

    Omg ik ben kapot. Ik heb vandaag van 15-1u moeten werken op een trouw. Maar het verdiende wel lekker.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2014 - 18:50 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Freljords schreef:
    Omg ik ben kapot. Ik heb vandaag van 16-1u moeten werken op een trouw. Maar het verdiende wel lekker.


    Wat is een trouw?


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ron_Weasley schreef:
    (...)

    Wat is een trouw?


    Een huwelijk


    16 - 09 - '17

    Hoi hoi, is hier iemand? ^^

    Ikkeeee! :D


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Deerstalker schreef:
    (...)

    Aw, jij hebt echt een superleuke lach!


    Sorry voor het gespam .-.


    Dankjewel (:


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Hallo iedereen! Hoe is het met jullie?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    Hallo iedereen! Hoe is het met jullie?


    Medium. Mijn laptopoplader is ineens kapot, dus ik kan nu niet zoveel. en ik moet zometeen de badkamer schoonmaken als huistaak :(. Aan de andere kant was gisternacht heel gezellig en word vanavond ook leuk hoogstwaarschijnlijk.

    Hoe gaat het met jou Lotta?


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.