• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde offtopic topic in het stamcafé, het enige echte dat toegestaan is!
    Offtopic betekent echter niet spammen!
    Hou het gezellig





    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin - Plompe Lori
    Yolanda - Escapism - Panda
    Merel - Nonno
    Sophie - Insert_Name - Draak
    Erieka - Hikikomori - Kat
    Lotta - Novoselic - Aardappel
    Sylvie - Sugglet - Pinguïn
    Marjanne - Ron_Weasley
    Jolanda - Sigil - Konijn
    Aline - Saisons
    Noa - Cicatrix
    Margot - Dandy - Ocelot
    Eva - Crona
    Xantha - StarSpangledGir

    [ bericht aangepast op 8 okt 2014 - 0:09 ]


    Tijd voor koffie.

    Van der Laan & Woe is briljant.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Sigil schreef:
    (...)

    Zag vandaag een die klonk als een sirene :') maar ff serieus. Als ik daar net zo lang zou liggen als sommige daar liggen verander ik in de duivel en overleefd niemand het!


    Dan zal ik maar niet in de buurt zijn als jij bevalt, haha. Niet dat ik dat zou doen, of zo, maar dat je het even weet :p

    Ron_Weasley schreef:
    Van der Laan & Woe is briljant.


    Wie/wat is het? :o

    @Margot en Aline, hahaha, bij ons is dat een heel gebruikelijk woord. :')


    Oh my god, de doucheradio deed daarjuist echt heel eng. Ik zit nu in de studeerkamer op m'n laptop en de badkamer ligt naast de studeerkamer. Plotseling kwam er heel veel lawaai uit van de radio. Ik dacht dus dat iemand gewoon zat te douchen (ook al had ik niemand gehoord) en luid mee wilde brullen met een nummer, maar het was echt zo hard dat ik ging kijken. Bleek dat de radio uit stond en de volumeknop naar omlaag, maar dat er toch enorm luide muziek uit kwam. Nu hebben we de batterijen maar weggehaald, maar dat was toch behoorlijk spooky. ;o

    [ bericht aangepast op 5 okt 2014 - 19:14 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Voor zover mijn cosplay voor degene die geïnteresseerd waren.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pfff christ, mijn rug doet echt pijn. En het ontneemt me echt mn adem. I hate it. Hopelijk is het morgen over, want dan sta ik heel de dag in het labo.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Freljords schreef:
    Voor zover mijn cosplay voor degene die geïnteresseerd waren.




    nice!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Saisons schreef:
    (...)

    Wie/wat is het? :o


    Ken je de Kwis? Dat is een programma waarin Paul de Leeuw zegmaar een soort bijrol speelt. Van der Laan & Woe zijn daar nu redelijk bekend mee geworden, maar goed, dat zijn dus cabaretiers. En ik heb net een show van hun gezien en ze zijn écht geniaal.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Freljords schreef:
    Voor zover mijn cosplay voor degene die geïnteresseerd waren.



    Gaaaaaaaaf!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ron_Weasley schreef:
    (...)

    Ken je de Kwis? Dat is een programma waarin Paul de Leeuw zegmaar een soort bijrol speelt. Van der Laan & Woe zijn daar nu redelijk bekend mee geworden, maar goed, dat zijn dus cabaretiers. En ik heb net een show van hun gezien en ze zijn écht geniaal.


    Ah, ik denk dat ik ze ken. Heb ooit eens bij godsdienst een liedje van hen gehoord in de Kwis. Geen idee waarom bij godsdienst, eigenlijk, maar die vrouw doet altijd vage dingen tijdens haar lessen, haha.

    Zijn dit ze?

    Freljords schreef:
    Voor zover mijn cosplay voor degene die geïnteresseerd waren.



    Awesome!


    26 - 02 - '16

    Saisons schreef:
    (...)

    Ah, ik denk dat ik ze ken. Heb ooit eens bij godsdienst een liedje van hen gehoord in de Kwis. Geen idee waarom bij godsdienst, eigenlijk, maar die vrouw doet altijd vage dingen tijdens haar lessen, haha.

    Zijn dit ze?


    Jaaa dat zijn ze! En die krullenbol (de langste dus), dat is dus de vriend van de nicht van de vriend van mijn zus. Haha!

    Ik vind ze echt geniaal.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Thanks. (bloos)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    En deze is ook echt de moeite waard om te kijken hehe.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2014 - 21:23 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    azeizaojri ik heb toch soms echt een schijt aan mensen. Wordt ik uitgenodigd voor een housewarming, kunnen er een paar niet, gaan ze het verzetten naar een datum dat ik niet kan. Ik durf er nu al weer voor te wedden dat ik uiteindelijk degene zal zijn die op zn kin ga mogen kloppen en mijn plannen moet veranderen. Sometimes I'm really done with people.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?