• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde offtopic topic in het stamcafé, het enige echte dat toegestaan is!
    Offtopic betekent echter niet spammen!
    Hou het gezellig





    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin - Plompe Lori
    Yolanda - Escapism - Panda
    Merel - Nonno
    Sophie - Insert_Name - Draak
    Erieka - Hikikomori - Kat
    Lotta - Novoselic - Aardappel
    Sylvie - Sugglet - Pinguïn
    Marjanne - Ron_Weasley
    Jolanda - Sigil - Konijn
    Aline - Saisons
    Noa - Cicatrix
    Margot - Dandy - Ocelot
    Eva - Crona
    Xantha - StarSpangledGir

    [ bericht aangepast op 8 okt 2014 - 0:09 ]


    Tijd voor koffie.

    Konigsberg schreef:
    (...)

    Medium. Mijn laptopoplader is ineens kapot, dus ik kan nu niet zoveel. en ik moet zometeen de badkamer schoonmaken als huistaak :(. Aan de andere kant was gisternacht heel gezellig en word vanavond ook leuk hoogstwaarschijnlijk.

    Hoe gaat het met jou Lotta?

    Wat leuk, wat heb je gisternacht dan gedaan? (wbw)
    Dat heb ik met mijn vorige lader ook gehad, waardoor ik 'm altijd in een of andere vreemde positie moest wringen om stroom te krijgen. Bleek hij ook de binnenkant van mijn laptop beschadigd te hebben, meteen een nieuwe computer mogen kopen. :')

    Gaat wel, maar ik ben wel heel blij dat ik mijn iPod nano gisteren terug heb gevonden. Hij zit nu onder de krassen, maar ik ben allang blij dat-ie het nog doet – hij zat in de voering van mijn valies, alsof iemand 'm had proberen mee te smokkelen of zo, haha.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2014 - 13:50 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik ben de ergste. Vragen of er iemand is en vervolgens er zelf niet zijn. Sorry :')

    Saisons schreef:
    Ik ben de ergste. Vragen of er iemand is en vervolgens er zelf niet zijn. Sorry :')


    Haha. Ik dacht al, waar blijf je :p. Al ga ik nu ook weg, ik heb helaas veel huiswerk en ook nog een toets te leren :(


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ron_Weasley schreef:
    (...)

    Haha. Ik dacht al, waar blijf je :p. Al ga ik nu ook weg, ik heb helaas veel huiswerk en ook nog een toets te leren :(


    Sorry :') Veel succes en misschien tot straks! (:

    Novoselic schreef:
    (...)
    Wat leuk, wat heb je gisternacht dan gedaan? (wbw)
    Dat heb ik met mijn vorige lader ook gehad, waardoor ik 'm altijd in een of andere vreemde positie moest wringen om stroom te krijgen. Bleek hij ook de binnenkant van mijn laptop beschadigd te hebben, meteen een nieuwe computer mogen kopen. :')

    Gaat wel, maar ik ben wel heel blij dat ik mijn iPod nano gisteren terug heb gevonden. Hij zit nu onder de krassen, maar ik ben allang blij dat-ie het nog doet – hij zat in de voering van mijn valies, alsof iemand 'm had proberen mee te smokkelen of zo, haha.


    Ik had gisteren een afstudeerfeestje van een jongen die al acht jaar studeerde en bij mijn studievereniging zat. Hij deed al bestuur van de vereniging toen ik nog in de tweede van de middelbare school zat. Hij is een soort legende, dus het was echt ern afsluiting van een tijdperk. Ik was er met een paar mensen uit mijn jaar en we zagen allemaal mensen die nu al lang werken maar ook heel belangrijk zijn geweest voir de vereniging. Het was echt heeel coool.

    Ik hoop niet dat mijn laptop kapot gaat, heb hem laatst nog laten repareren.

    Positief dat je je ipod hebt teruggevonden en echt een hele vreemde plek (ik vind het woord valiesje trouwens heel grappig, in Nederland gebruiken we dit niet, maar ik zie het soms in oude boeken voorbijkomen). Jammer dat het voor de rest "wel gaat".


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    I love beanies, haha. Zit de hele tijd al met eentje op. x)


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Konigsberg schreef:
    (...)

    Ik had gisteren een afstudeerfeestje van een jongen die al acht jaar studeerde en bij mijn studievereniging zat. Hij deed al bestuur van de vereniging toen ik nog in de tweede van de middelbare school zat. Hij is een soort legende, dus het was echt ern afsluiting van een tijdperk. Ik was er met een paar mensen uit mijn jaar en we zagen allemaal mensen die nu al lang werken maar ook heel belangrijk zijn geweest voir de vereniging. Het was echt heeel coool.

    Ik hoop niet dat mijn laptop kapot gaat, heb hem laatst nog laten repareren.

    Positief dat je je ipod hebt teruggevonden en echt een hele vreemde plek (ik vind het woord valiesje trouwens heel grappig, in Nederland gebruiken we dit niet, maar ik zie het soms in oude boeken voorbijkomen). Jammer dat het voor de rest "wel gaat".


    Oh, dat klinkt erg leuk! ^^

    Ik weet niet eens wat een valiesje is :'D

    Freljords schreef:
    Christ ik kan jullie topics niet volgen. Nee mijn naam is jammer genoeg niet Lacey. Feel free too find out what it is. ; )
    Ik zal morgen eens kijken om al wat foto's te trekken maar het is nog niet af.


    NANA! Toch? Het schoot me inene tebinnen. :3


    OT:
    Hallooooooooo spammerds! :3 Hoeist met jullie? Gisteren had ik het concert met het Apeldoorns Accordeon Orkest. Ging wel lekker, maar ben nu wel kapot hoor. Van half 1 tot half 6 (met 2 pauzes tussendoor doordat dr nog wat gedaan moest worden door de technici ofseu) generale repetitie en vanaf 7 uur moesten we in de kleedkamers zjin en om 8 uur begon het optreden. Tot ongeveer 11 uur/half 12.
    En dan sta je daar dan met 210 man op het podium in totaal, hahaha. x) Ook vet groot mannekoor erbij, en zangers/zangeressen en een gast en meid gingen een tango dansen. En een harpist en een DJ die vreselijk slecht was in het entertainen van de mensen, lol.
    Maar was wel leuk. :3
    En nu is er een darttoernooi gaande. Er zijn 12 mensen ongeveer en het is saai, lol. Dus ik ben naar de woonkamer gevlucht. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ben one born every minute aan het kijken en ik denk dat als ik ooit moet bevallen dat ik verander in de duivel :') niemand in de ruimte zal veilig zijn.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Konigsberg schreef:
    (...)

    Ik had gisteren een afstudeerfeestje van een jongen die al acht jaar studeerde en bij mijn studievereniging zat. Hij deed al bestuur van de vereniging toen ik nog in de tweede van de middelbare school zat. Hij is een soort legende, dus het was echt ern afsluiting van een tijdperk. Ik was er met een paar mensen uit mijn jaar en we zagen allemaal mensen die nu al lang werken maar ook heel belangrijk zijn geweest voir de vereniging. Het was echt heeel coool.

    Ik hoop niet dat mijn laptop kapot gaat, heb hem laatst nog laten repareren.

    Positief dat je je ipod hebt teruggevonden en echt een hele vreemde plek (ik vind het woord valiesje trouwens heel grappig, in Nederland gebruiken we dit niet, maar ik zie het soms in oude boeken voorbijkomen). Jammer dat het voor de rest "wel gaat".

    Ohh, dat klinkt heel erg leuk! Ik ben echt blij voor je dat je zo'n leuke avond hebt gehad.

    Damn, hoe noemen ze dat in Nederland dan? :'D Koffer? Reistas? Grappig dat jullie niet weten wat valies betekent, hier is dat een heel normaal woord, hahaha.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2014 - 17:49 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Ohh, dat klinkt heel erg leuk! Ik ben echt blij voor je dat je zo'n leuke avond hebt gehad.

    Damn, hoe noemen ze dat in Nederland dan? :'D Koffer? Reistas? Grappig dat jullie niet weten wat valies betekent, hier is dat een heel normaal woord, hahaha.


    Ik denk koffer of weekendtas. Ik wist wat het was omdat ik zoveel boeken over kostscholen (van Enid Blyton) heb gelezen, dus het Nederlands kende het woord valies wel veertig jaar geleden ofzo.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Novoselic schreef:
    (...)
    Ohh, dat klinkt heel erg leuk! Ik ben echt blij voor je dat je zo'n leuke avond hebt gehad.

    Damn, hoe noemen ze dat in Nederland dan? :'D Koffer? Reistas? Grappig dat jullie niet weten wat valies betekent, hier is dat een heel normaal woord, hahaha.


    Hmm. Heb geen idee. Zal het even googlen ^^ Ja, 't is gewoon een koffer c:

    wauw? heb ik dit serieus gemist?

    Hoe hebben jullie dit voor mekaar gekregen hahaha :P :Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Sigil schreef:
    Ik ben one born every minute aan het kijken en ik denk dat als ik ooit moet bevallen dat ik verander in de duivel :') niemand in de ruimte zal veilig zijn.


    Haha :') Ik kijk dat ook wel eens, sommige vrouwen schreeuwen echt enorm xd

    Saisons schreef:
    (...)

    Haha :') Ik kijk dat ook wel eens, sommige vrouwen schreeuwen echt enorm xd


    Zag vandaag een die klonk als een sirene :') maar ff serieus. Als ik daar net zo lang zou liggen als sommige daar liggen verander ik in de duivel en overleefd niemand het!


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]