• Het is me gelukt, hoor! Ik heb een blog aangemaakt en ga nu beginnen met mijn hardloop-reis te delen via het internet. Het eerste bericht staat zelfs al online.
    Op deze blog hou ik mijn ervaringen als beginner bij, niet iedereen is namelijk gelijk een expert. Het leek me leuk om dit met iedereen te delen.

    Blog
    Facebookpagina
    Twitter

    Ik zou het leuk vinden als jullie een kijkje nemen en misschien mijn pagina's volgen. ;3

    Mijn overzicht van 2014 staat online!

    Ten eerste wil ik de mensen van Quizlet heel erg bedanken! Jullie zijn een enorme steun geweest en zorgen ervoor dat ik voor mijn blog blijf schrijven. ;3
    Ten tweede ben ik erg benieuwd naar jullie sportieve doelen van 2015, willen jullie nog iets bereiken?

    [ bericht aangepast op 31 dec 2014 - 18:43 ]


    Your make-up is terrible

    Ik hardloop erg veel. Voor mij is het erg verslavend, maar alleen als ik in het bos hardloop vind ik het leuk. Ik heb eerder onder atletiek gezeten. Ik loop afstanden tussen de drie kilometer en twaalf kilometer. In ieder geval succes ermee (:


    I still think of the guitar bible.

    Aleida schreef:
    Ik hardloop erg veel. Voor mij is het erg verslavend, maar alleen als ik in het bos hardloop vind ik het leuk. Ik heb eerder onder atletiek gezeten. Ik loop afstanden tussen de drie kilometer en twaalf kilometer. In ieder geval succes ermee (:


    Wauw, dat is best veel!
    Bedank. ;3


    Your make-up is terrible

    leuk! =]


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Ik hoor het trouwens graag als er onderwerpen zijn waarover jullie informatie willen of dat ik moet schrijven. ;3


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Misschien kan je nu ook weer beginnen? ;3

    Wie weet ren ik binnenkort weer een rondje, met afwisselend lopen. Het is namelijk wel goed voor je en het voelde ook altijd goed als ik eenmaal klaar was, maar onderweg dacht ik altijd alleen maar: "Ik wil stopppeeeeeeen ik ben moeeeee". Ik heb mijn spullen wel nog allemaal dus ik kan zo weer beginnen. c:


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Assassin schreef:
    Ik hoor het trouwens graag als er onderwerpen zijn waarover jullie informatie willen of dat ik moet schrijven. ;3


    Ik ben eigenlijk wel benieuwd welke schoenen je draagt tijdens het hard lopen, heb je die bijvoorbeeld speciaal voor het hard lopen aan geschaft of had je nog een paar hard loop schoenen in de kast staan?

    Wat goed van dat je dit doet. Ik heb altijd wel een excuus om er niet aan te beginnen.


    Physics is awesome

    Ryess schreef:
    (...)

    Ik ben eigenlijk wel benieuwd welke schoenen je draagt tijdens het hard lopen, heb je die bijvoorbeeld speciaal voor het hard lopen aan geschaft of had je nog een paar hard loop schoenen in de kast staan?

    Wat goed van dat je dit doet. Ik heb altijd wel een excuus om er niet aan te beginnen.


    Oh, dat is wel een goede, ja! Bedankt.

    Haha, ik ken het. Ik hoop dat ik hiermee meer mensen aan het rennen krijg.


    Your make-up is terrible

    Ik heb een nieuw bericht toegevoegd, even wat anders dan hardlopen, haha.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik heb een nieuw bericht toegevoegd, even wat anders dan hardlopen, haha.


    Ik zag het ja! Interessant, want ik wist nog niets over dat onderwerp.


    26 - 02 - '16

    Soothsayer schreef:
    (...)

    Ik zag het ja! Interessant, want ik wist nog niets over dat onderwerp.


    Precies wat ik wil bereiken! ;3 Yeah.


    Your make-up is terrible

    Jon schreef:
    (...)
    Wie weet ren ik binnenkort weer een rondje, met afwisselend lopen. Het is namelijk wel goed voor je en het voelde ook altijd goed als ik eenmaal klaar was, maar onderweg dacht ik altijd alleen maar: "Ik wil stopppeeeeeeen ik ben moeeeee". Ik heb mijn spullen wel nog allemaal dus ik kan zo weer beginnen. c:


    Tegenwoordig heb ik dat niet eens meer, ik ben gewoon benieuwd hoeveel ik gelopen heb en of ik het al beter heb gedaan dan de vorige keer, haha. Volgens mij gaat het lopen ook steeds beter. Ik loop wel heel veel, hoor. Het voelt inderdaad heel goed als je klaar bent, haha.


    Your make-up is terrible

    Is 1 blogbericht per dag te veel of te weinig?


    Your make-up is terrible

    Ik denk dat een blog per dag best veel is, dus zal ik af en toe in plaats daarvan playlists met hardloop muziek posten, is dat een goed idee?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik denk dat een blog per dag best veel is, dus zal ik af en toe in plaats daarvan playlists met hardloop muziek posten, is dat een goed idee?

    Gut, sehr gut. ^^


    Pretty is just a pretty word.

    Ik hardloop nu al zo'n 3/4 jaar, en heb er nog altijd plezier in. Ik heb ook het geluk dat er op 15 minuutjes hardlopen een bos ligt. De afstanden liggen meestal tussen de 3/6 kilometer, maar dat is voor een 13-jarige voorlopig wel genoeg ;P

    OT: nice, ik ga hem volgen hoor (;


    Not all those who wander are lost.