• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Waar moet ik op reageren?


    Spoiler alert: you will save yourself

    OutlawQueen schreef:
    Waar moet ik op reageren?


    Je kan Ginny van George wegtrekken en zeggen dat ze weg moet gaan omdat ze heel jouw verjaardag verpest met haar aanwezigheid ('x Toch niemand die het boeit :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Fred Weasley

    Ik loop door de slaapzaal, op zoek naar mijn stropdas. Waarschijnlijk heeft George die kwijt gemaakt. Vandaag is het 1 april, de beste dag van het jaar. En dat om drie redenen. 1: het is mijn verjaardag, 2: het is Georges verjaardag, 3: je mag grappen met iedereen uithalen.
          Dat is waarschijnlijk ook de reden dat mijn stropdas weg is. Het is misschien ook Leo Jordaan, of wie dan ook. Mensen willen George en mij altijd op één april te grazen nemen omdat wij dat het hele jaar door met anderen doen. Natuurlijk zijn hun grappen meestal flauw of heel erg voorspelbaar, maar het is altijd grappig om hun gezichten te zien als je het allang doorhad. Het allerleukste is om een soort dubbel-grap te plannen. Dat iemand anders bijvoorbeeld blubber in je sokken heeft gestopt en je de blubber in zijn sok het gestopt. Dat zijn mijn favorieten.
          En natuurlijk ligt mijn stropdas gewoon onder mijn bed. Waarschijnlijk heb ik hem daar gisteren gewoon neergelegd. Ik ren de trap af naar de leerlingenkamer. Ik hoorde net al geluid vanaf beneden komen, maar ik verwachtte dat het een slechte één-aprilgrap was. Het is echter een feest voor George en mij. Ik speur de kamer af naar mijn tweelingbroer en zie ook meteen Ralf in de buurt staan. Ik ren naar George doe en sla mijn arm om hem heen.
          'Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag, broeder. Hallo Ginny.' Ik glimlach en kijk naar Ralf. Met een glimlach op mijn gezicht trek ik hem met mijn andere arm naar me toe. 'Hoi Ralfie, had je me niet kunnen waarschuwen dat er een feest was? Je weet dat het feest pas begint als ik er ben hè?' grap ik.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2014 - 22:59 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    OutlawQueen schreef:
    Fred Weasley

    Ik loop door de slaapzaal, op zoek naar mijn stropdas. Waarschijnlijk heeft George die kwijt gemaakt. Vandaag is het 1 april, de beste dag van het jaar. En dat om drie redenen. 1: het is mijn verjaardag, 2: het is Georges verjaardag, 3: je mag grappen met iedereen uithalen.
          Dat is waarschijnlijk ook de reden dat mijn stropdas weg is. Het is misschien ook Leo Jordaan, of wie dan ook. Mensen willen George en mij altijd op één april te grazen nemen omdat wij dat het hele jaar door met anderen doen. Natuurlijk zijn hun grappen meestal flauw of heel erg voorspelbaar, maar het is altijd grappig om hun gezichten te zien als je het allang doorhad. Het allerleukste is om een soort dubbel-grap te plannen. Dat iemand anders bijvoorbeeld blubber in je sokken heeft gestopt en je de blubber in zijn sok het gestopt. Dat zijn mijn favorieten.
          En natuurlijk ligt mijn stropdas gewoon onder mijn bed. Waarschijnlijk heb ik hem daar gisteren gewoon neergelegd. Ik ren de trap af naar de leerlingenkamer. Ik hoorde net al geluid vanaf beneden komen, maar ik verwachtte dat het een slechte één-aprilgrap was. Het is echter een feest voor George en mij. Ik speur de kamer af naar mijn tweelingbroer en zie ook meteen Ralf in de buurt staan. Ik ren naar George doe en sla mijn arm om hem heen.
          'Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag, broeder. Hallo Campbell.' Ik glimlach en kijk naar Ralf. Met een glimlach op mijn gezicht trek ik hem met mijn andere arm naar me toe. 'Hoi Ralfie, had je me niet kunnen waarschuwen dat er een feest was? Je weet dat het feest pas begint als ik er ben hè?' grap ik.



    Camp is al weg middels en Ginny staat dus bij George x'd. (ralf staat ook bij george dus dat kloptwel)

    [ bericht aangepast op 25 okt 2014 - 22:53 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ah oké dan pas ik dat even aan.


    Spoiler alert: you will save yourself

    OutlawQueen schreef:
    Ah oké dan pas ik dat even aan.


    ahw Fred doet aardig tegen Ginny dat hoort niet xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Waarom haat jij Ginny zo erg?


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

     ‘Maar goed dat ik genoeg geduld heb om tot 24 januari te wachten. Je bent nergens toe verplicht. Misschien is dan alles wel anders.’
    Ik schudde mijn hoofd en keek hem wat verbaasd aan. 24 januari, jabuari is geweest. Zeker geweest. Oh Merlin; dit kan toch niet waar zijn. Heb ik zijn verjaardag gemist..
    Even schrok ik door zijn hand die hij langs mijn wang zette en doodnormaal deed ik een poging om een glimlach tevoorschijn te persen, ook al leek ik mezelf van schuldgevoel op te eten van binnen. Al de hele jaar lang wachtte ik op zijn verjaardag af en dan zegt hij dit, ook nog op mijn verjaardag. Dit KAN toch niet waar zijn..
    ‘Waarom praten we over míjn verjaardag als die van jou nu is. Een jaar is enorm ver weg en mijn verjaardag is niet totaal niet relevant. Was jij niet degene die zei dat we in het nu moesten leven dus niet in de toekomst. Wees blij- vrolijk, George. Je word pas eens per jaar 17.’
    'Hoi.'
    Campbell haalde zijn hand weg en ik keek op naar de zachte stemmetje. Ginny kwam net voor ons en voordat ik wat kon zeggen begon ze al met haar gebabbel.
    ‘…Ik moest je halen van Angelique- George..’ ‘Ik eis te veel tijd van je; maar goed dat ik naar de wc moet zodat je tijd voor jezelf heb.’
    Ik trok mijn wenkbrauwen op toen Campbell zich omdraaide en de bende van studenten in verdween.
    'Zeg maar tegen Angelique dat ik te druk bezig ben met het openen van cadeautjes. Als ze me nog steeds wilt spreken kan je er nog een leugen in gooien, bijvoorbeeld dat ik net opgeslurpt werd door een gigantische cadeau waardooe ik voor even weg ben.'
    Ik stak mijn hand vriendelijk uit om haar een duwte te geven zodat ze naar Angelique zou gaam maar werd tegengehouden door een identieke arm die om mij heen werd geslagen waardoor er een brede glimlach rond mijn lippen sierde.
    'Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag, broeder. Hallo Ginny.'
    Ik keek Fred even aan die ook een arm om Ralf heen sloeg.
    'Hoi Ralfie, had je me niet kunnen waarschuwen dat er een feest was? Je weet dat het feest pas begint als ik er ben hè?' grapte hij en ik grinnik even.
    'Je weet dat het feest pas begint als IK er ben. Waarom denk je anders dat iedereen zo wild aan het feesten zijn?'
    'Of ze dachten dat jij Fred was.' Hoorde ik Ralf murmelen. Ik glimlachte even en richtte me naar Ginny toe.
    'Geen cadeautje voor je oudere broer?' Vroeg ik dan aan haar.
    'Oh, overigens, Fred; mam heeft ons een nieuwe trui toegestuurd. Ik denk dat ze dacht dat we die we tijdens kerst hadden gekregen verbrand hadden want, nou ja, dan worden we tenminste warmer dan dat we het aantrekken.'
    Ik bleef even stil staan en keek Ralf en Fred even aan.
    'En ik heb Campbell zijn verjaardag vergeten. Was 24 januari.. kan je me helpen om mijn grote dommigheid weer recht te gaam zetten aangezien ik je ook had geholpen met de verjaardag van Ralf?' Vroeg ik dan aan hem.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Je mag Ginny wel overslaan l, dus jij vent linde

    [ bericht aangepast op 26 okt 2014 - 18:08 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Fred Weasley

    'Je weet dat het feest pas begint als IK er ben. Waarom denk je anders dat iedereen zo wild aan het feesten zijn?' Ik schud lachend mijn hoofd en wil net iets zeggen, maar Ralf is me voor.
    'Of ze dachten dat jij Fred was.' Ik knik en grijns naar Ralf.
    'Geen cadeautje voor je oudere broer?' vraagt George aan Ginny. Ik kijk Ginny met een glimlach aan en draai me dan weer om naar George, die iets tegen mij zegt.
    'Oh, overigens, Fred; mam heeft ons een nieuwe trui toegestuurd. Ik denk dat ze dacht dat we die we tijdens kerst hadden gekregen verbrand hadden want, nou ja, dan worden we tenminste warmer dan dat we het aantrekken.'
    'Ik denk dat ze daar gelijk in heeft. Maar ik heb mijn trui aan Ralf gegeven dus nu heb ik er ook weer een. Als jij de jouwe aan Campbell geeft dan kunnen we met zijn vieren rondlopen in matchende sweaters. Nou ja, jullie twee met 'G' sweaters en wij met 'F' sweaters.' Oké dit zie ik nu echt voor me :'D Ik grijns en kijk naar George, die niet zo vrolijk lijkt.
    'En ik heb Campbell zijn verjaardag vergeten. Was 24 januari.. kan je me helpen om mijn grote dommigheid weer recht te gaan zetten aangezien ik je ook had geholpen met de verjaardag van Ralf?' Ik denk na over ideeën en kijk ook even naar Ralf. Eigenlijk heb ik echt helemaal geen idee wat ik moet gaan zeggen.
    'Eh ik wil je wel helpen. Een idee heb ik echter niet.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

     'Eh ik wil je wel helpen. Een idee heb ik echter niet.'
    'Want dat hebben we tegenwoordig niet meer.' Voegde ik er aan toe. Met een zucht nam ik plaats op het bank en staarde maar wezenloos naar het open haard voor mij.
    'Hoe kon ik zo dom zijn? Hij word meegesleurd naar onze verjaardag toe terwijl iedereen inclusief ik zijn verjaardag had vergeten. Waarom laat Campbell er niets van merkwn of- waarom zei hij dat niet..' murmelde ik. Dit is zo afschuwelijk. Is Campbell boos, verdrietig, teleurgesteld, gebroken, hij laat ook niets merken. Ik probeer terug te denken naar 24 januari maar ik kan me niets meer herinneren. Waarschijnlijk was het weer zo een drama volle dag , een van de drama dagen die we altijd hadden. Ik wierp nog een bkik toe naar Fred en ging verder.
    'Sorry. Ik heb zo een gevoel van dat ik deze dag weer aan het verpesten ben.' Zei ik snel en sprong op.



    Mag Georgie Campie gaan opzoeken ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Met een zachte zucht stond ik stil voor de trappenhuis richting de jongensslaap zalen. Althans dat vermoede ik gezien ik anders geen flauw idee hadden waar ze moesten slapen.
    Ietwat nerveus draaide ik me om naar de menigte die voor het eerst het veels te druk hadden met henzelf dan om op mij te letten. Iets wat mij voor de zoveelste keer deed beseffen dat ik naast zwerkbal totaal geen waarde voor hen bezat. Ik schudde met een kleine zucht mijn hoofd en draaide me snel om op de wenteltrap op te gaan. Het voelde hier stukken warmer dan Klammfels en het was enorm vrolijk aangekleed. Wij hadden zelf geen afdelingen op school. We hadden gewoon groepen waar ieder in een toren sliep die even koud was als de omgeving omheen. Alsof je buiten stond met enkel een shirt en broek aan waar je geheid in zou bevriezen.
    Zachtjes gleden mijn vingers langs de muur waar de ritme van de muziek tegen aan leek te gonzen tot mijn hand bevroor bij een deur waar ‘Leerjaar 6’ op stond waar mijn hand naar de deur gleed waar hij bevroor. Wat als er iemand in zat? Hoewel de leerlingen kamer overvol leek met leerlingen; had ik al eerder gemerkt in de Grote Zaal dat Zweinstein veel meer leerlingen bezat dan Klammfels. Misschien was iemand ziek- of had hij geen zin in feestjes. Ik beet aarzelend op mijn lip terwijl ik zachtjes de deur opendrukte en ik voorzichtig mijn hoofd door de deur stak en de kamer in keek waar niemand leek te zijn. Opgelucht slaakte ik een zucht voordat ik mijn lichaam erdoor wrong en de deur zachtjes sloot.
    Geruisloos liep ik door de kamer waar vijf bedden stonden met ieder een hutkoffer er naast. Als George hier werkelijk sliep was het enorm schoon voor zijn doen met de herinnering van zijn kamer die hij met Fred deelde thuis.
    Ik beet aarzelend op mijn lip. Hoe moest ik nou de juiste hutkoffer vinden om George’ cadeau in te doen- die hij hopelijk nooit zou openen- of misschien zou hij het openen maar zou hij nooit weten dat het van mij was. Misschien was dat beter. Misschien had ik beter mijn best moeten doen bij het uitzoeken van een cadeau. Ik had in vredesnaam geen enkel idee wat hij leuk kon vinden en waarschijnlijk stelde ik hem hiermee teleur. Nerveus haalde ik een hand door mijn haar terwijl ik stil stond bij een hutkoffer. Zachtjes streek ik over de rand voordat ik het openritste en mijn hand door de inhoud streek. Het leek veels te netjes en daarnaast kon ik geen enkel iets herkennen van George hoewel ik me per seconde afvroeg of ik hem überhaupt wel kende. Hoe moest ik ooit uit al deze hutkoffers die van hem vinden terwijl alles waar ik George aan kon herkennen zonder dat hij er zelf was dat er allerlei spullen op de grond lag. Terwijl dat hier nergens het geval leek te zijn. (duh huiselfen; camp xd)
    Ik slaakte een zachte zucht terwijl mijn blik door de kamer gleed en stilviel op een hutkoffer.

    ‘Campbell, je bent er.’ Ik schrok van de twee armen die om mij heen vlogen terwijl ze er niet waren hoewel ik de woorden duidelijk in mijn oor gefluisterd voelde worden en haast kon zweren dat ik George’ adem langs mijn oor voelde strijken.
    ‘Ik kan niet geloven dat je mee gaat, we moeten snel gaan voordat Madame Plijster achter me aan komt rennen.’ Ik draaide me om en dat was het moment dat ik diezelfde koffer in mijn verbeelding weer in de sneeuw zag liggen. Diezelfde koffer als daar stond. Naast het bed.
    Ik hield zenuwachtig mijn adem in terwijl ik er naar toe liep en mijn hand aarzelend naar de hutkoffer toestak waar mijn hand de rits raakte die ik zachtjes openmaakte. Met ingehouden adem kwam de inhoud van de koffer tevoorschijn waar de vertrouwde rommel in zicht kwam wat toch een kleine glimlach op mijn gezicht toverde. Met mijn hand streek ik langs de kleding voordat hij bij een blauwe gebreide trui kwam die ik meteen tevoorschijn trok waar een grote G op gebreid was. Mijn kleine glimlach op mijn gezicht werd breder waarbij ik de trui stevig tegen mijn lichaam drukte en mijn ogen sloot terwijl de trui nog steeds hevig naar George rook wat mij deed beseffen dat hij of laatst gedragen is of nog niet gewassen. Niet dat dat mij wat uitmaakte. Ik had George nu. Voor even.
    Zachtjes nam ik plaats op het bed naast me terwijl ik niet eens hoorde dat het cadeautje die ik voor George had gekocht op de grond viel.
    Mijn neus drukte ik helemaal in zijn trui waar ik ook automatisch mijn gezicht in verborg terwijl het wol zachtjes in mijn gezicht kriebelde terwijl ik mezelf helemaal opkrulde op Georges’ zachte bed en mijn oogleden direct zwaarder leken te voelen waardoor ik probeerde te vechten om bij bewust zijn te blijven wat alleen veroorzaakte dat ik mezelf nog kleiner opkrulde en mijn duim zachtjes in mijn mond gleed en mijn ogen sloten.

    Zo nu kan Camp je b-day niet verpesten George (: Hij slaapt namelijk.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell je bent zo schattig :'3


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Campbell je bent zo schattig :'3



    Campbell is freakin' badass ja :x

    ---

    Yaaay vandaan Primark geweest en toen vond ik een hp shirt :D en ik heb deze nog nooit gezien dus ik was in love en ondanks dat hij ietwat tr groot was gekocht. ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)


    Campbell is freakin' badass ja :x

    ---

    Yaaay vandaan Primark geweest en toen vond ik een hp shirt :D en ik heb deze nog nooit gezien dus ik was in love en ondanks dat hij ietwat tr groot was gekocht. ^^


    DIE HEB IK OOK :D
    Ik heb de grijze omdat ik rood niet leuk vond aangezien dat al de kleur van Griffoendor is. De eerste keer dat ik heel blij ben dat mijn zusje altijd alle winkels in wil :'D


    Spoiler alert: you will save yourself