• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Haha echt zoo jammer dat ralf erbij is als fred werkelijk gaat doen alsof hij george is want dan zal ik zou gemeen zijn om alles uit de kast te trekken dat fred of ralf camp van fred af trekt of duwt. Xd helaas ligt het openlijk zoenen voor camp er noeg bij dus zal hij bv george nooit zoenen waar ralf bij zal zijn xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    'We gaan naar Zweinsveld, daar kan je wel iets kopen. Dan leiden Ralf en ik hem wel af. Of ik doe alsof ik jou ben ofzo.'
    Hij kijkt naar Ralf die totaal verdwenen leek te zijn.
    'Als jij mee wil natuurlijk,'
    'Natuurlijk, Fred.' Hoorde ik Ralf dan murmelen.
    'Maar ik weet ook niets om te kopen voor hem. Dit begint frusterend te worden. Ik ken hem al bijna een hele jaar lang en nog steeds weet ik niet wat hij leuk vind. Wedden dat ik hierdoor het prijs win voor het "beste" vriendje van het jaar?' Zei ik dan en draaide me om om naar het vuurtje te kunnen staren.
    'En ik blijf wel bij hem. Tenminste, tot ik eindelijk wat verzonnen heb. Dan geef ik je wel een seintje..' Voegde ik er snel aan toe. Het is niet dat ik Fred nog steeds niet geloof maar na dw incident van het onbekende jongen die als Fred Campbell kuste.. is het niet echt geruststellend om Fred nog eens bij Campbell te zien. Maar dat zeg ik niet.
    'Dan ga ik hem halen als de plannen zijn gemaakt..?'

    [ bericht aangepast op 31 okt 2014 - 7:48 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    Haha echt zoo jammer dat ralf erbij is als fred werkelijk gaat doen alsof hij george is want dan zal ik zou gemeen zijn om alles uit de kast te trekken dat fred of ralf camp van fred af trekt of duwt. Xd helaas ligt het openlijk zoenen voor camp er noeg bij dus zal hij bv george nooit zoenen waar ralf bij zal zijn xd


    Ik kan doen dat hij nog ergens heeen mpet gaan als ze vertrekken :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    'Natuurlijk, Fred.' Ik glimlach en kijk weer naar George, die iets minder vrolijk lijkt.
    'Maar ik weet ook niets om te kopen voor hem. Dit begint frusterend te worden. Ik ken hem al bijna een hele jaar lang en nog steeds weet ik niet wat hij leuk vind. Wedden dat ik hierdoor het prijs win voor het "beste" vriendje van het jaar? En ik blijf wel bij hem.' Ralf en George zeggen allebei dat ze me vergeven hebben voor het incident met de onbekende jongen, maar ik weet dat ze nog steeds op hun hoede zijn en het zeker geen goed idee gaan vinden als ik met Campbell alleen ben. Dat is zeker. 'Dan ga ik hem halen als de plannen zijn gemaakt..?' Ik knik en kijk naar het vuur, dat steeds hoger oplaait.
    'Haal hem maar. Ik ga mijn nieuwe sweater aan doen. Als jij dat ook doet zouden we nog kunnen wisselen als je dat wil.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ik kan doen dat hij nog ergens heeen mpet gaan als ze vertrekken :')


    Of George neemt Ralf mee als een soort smoes dat Fred en Ralf even naar een winkel willen ofzo.


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    'Haal hem maar. Ik ga mijn nieuwe sweater aan doen. Als jij dat ook doet zouden we nog kunnen wisselen als je dat wil.'
    Ik knik en keek hem even zonder wat te zeggen aan voordat er een 'oké' mijn lippen verlieten en ik knikte.
    'Oké, we doen dat.' Zei ik dan.
    'Dan ga ik Campbell even halen. Ik denk dat hij in het wc is gevallen en nu verdwaald door het riool aan het lopen is, dus ik ga hem even opzoeken.' Met dat liep ik van Fred en Ralf weg op de trap op te rennen. Ik weet niet of dit onze beste idee zal worden maar het is niet het slechtste dus niets houd me op dit moment tegen het m dit te doen. Wat kunnen de consequenties zijn? Ik negeerde die vraag en liep de zesde jaars slaapkamers binnen om mijn sweater snel aan te kunnen doen. Echter bleef ik verbaasd bij het deuropening staan toen ik eenmaal binnen was. Campbell lag op mijn bed. Met mijn rode trui in zijn armen. Hij sliep. Een klein glimlachje kon ik niet onderdrukken toen ik naar hem toe liep en naast mijn bed neer knielde. Plukjes haren waren over zijn gesloten ogen gevallen. Hij sliep echt; en hij zei dat hij naar het wc ging. Mijn glimlach verdween terwijl ik hem maar aan zat te staren. Hoe zijn borstkas langzaam op en neer viel van het ademhalen, hoe hij mijn trui in zijn armen hield. Na een lange stilte wat een minuut leek te zijn, hees ik mijn hand op en duwde de plukjes zachtjes achter zijn oor en schuifelde wat meer naar voren om mijn lippen zachtjes op zijn voorhoofd te drukken terwijl mijn hand nog langs zijn wang rustte.
    'Campbell Saunders.' Murmelde ik dan.
    'Wat zie jij er schattig uit als je slaapt.'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Dáww George (x maar Camp word pas wakker de volgende RP' dag dus jullie kunnen gwn Partyén met Forge ofzo :p whatever you want.! oh en George stap niet op Camps cadeau voor jou :<


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Maar we hebben dus niets te doen :')


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    Maar we hebben dus niets te doen :')


    Ik heb al een idee voor de volgende dag :'3 en ik denk dat je me gaat haten daarvoor ^^ dus daarom laat ik camp niet wakker worden.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Je maakt me bang (cat)

    Vertel :D


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    Je maakt me bang (cat)

    Vertel :D


    Haha neee want dan is alles verpest x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Haha neee want dan is alles verpest x'D


    Nouuu :'( maar door jou vertel ik wel al mijn ideeën aan jou D':


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Nouuu :'( maar door jou vertel ik wel al mijn ideeën aan jou D':


    Je weet dat ik niet kan slapen of niet kan denken of concentreren of wat dan ook als je iets voor me geheim houd x'D

    Oke een tip maar waarschijnlijk is het niet wat je denkt; Angelique Jansen en Leo Jordaan.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Je weet dat ik niet kan slapen of niet kan denken of concentreren of wat dan ook als je iets voor me geheim houd x'D

    Oke een tip maar waarschijnlijk is het niet wat je denkt; Angelique Jansen en Leo Jordaan.


    Dus het heeft niets met hun tweeën te maken? Ach, ikdacht niet eens aan hun D: gaat het gebeuren bij zweinsveld dan? WWanneer Fred, George en Ralf hem naar zweinsveld brengen of... iets met Nathaniel D:

    Vertel het, alsjeblieeeeft D=


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Dus het heeft niets met hun tweeën te maken? Ach, ikdacht niet eens aan hun D: gaat het gebeuren bij zweinsveld dan? WWanneer Fred, George en Ralf hem naar zweinsveld brengen of... iets met Nathaniel D:

    Vertel het, alsjeblieeeeft D=


    Ik weet niet eens of ze naar Zweinsveld kunnen zodra Angelique met Camp klaar is :'x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya