• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Freddie! Kom lekker erbij staan, gezellig samen met campie en george ^^ ik heb overigens echt geen idee wat Ralf hem moet gaan geven als cadeautje x'o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Haha ik ken het.


    Spoiler alert: you will save yourself

    1 April zijn fred en George toch jarig?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jup


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Maar hebben fred, george nu een feestje of is het nu og een lege zaal zonder balonnen ofzo want het is toch 's avonds? Na avondmaal dit nu


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Maar hebben fred, george nu een feestje of is het nu og een lege zaal zonder balonnen ofzo want het is toch 's avonds? Na avondmaal dit nu


    Ik heb geen idee (: ik deed gewoon wat je zei (elke keer) schreef


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ik heb geen idee (: ik deed gewoon wat je zei (elke keer) schreef


    Sigh poor me d;' of poor Campbell in dit geval.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Maak je geen zorgen Campbell. Heb je onze leerlingenkamer nooit gezien. Wachtwoord?’ ik keek hem verbaasd aan. Natuurlijk had ik het niet gezien en zeker niet nu hij het woordje; ‘wachtwoord.’ Gebruikte. Hoe kon ik dan in vredesnaam naar binnen komen als ik de wachtwoord niet wist. ‘George!’ Ik schrok op en tot mijn grootste verbazing ging de deur open waar George tevoorschijn kwam en ik mijn wangen iets roder voelde worden terwijl hij me helemaal niet aan leek te kijken wat me nerveus maakte. Ik was per slot van rekening niet gevraagd om hierheen te komen. Al was het dan voor even.
    ‘Oh- Ralf, je moet de wachtwoord echt eens in je oogleden gaan graveren.’ Met dat trok Ralf me met een ietwat rood hoofd naar binnen waar een bom ontploft leek te zijn gezien elke millimeter van het plafond alleen al bedekt leek te zijn en het verbaasde me dat ik de muziek die nu in mijn oren leken te tetteren niet van buiten al gehoord had.
    ‘Ik heb Campbell voor je gebracht!’ ik schudde verbaasd mijn hoofd terwijl ik mijn hand ietwat nerveus over mijn zak liet gaan waar ik George’ cadeau in had gedaan. Ik had geen flauw idee of ik hier goed aan deed of niet. Iedere seconde van de dag leek ik aan hem te denken en voor het eerst positief over onze relatie tot 24 januari, mijn verjaardag. Ik had heus niet iets verwacht voor mijn verjaardag. Geen cadeau of een feest. Dat hoefde ook helemaal niet en eigenlijk was ik eerst dankbaar dat hij het vergeten leek te zijn tot de brieven en kaarten binnenstormde van fans. Bij iedere letter; ieder woord tot iedere kaart leek mijn maag zich samen te knijpen en toen ik eenmaal weer met George sprak had hij het helemaal niet benoemd. Geen fijne verjaardag. Geen schrijntje van erkenning dat hij het wist. Helemaal niks. Nog steeds som ik in mijn hoofd af wat ik fout in die tussen tijd gedaan had en iedere keer leken mijn minpunten op te stapelen terwijl de onzekerheid die iets afgenomen leek te zijn in meervoud terug gekaatst werd. Sinds dien ben ik hem gaan vermijden. Niet dat dat zo moeilijk was gezien ik nooit alleen was. Ik had ook moeite met een cadeau kopen gezien ik kort tijd had en geen flauw idee had wat George leuk zou vinden. Per seconde voelde ik me alleen maar erger worden in de winkel terwijl de tijd genadeloos door getikt had. Net zoals nu. Ik stond hier te doen alsof ik de kamer in mij op nam terwijl ik in werkelijkheid mezelf hier aan het op aan het vreten was met mijn onzekerheid terwijl er duizenden redens door mijn hoofd spoken waarom ik George met rust had moeten laten en niet hem had moeten gaan zoeken om mijn idiote cadeau te geven. Ik had beter niet kunnen doen alsof ik misselijk was waardoor ik me op sloot in de kamer. Het zou me geen vrije avond van zwerkbal gunnen maar wel een paar minuten die ik nu verspilde. ‘Luxe leerlingen kamer hebben jullie.’ Probeerde ik zo joviaal mogelijk te zeggen terwijl ik mijn hoofd wel tegen de muur kapot kon slaan. Er was vrij weinig ‘leerlingen kamer’ aan op dit moment gezien iedereen uber enthousiast leek om George’ en Freds verjaardag net zoals George zelf. Ik hoor hier niet. Ik hoor hier niet. Herhaalde ik peinzend in mijn hoofd terwijl ik werkelijk zweet druppels op mijn voorhoofd voelde parelen en mijn hand naar mijn zak stak. ‘Fijne verjaardag- George.’ Maar in plaats van naar het cadeau te grijpen waar ik mijn hand naar toe verplaatst had liet ik hem weer slap langs mijn lichaam hangen. Ik kon nog altijd snel zijn kamer zoeken en het tussen zijn spullen gooien en snel weg wezen.


    Mijn Campbells' hebben allebei wat gemeen; ze houden neit van drukte ='3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

     ‘Luxe leerlingen kamer hebben jullie.’ ik glimlachte en schudde mijn hoofd. Dat zei ik ook in mijn eerste jaar. Maar na zes jaren is dit meer een soort Azkaban dan een leerlingenkamer.
    ‘Fijne verjaardag- George.’
    Ik glimlachte en greep naar zijn hand.
    'Dankjewel.' Zei ik dan.
    'Het is alsof Ralf je gedwongen heeft om hierheen te komen maar alsnog ben ik erg blij dat ik je vandaag heb kunnen zien.' Ik glimlachte en drukte een kus op zijn hand die ik vervolgens losliet en hem even in het stilte aankeek.
    'Je weet dat ik van je hou Campbell. Daarom heb ik lang gezocht naar dit en ik wilde het..' ik snoerde mezelf de mond dicht en keek hem ietwat vragend aan. Ik wilde het hem op zijn verjaardag het laten zien. Merlin wanneer was dat ook al weer? Onopmerkelijk beet ik op mijn lip en trok mijn wenkbrauwen even op.
    'Het..' herhaalde ik zachtjes en schudde met mijn hoofd. Was zijn verjaardag niet.. nee- ik kan niet zeker zijn. Heb ik het wel ooit gevraagd? Kom op zeg, ik kan het nu toch niet vragen? Dan kwets ik hem. Weet je wat; dan zeg ik het zo.
    'Ik bedoel- ik kan niet wachten tot jouw verjaardag Camp; ik wil je dan zo erg graag wat laten zien wat ik nu niet kan.' Lachte ik.. en met dit hoop ik maar dat zijn verjaardag na April is en niet daarvoor.


    Oké ik was compleet inspiratieloos bij dit.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    verjaardagen waren toch het leukst zei je? :P


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Sssh :'3


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Sssh :'3


    Ik deed Forge verjaardag voor jou en linde en jullie lijken het beide niks aan te vinden :l


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Ik deed Forge verjaardag voor jou en linde en jullie lijken het beide niks aan te vinden :l


    Jawel alleen voor nu wist ik niet zo veel te posten :o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Jawel alleen voor nu wist ik niet zo veel te posten :o


    Ik stuur Ginny wel naar George' misschien kan je daar meer mee :l bijvoorbeeld haar pesten / paal zetten, zoals altijd (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Dankjewel.’ Ik schrok lichtjes toen zijn hand impulsief die van mij omsloot. ‘Het is alsof Ralf je gedwongen heeft om hierheen te komen maar alsnog ben ik erg blij dat ik je vandaag heb kunnen zien.’ Ik schudde mijn hoofd wat hij niet leek te zien door zijn lippen die op mijn hand geplaatst werden. Ik wist niet of het kwam dat ik George een tijdje niet gezien had of wat anders maar hij leek plotseling zo formeel; zo netjes dat het haast afschrikwekkend was.
    ‘Je weet dat ik van je hou Campbell. Daarom heb ik lang gezocht naar dit en ik wilde het.. het. Ik bedoel- ik kan niet wachten tot jouw verjaardag Camp; ik wil je dan zo erg graag wat laten zien wat ik nu niet kan.’ Aarzelend beet ik op mijn lip terwijl ik in een flits zijn donker bruine ogen op ving die mij leken te doorboren. Hij wist mijn verjaardag niet of; wat hij wilde laten zien is pas in februari gebeurd; dat kon toch? Misschien had hij nu niks interessants voor me om te laten zien- misschien hoopte hij dat ik veranderd was; volwassener of iets dan nu, volgend jaar.
    ‘Maar goed dat ik genoeg geduld heb om tot 24 januari te wachten. Je bent nergens toe verplicht. Misschien is dan alles wel anders.’ Murmelde ik zachter terwijl ik ietwat onrustig onder mijn nagel klauwde. Dit alles ging totaal niet zoals ik wilde en steeds minder durfde ik mijn cadeau aan hem te geven terwijl mijn ogen door de ruimte flitsen tot er ruimte ontstond voor twee trappengangen. Een voor de meisjes en een voor de jongens. Waarschijnlijk slaapkamers en daar kon ik zijn cadeau dumpen en wegwezen. Voorzichtig keerde ik me naar George terug en zette ietwat aarzelend gezien ik enorm uit mijn veiligheidzone kwam mijn hand langs zijn wang. ‘Waarom praten we over míjn verjaardag als die van jou nu is. Een jaar is enorm ver weg en mijn verjaardag is niet totaal niet relevant. Was jij niet degene die zei dat we in het nu moesten leven dus niet in de toekomst. Wees blij- vrolijk, George. Je word pas eens per jaar 17.’

    Yep hij werd 17 in deel 6 dus ik twijfel of hij is blijven zitten…

    Ginny Weasley

    Snel baande ik me door de mensenmassa heen. Het was werkelijk nog nooit zo vol en druk geweest op welk verjaardag dan ooit. Dan heb ik dan ook de verjaardagen van Fred en George voorheen meegerekend. Eigenlijk wilde ik me zo ver mogelijk hier vandaan zijn maar blijkbaar had lot een andere plan voor mij waardoor ik nu naar George’ aan het zoeken was gezien Angelique naar hem vroeg. Ze had een cadeau van hem en ze wilde het persoonlijk aan hem geven. Gezien ze het bijna aan Fred had gegeven vroeg ze aan mij of ik mijn broers kon onderscheiden. En zo dom als ik ook was had ik nog toegestemd ook terwijl mijn broer langzaam in vizier kwam met Campbell wiens hand meteen van George’ wang afviel toen ik ‘hoi.’ Murmelde. Fijn ik had nu al wat verpest terwijl het net zo goed leek te gaan gezien dit de eerste keer is dat een van mijn broers me ziet.
    ‘…Ik moest je halen van Angelique- George..’ piepte ik zachtjes. Tot mijn opluchting zag ik een glimlach op Campbells’ gezicht komen hoewel ik niet zeker wist of het wel gemeend was. ‘Ik eis te veel tijd van je; maar goed dat ik naar de wc moet zodat je tijd voor jezelf heb.’ Met dat draaide hij zich om en verdween tussen de massa mensen rond ons heen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya