• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    Ik weet niet eens of ze naar Zweinsveld kunnen zodra Angelique met Camp klaar is :'x


    O MIJN GOD GAAT DAT "DING" CAMPBELL IETS AANDOEN D''=


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    O MIJN GOD GAAT DAT "DING" CAMPBELL IETS AANDOEN D''=


    You will see :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Uch ik verveel me D'; iedereen is hier aan het 'trick or treatén' dus buiten veel lawaai en ik moet hier snoep geven aan kinderen die af en toe hier aankloppen x.o'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Dus gaan Fred en George met Ralf nog partyén dat Ginny ook komt of gaan we naar de volgende dag of wat doen we :'x ja jemig dit word weer een Naomi-vol-spam-pagina. heb ik al een tijdje niet meer gedaan ^^ applausje voor mijzelf :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik weet het ook niet meer echt :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Hmm. Ik heb zelf vrij weinig ideeën voor Ginny en Camp slaapt.. dus we kunnen volgende dag.. weet alleeb nuet of Linde wat als plannen had :o


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Angelique

    Nerveus beet ik op mijn lip terwijl mijn voet onrustig heen en weer wiebelde. De hele dag probeerde ik al een gelegen moment te kiezen om George mijn cadeau te geven en om een rustig plekje met hem uit te zoeken maar in plaats daarvan was er zoals gewoonlijk een groot feest geplant waar natuurlijk ook Campbell was hoewel die alweer verdwenen leek te zijn. Gelukkig. De hele avond geobsedeerd naar George staarde waar ook Fred en Ralf waren. In plaats van dat ze aan het feesten waren leken ze een serieus gesprek te houden en voor het eerst leken Fred en George beide te denken. Iets wat vrij weinig voor kwam. Ralf en Campbell hadden echt een slechte uitwerking op ze. Gelukkig was Katja wier al eeuwen een crush op Fred had daar mee eens. Ze mochten maar blij zijn dat wij zo geduldig waren. Zo geduldig dat ze ons zagen want ik wist per slot van rekening dat het geheid fout zou gaan. Vooral bij Campbell en George. Zo vaak zagen ze elkaar niet en dat kon George kwetsbaar maken. Misschien was ik dan niet zijn luisterende vriendinnetje maar de luisterende vriendin; maar de doel heiligt de middelen. Misschien was dat de reden waarom mijn benen meteen in beweging kwamen toen George de trap op renden. Ook al was het de jongensslaapzaal volgde ik hem. Een privilege wat wij meisjes hadden op jongens gezien hun niet eens in onze trappenhuis konden komen.
    Geruisloos bleef ik stil staan in de opening van de deur en keek traag van Campbell wier op Georges’ bed lag met zíjn oftewel míjn trui in zijn armen met de vertrouwde G wat meteen mijn gezicht deed verstrakken tot George’ een kus op zijn voorhoofd drukte en zijn wang vast hield waardoor ik snel een glimlach opzette en ietwat heupwiegend op hen af liep en Campbell iets aan de kant schoof om op de bed plaats te nemen terwijl ik mijn haar verleidelijk naar achter gooide waardoor mijn blik over een klein strak ingepakt doosje viel waar ‘George’ in het klein opstond. Aan de aankleding van het cadeau; aan het luxe van het papier kon ik meteen merken dat dit van Campbell was waardoor ik nonchalant met mijn hak de cadeau onder zijn bed schoof voordat ik mijn ogen weer op George richtte en zijn hand van Campbells wang afhaalde.
    ‘George- hij slaapt. Er kan niks met hem gebeuren tenzij je niet naar beneden komt gezien iedereen daar op je wacht.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik had plannen, maar die waren voor Zweinsveld maar dat gaat dus niet door.


    Spoiler alert: you will save yourself

    OutlawQueen schreef:
    Ik had plannen, maar die waren voor Zweinsveld maar dat gaat dus niet door.


    Wou je diezelfde avond naar zweinsveld gaan? x.o' :// en ik heb niet gezegd dat zweinsveld niet door ging....

    [ bericht aangepast op 1 nov 2014 - 21:29 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Ik weet niet eens of ze naar Zweinsveld kunnen zodra Angelique met Camp klaar is :'x


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik had ook een plqn voor zweinsveld x') ik dacht eigenlijk ook dqt we dexe avond zouden gaan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Ik had ook een plqn voor zweinsveld x') ik dacht eigenlijk ook dqt we dexe avond zouden gaan.


    --

    waarom zegt niemand dat dan... maar kunnen ze uberhaupt wel 's avonds naar zweinsveld?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    --

    waarom zegt niemand dat dan... maar kunnen ze uberhaupt wel 's avonds naar zweinsveld?


    Het zijn Fred en George ;)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Stiekem ^-^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    OutlawQueen schreef:
    (...)


    Lees goed; Linde - Ik weet niet eens - Niet 'we gaan niet' ik bedoel dit is niet alleen mijn RP maar van ons drieen. xd dus ik maak hier niet de 'keuzes' als je dat denkt ofzo :p.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya