• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Stiekem ^-^


    Dus George gaat inbreken in de winkels x'D auch :p Camps vriendje is een inbreker x.o'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Dus George gaat inbreken in de winkels x'D auch :p Camps vriendje is een inbreker x.o'


    Camp zijn vriendje is een moordenaar, overigens.

    Kan je wel verwachten als je Fred en Feorge gid kent ;) ze gaan niet eens inbreken. Ze rennen luidruchtig de winkels in en halen alles ondersteboven om rr perfecte cadeau voor camp te kunnen vinden.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Nee maar bijvoorbeeld de Drie Bezemstelen zijn nog open en dat soort dingen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    SphinxX schreef:
    (...)

    Camp zijn vriendje is een moordenaar, overigens.

    Kan je wel verwachten als je Fred en Feorge gid kent ;) ze gaan niet eens inbreken. Ze rennen luidruchtig de winkels in en halen alles ondersteboven om rr perfecte cadeau voor camp te kunnen vinden.


    Oke als Linde het ook wilt mag je Camp wel wakker maken maar hij gaat sws bang zijn want hij heeft zijn training gemist door te gaan slapen x'D en dan moet je even Angelique wegschoppen anders laat ze je niet meer los x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    OutlawQueen schreef:
    Nee maar bijvoorbeeld de Drie Bezemstelen zijn nog open en dat soort dingen.


    Anders doen we dat het (koop) zondag is ofzo x'D welke dag het ook uberhaupt is :P het is de toverwereld; niemand heeft van openings/sluit tijden gehoord x'D 24/7 magiccc :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    OutlawQueen schreef:
    Nee maar bijvoorbeeld de Drie Bezemstelen zijn nog open en dat soort dingen.


    Oeeh, ze kunnen ook de krijsende kort in sluipen ^^ kan george camp zijn handje vasthouden als hij bang wordd :o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Haha inderdaad.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Haha oke ik vind het allemaal goed :p maar dan moet eerst iemand Camp wakker maken x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik scgrijf mijn post al


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    Haha oke ik vind het allemaal goed :p maar dan moet eerst iemand Camp wakker maken x'D


    Ik neem aan dat het George is?
    Of het is Fred en dan is het ontzettend awkward x)
    Laat maar

    [ bericht aangepast op 1 nov 2014 - 21:42 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    OutlawQueen schreef:
    (...)

    Ik neem aan dat het George is?
    Of het is Fred en dan is het ontzettend awkward x)
    Laat maar


    Haha omg Fred die plet Camp wss omdat hij een 'bommetje' maakt ofzo x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    sorry als ik wat duits-achtif onduidelijj typ omdat ik op mob ben, overigene x)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    Ik merkte pas dat Angelique naast Campvell op het bed zat toen ze mijn hand van zijn wang afhaade.
    ‘George- hij slaapt. Er kan niks met hem gebeuren tenzij je niet naar beneden komt gezien iedereen daar op je wacht.’
    Ik keek haar even zobder wat te zeggen aan voordat ik weer wegkeek en zo zachtjes mogelijk naar Campbell zijn hand greep op met mijn duim wat erover te kunnen strelen.
    'Dan moet ik ze maar teleurstellen om hier de hele avond te blijven tot hij wakker word, he?' Zei ik dan met een glimlach.
    'Dus als je me mag excuseren, ik heb dingen te doen. Namelijk naar Campbell staren.'

    Scheijf maar :D kan niet wachten tot we bij zweinsveld zijn.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Oh wauw :'3 George.. je staart liever een hele avond naar Cam dan met iedereen waar van je houd te feesten... cute ;'x ik heb het gevoel dat Camp heel hun verjaardag verpest..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Zachtjes lachte ik als een verlegen tienermeisje terwijl ik George zachte hand op die van mij voelde en zijn ietwat ruwe duim over mijn hand streelde voordat ik zijn zachte lippen teder langs die van mij voelde strijken. ‘George’ murmelde ik zachtjes terwijl ik zijn lippen weer in een speelse grijns zag veranderen wat mij altijd gek en nerveus tegelijk maakte tot ze eindelijk mij uit mijn leiden verloste door ze met een trage handeling op mijn lip te zetten die ik zonder na te denken beantwoorden waarbij mijn hand zachtjes met zijn nekharen speelde voordat ik zachtjes zijn nek begon te masseren waardoor ik bij iedere handeling Georges lippen sterker tegen die van mij voelde worden tot zijn hand mij losliet en ruw aan mijn arm vastgemaakt werd. Zo ruw dat ik mijn arm letterlijk samengeknepen voelde worden waardoor ik mijn ogen opensperde en in plaats van de oranjeharen en de bruine ogen van George’ te ontmoette trof ik de bruine ogen en het bruine haar van… ‘Nathaniel.’

    Met een schok schoot ik overeind waardoor er iets uit mijn armen gleed hoewel er daadwerkelijk een hand mij vasthield wat mijn blik meteen trok voordat ik de eigenaar ervan zocht. George. Zachtjes en ietwat opgelucht zuchtte ik terwijl ik nog net iemand de kamer uit zag schitsen wat me meteen deed beseffen dat ik op heterdaad was betrapt. Ik was in de Gryffindor leerlingen kamer. De slaapkamer van Fred en George met George trui bij me en het cadeau.
    Snel schoten mijn ogen van George naar de raam waar een donkere lucht achter schuilhield. Hoe laat was het in vredesnaam. Automatisch schudde ik mijn hoofd ietwat angstig terwijl ik nerveus op mijn lip beet.
    ‘..i-ik denk slaapwandel ik.. ik- was echt niks aan het doen op jouw kamer hoor.’ murmelde ik zachtjes voordat ik verward mijn hoofd schudde. ‘Hoe laat is het in vredesnaam.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya