• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    OutlawQueen schreef:
    (...)

    DIE HEB IK OOK :D
    Ik heb de grijze omdat ik rood niet leuk vond aangezien dat al de kleur van Griffoendor is. De eerste keer dat ik heel blij ben dat mijn zusje altijd alle winkels in wil :'D



    Yaaah :D was je ook primark arnhem? Ik heb de rode past wel bij mn dobker blonde haren :D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Fred Weasley

    'Want dat hebben we tegenwoordig niet meer.' Ik kijk naar George die op de bank gaat zitten en rol met mijn ogen. Hoewel ik weet dat hij de waarheid spreekt wil ik niet dat het waar is. Ik wil dat we gewoon weer hetzelfde zijn.
    'Hoe kon ik zo dom zijn? Hij word meegesleurd naar onze verjaardag toe terwijl iedereen inclusief ik zijn verjaardag had vergeten. Waarom laat Campbell er niets van merkwn of- waarom zei hij dat niet..' Ik zeg niets omdat ik nog steeds even onhandig ben als het gaat om troosten. Ik kijk hoopvol naar Ralf, die er een heel stuk beter in is. 'Sorry. Ik heb zo een gevoel van dat ik deze dag weer aan het verpesten ben.' Ik schud mijn hoofd en ga naast hem zitten.
    'Oh hell no, wij gaan er een geweldige dag van maken en niet alleen omdat het 1 april en onze verjaardag is, maar ook omdat het Campbells late verjaardag is. Wij zijn Fred en George Weasley, de nieuwe generatie van grappenmakers en over een paar jaar eigenaar van onze eigen fopwinkel. Dus wij kunnen Campbell echt wel een geweldige verjaardag geven!' zeg ik zo vrolijk mogelijk, terwijl ik mijn best doe om iets te bedenken wat Campbell leuk vindt.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    (...)


    Yaaah :D was je ook primark arnhem? Ik heb de rode past wel bij mn dobker blonde haren :D


    Nee we waren met de hele familie naar Zoetermeer en daar heb ik 'm gekocht.
    Staat op die van jou wel Hogwarts? Op die van mij alleen het logo en 'Draco dormiens nunquam titelus' ofzo. Maar niemand ziet dat het een Hogwarts t-shirt is :'D Mijn broer dacht zelfs dat ik een Draco Malfoy shirt had :'))


    Spoiler alert: you will save yourself

    OutlawQueen schreef:
    (...)

    Nee we waren met de hele familie naar Zoetermeer en daar heb ik 'm gekocht.
    Staat op die van jou wel Hogwarts? Op die van mij alleen het logo en 'Draco dormiens nunquam titelus' ofzo. Maar niemand ziet dat het een Hogwarts t-shirt is :'D Mijn broer dacht zelfs dat ik een Draco Malfoy shirt had :'))


    Ja de hogwards spreuk xd. En dan zijn alle vakjes ook gekleurd dus niet zwart wit. Mijn vorige shirt was gryffindor maar dan in het grijs maar mijn kat had die gesloopt D: ook al had ik m al een tijd deed het pijn :( (die was niet van primark.)

    Edit en er stond levensgroot gryffindor op en niemand begreep het.. ook de leeuw noet xd

    [ bericht aangepast op 27 okt 2014 - 20:32 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Ja de hogwards spreuk xd. En dan zijn alle vakjes ook gekleurd dus niet zwart wit. Mijn vorige shirt was gryffindor maar dan in het grijs maar mijn kat had die gesloopt D: ook al had ik m al een tijd deed het pijn :( (die was niet van primark.)

    Edit en er stond levensgroot gryffindor op en niemand begreep het.. ook de leeuw noet xd


    Haha wtf dus een gryffindor shirt en niemand begreep het? Ik heb echt vriendinnen die meteen opmerkingen erover maken. Hij is al door drie mensen geclaimed als ik 'toevallig' doodga x')


    Spoiler alert: you will save yourself

    OutlawQueen schreef:
    (...)

    Haha wtf dus een gryffindor shirt en niemand begreep het? Ik heb echt vriendinnen die meteen opmerkingen erover maken. Hij is al door drie mensen geclaimed als ik 'toevallig' doodga x')


    Ik woon in een boerendorp en op mijn oude school en nieuwe kent haast niemand harry potter... Hun hersenen worden liever gevuld met alcohol :p echt geen grapje xd.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Ik woon in een boerendorp en op mijn oude school en nieuwe kent haast niemand harry potter... Hun hersenen worden liever gevuld met alcohol :p echt geen grapje xd.


    Ik zit op een school waar bijna iedereen Harry Potter kent :D


    Spoiler alert: you will save yourself

    OutlawQueen schreef:
    (...)

    Ik zit op een school waar bijna iedereen Harry Potter kent :D


    Ik zit nu samen in een klas met 13 jongens en dan ik en nog een meisje en ze hebben allemaal nog niet eens van 'Harry Potter' gehoord -.-' laat staan ooit een boek gelezen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Heb ik wat belangrijks gemist aangezien ik net wakker geschud werd door tien meldingen ^-^

    Ik haat huiswerk; ik haat school, ik haat docenten, ik haat leerlingen, ik haat schoolboeken, ik haat de schoolbel, ik haat alles aan school. Waarom geven ze ons zo veel- ZO VEEL huiswerk, vlak na de vakantie? :'(


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    Hij ging naast mij op het bank zitten waardoor ik mijn modnhoek voor een of andere reden omhoog trok.
     'Oh hell no, wij gaan er een geweldige dag van maken en niet alleen omdat het 1 april en onze verjaardag is, maar ook omdat het Campbells late verjaardag is. Wij zijn Fred en George Weasley, de nieuwe generatie van grappenmakers en over een paar jaar eigenaar van onze eigen fopwinkel. Dus wij kunnen Campbell echt wel een geweldige verjaardag geven!'
    Ik keek Fred even aan voordat ik een glimlach tevoorschijn toverde en wat met mijn hppfd schudde.
    'Jij bent zo zeker van jezelf Fred. Maar moet ik je toch even corrigeren dat wij geen Fred en George zijn maar Gred en Forge als we het om zulke dingen gaan hebben.'
    Met dat sprong ik op en kwam voor het openhaard staan. Nog een stap naar achteren dan brand ik dood.
    'En hoe denk je zijn late verjaardag te vieren, die meer dan laat is namelijk vier maanden. Merlin als ik me aan het einde van deze dag niet neersteek met de keukenmesje van de huiselven dan is het een wonder.'
    '..Je kunt ook gewoon de waarheid vertellen, hopen dat hij niet boos en dat we alleen wij met z'n vieren iets leuks gaan doen, samen met hem. Want.. naja..'
    'Campbell haat druktes.' Voegde ik er aan toe toen Ralf plotseling achter me vandaan sprong. Even was ik hem vergeten ook.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    'Jij bent zo zeker van jezelf Fred. Maar moet ik je toch even corrigeren dat wij geen Fred en George zijn maar Gred en Forge als we het om zulke dingen gaan hebben.' Ik grijns en knik. Hij springt op en ik kijk naar Ralf, die achter hem staat. Zometeen valt die in de vlammen.
    'En hoe denk je zijn late verjaardag te vieren, die meer dan laat is namelijk vier maanden. Merlin als ik me aan het einde van deze dag niet neersteek met de keukenmesje van de huiselven dan is het een wonder.' Ik weet niet goed wat ik moet zeggen of doen dus sta ik alleen maar toe te kijken. '..Je kunt ook gewoon de waarheid vertellen, hopen dat hij niet boos en dat we alleen wij met z'n vieren iets leuks gaan doen, samen met hem. Want.. naja.. Campbell haat druktes.' Ik knik en denk even na.
    'Is Campbell al in Zweinsveld geweest? Anders kunnen we een manier zoeken om met hem daarheen te gaan. Het is altijd leuk om dat te doen en voor de eerste keer is het natuurlijk het leukst. Jammer dat het niet meer sneeuwt, maar nog steeds leuk.' Ik kijk naar Ralf. 'Wat vinden jullie ervan?'


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    'Is Campbell al in Zweinsveld geweest? Anders kunnen we een manier zoeken om met hem daarheen te gaan. Het is altijd leuk om dat te doen en voor de eerste keer is het natuurlijk het leukst. Jammer dat het niet meer sneeuwt, maar nog steeds leuk. Wat vinden jullie ervan?'
    'Dat is op zicht wel een goed idee ja.' Ik sprong op waardoor ik weer gevaarlijk richting het vuur toe wiebelde voordat ik me kmdraaide en Fred met een glinlach aankeek.
    'Kunnen we hem ook de krijsende krot laten zien! Alhoewel hij dat denk ik niet leuk gaat vinden.' Lachend schudde ik met mijn hoofd en keek even richting de trap waar Campbell net door verdween.
    'Zal ik hem halen om mijn excuses aan te bedienen.. en de plannen te vertellen of wat gaan we nu doen?' Vroeg ik dan aan hem.
    'Oh Merlin; kom er net achter. ik heb geen cadeautje..' murmelde ik dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Georgie; don't worry about the present xd. Ik bedoel het maakt Camp toch niet uit. Daarnaast heeft hij George cadeau op de grond laten vallen enkel en alleen omdat hij te egoistisch; te lui was om weer op te staan en het op te rapen waardoor hij nu slaapt. :<


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Georgie wilt alles perfect hebben :]


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Fred Weasley

    'Dat is op zicht wel een goed idee ja.' Ik kijk toe hoe hij gevaarlijk dicht bij het vuur is. Zometeen springt hij er in zijn vrolijkheid nog per ongeluk in! Dat zou ook niet echt een leuk cadeautje voor Camp zijn. 'Kunnen we hem ook de krijsende krot laten zien! Alhoewel hij dat denk ik niet leuk zal vinden.' Hij kijkt naar de deur waar Campbell net doorheen liep. Ik knik en glimlach. Nu iedereen weet dat het de plek was waar iedere maand een weerwolf was, mijden ze de plek nog steeds. Ik heb het er wel eens met Ralf over gehad om daar iedere volle maan heen te gaan, maar misschien komt er iemand die nieuwsgierig is heen.
    'Zal ik hem halen om mijn excuses aan te bedienen.. en de plannen te vertellen of wat gaan we nu doen? Oh Merlin; kom er net achter. ik heb geen cadeautje..' Even denk ik na en dan lach ik.
    'We gaan naar Zweinsveld, daar kan je wel iets kopen. Dan leiden Ralf en ik hem wel af. Of ik doe alsof ik jou ben ofzo.' Ik kijk naar Ralf. 'Als jij mee wil natuurlijk,' voeg ik eraan toe, hoewel ik het antwoord waarschijnlijk al wel weet.


    Spoiler alert: you will save yourself