• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ja ik haat de blonde jongen ook (huil)

    [ bericht aangepast op 18 okt 2014 - 19:59 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Fred Weasley

    'H-heel grappig.' Hij loopt de ziekenzaal in. 'E-een uur voorbij, je hebt t-twee relaties v-verscheurd. Dankjewel; h-het was een m-mooi verjaardag.' Ik kijk toe hoe hij water over zijn gezicht laat lopen en weet niet goed wat ik moet doen. Ik loop naar hem toe.
    'Ik meende het. Ik maak geen grapje. Ik weet echt niet wat er gebeurt is, ik weet alleen dat die jongen mij vastbond en toen wegliep als mij. Ik hou van je, Ralf. Ik weet niet wat hij gedaan heeft, maar ik hou van je. Onthoud dat altijd.' Ik kan het niet meer laten en barst in tranen uit. Mijn blik gaat naar Campbell en George. Wat kan ik gedaan hebben om ook hun relatie te verpesten? Ik blijf naar ze kijken en besluit naar ze toe te lopen.
    'Ik ben zo terug, ik beloof het,' zeg ik tegen Ralf en ik moet mezelf tegenhouden om hem geen kus te geven. Daarom loop ik snel naar George en Campbell. 'Ik weet niet wat ik net gedaan heb, geloof me, maar ik was het niet. Een blonde jongen die Ralf en mij al het hele jaar lastig valt heeft wisseldrank gebruikt om er als mij uit te zien en levens te verpesten.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    ‘G-george; j-je hoeft je niet s-schuldig te voelen. waarom zou f-fred d-dat in h-hemelsnaam doen. H-hij heeft Ralf. Ik begrijp het heus wel. Het is beter zo.'
    'Ik weet het ook niet; ik weet ook niet waarom Fred je überhaupt zou kussen laat staan zo een afschuwelijke leugen aan je vertellen! Je- je weet wat Angelina ons als laatst had aangedaan; denk je nou echt dat ik op zo een gestoord mens zou vallen?' Ik beet op mijn lip en schudde nog steeds paniekerig mijn hoofd. Ik kon hem niet verliezen, ik heb er nooit zo over gedacht maar ik dood Fred als ik Campbell officieel door hem verlies.
    'Alsjeblieft Campbell; waarom geloof je me niet? Als je wilt kan ik een een waarheidsdrank uit Snape zijn kantoor stelen net.. net als vroeger, kun je zien dat ik echt van je hou en van niemand anders.' Met dat greep ik met beiden handen naar zijn hand en staarde doodsbang in zijn ogen. Doodsbang dat ik hem zou verliezen door zo iets doms als dit.
    'Alsjeblieft Campbell Saunders; je kent me.. geloof me..'
    'Ik weet niet wat ik net gedaan heb, geloof me, maar ik was het niet. Een blonde jongen die Ralf en mij al het hele jaar lastig valt heeft wisseldrank gebruikt om er als mij uit te zien en levens te verpesten.'
    Even sloot ik mijn ogen toen ik Fred zijn stem weer hoorde. Waarom deed hij dit? We vertellen alles altijd aan elkaar, ik nu nog steeds. Hij ook. Hij en Ralf hebben een leuk leven, en dan komt er plotseling een jongen er tussen in?
    Ik liet campbell los en keek Fred even aan.
    'Een blonde jongen..' murmelde ik hoofdschuddend.
    'Jij en Ralf hadden een prachtige leven. En toevallig vandaag komt er een blonde jongen, toevallig nu verpest hij onze levens. Toevallig nu wanneer alles misgaad. Fred; hoe lang duurde het tot je op deze stompzinnige leugen kwam toen ik je uit deze ziekenzaal gooide?' Ik schudde mijn hoofd en knielde weer voor Campbell neer en greep naar zijn hand waarna ik mijn ogen weer sloot en de aantal tranen die langs mijn wangen stroomden probeerde te negeren.
    'Campbell geloofd zijn toekomstige vriendje zelfs en mij niet.' Murmelde ik dan hoofdschuddend.

    :'(


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    'Campbell geloofd zijn toekomstige vriendje zelfs en mij niet.'

    You broke my heart :'(


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    'Campbell geloofd zijn toekomstige vriendje zelfs en mij niet.'

    You broke my heart :'(


    Net als jij, dir mijn hart meerdere malen had gebroken ):


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    'Ik weet het ook niet; ik weet ook niet waarom Fred je überhaupt zou kussen laat staan zo een afschuwelijke leugen aan je vertellen! Je- je weet wat Angelina ons als laatst had aangedaan; denk je nou echt dat ik op zo een gestoord mens zou vallen? Alsjeblieft Campbell; waarom geloof je me niet? Als je wilt kan ik een waarheidsdrank uit Snape zijn kantoor stelen net.. net als vroeger, kun je zien dat ik echt van je hou en van niemand anders. Alsjeblieft Campbell Saunders; je kent me.. geloof me..’
    'Ik weet niet wat ik net gedaan heb, geloof me, maar ik was het niet. Een blonde jongen die Ralf en mij al het hele jaar lastig valt heeft wisseldrank gebruikt om er als mij uit te zien en levens te verpesten.'
    Ik sloot mijn ogen terwijl ik mijn onderlip akelig voelde trillen en hoewel George’ nu zijn gezicht naar Fred gericht had bleef zijn gezicht voor mijn netvlies hangen.
    'Een blonde jongen.. Jij en Ralf hadden een prachtige leven. En toevallig vandaag komt er een blonde jongen, toevallig nu verpest hij onze levens. Toevallig nu wanneer alles misgaad. Fred; hoe lang duurde het tot je op deze stompzinnige leugen kwam toen ik je uit deze ziekenzaal gooide?' Ik slikte toen hij omdraaide en tranen over zijn wangen sierde terwijl hij mijn kleine hand omvatten.
    'Campbell geloofd zijn toekomstige vriendje zelfs en mij niet.' Ik zag hem zijn hoofdschudden en per milliseconde voelde ik me nog verschrikkelijker worden en in plaats van George te troosten voelde ik een veels te grote onmacht en frustratie naar boven komen en voor ik alles goed en wel nadacht barste ik los.
    ‘Sorry hoor dat ik niet perfect ben en dat nooit zal worden. Sorry hoor dat ik de verschrikkelijkste- vriendje ooit bent die jou niet eens geloofde. Sorry dat ik je leven verziek.’ Met dat begonnen al de eerste tranen weer van mijn gezicht te rollen en ik deed geen eens moeite om ze tegen te houden.
    ‘Sorry dat ik te zwak was om je te verdedigen onder water; te zwak om überhaupt mezelf te laten overleven gezien haast iedere keer als ik mijn ogen open doe in een ziekenhuis lig of behandeld word door iemand omdat ik weer kapot ben. Sorry- George. Dat je niet vrolijk kan maken; dat ik je depressieve achtelijke vriendje ben waar je jezelf kapot voor moet schamen.’ Ik negeerde de tranen die mijn verband doordrenkte. Alleen al het hele woordje ‘verband.’ Liet me nutteloos voelen.
    ‘Zeg dan; dat ik zwak ben en niks waard ben; vertel me alsjeblieft iets wat ik niet weet. Als het aan mij lag was ik allang dood.’ Ik schudde nutteloos mijn hoofd voordat ik hem kort aanstaarde tussen de wazige beelden van mijn tranen door. ‘Ik hou te veel van je om je kapot te zien gaan voor iemand zoals mij.’ en trok met moeite mijn hand los en liet mijn benen uit bed bungelen wat me meteen duizelig maakte alsof lopen al te moeilijk voor me was voordat ik me op mijn benen hief en een enorme misselijkmakend gevoel omhoog schoot. Alsof ik heel mijn binnenste wilde gaan leeg gooien. Terwijl ik met heel mijn kracht naar de deur liep wat enorm traag ging naar mijn zin en probeerde mijn gehijg in te houden terwijl ik al dood op was toen ik bij de deur kwam en met heel mijn wilskracht deed ik de deur open en achter me dicht terwijl ik de gang door schuifelde en mijn tranen op de grond drupte terwijl de verscheurende gevoel alleen maar groter werd. Ik voelde me leeg. Ik voelde me eenzaam en kapot en zelfs de pijn die door me heen schoot toen ik op de grond viel; viel in verre in het niets met het verlies wat ik voelde terwijl ik in een soort van shock mezelf door de gang liet kruipen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘Sorry hoor dat ik niet perfect ben en dat nooit zal worden. Sorry hoor dat ik de verschrikkelijkste- vriendje ooit bent die jou niet eens geloofde. Sorry dat ik je leven verziek. Sorry dat ik te zwak was om je te verdedigen onder water; te zwak om überhaupt mezelf te laten overleven gezien haast iedere keer als ik mijn ogen open doe in een ziekenhuis lig of behandeld word door iemand omdat ik weer kapot ben. Sorry- George. Dat je niet vrolijk kan maken; dat ik je depressieve achtelijke vriendje ben waar je jezelf kapot voor moet schamen. Zeg dan; dat ik zwak ben en niks waard ben; vertel me alsjeblieft iets wat ik niet weet. Als het aan mij lag was ik allang dood.’
    Verbaasd keek ik hem aan voordat mijn handen van die van hem gleden en ik nutteloos mijn hoofd schudde.
    ‘Ik hou te veel van je om je kapot te zien gaan voor iemand zoals mij.’ Hij sprong op en wankelde richting de deur toe waar hij moeizaam door liep en verdween.
    ‘nee, Campbell..’ siste ik zachtjes en kneep mijn ogen dicht waar de tranen langs drupten.
    ‘fantastisch..’ ik sprong op en balde mijn handen in een vuist waarna ik Fred ruw aan de kant duwde om richting de deur toe te lopen.
    ‘helemaal fantastisch!’
    Zonder iemand nog een blik te gunnen rende ik de deur uit en zag Campbell nog net op de grond vallen. Ruw veegde ik de tranen van mijn wangen weg wat geen nut gaf aangezien er nieuwe bijkwamen en knielde naast hem neer en greep hem misschien iets te ruw bij zijn arm vast.
    ‘Sorry dit sorry dat, Campbell, dat alles boeit me geen ene moer.’ Zei ik en schudde even met mijn hoofd.
    ‘je hoeft niet perfect te zijn, je bent Campbell Saunders, de jongen van wie ik hou en dat is genoeg. Je bent niet te verschrikkelijkste vriendje ooit, je bent mijn vriendje en ik kijk anders naar jou dan jij naar jezelf. Campbell, ik HOU van jou. De enige reden waarom je me kapot maakt is omdat je me van je afstoot. Omdat je denkt dat ik niet echt om je geef waardoor je onzeker raakt en omdat we daarna niet meer samen kunnen zijn.’ Ruw veegde ik weer mijn tranen van mijn wangen weg die inmiddels al rood waren geworden en greep naar zijn hand.
    ‘verdomme Campbell: d-dit maakt niets beter, denk alsjeblieft even niet aan jouw mogelijke negatieve punten, d-denk aan deze relatie, dat ik van jou hou en jij hopelijk ook van mij. Want als we tenminste samen zijn ben ik de gelukkigste jongen op aarde: ook al straal ik het misschien niet uit. Ik voel het in mijn hart.’


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    'Een blonde jongen..' Ik zie aan George dat hij me niet geloofd. Waarom gelooft hij me niet? Wat heeft deze jongen gedaan dat mijn broer me niet meer gelooft? 'Jij en Ralf hadden een prachtige leven. En toevallig vandaag komt er een blonde jongen, toevallig nu verpest hij onze levens. Toevallig nu wanneer alles misgaat. Fred; hoe lang duurde het tot je op deze stompzinnige leugen kwam toen ik je uit deze ziekenzaal gooide?' Ik zie dat George moet huilen en weet niet wat ik moet doen. George en Campbell beginnen een gesprek en ik weet dat ik hier niet meer hoor. Ik doe een stap achteruit en kijk naar de twee. Wat heeft die blonde jongen gedaan? Ik besluit naar Ralf te lopen.
    'Ik was het echt niet! Het was die blonde jongen. Kom op Ralf, jij zag dat hij me mee wegtrok. En nu is er iets gebeurt waarvan ik denk dat het echt niets voor mij is. Ik wil jullie levens niet verpesten, alsjeblieft!' Ik rol mijn mauwen op en laat de striemen zien van waar de touwen zaten. 'Kijk! Hij bond me vast met touwen in een bezemkast terwijl hij dit allemaal deed. Alsjeblieft Ralf, geloof je me niet?'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ralf Auron

    Nadat Fred me alweer verliet om naar George en Campbell te gaan richtte ik me weer tot de aanrechtje en staarde naar de druppels water die langzaam van de kraan af druppelde. Ik liet ik een zucht en veegde mijn droge tranen weg die langs mijn ogen door probeerden te glippen.
    'Ik was het echt niet! Het was die blonde jongen. Kom op Ralf, jij zag dat hij me mee wegtrok. En nu is er iets gebeurt waarvan ik denk dat het echt niets voor mij is. Ik wil jullie levens niet verpesten, alsjeblieft!'
    Ik liet de aanrechtje los en draaide me om waar ik Fred weer ontmoette en keek gauw weg. Nog net zag ik hoe hij zijn mouwen oprolde en ik staarde naar de striemen op zijn armen.
    'Kijk! Hij bond me vast met touwen in een bezemkast terwijl hij dit allemaal deed. Alsjeblieft Ralf, geloof je me niet?'
    Ik beet op mijn lip terwijl ik vocht voor de velen tranen in mijn ogen die ernstig begonnen te branden. Wat moest ik doen? Waarom overkomt mij dit? Misschien heeft hij gelijk.. ik bedoel, waarom zou Fred dit doen.. hij was zo hard.
    ‘ik..’
    ‘oh, Ralf, hier ben je!’
    Geschrokken richtte ik me naar de deur toe waar ik de blonde jongen weer ontmoette en keek gauw weg.
    ‘hopelijk was ik niet te laat voor de grote show. Of wel? Ahw, jammer.’
    Hij liep naar ons toe en gooide een arm om Fred heen. Verbaasd keek ik toe en gauw draaide ik me om om me weer op de kraan te concentreren.
    ‘je moet echt beter op je vriendje letten Auron, ik wilde hem wat waarschuwen tot hij me plotseling aanviel en riep iets over dat ik uit zijn buurt moest blijven. Ik was noodgedwongen om hem vast te binden maar zo te zien ben ik niet goed in het vast binden van mensen.’ Hij begon schamper te lachen en ik voelde zijn hand op mijn schouder rusten.
    ‘je wilt niet weten wat voor geheimen ik uit hem had weten te krijgen toen ik hem vast had gebonden. Hij is verliefd op Campbell; wist je dat?’
    Ik beet op mijn lip op de tranen weg te kunnen drukken. Mijn hart werd fijngeknepen en zo ook mijn hoop.
    ‘maar ach, zo te zien heeft hij het al bekend. Jammer ben ik te laat gekomen. Ach ja, nog een fijne dag verder.’
    Met een ruk draaide ik me om en beende de kamer uit. Ik wist niet meer wat ik moest doen, wat ik moest gaan geloven. Wat ik wel wist was dat dit de ergste verjaardag van mijn leven was. De tranen stroomden nu over mijn gezicht en hijgend kwam ik bij een doodlopende gang tot stilstand om me in een hoekje te laten vallen waar ik me opkrulde. Mijn benen trok ik tot mijn borstkast op en mijn gezicht verborg ik in mijn armen die al snel nat werd van de velen tranen die ik produceerde. Voor een keer in mijn leven dacht ik dat dit wel een leuke verjaardag zou worden. zo te zien laat de universum aan me zien dat ik niet te veel moet gaan hopen over en voor bepaalde dingen.


    Sorreh, even wat meer drama zodat het niet te snel stopt :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Met een harde ruk werd ik bij mijn arm vastgepakt en als ik niet beter wist had ik gedacht dat het Nathaniel was in plaats van George waar tranen razendsnel uit zijn ogen gleden. Weer verpestte ik het. Alweer.
    ‘Sorry dit sorry dat, Campbell, dat alles boeit me geen ene moer. je hoeft niet perfect te zijn, je bent Campbell Saunders, de jongen van wie ik hou en dat is genoeg. Je bent niet te verschrikkelijkste vriendje ooit, je bent mijn vriendje en ik kijk anders naar jou dan jij naar jezelf. Campbell, ik HOU van jou. De enige reden waarom je me kapot maakt is omdat je me van je afstoot. Omdat je denkt dat ik niet echt om je geef waardoor je onzeker raakt en omdat we daarna niet meer samen kunnen zijn. verdomme Campbell: d-dit maakt niets beter, denk alsjeblieft even niet aan jouw mogelijke negatieve punten, d-denk aan deze relatie, dat ik van jou hou en jij hopelijk ook van mij. Want als we tenminste samen zijn ben ik de gelukkigste jongen op aarde: ook al straal ik het misschien niet uit. Ik voel het in mijn hart.’ nutteloos staarde ik gefixeert naar zijn borstkas waar natte vlekjes van tranen op gevormd hadden. Het was beter dan de tranen letterlijk uit zijn ogen te zien komen en waar waarschijnlijk een grote teleurstelling jegens mij in sprankelde. Ik wist niet wat ik moest doen, ik wist niet wat ik moest zeggen en ik wist zeker niet wat George.voelde. hij moest juist vrolijk.zijn zonder mij. Zonder mij leed hij zowel zijn geliefden geen pijn of een erge pijnlijke dood. Ongemakkelijk beet ik op mijn lip terwijl mijn tranen deels van angst bleven steken achter mijn ogen en mijn wangen. Zijn grip was immens op mijn pols, iets wat ik nog nooit had meegemaakt bij George waardoor ik ergens iets naar achter schoof terwijl ik bang was voor een slag naar mijn hoofd of zijn vuist in mijn buik. Ik was echter niet bang voor de pijn maar bang voor de dader van wie ik zoveel hou.
    'Ik begrijp dat je me pijn wilt doen en ik weet dat ik het verdien..' slikte ik zachtjes terwijl ik iets meer naar achtrrschoof zo ver het kon gezien George me strak vast hield. 'I-ik weet dat ik niks mag vragen, dat verdien ik niet.. m-m-maar als je me pijn doet. Wil je het.d-dan a-alsjeblieft a-afmaken w-want ikzelf k-kan h-het n-niet..'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    In plaats van iets te zeggen schoof hij meer naar achteren en keek ik even war naar mijn hand die nog steeds strak om zijn pols zat.
    ‘Ik begrijp dat je me pijn wilt doen en ik weet dat ik het verdien... I-ik weet dat ik niks mag vragen, dat verdien ik niet.. m-m-maar als je me pijn doet. Wil je het d-dan a-alsjeblieft a-afmaken w-want ikzelf k-kan h-het n-niet..’
    Even schudde ik met mijn hoofd en liet hem zachtjes los. Minutenlang leek het te duren terwijl ik hem maar aankeek. Dat was alles wat ik kon doen. Hem nog in me opnemen tot hoever het kon, zijn stem in me opnemen zodat ik het nooit meer zou kunnen vergeten. Ik slikte mijn tranen door en legde uiteindelijk een hand op zijn schouder. Voor ik zelf wist wat ik deed trok ik hem wat meer naar mij toe en drukte ik zachtjes mijn lippen op die van hem. Zo zachtjes alsof ik bang was dat ik met dit alles officieel zou verpesten. Alsof er een risico aan hing waardoor hij dood kon gaan. Alsof ik er ontzettend onzeker over dit was, wat ik ook was.
    ‘ik ga je niet pijn doen.’ Fluisterde ik dan.
    ‘ik dood mezelf liever dan je pijn doen. Ik dood mezelf liever als ik je niet meer kan zien. Dat weet je; je kent me. En als en als je me goed kent weet je dat ik je nooit los zou gaan laten, of je het wilt of niet.’


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Zachtjes liet zijn hand mijn pols los waarbij mijn hoofd zachtjes tegen de muur kwam waar ik mijn ogen sloot en er langzaam een eenzame traan onderuit gleed die over mijn lip gleed waar ik op beet.
    Langzaam gleden mijn ogen weer open terwijl Georges hand mijn schouder omvatte en me dichter naar hem toe trok voordat ik zijn zachte lippen op die van mij voelde en hoewel ik wist dat ik het niet moest doen kuste ik zachtjes hem terug terwijl ik bevroren dezelfde positie hield toen zijn lippen van die van mij verdwenen.
    ‘Ik ga je niet pijn doen. Ik dood mezelf liever dan je pijn doen. Ik dood mezelf liever als ik je niet meer kan zien. Dat weet je; je kent me. En als je me goed kent weet je dat ik je nooit los zou gaan laten, of je het wilt of niet.’ In plaats van een redenen te bedenken waarom we niet bij elkaar mogen zijn drukte ik me zoals altijd tegen hem aan terwijl mijn handen beide van zijn shirt een prop maakte alsof hij op deze wijze niet kon vertrekken terwijl mijn adem haperend over zijn borst heen streek.
    ‘ik hou zo veel van je..’ murmelde ik zachtjes terwijl er nog steeds geruisloos een paar tranen over mijn gezicht gleden. ‘Ik hou zo veel van je- zoveel dat het de tegenpool is over hoezeer ik mijzelf haat.’ Ik haalde zachtjes mijn neus op terwijl mijn grip per seconde alleen maar sterker op zijn shirt leek te worden. ‘Maar dit kan niet- dit mag niet. We mogen niet bij elkaar zijn en voor jou is het beter om van mij gescheiden te zijn omdat houden van niet sterk genoeg is om levens te redden.'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Even dacht ik dat hij weer weg zou gaan lopen, maar in tegendeel. Hij drukte zich tegen me aan en meteen gooide ik mijn armen om hem heen.
    ‘ik hou zo veel van je..’ murmelde hij waarbij ik mijn ogen even sloot. Ik voelde de tranen die op mijn shirt druppelden en het leek zich tot mijn hart te doordrukken.
    ‘Ik hou zo veel van je- zoveel dat het de tegenpool is over hoezeer ik mijzelf haat. Maar dit kan niet- dit mag niet. We mogen niet bij elkaar zijn en voor jou is het beter om van mij gescheiden te zijn omdat houden van niet sterk genoeg is om levens te redden.'
    Ik schudde mijn hoofd en liet hem wat losser om hem aan te kunnen kijken en veegde zachtjes zijn tranen weg.
    ‘houden van is wel genoeg om op de mooiste manier te kunnen sterven.’ Fluisterde ik.
    ‘ik weet zelf wel wat beter is voor mij. En als het echt zo is dat het beter is om je te verlaten, dan ben ik maar zo koppig om dat niet te doen. Ik ben niet bang voor de dood, voor de pijn of verdriet die ik er voor zal krijgen. Als we maar bij elkaar zijn is het genoeg voor mij. Meer dan genoeg.’


    Haha, ik opende net een spelletje met een dramatische achtergrondmuziek waarbij ik gauw word opende om mijn George post te schrijven samen met de dramatische achtergrondmuziek :’3


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik haat die blonde jongen echt. Ik wil hem dood (cat)


    Spoiler alert: you will save yourself

    OutlawQueen schreef:
    Ik haat die blonde jongen echt. Ik wil hem dood (cat)


    wie wilt dat niet :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••