• Het is me gelukt, hoor! Ik heb een blog aangemaakt en ga nu beginnen met mijn hardloop-reis te delen via het internet. Het eerste bericht staat zelfs al online.
    Op deze blog hou ik mijn ervaringen als beginner bij, niet iedereen is namelijk gelijk een expert. Het leek me leuk om dit met iedereen te delen.

    Blog
    Facebookpagina
    Twitter

    Ik zou het leuk vinden als jullie een kijkje nemen en misschien mijn pagina's volgen. ;3

    Mijn overzicht van 2014 staat online!

    Ten eerste wil ik de mensen van Quizlet heel erg bedanken! Jullie zijn een enorme steun geweest en zorgen ervoor dat ik voor mijn blog blijf schrijven. ;3
    Ten tweede ben ik erg benieuwd naar jullie sportieve doelen van 2015, willen jullie nog iets bereiken?

    [ bericht aangepast op 31 dec 2014 - 18:43 ]


    Your make-up is terrible

    Nou, vinden jullie het wat, of niet? (cat) Tips, ideeën?


    Your make-up is terrible

    Ziet er goed uit, Nikki! :Y)
    Ik heb ooit een midlifecrisis gehad waarin ik besloot om te gaan hardlopen, netjes alle spulletjes gekocht om deze vervolgens te laten verstoffen in de kast. Maar wie weet, misschien krijg je me zo enthousiast dat ik het "weer" oppak! Ik vind persoonlijk het concept erg leuk dat je je ervaringen gaat delen als beginner i.p.v. die-hard loopster, of is het hardloopster? You catch my flow... I'll keep an eye on your blog!

    Good luck!

    [ bericht aangepast op 13 okt 2014 - 12:37 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Hmm, klinkt leuk!
    Ik wil meelezen. (:
    (Kan ik je ook ergens volgen, of moet ik dan wat aanmaken of..?)


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Eauton schreef:
    Hmm, klinkt leuk!
    Ik wil meelezen. (:
    (Kan ik je ook ergens volgen, of moet ik dan wat aanmaken of..?)


    Je kan de facebook-pagina volgen, daar zet ik links op naar elk blogbericht, zodat je je niet hoeft aan te melden op wordpress.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Je kan de facebook-pagina volgen, daar zet ik links op naar elk blogbericht, zodat je je niet hoeft aan te melden op wordpress.
    Ik heb geen facebook meer...
    Dus dan zou ik me moeten aanmelden op die site?


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Eauton schreef:
    (...)Ik heb geen facebook meer...
    Dus dan zou ik me moeten aanmelden op die site?


    Helaas, dan wel ja.


    Your make-up is terrible

    Britsanity schreef:
    Ziet er goed uit, Nikki! :Y)
    Ik heb ooit een midlifecrisis gehad waarin ik besloot om te gaan hardlopen, netjes alle spulletjes gekocht om deze vervolgens te laten verstoffen in de kast. Maar wie weet, misschien krijg je me zo enthousiast dat ik het "weer" oppak! Ik vind persoonlijk het concept erg leuk dat je je ervaringen gaat delen als beginner i.p.v. die-hard loopster, of is het hardloopster? You catch my flow... I'll keep an eye on your blog!

    Good luck!


    Gewoon doen! Weer eens proberen.


    Your make-up is terrible

    Ik ga je volgen via facebook. Wie weet dat het me aanzet om die lang geleden gekochte hardloopschoenen toch te gaan gebruiken, haha.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Ik ga je volgen via facebook. Wie weet dat het me aanzet om die lang geleden gekochte hardloopschoenen toch te gaan gebruiken, haha.


    Ik hoop het!


    Your make-up is terrible

    Je blog ziet er nu al leuk en fleurig uit! :—) Ik ga het zeker volgen!


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Succes met het rennen en je blog! Het ziet er goed uit. Zelf heb ik een aantal maanden intensief gerend, opgebouwd met Evy zodat ik uiteindelijk 5km in 30 min kon lopen. Toen ben ik steeds minder gaan rennen en nu doe ik het niet meer, want rennen is saai. (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    fallenbadass schreef:
    Je blog ziet er nu al leuk en fleurig uit! :—) Ik ga het zeker volgen!


    Dankjewel!

    Jon schreef:
    Succes met het rennen en je blog! Het ziet er goed uit. Zelf heb ik een aantal maanden intensief gerend, opgebouwd met Evy zodat ik uiteindelijk 5km in 30 min kon lopen. Toen ben ik steeds minder gaan rennen en nu doe ik het niet meer, want rennen is saai. (cat)


    Wauw, dat is echt goed, dat wil ik ook! Ik loop nu 3km in 30 min.


    Your make-up is terrible

    Als je het wilt volgen zonder Facebook of Wordpress, is er nu ook een Twitter!


    Your make-up is terrible

    leuk
    Ik zeg al vier jaar dat ik ga hardlopen
    Jaar 1, overbelaste achille spees dus geen platte schoenen
    jaar 2, teen gekneusd
    jaar 3, geen zin
    jaar 4 nu, een knieblessure;syndroom.

    Dusja na vier zomervakanties is het nog niet gelukt maar nu weet ik ook dat het niets word vanwege mijn pijnsyndroom


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    leuk
    Ik zeg al vier jaar dat ik ga hardlopen
    Jaar 1, overbelaste achille spees dus geen platte schoenen
    jaar 2, teen gekneusd
    jaar 3, geen zin
    jaar 4 nu, een knieblessure;syndroom.

    Dusja na vier zomervakanties is het nog niet gelukt maar nu weet ik ook dat het niets word vanwege mijn pijnsyndroom


    Dat is echt niet leuk. ;c Hopelijk vind je iets dat je wel kan doen en leuk vind.


    Your make-up is terrible