• INSCHRIJVINGEN GESLOTEN!


    In een kostschool in Schotland zitten zoals op de meeste scholen allemaal leerlingen. Maar deze leerlingen zijn niet de alledaagse kinderen. Nee, totaal niet. Deze kinderen hebben namelijk speciale krachten. En deze kun je zo gek nog niet bedenken. Geweldig als je zo'n kracht hebt, toch?
    Nou eigenlijk niet. Wat als er een groepje leerlingen verkeerd met hun krachten omgaat en hierdoor heel het Verenigd Koninkrijk in gevaar brengt. En misschien wel de hele wereld.



    Rollen:

    Meisjes:
    - Alaska Lucy Santenera Cicatrix - Hyrdokinese
    - Jacelynn Piper McLean- Cicatrix - Electrokinese
    - Amanda Loréena Scott - Netzwerk - Temporale Stasis
    - May Autumn Johnson - TheHorcrux - Shapeshifting
    - Lucie Deline Vals - Allirian - Gave van flexibiliteit
    - Ryann Lucille Phellon - Cogitationes - Aerokinese
    [R] - Brooke Penelope McCarthy - Luke_Pinguin - Supersnelheid
    - Arelia Constance Romanoff - Deveraux - Geokinesis
    - Blaise Raphaëlla Maison - Aequor - Levitatie


    Jongens:
    - James Robert McMahon - Luke_Pinguin - Telekinese
    - Riley Luke McMahon - Luke_Pinguin - Pyrokinese
    - Daniel Elijah Strickland - Amourable - Psychometrie
    - Teamin Sangue - TheHorcux - Kracht om een valse herinnering te plaatsen.
    - Nikolai Dimitri Croshnov - Netzwerk - Shieldpower
    - Shaun Ivorey Fassbender - Lensherr - Controle over metalen
    - Jason Thomas Chase - Cicatrix - Genezing
    - Pete Jace McBready - TheHorcux - Inmaterialiteit


    Invullijstje:

    Naam:
    Leeftijd(Graag tussen de 12 en 18) :
    Leerjaar(12-13 jarigen in het eerste. 13-14 in het tweede. 14-15 in het derde jaar, 15-16 in het vierde. En 16-17 in het vijfde, 17-18 in het zesde jaar) :
    Uiterlijk(Mét foto!) :
    Innerlijk:
    Kracht:
    Keuzevakken(Minimaal 1, maximaal 3) :
    Extra:


    Informatie over de lessen:
    Standaard vakken:
    - Geschiedenis
    - Kracht controle
    - Engels
    - Frans
    - Biologie
    - Gym

    Keuzevakken:
    - Muziek
    - Verzorging
    - Drama
    - Tekenen, schilderen meegeteld!
    - Handarbeid
    - Zelfverdediging, dit doe je niet bij gym nee. Hieronder vallen vechtsporten.



    School Regels:
    1. We behandelen elkaar met respect.
    2. We blijven van elkaars spullen af.
    3. We pesten elkaar niet!
    4. Je deelt een kamer met één iemand of meerdere, zonder tegenstribbelen!
    5. Je mag oefenen met je krachten, zolang je een ander geen pijn doet en/of stoort!
    6. Je hebt je eigen kluisje om je spullen op te ruimen, dus je laat boeken niet slingeren in je kamer behalve als je moet leren.
    7. Je accepteert je kracht, het is aan jou toegewijd!

    RPG Regels:
    - Minimaal 150 woorden, dit is makkelijk haalbaar lijkt me.
    - OOC graag aangeven met de volgende haakjes, [] {} () of - -.
    -16+ mag maar graag in een spoiler.
    - Houd het graag realistisch. Een relatie kan niet al ontstaan in 1 dag. De leerlingen zijn niet overmachtig met hun krachten!
    - Geen perfecte personages.
    - Reserveringen blijven 72 uur (drie dagen) staan, en je rol telt pas als die helemaal af is.
    - Als je een week niet hebt gereageerd en je hebt niet gezegd waarom, lig je er zonder pardon uit.
    - Gelieve geen andere personages besturen, als je toestemming hebt van diegene mag het wel.
    - Je mag 3 personages.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Topics worden alleen geopend door Luke_Pinguin!
    - En de belangrijkste regel: Have fun!


    ©Luke_Pinguin, dit was haar idee. Ik heb enkel voor haar dit topic geopend, en als zij het wilt zal ik ook later als het nodig is andere topics openen.


    HULP NODIG MET HET ZOEKEN VAN EEN KRACHT?!
    Klik hier dan!

    [ bericht aangepast op 16 okt 2014 - 10:50 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Deveraux schreef:
    (...)

    Nah, your choice.


    Nope. Voor mij is alles oké.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Cicatrix schreef:
    (...)

    Nope. Voor mij is alles oké.


    Same Noa, same.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    x

    [ bericht aangepast op 13 okt 2014 - 18:56 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik hoop dat het voor jullie geen probleem is, maar in overleg met Moon, hebben wij besloten om woensdag het topic te openen. Dan heeft iedereen vanavond, morgen de hele dag en woensdag tot een uur of 11 denk ik de tijd om zijn of haar rol af te werken.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Voor mij geen probleem :]
    Ik ben bezig met mijn rol, heb besloten hem de kracht Inmaterialiteit te geven.
    Ook word hij hoogstwaarschijnlijk homo, mits niemand daar op tegen is ofzo :']


    Little do you know

    TheHorcrux schreef:
    Voor mij geen probleem :]
    Ik ben bezig met mijn rol, heb besloten hem de kracht Inmaterialiteit te geven.
    Ook word hij hoogstwaarschijnlijk homo, mits niemand daar op tegen is ofzo :']


    Waarom zou iemand dat niet willen?
    Het is jouw rol, en jij mag doen met hem wat je wilt.
    Wil je hem paars haar geven? Dan doe je dat. Wil je hem homo maken? Dan doe je dat. Heeft hij 2 verschillende oogkleuren? Dan heeft hij dat.
    Niemand heeft wat over jouw rol te zeggen ^-^.
    And homo's zijn awesome!!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Cicatrix schreef:
    (...)

    Waarom zou iemand dat niet willen?
    Het is jouw rol, en jij mag doen met hem wat je wilt.
    Wil je hem paars haar geven? Dan doe je dat. Wil je hem homo maken? Dan doe je dat. Heeft hij 2 verschillende oogkleuren? Dan heeft hij dat.
    Niemand heeft wat over jouw rol te zeggen ^-^.
    And homo's zijn awesome!!


    Haha, heb je gelijk mee, maar er bestaan -jammergenoeg- nog altijd homofoben op deze wereld dusja..
    En yup, homo's zijn awesome cx
    Ik heb eigenlijk in elke rpg waar ik 3 rollen heb wel 1 meisje, 1 hetero dude en een homo ;o
    Tis traditie haha


    Little do you know

    Ik ben morgen de hele dag naar Xanten [excursie Latijn] en ben bang dat ik dan niet kan schrijven, dus het zal voor mij vanavond worden denk ik, gezien ik woensdag op school zit :'3


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    TheHorcrux schreef:
    (...)

    Haha, heb je gelijk mee, maar er bestaan -jammergenoeg- nog altijd homofoben op deze wereld dusja..
    En yup, homo's zijn awesome cx
    Ik heb eigenlijk in elke rpg waar ik 3 rollen heb wel 1 meisje, 1 hetero dude en een homo ;o
    Tis traditie haha


    Als iemand hier neer zou zetten in deze RPG dat hij of zij niet wilt dat een rol homo/lesbi/bi is dan zou mijn reactie zijn: ''Als je dat niet wilt ga je maar weg.''
    x)
    En tradities zijn altijd leuk, hoe raar ze ook mogen klinken haha.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Arelia is klaar trouwens c:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Cicatrix schreef:
    (...)

    Als iemand hier neer zou zetten in deze RPG dat hij of zij niet wilt dat een rol homo/lesbi/bi is dan zou mijn reactie zijn: ''Als je dat niet wilt ga je maar weg.''
    x)
    En tradities zijn altijd leuk, hoe raar ze ook mogen klinken haha.


    haha ja, zou ik ook zeggen maar ach..

    -ik kan maar geen karakter verzinnen :[-


    Little do you know


    Naam:
    Pete Jace McBready
    Leeftijd:
    17 jaar
    Leerjaar:
    6e jaars
    Uiterlijk:
    Pete heeft donkere haren die wat half lang zijn voor een jongen, hij heeft ze altijd omhoog gezet met een beetje haarlak -gel vind hij er maar vies en plakkerig uit zien- Zijn ogen hebben een warme bruine kleur en een welkome uitstraling. Zijn lippen zijn ietwat aan de smalle kant en hebben een rozige kleur. Op zijn kin heeft hij een moedervlek zitten, één van de weinige oneffenheden die zijn huid kent. Hij heeft bijna geen plekjes of littekens mede dankzij zijn kracht.
    Met een lengte van ongeveer 1.78 is hij voor zijn leeftijd van gemiddelde lengte. Ook is hij niet erg gespierd, maar wel is hij in vorm. Het maakt hem niet uit of hij nu neutraal of gespierd is, zoland hij maar niet dik word vind hij het best.
    Zijn kledingstijl is simpel, vaak een T-shirt met een vest een een gewone jeans met een stel afgetrapte sneakers.
    Innerlijk:
    -Komt in rpg wel denk ik..-
    Kracht:
    Inmaterialiteit
    Het vermogen om de moleculaire structuur van je lichaam of het materie-trillingsgetal of dichtheid zo aan te passen dat je door vaste materie heen kan gaan en dus bv door muren kan lopen of door een vloer kan gaan of zelfs desgewenst door andere mensen heen. Een andere bijkomstigheid is dat andere materie ook door jouw heen kan gaan waardoor je immumm bent voor fysieke aanvallen van bv kogels, pijlen etc.
    Keuzevakken:
    Tekenen
    Handarbeid
    Extra:
    Pete is homo, en is in zijn 5e jaar -vorig jaar dus- uit de kast gekomen.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2014 - 11:25 ]


    Little do you know

    Waarom ben ik zo slecht in goede FC's vinden. -.-'


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Mensen ik heb gewoon een goede FC gevonden.

    Blaise Raphaëlla Maison

    "Trust is like paper. Once it's crumbled, it can't be perfect again."




    Leeftijd: 16 jaar, verjaart op de 10e van December - een koude winterdag.
    Leerjaar: Het vijfde jaar.
    Uiterlijk: [FC: Gabriella Wilde] Blaise heeft lange blonde lokken, die tot halverwege haar zij lopen. Deze lokken lopen uit op lichtblauwe punten, of eigenlijk "lucht"blauwe punten. Ze heeft deze lokken vaak in een staart zitten, aangezien ze het haat als er haar voor haar ogen hangt. Ze heeft chocoladebruine ogen, wat zeldzaam is voor een blondine. Deze ogen worden gesierd door een mooie, volle laag wimpers. Blaise heeft een klein, schattig wipneusje en rozige wangen. Ze heeft een lichte huid en lichtgetinte lippen.
    Blaise is erg dun, ook al is ze "verslaafd" aan eten. Ze is 1.65 meter en vindt dit een prima lengte voor haarzelf. Ze draagt vaak sweaters en jeans met Vans eronder. Vaak draagt ze ook shirts met leren jacks erboven. Ze vindt jurkjes, rokjes en hakken echt gewoon vreselijk.



    Innerlijk: Blaise heeft zo haar momenten. Vaak is ze erg rustig. Ze mediteert dan ook af en toe om haar gave beter onder controle te krijgen. Toch wil ze vaak ook de "badass" uit gaan hangen en is ze er helemaal klaar voor om een paar schoolregels te overtreden.
    Blaise is ook niet de makkelijkste om een gesprek mee aan te gaan. Vaak weet ze niet waar ze over moet beginnen, en improviseren is dan ook niet haar sterkste vak. Vaak begint ze dan over iets wat dicht in haar buurt is te praten, en dat loopt het gesprek vaak vrijwel meteen dood, gezien haar conversatie"partner" hem dan is gesmeerd.
    Als Blaise toch eenmaal in een gesprek zit, maakt ze snel sarcastische opmerkingen, en kan ze snel bot en arrogant overkomen. Dit is Blaise alleen totaal niet. Mensen hebben gewoon vaak te snel over haar geoordeeld, wat in Blaise haar geval niet al te prettig is. Ze heeft vaak gewoon wat tijd nodig om aan haar omgeving en de mensen daarin te wennen.
    Kracht: Levitatie; Het vermogen om te kunnen zweven en je ook dan te kunnen voortbewegen. In een gevecht kan deze power gebruikt worden in combinatie met andere powers. Ook kan hij gebruikt worden om geruisloos een tegenstander te benaderen of je sneller voor te bewegen dan je kan rennen of om over grote objecten heen te komen.
    Keuzevakken: Muziek, tekenen én zelfverdediging.
    Extra: Blaise heeft geleerd om piano te spelen, en kan erg goed zingen. Tijdens haar muzieklessen combineert ze deze twee dan ook negen van de tien keer. Ook heeft Blaise een groot talent voor tekenen en schilderen. In zowel muziek als tekenen kan ze haar gevoelens kwijt, wat ze erg fijn vindt.
    Ook heeft Blaise sinds kort een relatie met James McMahon. Ze vindt hem echt een doetje en wil hem voorlopig dan ook nog niet kwijt. Daar is hij haar veels te dierbaar voor.
    Blaise heeft ook een witte tortelduif die haar altijd gezelschap houdt, genaamd Valley, al noemt Blaise haar duif meestal gewoon Val.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2014 - 17:34 ]


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Ziet Blaise er een beetje goed uit?
    Me proud. :3


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either